|
Сабақ: Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. |
Мектеп: Сарышаған кентіндегі ЖББОМ(мектеп жанындағы интернатымен) |
||||||||||||
|
Күні: 9.10.2017 |
Мұғалімнің есімі: Г.С.Ешмагамбетова |
||||||||||||
|
Пәні: математика |
|||||||||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Жалпы шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан ұғымын еске түсіреді. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелек ауданының формулаларын табуды біледі. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||
|
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табу туралы білімдерін кеңейтеді. |
|||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||
|
Шеңбердің ұзындығы
мен дөңгелектің ауданы |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||
|
Радиус арқылы шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табуға болатынын талдайды |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіріп және сипаттай алады. |
||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Шеңбер, дөңгелек, шар, сфера. |
|||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Масштаб |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Ұйымдастыру кезең |
Сәлемдесу Түгендеу Психологиялық дайындық |
|
|||||||||||
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
1-топ«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлш 2-топ Шар 3-топШеңбердің
ұзындығы. |
слайд |
|||||||||||
|
Мағананы тану Ортасы |
«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлшеу О координата басына қатысты центрлік симметриялы фигура жүргізсек , сонда қандай фигура шықты? (шеңбер)
Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі (шеңбердің өзімен қоса) не деп аталады? (дөңгелек)
Қазіргі уақытқа дейін
шаршының, тіктөртбұрыштың ұзындығы мен еніне қатысты фигураның
ауданын табуды меңгердік.Енді шеңбердің ұзындығын табуды, оған
қатысты диаметр, радиус, Шеңбердің ұзындығы. Шеңбердің ұзындығын өлшеп табуға болады. Мысалы, жиегі шеңбер болатын стаканды алайық. Оның жиегін жіппен орап жіптің ұзындығын сызғышпен өлшейік. Жіптің ұзындығы шамамен стакан шеңберінің ұзындығына тең. Сонан соң стакан диаметрін сызғышпен өлшейміз. Тәжірибелер нәтижесінде кез
келген шеңбер үшін, шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы
тұрақты санға тең екені анықталады. Бұл сан
гректің
Шеңбердің ұзындығы Мұндағы:
Егер осы фигураларды құрастырса, онда шеңбер шығады. Шеңбердің ұзындығы арқылы дөңгелек ауданын формуласын табамыз.
Өмірден мысал келтірейік:
Мандарин, қарбыздың пішіні шар тәрізді болып келген, себебі ішкі бөлігі қуыс емес, тығыз, бұл шар болады. Топтық жұмыс. Сынып үш топқа бөлініп, келесі тапсырманы орындайды. І топ Шеңбердің радиусы арқылы дөңгелектің ауданын табыңдар, түсіндірмесін беріңдер.
1 Шешуі:
Кіші
шеңбер:
Үлкен
шеңбер:
Жауабы: 2 Шешуі:
400 см2 - 314 см2=86 см2. 314 см2 – 86 см2 =228 см2. Жауабы: 228 см2 3 Шешуі:
19,625∙2=39,25 см2. 50 см2-39,25 см2=10,75 см2. Жауабы: 10,75 см2. |
А3 форматты қағаз |
|||||||||||
|
Қорытынды Аяқталуы |
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
|
|||||||||||
|
Рефлексия Багалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
|||||||||||
|
Үйге тапсырма |
|
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
шеңбердің ұзындығы. шар. дөңгелектің ауданы.
шеңбердің ұзындығы. шар. дөңгелектің ауданы.
|
Сабақ: Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. |
Мектеп: Сарышаған кентіндегі ЖББОМ(мектеп жанындағы интернатымен) |
||||||||||||
|
Күні: 9.10.2017 |
Мұғалімнің есімі: Г.С.Ешмагамбетова |
||||||||||||
|
Пәні: математика |
|||||||||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Жалпы шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан ұғымын еске түсіреді. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелек ауданының формулаларын табуды біледі. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||
|
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табу туралы білімдерін кеңейтеді. |
|||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||
|
Шеңбердің ұзындығы
мен дөңгелектің ауданы |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||
|
Радиус арқылы шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табуға болатынын талдайды |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіріп және сипаттай алады. |
||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Шеңбер, дөңгелек, шар, сфера. |
|||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Масштаб |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Ұйымдастыру кезең |
Сәлемдесу Түгендеу Психологиялық дайындық |
|
|||||||||||
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
1-топ«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлш 2-топ Шар 3-топШеңбердің
ұзындығы. |
слайд |
|||||||||||
|
Мағананы тану Ортасы |
«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлшеу О координата басына қатысты центрлік симметриялы фигура жүргізсек , сонда қандай фигура шықты? (шеңбер)
Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі (шеңбердің өзімен қоса) не деп аталады? (дөңгелек)
Қазіргі уақытқа дейін
шаршының, тіктөртбұрыштың ұзындығы мен еніне қатысты фигураның
ауданын табуды меңгердік.Енді шеңбердің ұзындығын табуды, оған
қатысты диаметр, радиус, Шеңбердің ұзындығы. Шеңбердің ұзындығын өлшеп табуға болады. Мысалы, жиегі шеңбер болатын стаканды алайық. Оның жиегін жіппен орап жіптің ұзындығын сызғышпен өлшейік. Жіптің ұзындығы шамамен стакан шеңберінің ұзындығына тең. Сонан соң стакан диаметрін сызғышпен өлшейміз. Тәжірибелер нәтижесінде кез
келген шеңбер үшін, шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы
тұрақты санға тең екені анықталады. Бұл сан
гректің
Шеңбердің ұзындығы Мұндағы:
Егер осы фигураларды құрастырса, онда шеңбер шығады. Шеңбердің ұзындығы арқылы дөңгелек ауданын формуласын табамыз.
Өмірден мысал келтірейік:
Мандарин, қарбыздың пішіні шар тәрізді болып келген, себебі ішкі бөлігі қуыс емес, тығыз, бұл шар болады. Топтық жұмыс. Сынып үш топқа бөлініп, келесі тапсырманы орындайды. І топ Шеңбердің радиусы арқылы дөңгелектің ауданын табыңдар, түсіндірмесін беріңдер.
1 Шешуі:
Кіші
шеңбер:
Үлкен
шеңбер:
Жауабы: 2 Шешуі:
400 см2 - 314 см2=86 см2. 314 см2 – 86 см2 =228 см2. Жауабы: 228 см2 3 Шешуі:
19,625∙2=39,25 см2. 50 см2-39,25 см2=10,75 см2. Жауабы: 10,75 см2. |
А3 форматты қағаз |
|||||||||||
|
Қорытынды Аяқталуы |
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
|
|||||||||||
|
Рефлексия Багалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
|||||||||||
|
Үйге тапсырма |
|
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз






.АВ=10см;
CD=2см. Дөңгелектің боялған бөлігінің ауданын
табыңдар.



. Қабырғасы
20 см квадраттың ішіне салынған боялған фигураның ауданын
табыңдар.
.Тік
төртбұрыштың ұзындығы 10 см, ені 5 см. Оның боялған бөлігінің
ауданын табыңдар.













