шеңбердің ұзындығы. шар. дөңгелектің ауданы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

шеңбердің ұзындығы. шар. дөңгелектің ауданы.

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа тақырып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.


Мектеп: Сарышаған кентіндегі ЖББОМ(мектеп жанындағы интернатымен)

Күні: 9.10.2017

Мұғалімнің есімі: Г.С.Ешмагамбетова

Пәні: математика

Сынып:6

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны 0

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Жалпы шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан ұғымын еске түсіреді. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелек ауданының формулаларын табуды біледі.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табу туралы білімдерін кеңейтеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы санымен есептеп шығарады.

Кейбір оқушылар:

Радиус арқылы шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табуға болатынын талдайды

Тілдік мақсат

Оқушылар:мысалдар келтіріп және сипаттай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Шеңбер, дөңгелек, шар, сфера.

Алдыңғы оқу

Масштаб


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Ұйымдастыру кезең


Сәлемдесу

Түгендеу

Психологиялық дайындық



Қызығушылықты ояту


Басталуы

1-топ«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлш

2-топ Шар

3-топШеңбердің ұзындығы. саны.



слайд

Мағананы тану

Ортасы




«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлшеу

О координата басына қатысты центрлік симметриялы фигура жүргізсек , сонда қандай фигура шықты? (шеңбер)

Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі (шеңбердің өзімен қоса) не деп аталады? (дөңгелек)

Қазіргі уақытқа дейін шаршының, тіктөртбұрыштың ұзындығы мен еніне қатысты фигураның ауданын табуды меңгердік.Енді шеңбердің ұзындығын табуды, оған қатысты диаметр, радиус, санын қарастырамыз.

Шеңбердің ұзындығы.

Шеңбердің ұзындығын өлшеп табуға болады. Мысалы, жиегі шеңбер болатын стаканды алайық. Оның жиегін жіппен орап жіптің ұзындығын сызғышпен өлшейік.

Жіптің ұзындығы шамамен стакан шеңберінің ұзындығына тең. Сонан соң стакан диаметрін сызғышпен өлшейміз.

Тәжірибелер нәтижесінде кез келген шеңбер үшін, шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты санға тең екені анықталады. Бұл сан гректің (оқылуы: «пи») әрпімен белгіленеді.

саны - шектеусіз ондық бөлшек. Есептеулерде дің жуық мәні алынады.

(пи) деген не?

саны- шеңбердің ұзындығының оның диаметріне қатынасын көрсететін және математикада белгілі бір иррационал санды белгілеу үшін қолданылатын грек әрпі. Бұл белгілеуді алғаш рет 1706 жылы ағылшын математигі Джон Мечин пайдаланғанымен жаппай қолданысқа 1736 жылы Эйлердің еңбегінен кейін ғана ене бастады. Ал 1873 жылы ағылшын математигі санының үтірінен кейін 707 таңбасына дейін 15 жыл жұмсады, бірақ 528-ші таңбада қателесті де, барлық есептеулері қате болды. 2004 жылы токиолық Ясумаса Канада компьютердің көмегімен 1,24 триллион таңбасын есептеді.

Шеңбердің ұзындығы

Мұндағы:

Егер осы фигураларды құрастырса, онда шеңбер шығады.

Шеңбердің ұзындығы арқылы дөңгелек ауданын формуласын табамыз.

Өмірден мысал келтірейік:

Мандарин, қарбыздың пішіні шар тәрізді болып келген, себебі ішкі бөлігі қуыс емес, тығыз, бұл шар болады.

Топтық жұмыс.

Сынып үш топқа бөлініп, келесі тапсырманы орындайды.

І топ

Шеңбердің радиусы арқылы дөңгелектің ауданын табыңдар, түсіндірмесін беріңдер.

1 .АВ=10см; CD=2см. Дөңгелектің боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

Шешуі:

Кіші шеңбер:

Үлкен шеңбер:

Жауабы:

2 . Қабырғасы 20 см квадраттың ішіне салынған боялған фигураның ауданын табыңдар.

Шешуі:

см2; Sшеңбер=100 2

400 см2 - 314 см2=86 см2.

314 см2 – 86 см2 =228 см2.

Жауабы: 228 см2

3 .Тік төртбұрыштың ұзындығы 10 см, ені 5 см. Оның боялған бөлігінің ауданын табыңдар.

Шешуі:

см2; Sшеңбер=2,52 2

19,625∙2=39,25 см2.

50 см2-39,25 см2=10,75 см2.

Жауабы: 10,75 см2.



А3 форматты қағаз



















Қорытынды

Аяқталуы

Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.

«Ұзындық» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығын өлшеуді үйрену.

Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің қасиеттері

саны.

Шар және сфера.








Рефлексия

Багалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма ?

Сабақтан алған әсерлерін белгілеу


Үйге тапсырма











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
947
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі