0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Шертпе күй негіздері» (жалпы шолу, орындау)Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданы Оқушы: Сәттіғұл КеңесханПәні: домбыраСыныбы: 1Сабақтың мақсаты: Шертпе дәстүрінің ерекшеліктерін түсіндіру.Қол қойылымын үйрету. Шертіп ойнау және перне басу әдістерін түсіндіру.Білімділігі: Оқушы білімін жан-жақты ету. Музыкалық білімін тереңдетіп оқыту, жетілдіру. Тәрбиелігі: Оқушының еліне, салт-дәстүріне, өнеріне деген сүйіспеншілігін ояту.Дамытушылығы: Орындаушылық шеберлігін дамыту.Сабақтың түрі : ашық сабақ.Көрнекіліктер: Домбыра, оқулықтар, плакат, үлестірме қағаздарСабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру 2. Үй тапсырмасы 3. Жаңа сабақ 4. Сергіту сәті 5. Қорытынды 6. Үйге тапсырма беру 7. Бағалау
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушының отырысын тексеру, оқу-құралдарын түгендеу.2.Үй тапсырмасын тексеру:До мажор гаммасы, соль мажор гаммаларын ойнату. Халық күйі «Кеңес». Жатқа ойнату. Қателерімен жұмыс жасау. Қосылып ойнау.
3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Шертпе күй негіздері. Жалпы шолу жасау.»а)теориялықБіз осыған дейін төкпе күйлерін орындап жүрміз.Мысалы: «Жастар биі», «Кеңес» т.б. Енді бүгінгі сабақта шертпе дәстүрі туралы негізгі мағлұматпен таныстыру. Алайда музыкалық салаға бармас бұрын біз халықтың ауызекі тілінде саусақтың байырғы атауларын есімізге түсірейікші.
Сол қол саусақтарының белгілері.(осы жерде А3 форматының көлемінде жасалған алақан пішінін қолдану.)
Саусақтың перне басатын жұмсақ етін «мамық» деп атаған. Төкпе күйлерге қарағанда, шертпе күйлерде негізінен жалғыз дауыстылық басым болып, күй тақырыбы әр ішекте кезектесе жүреді. Бүгінгі сабағымызда қос ішекте шертіп ойнау және пернені басу ережелерімен танысамыз.Әуелі оң қол қойылымына тоқталайық. Қағыс қаққанда оң қолдың сұқ саусағымен қатар саусақтар басын біріктіріп, топтастыра қағу немесе осы саусақтарды бірінен кейін бірін тізбектей шерте қағу әдістері жиі кездеседі. Жоғары қағыс сұқ саусақпен жоғары қағылады.(Плакатта бейнеленген қол қойылымы сызбасымен жұмыс жасау). Аспапта қағыс түрлерін ойнап көрсетіп , балаға тартқызып жұмыстану керек.
Шертпе күйде сол қол саусақтарын пайдалану әдістері көбінесе төкпе дәстүріндегідей болғанымен, оның айтарлықтай өзгешеліктері де бар. Олар негізінен мыналар:а) Бұл дәстүрде 1,2,3 – саусақтар жиі қолданылады.ә) 3,4 – саусақтармен ішекті бір мезгілде қатар басу көп кездеседі.б) Бас бармақ сирек пайдаланылады.Жаттығулармен жұмысты бастамас бұрын, перне басатын саусақтардың тәртібін қайталау. Саусақ қойылымдар нотаның үстіне 2 түрлі жолмен жазылады. «Соль» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның үстіне,ал «ре» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның астына жазылады.Жаттығулармен жұмыс:
5.Қорытындылау:Бүгінгі сабақта танысқан шертпе дәстүріндегі қағыс ерекшелігі мен перне басу тәсілдерін қорытындылау. Сабақ бойына айтылған тақырыпты пысықтап, шолып өтемін. 1,5,3 – жаттығуларды пайдаланып нақтылау.
6.Үйге тапсырма:Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындаған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушының отырысын тексеру, оқу-құралдарын түгендеу.2.Үй тапсырмасын тексеру:До мажор гаммасы, соль мажор гаммаларын ойнату. Халық күйі «Кеңес». Жатқа ойнату. Қателерімен жұмыс жасау. Қосылып ойнау.
3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Шертпе күй негіздері. Жалпы шолу жасау.»а)теориялықБіз осыған дейін төкпе күйлерін орындап жүрміз.Мысалы: «Жастар биі», «Кеңес» т.б. Енді бүгінгі сабақта шертпе дәстүрі туралы негізгі мағлұматпен таныстыру. Алайда музыкалық салаға бармас бұрын біз халықтың ауызекі тілінде саусақтың байырғы атауларын есімізге түсірейікші.
| 1 – саусақ | Бас бармақ |
| 2 – саусақ | Балалы үйрек |
| 3 – саусақ | Ортан терек |
| 4 – саусақ | Шылдыр шүмек |
| 5 – саусақ | Кішкентай бөбек |
Сол қол саусақтарының белгілері.(осы жерде А3 форматының көлемінде жасалған алақан пішінін қолдану.)
| Бас бармақ | Б |
| Сұқ саусақ | 1 |
| Ортанғы саусақ | 2 |
| Аты жоқ саусақ | 3 немесе ас |
| шынашақ | 4 |
Саусақтың перне басатын жұмсақ етін «мамық» деп атаған. Төкпе күйлерге қарағанда, шертпе күйлерде негізінен жалғыз дауыстылық басым болып, күй тақырыбы әр ішекте кезектесе жүреді. Бүгінгі сабағымызда қос ішекте шертіп ойнау және пернені басу ережелерімен танысамыз.Әуелі оң қол қойылымына тоқталайық. Қағыс қаққанда оң қолдың сұқ саусағымен қатар саусақтар басын біріктіріп, топтастыра қағу немесе осы саусақтарды бірінен кейін бірін тізбектей шерте қағу әдістері жиі кездеседі. Жоғары қағыс сұқ саусақпен жоғары қағылады.(Плакатта бейнеленген қол қойылымы сызбасымен жұмыс жасау). Аспапта қағыс түрлерін ойнап көрсетіп , балаға тартқызып жұмыстану керек.
Шертпе күйде сол қол саусақтарын пайдалану әдістері көбінесе төкпе дәстүріндегідей болғанымен, оның айтарлықтай өзгешеліктері де бар. Олар негізінен мыналар:а) Бұл дәстүрде 1,2,3 – саусақтар жиі қолданылады.ә) 3,4 – саусақтармен ішекті бір мезгілде қатар басу көп кездеседі.б) Бас бармақ сирек пайдаланылады.Жаттығулармен жұмысты бастамас бұрын, перне басатын саусақтардың тәртібін қайталау. Саусақ қойылымдар нотаның үстіне 2 түрлі жолмен жазылады. «Соль» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның үстіне,ал «ре» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның астына жазылады.Жаттығулармен жұмыс:
- Төмен қағысқа арналған жаттығу (слайдпен жұмыс)
- Жоғары қағысқа арналған жаттығу(слайдпен жұмыс)
- Шертпе дәстүріндегі алма – кезек қағыстарға арналған жаттығу (слайдпен жұмыс)
- Саусақтың байырғы атауларын ата.
- Шертпе күйінде оң қол саусақтарының орналасуы және қолданылуы.
- Шертпе күйінде сол қол саусақтарын пайдалану әдістері.
- «Соль» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның қай жағынан жазылады.
- «Ре» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның қай жағынан жазылады.
5.Қорытындылау:Бүгінгі сабақта танысқан шертпе дәстүріндегі қағыс ерекшелігі мен перне басу тәсілдерін қорытындылау. Сабақ бойына айтылған тақырыпты пысықтап, шолып өтемін. 1,5,3 – жаттығуларды пайдаланып нақтылау.
6.Үйге тапсырма:Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындаған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Маденова Акерке ОрынбасаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«Шертпе күй негіздері» (жалпы шолу, орындау) Ашық сабақ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Шертпе күй негіздері» (жалпы шолу, орындау) Ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Шертпе дәстүрінің ерекшеліктерін түсіндіру.Қол қойылымын үйрету. Шертіп ойнау және перне басу әдістерін түсіндіру.
Білімділігі: Оқушы білімін жан-жақты ету. Музыкалық білімін тереңдетіп оқыту, жетілдіру.
Тәрбиелігі: Оқушының еліне, салт-дәстүріне, өнеріне деген сүйіспеншілігін ояту.
Дамытушылығы: Орындаушылық шеберлігін дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Шертпе күй негіздері» (жалпы шолу, орындау)Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданы Оқушы: Сәттіғұл КеңесханПәні: домбыраСыныбы: 1Сабақтың мақсаты: Шертпе дәстүрінің ерекшеліктерін түсіндіру.Қол қойылымын үйрету. Шертіп ойнау және перне басу әдістерін түсіндіру.Білімділігі: Оқушы білімін жан-жақты ету. Музыкалық білімін тереңдетіп оқыту, жетілдіру. Тәрбиелігі: Оқушының еліне, салт-дәстүріне, өнеріне деген сүйіспеншілігін ояту.Дамытушылығы: Орындаушылық шеберлігін дамыту.Сабақтың түрі : ашық сабақ.Көрнекіліктер: Домбыра, оқулықтар, плакат, үлестірме қағаздарСабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру 2. Үй тапсырмасы 3. Жаңа сабақ 4. Сергіту сәті 5. Қорытынды 6. Үйге тапсырма беру 7. Бағалау
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушының отырысын тексеру, оқу-құралдарын түгендеу.2.Үй тапсырмасын тексеру:До мажор гаммасы, соль мажор гаммаларын ойнату. Халық күйі «Кеңес». Жатқа ойнату. Қателерімен жұмыс жасау. Қосылып ойнау.
3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Шертпе күй негіздері. Жалпы шолу жасау.»а)теориялықБіз осыған дейін төкпе күйлерін орындап жүрміз.Мысалы: «Жастар биі», «Кеңес» т.б. Енді бүгінгі сабақта шертпе дәстүрі туралы негізгі мағлұматпен таныстыру. Алайда музыкалық салаға бармас бұрын біз халықтың ауызекі тілінде саусақтың байырғы атауларын есімізге түсірейікші.
Сол қол саусақтарының белгілері.(осы жерде А3 форматының көлемінде жасалған алақан пішінін қолдану.)
Саусақтың перне басатын жұмсақ етін «мамық» деп атаған. Төкпе күйлерге қарағанда, шертпе күйлерде негізінен жалғыз дауыстылық басым болып, күй тақырыбы әр ішекте кезектесе жүреді. Бүгінгі сабағымызда қос ішекте шертіп ойнау және пернені басу ережелерімен танысамыз.Әуелі оң қол қойылымына тоқталайық. Қағыс қаққанда оң қолдың сұқ саусағымен қатар саусақтар басын біріктіріп, топтастыра қағу немесе осы саусақтарды бірінен кейін бірін тізбектей шерте қағу әдістері жиі кездеседі. Жоғары қағыс сұқ саусақпен жоғары қағылады.(Плакатта бейнеленген қол қойылымы сызбасымен жұмыс жасау). Аспапта қағыс түрлерін ойнап көрсетіп , балаға тартқызып жұмыстану керек.
Шертпе күйде сол қол саусақтарын пайдалану әдістері көбінесе төкпе дәстүріндегідей болғанымен, оның айтарлықтай өзгешеліктері де бар. Олар негізінен мыналар:а) Бұл дәстүрде 1,2,3 – саусақтар жиі қолданылады.ә) 3,4 – саусақтармен ішекті бір мезгілде қатар басу көп кездеседі.б) Бас бармақ сирек пайдаланылады.Жаттығулармен жұмысты бастамас бұрын, перне басатын саусақтардың тәртібін қайталау. Саусақ қойылымдар нотаның үстіне 2 түрлі жолмен жазылады. «Соль» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның үстіне,ал «ре» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның астына жазылады.Жаттығулармен жұмыс:
5.Қорытындылау:Бүгінгі сабақта танысқан шертпе дәстүріндегі қағыс ерекшелігі мен перне басу тәсілдерін қорытындылау. Сабақ бойына айтылған тақырыпты пысықтап, шолып өтемін. 1,5,3 – жаттығуларды пайдаланып нақтылау.
6.Үйге тапсырма:Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындаған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушының отырысын тексеру, оқу-құралдарын түгендеу.2.Үй тапсырмасын тексеру:До мажор гаммасы, соль мажор гаммаларын ойнату. Халық күйі «Кеңес». Жатқа ойнату. Қателерімен жұмыс жасау. Қосылып ойнау.
3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Шертпе күй негіздері. Жалпы шолу жасау.»а)теориялықБіз осыған дейін төкпе күйлерін орындап жүрміз.Мысалы: «Жастар биі», «Кеңес» т.б. Енді бүгінгі сабақта шертпе дәстүрі туралы негізгі мағлұматпен таныстыру. Алайда музыкалық салаға бармас бұрын біз халықтың ауызекі тілінде саусақтың байырғы атауларын есімізге түсірейікші.
| 1 – саусақ | Бас бармақ |
| 2 – саусақ | Балалы үйрек |
| 3 – саусақ | Ортан терек |
| 4 – саусақ | Шылдыр шүмек |
| 5 – саусақ | Кішкентай бөбек |
Сол қол саусақтарының белгілері.(осы жерде А3 форматының көлемінде жасалған алақан пішінін қолдану.)
| Бас бармақ | Б |
| Сұқ саусақ | 1 |
| Ортанғы саусақ | 2 |
| Аты жоқ саусақ | 3 немесе ас |
| шынашақ | 4 |
Саусақтың перне басатын жұмсақ етін «мамық» деп атаған. Төкпе күйлерге қарағанда, шертпе күйлерде негізінен жалғыз дауыстылық басым болып, күй тақырыбы әр ішекте кезектесе жүреді. Бүгінгі сабағымызда қос ішекте шертіп ойнау және пернені басу ережелерімен танысамыз.Әуелі оң қол қойылымына тоқталайық. Қағыс қаққанда оң қолдың сұқ саусағымен қатар саусақтар басын біріктіріп, топтастыра қағу немесе осы саусақтарды бірінен кейін бірін тізбектей шерте қағу әдістері жиі кездеседі. Жоғары қағыс сұқ саусақпен жоғары қағылады.(Плакатта бейнеленген қол қойылымы сызбасымен жұмыс жасау). Аспапта қағыс түрлерін ойнап көрсетіп , балаға тартқызып жұмыстану керек.
Шертпе күйде сол қол саусақтарын пайдалану әдістері көбінесе төкпе дәстүріндегідей болғанымен, оның айтарлықтай өзгешеліктері де бар. Олар негізінен мыналар:а) Бұл дәстүрде 1,2,3 – саусақтар жиі қолданылады.ә) 3,4 – саусақтармен ішекті бір мезгілде қатар басу көп кездеседі.б) Бас бармақ сирек пайдаланылады.Жаттығулармен жұмысты бастамас бұрын, перне басатын саусақтардың тәртібін қайталау. Саусақ қойылымдар нотаның үстіне 2 түрлі жолмен жазылады. «Соль» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның үстіне,ал «ре» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның астына жазылады.Жаттығулармен жұмыс:
- Төмен қағысқа арналған жаттығу (слайдпен жұмыс)
- Жоғары қағысқа арналған жаттығу(слайдпен жұмыс)
- Шертпе дәстүріндегі алма – кезек қағыстарға арналған жаттығу (слайдпен жұмыс)
- Саусақтың байырғы атауларын ата.
- Шертпе күйінде оң қол саусақтарының орналасуы және қолданылуы.
- Шертпе күйінде сол қол саусақтарын пайдалану әдістері.
- «Соль» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның қай жағынан жазылады.
- «Ре» ішегінде ойналатын дыбыстардың саусағы нотаның қай жағынан жазылады.
5.Қорытындылау:Бүгінгі сабақта танысқан шертпе дәстүріндегі қағыс ерекшелігі мен перне басу тәсілдерін қорытындылау. Сабақ бойына айтылған тақырыпты пысықтап, шолып өтемін. 1,5,3 – жаттығуларды пайдаланып нақтылау.
6.Үйге тапсырма:Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындаған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
1243
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













