Материалдар / Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4) 6 сынып

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4) 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
• Шардың, дөңгелектің және шеңбердің аудандары мен ұзындықтарын қалай есептеу керектігін түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
1234
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

6.1А Қатынастар және пропорциялар(19 сағат)

Күні:

Сынып: 6

Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ

Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сaбaқтың тaқырыбы

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4)

Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры

6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану;

Сaбaқтың мaқсaты

дөңгелек ауданының формуласын білу және есептер шығару барысында қолдану

Бaғaлaу критерийлерi

  • Дөгелектің ауданын табады.

Тiлдiк мaқсaттaр

Оқушылар:

  • Шардың, дөңгелектің және шеңбердің аудандары мен ұзындықтарын қалай есептеу керектігін түсінеді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Шеңбер;

  • Дөңгелек;

  • Шар;

  • Сфера;

  • П «пи» әрпі;

  • Диаметр;

  • Радиус;

  • Шеңбер ұзындығы;

  • Дөңгелектің ауданы;

  • Шардың диаметрі;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • ........осы шардың радиусы ..., шардың ұзындығын табамыз;

  • Шеңбердің ұзындығы ......см, диаметрін тап;

  • ...............диаметрі .......км, ...........ұзындығын тап.

  • Шеңбер дегеніміз...

  • Шар дегеніміз ...

Құндылықтaрғa бaулу

Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу.

Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

Пәнaрaлық бaйлaныс

Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады.

Aлдыңғы бiлiм

Масштабпен берілген есептерді шығарады.

Сaбaқ бaрысы

Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi

Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi

Ресурстар

Сaбaқтың бaсы (1-5 мин)

Ұйымдaстыру кезеңi.

1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау

2. Топқа бөлу: «Бағдаршам» деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 3 топқа бөлетін түрлі түсті, өлшемдері әр түрлі төс белгілер салынған. Оқушылар төсбелгіні тағып түсіне қарай топтасып отырады.

3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.



Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу.

Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз.

Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта!

Мұғалім: Шар дегеніміз не?

Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусынан артық емес қашықтықтағы кеңістік нүктелерінің жиыны.

Мұғалім: Сфера дегеніміз не?

Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусына тең қашықтықтағы кеңістік нүктелер жиыны.

Мұғалім:Шеңбердің ұзындығы неге тең?

Оқушылардың жартысы: Шеңбердің ұзындығы екі еселенген π санымен оның радтусының көбейтіндісіне тең.

Мұғалім: Шеңбердің ұзындығнығ формуласын қатесіз айтамыз;

Оқушылардың басым бөлігі: С 2 π R

Мұғалім: мұндағы «С» дегеніміз не?

Оқушылардың барлығы: шеңбердің ұзындығы.

Мұғалім: мұндағы «R» дегеніміз не?

Оқушылардың барлығы: шеңбердің радиусы.


Жалпы сыныппен жұмыс

Мақсаты: Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану.

Бағалау критерийі:

  • Дөгелектің ауданын табады.


Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формуламен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 61 бетін ашамыз. Берілген дөңгелектің ауданын табу формуласын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз.

Оқушылар: Дөңгелектің ауданын табу үшін π санын оның радиусының квадратына көбейту керек.

Мұғалім: Ережесін айттық енді формуласын оқимыз.

Оқушылар: S π

Оқушылар: Мұндаңы S дөңгелектің ауданы, R – дөңгелектің радиусы.

Қалыптастырушы бағалау: Мақтау, мадақтау, мұғалімнің кері байланысы.

Саралау түрі: Диалог бойынша, қолдау көрсету бойынша саралау.








Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі)








































Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин)

Жаңа тaқырыпты бекiту.

Деңгейлік тапсырмалар

Мақсаты: дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану

Бағалау критерийі:

  • Дөгелектің ауданын табады.

А деңгейі:


1.Гүл егілген гүлзардың дөңгелек жиегінің ұзындығы 18,84 м. Гүлзардың ауданын табыңдар.

2.Киіз үй табанының диаметрі 8 м. Киіз үй табанының ауданын табыңдар.

S=?

S=?

Дескриптор:

  • Дөңгелектің суретін салады.

  • Ұзындын түрлендіреді.

  • Түрлендіру арқылы Радиусын табады.

  • Гүлзардың аудананын табады.

  • Есептің мәнін жазады.

  • Екі мәнді салыстырады.


Дескриптор:

  • Шеңбердің суретін салады

  • Шеңбердің диаметрін табады.

  • Қатысты формуланы пайдаланып есептейді.

  • Есептің мәнін жазады

  • Екі мәнді салыстырады.



.

В деңгейі:


1.Суреттегі дөңгелектің радиусын өлшеп, оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар


2.Суреттегі квадраттың қабырғасы 10 см. Оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

S=?

S=?

Дескриптор:

  • Суретті дәптерге түсіреді.

  • Радиуысын өлшейді

  • Диаметрін табады.

  • Шеңбер ішіндегі төрт бұрышытың ауданан табады.

  • Шеңбердің ауданын формулаға салып табады.

  • Шеңбердің ауданынан тортбұрыштын ауданын алып тастайды

  • Берілген мәндрді салыстырады


Дескриптор:

  • Суретті дәптерге түсіреді.

  • Берілген фигураны айналдыру көмегімен шар фигурасын алады.

  • Квадраттын ауданын табады.

  • Шардың ауданын табады.

  • Квадраттың ауданынан шардың ауданын алып тастайды

  • Берілеген мәндерді салыстырады.




С деңгейі:

1.Қабырғасы 20 см

квадраттың ішіне

салынған боялған

фигураның ауданын

табыңдар.

2.Суреттегі тік төртбұрыштың ұзындығы 10 см, ені 5 см. Оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

S=?

S=?

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!