Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6.1А Қатынастар және пропорциялар(19 сағат)

    Күні:

    Сынып: 6

    Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ

    Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова


    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сaбaқтың тaқырыбы

    Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4)

    Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры

    6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану;

    Сaбaқтың мaқсaты

    дөңгелек ауданының формуласын білу және есептер шығару барысында қолдану

    Бaғaлaу критерийлерi

    • Дөгелектің ауданын табады.

    Тiлдiк мaқсaттaр

    Оқушылар:

    • Шардың, дөңгелектің және шеңбердің аудандары мен ұзындықтарын қалай есептеу керектігін түсінеді.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Шеңбер;

    • Дөңгелек;

    • Шар;

    • Сфера;

    • П «пи» әрпі;

    • Диаметр;

    • Радиус;

    • Шеңбер ұзындығы;

    • Дөңгелектің ауданы;

    • Шардың диаметрі;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • ........осы шардың радиусы ..., шардың ұзындығын табамыз;

    • Шеңбердің ұзындығы ......см, диаметрін тап;

    • ...............диаметрі .......км, ...........ұзындығын тап.

    • Шеңбер дегеніміз...

    • Шар дегеніміз ...

    Құндылықтaрғa бaулу

    Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу.

    Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

    Пәнaрaлық бaйлaныс

    Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады.

    Aлдыңғы бiлiм

    Масштабпен берілген есептерді шығарады.

    Сaбaқ бaрысы

    Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi

    Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi

    Ресурстар

    Сaбaқтың бaсы (1-5 мин)

    Ұйымдaстыру кезеңi.

    1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау

    2. Топқа бөлу: «Бағдаршам» деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 3 топқа бөлетін түрлі түсті, өлшемдері әр түрлі төс белгілер салынған. Оқушылар төсбелгіні тағып түсіне қарай топтасып отырады.

    3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.



    Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу.

    Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз.

    Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта!

    Мұғалім: Шар дегеніміз не?

    Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусынан артық емес қашықтықтағы кеңістік нүктелерінің жиыны.

    Мұғалім: Сфера дегеніміз не?

    Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусына тең қашықтықтағы кеңістік нүктелер жиыны.

    Мұғалім:Шеңбердің ұзындығы неге тең?

    Оқушылардың жартысы: Шеңбердің ұзындығы екі еселенген π санымен оның радтусының көбейтіндісіне тең.

    Мұғалім: Шеңбердің ұзындығнығ формуласын қатесіз айтамыз;

    Оқушылардың басым бөлігі: С 2 π R

    Мұғалім: мұндағы «С» дегеніміз не?

    Оқушылардың барлығы: шеңбердің ұзындығы.

    Мұғалім: мұндағы «R» дегеніміз не?

    Оқушылардың барлығы: шеңбердің радиусы.


    Жалпы сыныппен жұмыс

    Мақсаты: Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану.

    Бағалау критерийі:

    • Дөгелектің ауданын табады.


    Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формуламен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 61 бетін ашамыз. Берілген дөңгелектің ауданын табу формуласын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз.

    Оқушылар: Дөңгелектің ауданын табу үшін π санын оның радиусының квадратына көбейту керек.

    Мұғалім: Ережесін айттық енді формуласын оқимыз.

    Оқушылар: S π

    Оқушылар: Мұндаңы S дөңгелектің ауданы, R – дөңгелектің радиусы.

    Қалыптастырушы бағалау: Мақтау, мадақтау, мұғалімнің кері байланысы.

    Саралау түрі: Диалог бойынша, қолдау көрсету бойынша саралау.








    Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі)








































    Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин)

    Жаңа тaқырыпты бекiту.

    Деңгейлік тапсырмалар

    Мақсаты: дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану

    Бағалау критерийі:

    • Дөгелектің ауданын табады.

    А деңгейі:


    1.Гүл егілген гүлзардың дөңгелек жиегінің ұзындығы 18,84 м. Гүлзардың ауданын табыңдар.

    2.Киіз үй табанының диаметрі 8 м. Киіз үй табанының ауданын табыңдар.

    S=?

    S=?

    Дескриптор:

    • Дөңгелектің суретін салады.

    • Ұзындын түрлендіреді.

    • Түрлендіру арқылы Радиусын табады.

    • Гүлзардың аудананын табады.

    • Есептің мәнін жазады.

    • Екі мәнді салыстырады.


    Дескриптор:

    • Шеңбердің суретін салады

    • Шеңбердің диаметрін табады.

    • Қатысты формуланы пайдаланып есептейді.

    • Есептің мәнін жазады

    • Екі мәнді салыстырады.



    .

    В деңгейі:


    1.Суреттегі дөңгелектің радиусын өлшеп, оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар


    2.Суреттегі квадраттың қабырғасы 10 см. Оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

    S=?

    S=?

    Дескриптор:

    • Суретті дәптерге түсіреді.

    • Радиуысын өлшейді

    • Диаметрін табады.

    • Шеңбер ішіндегі төрт бұрышытың ауданан табады.

    • Шеңбердің ауданын формулаға салып табады.

    • Шеңбердің ауданынан тортбұрыштын ауданын алып тастайды

    • Берілген мәндрді салыстырады


    Дескриптор:

    • Суретті дәптерге түсіреді.

    • Берілген фигураны айналдыру көмегімен шар фигурасын алады.

    • Квадраттын ауданын табады.

    • Шардың ауданын табады.

    • Квадраттың ауданынан шардың ауданын алып тастайды

    • Берілеген мәндерді салыстырады.




    С деңгейі:

    1.Қабырғасы 20 см

    квадраттың ішіне

    салынған боялған

    фигураның ауданын

    табыңдар.

    2.Суреттегі тік төртбұрыштың ұзындығы 10 см, ені 5 см. Оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

    S=?

    S=?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жуманова Маржан Пернеқызы
    27 Сәуір 2021
    1659
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4) 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4) 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Шардың, дөңгелектің және шеңбердің аудандары мен ұзындықтарын қалай есептеу керектігін түсінеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6.1А Қатынастар және пропорциялар(19 сағат)

    Күні:

    Сынып: 6

    Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ

    Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова


    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сaбaқтың тaқырыбы

    Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера (4/4)

    Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры

    6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану;

    Сaбaқтың мaқсaты

    дөңгелек ауданының формуласын білу және есептер шығару барысында қолдану

    Бaғaлaу критерийлерi

    • Дөгелектің ауданын табады.

    Тiлдiк мaқсaттaр

    Оқушылар:

    • Шардың, дөңгелектің және шеңбердің аудандары мен ұзындықтарын қалай есептеу керектігін түсінеді.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Шеңбер;

    • Дөңгелек;

    • Шар;

    • Сфера;

    • П «пи» әрпі;

    • Диаметр;

    • Радиус;

    • Шеңбер ұзындығы;

    • Дөңгелектің ауданы;

    • Шардың диаметрі;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • ........осы шардың радиусы ..., шардың ұзындығын табамыз;

    • Шеңбердің ұзындығы ......см, диаметрін тап;

    • ...............диаметрі .......км, ...........ұзындығын тап.

    • Шеңбер дегеніміз...

    • Шар дегеніміз ...

    Құндылықтaрғa бaулу

    Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу.

    Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

    Пәнaрaлық бaйлaныс

    Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады.

    Aлдыңғы бiлiм

    Масштабпен берілген есептерді шығарады.

    Сaбaқ бaрысы

    Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi

    Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi

    Ресурстар

    Сaбaқтың бaсы (1-5 мин)

    Ұйымдaстыру кезеңi.

    1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау

    2. Топқа бөлу: «Бағдаршам» деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 3 топқа бөлетін түрлі түсті, өлшемдері әр түрлі төс белгілер салынған. Оқушылар төсбелгіні тағып түсіне қарай топтасып отырады.

    3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.



    Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу.

    Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз.

    Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта!

    Мұғалім: Шар дегеніміз не?

    Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусынан артық емес қашықтықтағы кеңістік нүктелерінің жиыны.

    Мұғалім: Сфера дегеніміз не?

    Оқушылардың көпшілігі: Центірі болатын нүктеден радиусына тең қашықтықтағы кеңістік нүктелер жиыны.

    Мұғалім:Шеңбердің ұзындығы неге тең?

    Оқушылардың жартысы: Шеңбердің ұзындығы екі еселенген π санымен оның радтусының көбейтіндісіне тең.

    Мұғалім: Шеңбердің ұзындығнығ формуласын қатесіз айтамыз;

    Оқушылардың басым бөлігі: С 2 π R

    Мұғалім: мұндағы «С» дегеніміз не?

    Оқушылардың барлығы: шеңбердің ұзындығы.

    Мұғалім: мұндағы «R» дегеніміз не?

    Оқушылардың барлығы: шеңбердің радиусы.


    Жалпы сыныппен жұмыс

    Мақсаты: Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану.

    Бағалау критерийі:

    • Дөгелектің ауданын табады.


    Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формуламен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 61 бетін ашамыз. Берілген дөңгелектің ауданын табу формуласын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз.

    Оқушылар: Дөңгелектің ауданын табу үшін π санын оның радиусының квадратына көбейту керек.

    Мұғалім: Ережесін айттық енді формуласын оқимыз.

    Оқушылар: S π

    Оқушылар: Мұндаңы S дөңгелектің ауданы, R – дөңгелектің радиусы.

    Қалыптастырушы бағалау: Мақтау, мадақтау, мұғалімнің кері байланысы.

    Саралау түрі: Диалог бойынша, қолдау көрсету бойынша саралау.








    Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі)








































    Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин)

    Жаңа тaқырыпты бекiту.

    Деңгейлік тапсырмалар

    Мақсаты: дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану

    Бағалау критерийі:

    • Дөгелектің ауданын табады.

    А деңгейі:


    1.Гүл егілген гүлзардың дөңгелек жиегінің ұзындығы 18,84 м. Гүлзардың ауданын табыңдар.

    2.Киіз үй табанының диаметрі 8 м. Киіз үй табанының ауданын табыңдар.

    S=?

    S=?

    Дескриптор:

    • Дөңгелектің суретін салады.

    • Ұзындын түрлендіреді.

    • Түрлендіру арқылы Радиусын табады.

    • Гүлзардың аудананын табады.

    • Есептің мәнін жазады.

    • Екі мәнді салыстырады.


    Дескриптор:

    • Шеңбердің суретін салады

    • Шеңбердің диаметрін табады.

    • Қатысты формуланы пайдаланып есептейді.

    • Есептің мәнін жазады

    • Екі мәнді салыстырады.



    .

    В деңгейі:


    1.Суреттегі дөңгелектің радиусын өлшеп, оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар


    2.Суреттегі квадраттың қабырғасы 10 см. Оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

    S=?

    S=?

    Дескриптор:

    • Суретті дәптерге түсіреді.

    • Радиуысын өлшейді

    • Диаметрін табады.

    • Шеңбер ішіндегі төрт бұрышытың ауданан табады.

    • Шеңбердің ауданын формулаға салып табады.

    • Шеңбердің ауданынан тортбұрыштын ауданын алып тастайды

    • Берілген мәндрді салыстырады


    Дескриптор:

    • Суретті дәптерге түсіреді.

    • Берілген фигураны айналдыру көмегімен шар фигурасын алады.

    • Квадраттын ауданын табады.

    • Шардың ауданын табады.

    • Квадраттың ауданынан шардың ауданын алып тастайды

    • Берілеген мәндерді салыстырады.




    С деңгейі:

    1.Қабырғасы 20 см

    квадраттың ішіне

    салынған боялған

    фигураның ауданын

    табыңдар.

    2.Суреттегі тік төртбұрыштың ұзындығы 10 см, ені 5 см. Оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

    S=?

    S=?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 6 сынып
    27.04.2021
    1659
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жуманова Маржан Пернеқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации