Материалдар / Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера. 6 сынып Математика

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера. 6 сынып Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2024
202
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақстан Республикасы мектебі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Ондық бөлшектер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6 «»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.3.2 шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін білу;

6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:


Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер

  • шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін біледі;

  • шеңбер ұзындығының формуласын біледі және қолданады;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну; қолдану

Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин








    1. мин


I.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

II.Үй тапсырмасын тексеру үшін «Өзіңді өзің тексер» әдісін қолданамын.

167

Картадағы екі қала арасын қосатын кесіндінің ұзындығы 3,5 см.

1) 4200 км; 2)87,5 км

Картаның масштабын табыңдар.

III. Топқа бөлу. Оқушыларды қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін.

1-топ. «Шеңбер» тобы

2-топ. «Шар» тобы

3-топ. «Сфера» тобы

Оқушылар мұғаліммен амандасады. Зейіндерін сабаққа аударады.

Оқушылар дайын үй жұмысын интербелсенді тақтадан қарап, тексереді.(болжам жауап)

167

Шешуі:

1) 3,5 см : 4200000 см = 1:12000000


2) 3,5 см : 8750000 = 1: 2500000

Оқушылар қима қағаздарға қарап, өз топтарына жайғасады.



Дескриптор: Білім алушы

- разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады;

- натурал сан мен ондық бөлшектің айырмаы түрінде жазады; Дұрыс жауап берсе

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайд: «Жарай-сың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


6-сынып оқулығы

1-6 слайд



Интербел сенді тақта


Қима қағаздар


Сабақтың ортасы

5-15 мин














15-25 мин



ЕБҚЕБ үшін тапсырма




















25-30мин













30-40мин

V. Жаңа тақырыпты меңгеру.

Шеңбер – барлық нүктесі бір жазықтықта және центрден (O нүктесінен) бірдей қашықтықта жататын фигура.

Суретте радиусы R және диаметрі D болатын O шеңбері бейнеленген.

Шеңбердің радиусы – шеңбердің центрін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді.

Шеңбердің диаметрі – шеңбердің екі нүктесін қосатын және центрі арқылы өтетін кесінді.


VI. «Кубизм» әдісін қолданамын. Куб лақтыру арқылы есеп таңдап шығару. Оқулықтан деңгейлік тапсырмалар кубтың қырларына жазылады.

ЕБҚЕБ үшін тапсырма

«Қолдану». А деңгейіндегі тапсырма

182

Жер экваторының радиусы 6378 км. Жер экваторының ұзындығын табыңдар.


183

Сағаттың минуттық тілінің ұшы 1 сағатта ұзындығы 34,5 см шеңбер сызады. Сағаттың минуттық тілінің ұзындығын табыңдар

«Талдау». В деңгейіндегі тапсырма

195

Пойыздың жылдамдығы 20 м/с. Оның вагонының доңғалағы шеңбердің ұзындығы 2,4 м. Вагонның доңғалақтары 3 минутта неше айналым жасайды?


197

Қыры 20 см кубтың ішін радиусы 2 см неше шармен толтыруға болады?

VІI. Топтық жұмыс. Тәжірибелік жұмыс жасау. Функционалдық сауаттылық есебі.

Үш топқа үш түрлі формадағы киіз үйлер таратылады. Қосымша ақпарат: www.twig-bilim.kz ресурсының математика бөлімінен π санын алғаш рет есептеген ғалым-Архимед туралы бейнеролик көрсетіледі.

«Жинақтау» С деңгейіндегі тапсырма

Қолдарына өлшеу үшін жіп, сызғыш беріледі. Оқушылар біріге отырып киіз үй табанындағы дөңгелектің және шаңырақтың жиегін жіппен орап, жіптің ұзындығын сызғышпен өлшейді. Содан соң шеңберлердің диаметрлерін өлшейді. Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасын тауып, алынған барлық мәндерді кестеге жазады.

Оқушыларға сұрақ: Барлық шеңбердің ұзындығының диаметрге қатынасы қандай шамаға тең болды?

Барлық топ шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасы тұрақты π санына тең деген тұжырымға келеді.


VIII. Сергіту сәті. «Екі қолмен сурет саламыз».

Жаттығудың жүргізілуі: бала екі қарындашпен жетекшінің ұсынған суретін салады (бірін оң, екіншісін сол қолға). Мысалы, шеңбер, шаршы, шырша. Мұнан кейін суретті күрделендіруге болады. Бірнеше заттардың суретін салулары қажет. Сурет салып болғаннан кейін тапсырманы орындау жеңіл ме әлде күрделі болды ма, сурет салу барысында қандай сезімдер туындағанын пікірлесу.

IX. Саралау. Қалыптастырушы бағалау.

  1. Гүл егілген гүлзардың дөңгелек жиегінің ұзындығы 18,84м. Гульзардың ауданын тап.

  2. Айдың диаметрі 3476 км. Айдың экваторының ұзындығын табыңдар.

  3. Көк түсті фигура ауданын табыңыз.

  1. см

  2. см


IV. «Кім жылдам» әдісін қолданамын. Оқушылар бұл әдіс арқылы сергіп, тез жұмыс жасайды. Жылдамдыққа үйренеді.(білу)

1. Екі қатынастың теңдігі не болып табылады?

2. Шамалардың бөліндісі дегеніміз не?

3. Пропорцияның негізгі қасиеті қалай айтылады?

4. Пропорцияның белгісіз ортаңғы немесе шеткі мүшелерін қалай табамыз?

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді..












Кубты лақтыру арқылы есеп таңдап шығарады.

182

r=6378км

С=2*п*6378=40053,84 км


183

С=31,4 см

r =?

Шешуi:

C=2пr

31,4=2*3,14*r

10=r

Жауабы: 10


195

t=3*60=180с
L=20*180=3600м
n=3600/2.4=1500


197

Шешуі:

а =20см,

D = 2R = 2∙2= 4 (см)

а = 20 : 4 = 5 (шар) 53 = 125 (шар) Жауабы: 125 шар.


Оқушылар топпен бірлесіп қол тақтаға маркерді қолданып, өздеріне жүктелген тапсырманы орындайды.

Рисунок 3 Рисунок 4




Рисунок 2









Оқушылар орындарында отырып сурет салуға бағытталады.






Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларының жауаптары:

1) 18,84=2

2 . Ұзындығын табыңыздар

3. Ауданын табыңыздар:

1)

2)


Дескриптор: Білім алушы

- өткен тақырыыпты еске түсіреді;

-сұрақтарға жауап береді;

Дұрыс орындалса -1балл





Дескриптор: Білім алушы

- жер экваторының ұзындығын табады.

Дұрыс орындалса -1балл




Дескриптор:

  • -шеңбердің ұзындығын табады;

  • -жауабын жазады.

Дұрыс орындалса -2балл



Дескриптор:

-шеңбердің ұзындығын табады;

-дөңгелектің ұзындығын табады;

-жауабын жазады.

Бағалау:

Дұрыс орындалса 2балл





Дескриптор:

- Киіз үй табанындағы дөңгелектің радиусын өлшейді;

- Киіз үй табанындағы шеңбердің ұзындығын жіппен өлшейді;

- Шаңырақтың жиегін жіппен өлшейді;

-Шаңырақтың диаметрін сызғышпен табады;

-Өлшенген барлық шеңбер ұзындықтарының диаметрге қатынасын табады;

- Шеңбер ұзындығының диамерге қатынасы тұрақты шама екендігін тұжырымдайды.

Бағалау:

Дұрыс орындалса 4балл



6-сынып оқулығы

7-10 слайд














13 слайд

Кубик

Picture 25










Қол тақта, маркер,

кетіргіш








Ақ парақ, карандаш

14 слайд






15 слайд

Карточка


Сабақтың соңы

40-45мин

X. Сабақты қорытындылау.Рефлексия.

XI.Үй жұмысы : Кітаптан 200 есеп

Оқушыларға үй жұмысы түсіндіріледі

Оқушылар сабақ бойынша рефлексия жасайды. Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. Сабақ туралы мұғалімге кері байланыс береді.

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайд: «Жарай-сың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



6-сынып оқулығы

16-19 слайд

Стикер,

бағалау парағы






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ