Педагогтің аты;
тегі; әкесінің аты (бар болған
жағдайда)
|
|
Пән/Сынып:
|
9 сынып
|
Күні:
|
|
Бөлім:
|
9.3А Үшбұрыштарды
шешу
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Шеңберге іштей немесе
сырттай сызылған үшбұрыштың ауданын пайдаланып, шеңбердің радиусын
табу формулалары
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
9.1.3.9
шеңберге іштей
немесе сырттай сызылған үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып
шеңбердің радиусын табу формулаларын білу және
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Үшбұрыштың белгісіз
элементтерін табу үшін іштей/сырттай сызылған
үшбұрыштың/көпбұрыштың ауданының формуласын қолданады, есеп
шығару
|
Сабақтың
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Шеңберге іштей немесе сырттай сызылған
үшбұрыштың ауданын пайдаланып, шеңбердің радиусын табу
формулалары тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
Үйге тапсырмасын
тексеру. Өтілген тақырып тапсырмаларын
тексеру
Бағалау: Ауызша
бағалау.
|
Амандасады, тақырыпты
жазады.
Сұрақтарға жауап
береді
|

|
Оқу құралдары; оқулық;
тақта; .
|
5 мин
|
Жаңа сабақ
|
Шеңберге іштей сызылған
үшбұрыш
Егер
үшбұрыштың барлық төбелері шеңбердің бойында жатса, онда үшбұрыш
шеңберге іштей
сызылған деп аталады. Басқаша
айтқанда, бұл жағдайда шеңбер
үшбұрышқа сырттай
сызылған деп те аталады.
⠀Теорема. Кез келген үшбұрышқа сырттай шеңбер сызуға болады.
Оның центрі үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген орта
перпендикулярлардың қиылысу нүктесі
болады.
1- топ
тапсырмасы:
Нұсқау: BH биіктігін екі бұрышы мен с қабырғасы арқылы
өрнектеп, теңдігін
қолданыңдар.
|
2- топ
тапсырмасы:
Нұсқау: Көпбұрышқа іштей сызылған шеңбердің центрін
көпбұрыш төбелерімен қосып, көпбұрышты бірнеше үшбұрыштарға бөліп
қарастырыңдар.
|
3- топ
тапсырмасы:
Нұсқау: мұндағы

|
|
Тақырып
бойынша ресурстарды қарап, танысады
Қажетті
анықтамаларды жазып, сызбаны сызады.
|
|
|
25
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
1-тапсырма. Көпбұрыштың периметрін 14
см
шеңберге сырттай сызылған көпбұрыштың
ауданы 32 см2. Шеңбердің радиусын
табыңдар.
2-
тапсырма.
Үшбұрыштың қабырғалары 5, 5,
8. Оған сырттай сызылған шеңбердің радуисын
табыңдар.
3-
тапсырма.
Тік бұрышты үшбұрыштың
катеттері 3см, 4 см. Оған сырттай сызылған шеңбердің радуисын
табыңдар.
Жеке
жұмыс:
-
Радиусы 3 дм
шеңберге сырттай сызылған көпбұрыштың
ауданы 60 дм2. Көпбұрыштың периметрін
табыңдар.
Оқулықпен
жұмыс.

|
Оқушылар есептің сызбасын
сызады.
үшбұрыштың белгісіз
элементтерін анықтайды,
есептің шешімін
табады
Оқулықтан есеп
шығарады.
Білім алушы дескрипторға
сәйкес тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
-Шеңберге сырттай сызылған
көпбұрыштың ауданын табу формуласын қолданады.
-Шеңбердің
радиусын табады.
Дескриптор:
1. Үшбұрыштың үшінші қабырғасын
табады; 2. Үшбұрыштың ауданын табады; 3. Сырттай сызылған шеңбердің
ауданын табу формуласын қолданып, радуисын
табады;
ҚБ:

|
Слайд
Жалпы білім беретін мектептің
9–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары: В.А.Смирнов,
Е.А.Тұяқов
Алматы «Мектеп» баспасы 2019
жыл
Интернет
ресурстары
|
5
мин
|
Жеке
жұмыс
|
№12.АС хордасы мен шеңберге
жүргізілген ВС жанамасының арасындағы бұрыш
-қа тең. АС хордасымен керілген
доғаның градустық шамасын табыңдар.
|
Тапсырманы
орындайды.
Жауабы:

|
|
|
5минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-әртүрлі үшбұрыштарға сырттай
сызылған шеңберлер центрлерінің орналасу
жағадайлары
Кері
байланыс:
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Үйге тапсырма.
№6,7.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Кері
байланыс жасайды.
|

|
Оқу
құралдары; оқулық; тақта;
Презентация
|