Сабақтың
басы
0-2 мин
-
мин
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесу.
II.Үй
тапсырмасын тексеру үшін «Өзіңді өзің тексер»
әдісін
қолданамын.
№167
Картадағы екі қала арасын
қосатын кесіндінің ұзындығы 3,5 см.
1) 4200 км; 2)87,5 км
Картаның масштабын
табыңдар.
III. Топқа
бөлу. Оқушыларды қима
қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін.
1-топ. «Шеңбер»
тобы
2-топ. «Шар»
тобы
3-топ. «Сфера»
тобы
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады. Зейіндерін сабаққа аударады.
Оқушылар дайын үй
жұмысын интербелсенді тақтадан қарап, тексереді.(болжам
жауап)
№167
Шешуі:
1) 3,5 см : 4200000 см =
1:12000000
2) 3,5 см : 8750000 =
1: 2500000
Оқушылар қима
қағаздарға қарап, өз топтарына жайғасады.
|
Дескриптор: Білім
алушы
-
разрядтық
қосылғыштардың қосындысы түрінде
жазады;
-
натурал сан мен ондық
бөлшектің айырмаы түрінде жазады;
Дұрыс
жауап берсе
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайд: «Жарай-сың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
6-сынып
оқулығы
1-6
слайд
Интербел сенді
тақта
Қима қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
5-15
мин
15-25
мин
ЕБҚЕБ үшін
тапсырма
25-30мин
30-40мин
|
V. Жаңа тақырыпты
меңгеру.
Шеңбер – барлық нүктесі бір жазықтықта және
центрден (O нүктесінен) бірдей қашықтықта жататын
фигура.
Суретте радиусы R және
диаметрі D болатын O шеңбері
бейнеленген.
Шеңбердің
радиусы – шеңбердің центрін оның бойындағы кез
келген нүктемен қосатын кесінді.
Шеңбердің
диаметрі – шеңбердің екі нүктесін қосатын және
центрі арқылы өтетін кесінді.
VI.
«Кубизм» әдісін қолданамын. Куб
лақтыру арқылы есеп таңдап шығару. Оқулықтан деңгейлік тапсырмалар
кубтың қырларына жазылады.
ЕБҚЕБ үшін
тапсырма
«Қолдану». А
деңгейіндегі тапсырма
№182
Жер экваторының радиусы 6378 км. Жер
экваторының ұзындығын табыңдар.
№183
Сағаттың минуттық тілінің
ұшы 1 сағатта ұзындығы 34,5 см шеңбер сызады. Сағаттың минуттық
тілінің ұзындығын табыңдар
«Талдау». В
деңгейіндегі тапсырма
№195
Пойыздың жылдамдығы 20
м/с. Оның вагонының доңғалағы шеңбердің ұзындығы 2,4 м. Вагонның
доңғалақтары 3 минутта неше айналым
жасайды?
№197
Қыры 20 см кубтың ішін
радиусы 2 см неше шармен толтыруға
болады?
VІI. Топтық жұмыс. Тәжірибелік жұмыс жасау. Функционалдық сауаттылық
есебі.
Үш топқа үш түрлі
формадағы киіз үйлер таратылады. Қосымша
ақпарат: www.twig-bilim.kz ресурсының математика
бөлімінен π санын алғаш рет есептеген ғалым-Архимед туралы
бейнеролик көрсетіледі.
«Жинақтау» С
деңгейіндегі тапсырма
Қолдарына өлшеу үшін
жіп, сызғыш беріледі. Оқушылар біріге отырып киіз үй табанындағы
дөңгелектің және шаңырақтың жиегін жіппен орап, жіптің ұзындығын
сызғышпен өлшейді. Содан соң шеңберлердің диаметрлерін өлшейді.
Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасын тауып, алынған барлық
мәндерді кестеге жазады.
Оқушыларға
сұрақ: Барлық шеңбердің
ұзындығының диаметрге қатынасы қандай шамаға тең
болды?
Барлық топ шеңбер
ұзындығының диаметрге қатынасы тұрақты π санына тең деген тұжырымға
келеді.
VIII. Сергіту
сәті. «Екі қолмен сурет
саламыз».
Жаттығудың жүргізілуі: бала
екі қарындашпен жетекшінің ұсынған суретін салады (бірін оң,
екіншісін сол қолға). Мысалы, шеңбер, шаршы, шырша. Мұнан кейін
суретті күрделендіруге болады. Бірнеше заттардың суретін салулары
қажет. Сурет салып болғаннан кейін тапсырманы орындау жеңіл ме әлде
күрделі болды ма, сурет салу барысында қандай сезімдер туындағанын
пікірлесу.
IX.
Саралау. Қалыптастырушы
бағалау.
-
Гүл егілген гүлзардың дөңгелек
жиегінің ұзындығы 18,84м. Гульзардың ауданын
тап.
-
Айдың диаметрі 3476 км. Айдың
экваторының ұзындығын
табыңдар.
-
Көк түсті фигура ауданын
табыңыз.
-
см
-
см
|
IV. «Кім
жылдам» әдісін
қолданамын. Оқушылар бұл әдіс
арқылы сергіп, тез жұмыс жасайды. Жылдамдыққа
үйренеді.(білу)
1. Екі қатынастың
теңдігі не болып табылады?
2. Шамалардың бөліндісі
дегеніміз не?
3. Пропорцияның негізгі
қасиеті қалай айтылады?
4. Пропорцияның
белгісіз ортаңғы немесе шеткі мүшелерін қалай
табамыз?
Оқушылар берілген
сұрақтарға жауап береді..
Кубты лақтыру арқылы
есеп таңдап шығарады.
№182
r=6378км
С=2*п*6378=40053,84
км
№183
С=31,4 см
r
=?
Шешуi:
C=2пr
31,4=2*3,14*r
10=r
Жауабы: 10
№195
t=3*60=180с
L=20*180=3600м n=3600/2.4=1500
№197
Шешуі:
а =20см,
D = 2R =
2∙2= 4 (см)
а = 20 : 4 = 5 (шар) 53 = 125
(шар) Жауабы: 125
шар.
Оқушылар топпен
бірлесіп қол тақтаға маркерді қолданып, өздеріне жүктелген
тапсырманы орындайды.
Оқушылар орындарында
отырып сурет салуға бағытталады.
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмаларының жауаптары:
1)
18,84=2
2
. Ұзындығын табыңыздар
3. Ауданын
табыңыздар:
1)
2)
|
Дескриптор: Білім
алушы
-
өткен тақырыыпты еске
түсіреді;
-сұрақтарға жауап
береді;
Дұрыс орындалса
-1балл
Дескриптор: Білім
алушы
-
жер экваторының
ұзындығын табады.
Дұрыс орындалса
-1балл
Дескриптор:
Дұрыс орындалса
-2балл
Дескриптор:
-шеңбердің ұзындығын
табады;
-дөңгелектің ұзындығын
табады;
-жауабын
жазады.
Бағалау:
Дұрыс орындалса
2балл
Дескриптор:
-
Киіз үй
табанындағы дөңгелектің радиусын өлшейді;
-
Киіз үй
табанындағы шеңбердің ұзындығын жіппен өлшейді;
-
Шаңырақтың
жиегін жіппен өлшейді;
-Шаңырақтың диаметрін
сызғышпен табады;
-Өлшенген барлық шеңбер
ұзындықтарының диаметрге қатынасын табады;
- Шеңбер ұзындығының
диамерге қатынасы тұрақты шама екендігін
тұжырымдайды.
Бағалау:
Дұрыс орындалса
4балл
|
6-сынып
оқулығы
7-10
слайд
13
слайд
Кубик
Қол тақта,
маркер,
кетіргіш
Ақ парақ,
карандаш
14
слайд
15
слайд
Карточка
|