Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4) 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1А Қатынастар және пропорциялар(19 сағат) Күні: Сынып: 6 |
Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Сaбaқтың тaқырыбы |
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4) |
||||||||||||||
Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры |
6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану; |
||||||||||||||
Сaбaқтың мaқсaты |
дөңгелек ауданының формуласын білу және есептер шығару барысында қолдану |
||||||||||||||
Бaғaлaу критерийлерi |
|
||||||||||||||
Тiлдiк мaқсaттaр |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||||||||||||||
Құндылықтaрғa бaулу |
Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу. Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау. |
||||||||||||||
Пәнaрaлық бaйлaныс |
Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады. |
||||||||||||||
Aлдыңғы бiлiм |
Масштабпен берілген есептерді шығарады. |
||||||||||||||
Сaбaқ бaрысы |
|||||||||||||||
Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi |
Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сaбaқтың бaсы (1-5 мин) |
Ұйымдaстыру кезеңi. 1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау 2. Топқа бөлу: «Бағдаршам» деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 3 топқа бөлетін түрлі түсті, өлшемдері әр түрлі төс белгілер салынған. Оқушылар төсбелгіні тағып түсіне қарай топтасып отырады. 3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.
Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу. Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз. Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта! Мұғалім: Шар дегеніміз не? Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусынан артық емес қашықтықтағы кеңістік нүктелерінің жиыны. Мұғалім: Сфера дегеніміз не? Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусына тең қашықтықтағы кеңістік нүктелер жиыны. Мұғалім:Шеңбердің ұзындығы неге тең? Оқушылардың жартысы: Шеңбердің ұзындығы екі еселенген π санымен оның радтусының көбейтіндісіне тең. Мұғалім: Шеңбердің ұзындығнығ формуласын қатесіз айтамыз; Оқушылардың басым бөлігі: С 2 π R Мұғалім: мұндағы «С» дегеніміз не? Оқушылардың барлығы: шеңбердің ұзындығы. Мұғалім: мұндағы «R» дегеніміз не? Оқушылардың барлығы: шеңбердің радиусы.
Жалпы сыныппен жұмыс Мақсаты: Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану. Бағалау критерийі:
Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формуламен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 61 бетін ашамыз. Берілген дөңгелектің ауданын табу формуласын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз. Оқушылар: Дөңгелектің ауданын табу үшін π санын оның радиусының квадратына көбейту керек. Мұғалім: Ережесін айттық енді формуласын оқимыз. Оқушылар: S π Оқушылар: Мұндаңы S дөңгелектің ауданы, R – дөңгелектің радиусы. Қалыптастырушы бағалау: Мақтау, мадақтау, мұғалімнің кері байланысы. Саралау түрі: Диалог бойынша, қолдау көрсету бойынша саралау. |
Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі) |
|||||||||||||
Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин) |
Жаңа тaқырыпты бекiту. Деңгейлік тапсырмалар Мақсаты: дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану Бағалау критерийі:
А деңгейі:
. В деңгейі:
С деңгейі: |