Сабақтың тақырыбы: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
Сабақтың мақсаттары: Білімділік мақсаты: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін дамыту. Есептеу дағдысын жетілдіру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше белсене араласуға, ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері: Центрлік бұрыш, іштей сызылған бұрыш, іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда пайдалана алады..
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдістері: Деңгейлеп саралап оқыту. Түсіндірмелі сұрақ – жауап. Практикалық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,үлестірмелі карта,оқулық, бор, кестелер, формулалар.
Модульдер: СТО, топтық тәсілдер, жас ерекшелігі, диалогты оқыту
Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындығын тексеру.
Ынтымақтастық атмосфера ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын тексеру: Іштей және сырттай сызылған үшбұрыштар салу.
Қайталау сұрақтары:
-Үшбұрыштың медианасы деген не?
-
Үшбұрыштың биіктігі деген не?
-
Үшбұрыштың биссектрисасы деген не?
-
Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер
Жаңа тақырыпты түсіндіру.Слайд
Анықтама. Егер көпбұрыштың барлық төбелерібір шеңбердің бойында жатса, онда бұл көпбұрышты іштей сызылған көпбұрыш деп атайды.
Егер шеңбер көпбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын болса, онда көпбұрышты сырттай сызылған көпбұрыш деп атайды.
Шеңбердің бір нүктесінен шығатын екі хорданың арасындағы бұрышты шеңберге іштей сызылған бұрыш деп атайды.
ВС доғасын осы бұрышқа тірелген доға деп атайды.. Ал ВОС бұрышы центрлік бұрыш деп атайды.
Іштей сызылған бұрыштың шамасы өзі тірелген доғаның градустық өлшемінің жартысына тең.
Салдар. Диаметрге тірелген іштей сызылған бұрыш 90 градусқа тең.

Төртбұрыштың барлық төбелері шеңбердің бойында
жатса, онда шеңбер төртбұрышқа сырттай сызылған
Іштей сызылған төртбұрыштың қарама-қарсы
бұрыштарының қосындысы
180 градусқа тең.
Егер шеңбер төртбұрыштың барлық қабырғаларын
жанайтын болса, онда
шеңбер төртбұрышқа іштей сызылған
Сырттай сызылған төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғаларының қосындысы тең болады.

Жаңа сабақты пысықтауға есептер шығару:
Слайдта берілген есептерді шешу
1.Егер шеңбердің радиусы 6 см болса, онда тіктөртбұрыштың диагоналі неге тең?
Жауабы :12см
2. Квадраттың
қабырғасы
. Шеңбердің радиусын тап .
Жауабы:1
3. Тіктөртбұрыштың кіші қабырғасы 5см. Диагональдардың арасындағы бұрыш 60о. Сырттай сызылған шеңбердің радиусын тап.
Жауабы:5см
4. Сырттай сызылған трапецияның бүйір қабырғалары 2 см, 4 см. Трапецияның орта сызығын тап.

Жауабы:3см
5. Іштей сызылған трапецияның периметрі 20 см. Ор
Жауабы: 5см
6. Іштей сызылған ABCD төртбұрышының А бұрышы 100о. C бұрышы неге тең?8080градус
Оқулықпен жұмыс: №211 №212 №214 №215
Қорытынды: ББҮ стратегиясы
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Бағалау: Жетістіктеріне қарай бағалау.
Үйге тапсырма: Үй тапсырмасын беру.Түсіндіру. №220 №222
Рефлексия:
Плюс
Минус
Қызықты
Краткое описание документа:
Сабақтың тақырыбы: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
Сабақтың мақсаттары: Білімділік мақсаты: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін дамыту. Есептеу дағдысын жетілдіру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше белсене араласуға, ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері: Центрлік бұрыш, іштей сызылған бұрыш, іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда пайдалана алады..
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдістері: Деңгейлеп саралап оқыту. Түсіндірмелі сұрақ – жауап. Практикалық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,үлестірмелі карта,оқулық, бор, кестелер, формулалар.
Модульдер: СТО, топтық тәсілдер, жас ерекшелігі, диалогты оқыту
Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындығын тексеру.
Ынтымақтастық атмосфера ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын тексеру: Іштей және сырттай сызылған үшбұрыштар салу.
Қайталау сұрақтары:
-Үшбұрыштың медианасы деген не?
-
-Үшбұрыштың биіктігі деген не?
-
-Үшбұрыштың биссектрисасы деген не?
-
-Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер
Жаңа тақырыпты түсіндіру.Слайд
Анықтама. Егер көпбұрыштың барлық төбелерібір шеңбердің бойында жатса, онда бұл көпбұрышты іштей сызылған көпбұрыш деп атайды.
Егер шеңбер көпбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын болса, онда көпбұрышты сырттай сызылған көпбұрыш деп атайды.
Шеңбердің бір нүктесінен шығатын екі хорданың арасындағы бұрышты шеңберге іштей сызылған бұрыш деп атайды.
ВС доғасын осы бұрышқа тірелген доға деп атайды.. Ал ВОС бұрышы центрлік бұрыш деп атайды.
Іштей сызылған бұрыштың шамасы өзі тірелген доғаның градустық өлшемінің жартысына тең.
Салдар. Диаметрге тірелген іштей сызылған бұрыш 90 градусқа тең.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шеңберге іштей сызылған бұрыштар
Шеңберге іштей сызылған бұрыштар
Сабақтың тақырыбы: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
Сабақтың мақсаттары: Білімділік мақсаты: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін дамыту. Есептеу дағдысын жетілдіру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше белсене араласуға, ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері: Центрлік бұрыш, іштей сызылған бұрыш, іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда пайдалана алады..
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдістері: Деңгейлеп саралап оқыту. Түсіндірмелі сұрақ – жауап. Практикалық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,үлестірмелі карта,оқулық, бор, кестелер, формулалар.
Модульдер: СТО, топтық тәсілдер, жас ерекшелігі, диалогты оқыту
Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындығын тексеру.
Ынтымақтастық атмосфера ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын тексеру: Іштей және сырттай сызылған үшбұрыштар салу.
Қайталау сұрақтары:
-Үшбұрыштың медианасы деген не?
-
Үшбұрыштың биіктігі деген не?
-
Үшбұрыштың биссектрисасы деген не?
-
Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер
Жаңа тақырыпты түсіндіру.Слайд
Анықтама. Егер көпбұрыштың барлық төбелерібір шеңбердің бойында жатса, онда бұл көпбұрышты іштей сызылған көпбұрыш деп атайды.
Егер шеңбер көпбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын болса, онда көпбұрышты сырттай сызылған көпбұрыш деп атайды.
Шеңбердің бір нүктесінен шығатын екі хорданың арасындағы бұрышты шеңберге іштей сызылған бұрыш деп атайды.
ВС доғасын осы бұрышқа тірелген доға деп атайды.. Ал ВОС бұрышы центрлік бұрыш деп атайды.
Іштей сызылған бұрыштың шамасы өзі тірелген доғаның градустық өлшемінің жартысына тең.
Салдар. Диаметрге тірелген іштей сызылған бұрыш 90 градусқа тең.

Төртбұрыштың барлық төбелері шеңбердің бойында
жатса, онда шеңбер төртбұрышқа сырттай сызылған
Іштей сызылған төртбұрыштың қарама-қарсы
бұрыштарының қосындысы
180 градусқа тең.
Егер шеңбер төртбұрыштың барлық қабырғаларын
жанайтын болса, онда
шеңбер төртбұрышқа іштей сызылған
Сырттай сызылған төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғаларының қосындысы тең болады.

Жаңа сабақты пысықтауға есептер шығару:
Слайдта берілген есептерді шешу
1.Егер шеңбердің радиусы 6 см болса, онда тіктөртбұрыштың диагоналі неге тең?
Жауабы :12см
2. Квадраттың
қабырғасы
. Шеңбердің радиусын тап .
Жауабы:1
3. Тіктөртбұрыштың кіші қабырғасы 5см. Диагональдардың арасындағы бұрыш 60о. Сырттай сызылған шеңбердің радиусын тап.
Жауабы:5см
4. Сырттай сызылған трапецияның бүйір қабырғалары 2 см, 4 см. Трапецияның орта сызығын тап.

Жауабы:3см
5. Іштей сызылған трапецияның периметрі 20 см. Ор
Жауабы: 5см
6. Іштей сызылған ABCD төртбұрышының А бұрышы 100о. C бұрышы неге тең?8080градус
Оқулықпен жұмыс: №211 №212 №214 №215
Қорытынды: ББҮ стратегиясы
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Бағалау: Жетістіктеріне қарай бағалау.
Үйге тапсырма: Үй тапсырмасын беру.Түсіндіру. №220 №222
Рефлексия:
Плюс
Минус
Қызықты
Краткое описание документа:
Сабақтың тақырыбы: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
Сабақтың мақсаттары: Білімділік мақсаты: Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін дамыту. Есептеу дағдысын жетілдіру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше белсене араласуға, ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері: Центрлік бұрыш, іштей сызылған бұрыш, іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда пайдалана алады..
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдістері: Деңгейлеп саралап оқыту. Түсіндірмелі сұрақ – жауап. Практикалық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,үлестірмелі карта,оқулық, бор, кестелер, формулалар.
Модульдер: СТО, топтық тәсілдер, жас ерекшелігі, диалогты оқыту
Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындығын тексеру.
Ынтымақтастық атмосфера ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын тексеру: Іштей және сырттай сызылған үшбұрыштар салу.
Қайталау сұрақтары:
-Үшбұрыштың медианасы деген не?
-
-Үшбұрыштың биіктігі деген не?
-
-Үшбұрыштың биссектрисасы деген не?
-
-Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер
Жаңа тақырыпты түсіндіру.Слайд
Анықтама. Егер көпбұрыштың барлық төбелерібір шеңбердің бойында жатса, онда бұл көпбұрышты іштей сызылған көпбұрыш деп атайды.
Егер шеңбер көпбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын болса, онда көпбұрышты сырттай сызылған көпбұрыш деп атайды.
Шеңбердің бір нүктесінен шығатын екі хорданың арасындағы бұрышты шеңберге іштей сызылған бұрыш деп атайды.
ВС доғасын осы бұрышқа тірелген доға деп атайды.. Ал ВОС бұрышы центрлік бұрыш деп атайды.
Іштей сызылған бұрыштың шамасы өзі тірелген доғаның градустық өлшемінің жартысына тең.
Салдар. Диаметрге тірелген іштей сызылған бұрыш 90 градусқа тең.
шағым қалдыра аласыз













