Технологиялық карта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тобы: «Балапан тобы»
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Кіші сала:сенсорика
Тақырыбы: Сан мен цифр.
Мақсаты: сан және цифрмен таныстыру сандарды ретімен санауға үйрету,бірнеше заттар тобын салыстыра білуге,үлкен санды тани алуға жаттықтыру.
Көрнекі құралдар: сандар, суреттер:,геометриялық пішінге ұқсас (төртбұрыш)
Билингвалдық компонент: бір-один,екі-два,үш-три,төрт – четыри,бес-пиять.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық.
Тосын сый: |
Армысын алтын күн. Армасын жер – ана. Армысын балалар. Сәлеметсіз бе, апай! Қонаққа мысықтар келеді. |
Балалар шеңберге тұра- ды, сөздерді қайталайды бір -біріне қарап күледі.
Балалар қызыға қарсы алады |
|
Ұйымдас-тырушы-ізденуші кезең.
Рефлексивті-түзетуші кезең. |
Тақтада 4 үйшік және 3 мысықтың (ақ және сұр) суреті ілінген. Әр түрлі үйде 4 мысық өмір сүріпті: -біріншісі ... (ақ) -екіншісі ... (сұр) -үшіншісі ... (қоңыр) -төртінші... Бірақ ол қайда? Мүмкін мен дұрыс санамаған шығармын? -а-а, ол, міне жасырынып қалыпты. 3 мысық болған еді, тағы біреуі жүгіріп келді. Неше мысық болды? төртінші мысықтың түсі қандай? -Қара мысықтың не үшін тығылып қалғанын мен білетін сияқтымын. Үш мысықтың үйшігінде цифрлар бар, ал оның үйшігінде цифр жоқ. Қане, біз оған көмектесіп, үйшіктерді санайық. Барлығы неше үй? Қара марғаудың үйінде қандай цифр тұру керек? -Ал ол қалай жазылады, мен білмеймін. Кімнен сұрасақ екен? Қоянның суреті пайда болады. -Міне, данышпан қоян, ол бәрін біледі. Бірақ балалар таныс цифрлар неге ұқсайтынын еске түсіріңдер? Қоян ризашылығын білдіріп, 3 цифрының артынан 4 тұратынын айтып, жазылуымен таныстырады. Тәрбиеші мен балалар қоянға рақметтерін айтады, қоян қоштасып кетеді. Тәрбиеші қара мысықтың үйшігіне 4 цифрын жазады. Сергіту сәті Тікірейіп құлағы, Менімен бірге тұрады. Бойын жазып, керіліп Беті қолын жуады. Мяу, мяу. Мысықтар жарысып, қуып ойнағанды жақсы көреді. Ендеше балалар бізде ойын ойнайық. Ойын: «Мысық пен тышқан» Қорытындылау Бүгін біз қандай санмен таныстық?
Балалар сандарды білемізбе? Қандай ойын ойнадындар? |
Балалардың мұқият тыңдайды.
балалар тексереді, қорытынды санды айтып, 3 цифрын көрсетеді
Сергіту сәтін қимылмен көрсетеді.
Балалар ойын ойнайды. Балалардың жауабы. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Цифрларды ажырата білу.
Болуы керек: 1ден 5ке дейінгі сандарды білу
Істей алуы керек: заттарды санай алу.
Абай атындағы «Мектеп-бала бақша» кешені КММ
Ашық сабақ
Сенсорика сабағы
Тақырыбы:Сан мен цифр
Өткізген: «Балдырған»бала бақшасынын тәрбиешісі: Залитанова А.А
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сенсорика сабағы
Сенсорика сабағы
Технологиялық карта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тобы: «Балапан тобы»
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Кіші сала:сенсорика
Тақырыбы: Сан мен цифр.
Мақсаты: сан және цифрмен таныстыру сандарды ретімен санауға үйрету,бірнеше заттар тобын салыстыра білуге,үлкен санды тани алуға жаттықтыру.
Көрнекі құралдар: сандар, суреттер:,геометриялық пішінге ұқсас (төртбұрыш)
Билингвалдық компонент: бір-один,екі-два,үш-три,төрт – четыри,бес-пиять.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық.
Тосын сый: |
Армысын алтын күн. Армасын жер – ана. Армысын балалар. Сәлеметсіз бе, апай! Қонаққа мысықтар келеді. |
Балалар шеңберге тұра- ды, сөздерді қайталайды бір -біріне қарап күледі.
Балалар қызыға қарсы алады |
|
Ұйымдас-тырушы-ізденуші кезең.
Рефлексивті-түзетуші кезең. |
Тақтада 4 үйшік және 3 мысықтың (ақ және сұр) суреті ілінген. Әр түрлі үйде 4 мысық өмір сүріпті: -біріншісі ... (ақ) -екіншісі ... (сұр) -үшіншісі ... (қоңыр) -төртінші... Бірақ ол қайда? Мүмкін мен дұрыс санамаған шығармын? -а-а, ол, міне жасырынып қалыпты. 3 мысық болған еді, тағы біреуі жүгіріп келді. Неше мысық болды? төртінші мысықтың түсі қандай? -Қара мысықтың не үшін тығылып қалғанын мен білетін сияқтымын. Үш мысықтың үйшігінде цифрлар бар, ал оның үйшігінде цифр жоқ. Қане, біз оған көмектесіп, үйшіктерді санайық. Барлығы неше үй? Қара марғаудың үйінде қандай цифр тұру керек? -Ал ол қалай жазылады, мен білмеймін. Кімнен сұрасақ екен? Қоянның суреті пайда болады. -Міне, данышпан қоян, ол бәрін біледі. Бірақ балалар таныс цифрлар неге ұқсайтынын еске түсіріңдер? Қоян ризашылығын білдіріп, 3 цифрының артынан 4 тұратынын айтып, жазылуымен таныстырады. Тәрбиеші мен балалар қоянға рақметтерін айтады, қоян қоштасып кетеді. Тәрбиеші қара мысықтың үйшігіне 4 цифрын жазады. Сергіту сәті Тікірейіп құлағы, Менімен бірге тұрады. Бойын жазып, керіліп Беті қолын жуады. Мяу, мяу. Мысықтар жарысып, қуып ойнағанды жақсы көреді. Ендеше балалар бізде ойын ойнайық. Ойын: «Мысық пен тышқан» Қорытындылау Бүгін біз қандай санмен таныстық?
Балалар сандарды білемізбе? Қандай ойын ойнадындар? |
Балалардың мұқият тыңдайды.
балалар тексереді, қорытынды санды айтып, 3 цифрын көрсетеді
Сергіту сәтін қимылмен көрсетеді.
Балалар ойын ойнайды. Балалардың жауабы. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Цифрларды ажырата білу.
Болуы керек: 1ден 5ке дейінгі сандарды білу
Істей алуы керек: заттарды санай алу.
Абай атындағы «Мектеп-бала бақша» кешені КММ
Ашық сабақ
Сенсорика сабағы
Тақырыбы:Сан мен цифр
Өткізген: «Балдырған»бала бақшасынын тәрбиешісі: Залитанова А.А
шағым қалдыра аласыз













