Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера. 6 сынып Математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан
Республикасы мектебі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы.
Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Ондық бөлшектер |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сыныбы: 6 «» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.3.2 шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін білу; 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану; |
||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер
|
||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну; қолдану |
||||
Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 0-2 мин
|
I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. II.Үй тапсырмасын тексеру үшін «Өзіңді өзің тексер» әдісін қолданамын. №167Картадағы екі қала арасын қосатын кесіндінің ұзындығы 3,5 см.1) 4200 км; 2)87,5 кмКартаның масштабын табыңдар. III. Топқа бөлу. Оқушыларды қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін. 1-топ. «Шеңбер» тобы 2-топ. «Шар» тобы 3-топ. «Сфера» тобы |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Зейіндерін сабаққа аударады. Оқушылар дайын үй жұмысын интербелсенді тақтадан қарап, тексереді.(болжам жауап) №167 Шешуі: 1) 3,5 см : 4200000 см = 1:12000000
2) 3,5 см : 8750000 = 1: 2500000 Оқушылар қима қағаздарға қарап, өз топтарына жайғасады. |
Дескриптор: Білім алушы - разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады; - натурал сан мен ондық бөлшектің айырмаы түрінде жазады; Дұрыс жауап берсе «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайд: «Жарай-сың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
6-сынып оқулығы 1-6 слайд Интербел сенді тақта Қима қағаздар |
|
Сабақтың ортасы 5-15 мин 15-25 мин ЕБҚЕБ үшін тапсырма 25-30мин 30-40мин |
V. Жаңа тақырыпты меңгеру. Шеңбер – барлық нүктесі бір жазықтықта және центрден (O нүктесінен) бірдей қашықтықта жататын фигура. Суретте радиусы R және диаметрі D болатын O шеңбері бейнеленген. Шеңбердің радиусы – шеңбердің центрін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді. Шеңбердің диаметрі – шеңбердің екі нүктесін қосатын және центрі арқылы өтетін кесінді. VI. «Кубизм» әдісін қолданамын. Куб лақтыру арқылы есеп таңдап шығару. Оқулықтан деңгейлік тапсырмалар кубтың қырларына жазылады. ЕБҚЕБ үшін тапсырма «Қолдану». А деңгейіндегі тапсырма №182Жер экваторының радиусы 6378 км. Жер экваторының ұзындығын табыңдар.№183Сағаттың минуттық тілінің ұшы 1 сағатта ұзындығы 34,5 см шеңбер сызады. Сағаттың минуттық тілінің ұзындығын табыңдар«Талдау». В деңгейіндегі тапсырма №195Пойыздың жылдамдығы 20 м/с. Оның вагонының доңғалағы шеңбердің ұзындығы 2,4 м. Вагонның доңғалақтары 3 минутта неше айналым жасайды?№197Қыры 20 см кубтың ішін радиусы 2 см неше шармен толтыруға болады?VІI. Топтық жұмыс. Тәжірибелік жұмыс жасау. Функционалдық сауаттылық есебі. Үш топқа үш түрлі формадағы киіз үйлер таратылады. Қосымша ақпарат: www.twig-bilim.kz ресурсының математика бөлімінен π санын алғаш рет есептеген ғалым-Архимед туралы бейнеролик көрсетіледі. «Жинақтау» С деңгейіндегі тапсырма Қолдарына өлшеу үшін жіп, сызғыш беріледі. Оқушылар біріге отырып киіз үй табанындағы дөңгелектің және шаңырақтың жиегін жіппен орап, жіптің ұзындығын сызғышпен өлшейді. Содан соң шеңберлердің диаметрлерін өлшейді. Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасын тауып, алынған барлық мәндерді кестеге жазады. Оқушыларға сұрақ: Барлық шеңбердің ұзындығының диаметрге қатынасы қандай шамаға тең болды? Барлық топ шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасы тұрақты π санына тең деген тұжырымға келеді. VIII. Сергіту сәті. «Екі қолмен сурет саламыз». Жаттығудың жүргізілуі: бала екі қарындашпен жетекшінің ұсынған суретін салады (бірін оң, екіншісін сол қолға). Мысалы, шеңбер, шаршы, шырша. Мұнан кейін суретті күрделендіруге болады. Бірнеше заттардың суретін салулары қажет. Сурет салып болғаннан кейін тапсырманы орындау жеңіл ме әлде күрделі болды ма, сурет салу барысында қандай сезімдер туындағанын пікірлесу. IX. Саралау. Қалыптастырушы бағалау.
|
IV. «Кім жылдам» әдісін қолданамын. Оқушылар бұл әдіс арқылы сергіп, тез жұмыс жасайды. Жылдамдыққа үйренеді.(білу) 1. Екі қатынастың теңдігі не болып табылады? 2. Шамалардың бөліндісі дегеніміз не? 3. Пропорцияның негізгі қасиеті қалай айтылады? 4. Пропорцияның белгісіз ортаңғы немесе шеткі мүшелерін қалай табамыз? Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.. Кубты лақтыру арқылы есеп таңдап шығарады. №182 r=6378км С=2*п*6378=40053,84 км №183 С=31,4 см r =? Шешуi: C=2пr 31,4=2*3,14*r 10=r Жауабы: 10 №195 t=3*60=180с №197 Шешуі: а =20см, D = 2R = 2∙2= 4 (см) а = 20 : 4 = 5 (шар) 53 = 125 (шар) Жауабы: 125 шар. Оқушылар топпен бірлесіп қол тақтаға маркерді қолданып, өздеріне жүктелген тапсырманы орындайды.
Оқушылар орындарында отырып сурет салуға бағытталады. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларының жауаптары: 1) 18,84=2 2 . Ұзындығын табыңыздар 3. Ауданын табыңыздар: 1) 2) |
Дескриптор: Білім алушы - өткен тақырыыпты еске түсіреді; -сұрақтарға жауап береді; Дұрыс орындалса -1балл
Дескриптор: Білім алушы - жер экваторының ұзындығын табады. Дұрыс орындалса -1балл Дескриптор:
Дұрыс орындалса -2балл Дескриптор: -шеңбердің ұзындығын табады; -дөңгелектің ұзындығын табады; -жауабын жазады. Бағалау: Дұрыс орындалса 2балл Дескриптор: - Киіз үй табанындағы дөңгелектің радиусын өлшейді; - Киіз үй табанындағы шеңбердің ұзындығын жіппен өлшейді; - Шаңырақтың жиегін жіппен өлшейді; -Шаңырақтың диаметрін сызғышпен табады; -Өлшенген барлық шеңбер ұзындықтарының диаметрге қатынасын табады; - Шеңбер ұзындығының диамерге қатынасы тұрақты шама екендігін тұжырымдайды. Бағалау: Дұрыс орындалса 4балл |
6-сынып оқулығы 7-10 слайд 13 слайд Кубик Қол тақта, маркер, кетіргіш Ақ парақ, карандаш 14 слайд 15 слайд Карточка |
|
Сабақтың соңы 40-45мин |
X. Сабақты қорытындылау.Рефлексия. XI.Үй жұмысы : Кітаптан №200 есеп Оқушыларға үй жұмысы түсіндіріледі |
Оқушылар сабақ бойынша рефлексия жасайды. Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. Сабақ туралы мұғалімге кері байланыс береді. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайд: «Жарай-сың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
6-сынып оқулығы 16-19 слайд Стикер, бағалау парағы |