|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1А Қатынастар және пропорциялар(19 сағат) Күні: Сынып: 6 |
Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың тaқырыбы |
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры |
6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың мaқсaты |
дөңгелек ауданының формуласын білу және есептер шығару барысында қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бaғaлaу критерийлерi |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тiлдiк мaқсaттaр |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтaрғa бaулу |
Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу. Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнaрaлық бaйлaныс |
Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Aлдыңғы бiлiм |
Масштабпен берілген есептерді шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқ бaрысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi |
Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың бaсы (1-5 мин) |
Ұйымдaстыру кезеңi. 1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау 2. Топқа бөлу: «Бағдаршам» деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 3 топқа бөлетін түрлі түсті, өлшемдері әр түрлі төс белгілер салынған. Оқушылар төсбелгіні тағып түсіне қарай топтасып отырады. 3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.
Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу. Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз. Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта! Мұғалім: Шар дегеніміз не? Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусынан артық емес қашықтықтағы кеңістік нүктелерінің жиыны. Мұғалім: Сфера дегеніміз не? Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусына тең қашықтықтағы кеңістік нүктелер жиыны. Мұғалім:Шеңбердің ұзындығы неге тең? Оқушылардың жартысы: Шеңбердің ұзындығы екі еселенген π санымен оның радтусының көбейтіндісіне тең. Мұғалім: Шеңбердің ұзындығнығ формуласын қатесіз айтамыз;
Оқушылардың басым
бөлігі: С Мұғалім: мұндағы «С» дегеніміз не? Оқушылардың барлығы: шеңбердің ұзындығы. Мұғалім: мұндағы «R» дегеніміз не? Оқушылардың барлығы: шеңбердің радиусы.
Жалпы сыныппен жұмыс Мақсаты: Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану. Бағалау критерийі:
Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формуламен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 61 бетін ашамыз. Берілген дөңгелектің ауданын табу формуласын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз. Оқушылар: Дөңгелектің ауданын табу үшін π санын оның радиусының квадратына көбейту керек. Мұғалім: Ережесін айттық енді формуласын оқимыз.
Оқушылар: S Оқушылар: Мұндаңы S дөңгелектің ауданы, R – дөңгелектің радиусы. Қалыптастырушы бағалау: Мақтау, мадақтау, мұғалімнің кері байланысы. Саралау түрі: Диалог бойынша, қолдау көрсету бойынша саралау. |
Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин) |
Жаңа тaқырыпты бекiту. Деңгейлік тапсырмалар Мақсаты: дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану Бағалау критерийі:
А деңгейі:
. В деңгейі:
С деңгейі:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















