Бекітемін
«Айлан»
бөбекжай-балабақшасының
меңгерушісі ________ Шуленбаева
Ж.К.
«02» қыркүйек
2019жыл
«Бейнелеу өнеріне
баулу» вариативтік
компонентінің
күнтізбелік
жоспары.
«Балмұздақ» ортаңғытобы
№
|
Тақырыбы
|
Мақсаты
|
Сағат саны
|
1
|
Күзгі
гүлдер
|
Аула гүлдерін бақылау
жасап,құмырадағы күзгі гүлдермен танысып,таңдаған гүл бейнесін
салуды меңгерту
|
2
|
2
|
Саябақ
(пейзаж)
|
Саябақтар жайлы бейне слайдтар көріп талқылау
негізінде таңдау жасатып,ағаш бейнесін түрлендіріп,салуды уйрету.
Пейзаж жайлы түсінікті қалыптастыру
|
1
|
3
|
Бақша
өнімдері(натюрморт)
|
Балаға натюрморт көрсетіп, оны
салуды үйрету
|
3
|
4
|
Жапырақтар өрнегі
|
Түрлі ағаштар жапырағынан бейнелі сурет салуды
меңгерту
|
2
|
5
|
Жанұя жылуы(сезім
бейнесі)
|
Баланың жанұясына деген сезімді бояумен
бейнелеуді қалыптастыру
|
1
|
6
|
Еңбек адамдарының
тіршілігі(портрет)
|
Қажырлы, мәдениетті және ой
күшін саралайтын еңбек түрлерін таныстырып,бейнеге айналдыруды
уйрету
|
3
|
7
|
Аяз сиқыры(пейзаж)
|
Табиғат шырайын байқап,суретте салуды
қалыптастыру
|
2
|
8
|
Мұз мүсіндер(портрет)
|
Балаларға мүсін жайлы
түсінікті кеңейте беріп, мұз мүсіннің ерекшелігін таныту. Бейненің
мінезін қимылы арқылы бейнелеуді дамыту
|
3
|
9
|
Қояндар орманда
|
Сүйкімді жануарлар бейнесінде
көңіл күй жағдайын салуды үйрету. Балаларға орман табиғатының
аясында қояндардың қимыл әрекетін бейнелеуді
үйрету.
|
2
|
10
|
Ертегі көрінісі (қиял
бейнесі)
|
Мүмкін емес қиялды қағаз бетінде бейнелеуді
дамыту
|
3
|
11
|
Ыдыс аяқ сөресі
(натюрморт)
|
Әсемдік белгісін танытатын ыдыстарды салуды
қалыптастыру
|
3
|
12
|
Құстар әлемі:
1-ақ
көгершіндер,
(пейзаж)
2-қарлығаштар,
(пейзаж)
3-павлин(пейзаж)
|
Табиғаттағы сұлулықты құс
бейнесінде суреттеуді дамыту. Әр құстың табиғатпен үйлесімділігін
бейнелеу
|
3
|
13
|
Дастархандағы тәтті
нандар
|
Зат
бейнесін тартымды етіп,құнарлығын таныта салуды
үйрету
|
2
|
14
|
Берекелі
наурыз-
жыл
басы
|
Ұлттық мереке салтанатын
қағазда бейнелеуді үйрету
|
1
|
15
|
Арман қала
|
Болашақ қала сәулетін таныта сурет салуды
дамыту
|
2
|
16
|
Көлік
көрмесі
|
Ғажап бейне көрінісін бояу құбылысымен бейнелеуді
қалыптастыру
|
1
|
17
|
Су патшалығы
|
Бояулар құбылысын балық бейнелерінде қолдана
салуды қалыптастыру
|
2
|
Барлық сағат
саны
|
36 сағат
|
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық картасы № 1
Тобы: «»
ортаңғы
Күні:
Білім беру
саласы: Вариативтік
компонент
Бөлімі: Бейнелеу
өнері
Тақырыбы: Күзгі гүлдер,(қылқаламмен
сурет салу)
Мақсаты: Аула гүлдеріне бақылау жасап,
құмырадағы күзгі гүлдермен танысып, таңдаған гүл бейнесін салуды
меңгерту.
Оқу қызмет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық-
оятушылық
|
Тәрбиеші балаларды аулаға
шығарып гүлдерді көрсетіп, сұхбат жасап, оларға салатын гүлді
таңдауына жағдай жасайды. Таңдаған гүлін құмыраға салып, балалардың
алдына қояды. Гүлдің құрылысын сипаттады
|
Бақылап,сипаттап,
салыстырады.
|
Ұйымдастырушылық
ізденушілік
|
Дидактикалық
ойындар
-
«Қиындылардан гүл
құрастыр»
Әр балаға мольберт пен
бояуларды ұсынып, гүл суретін гүлге қарап салуды
ұйымдастырады.
|
Жеке әр бала таңдаған гүліне
қарап,бояуын таңдап,салады.
|
Өзін-өзі
бағалау
Қорытынды
|
Тапсырманы орындаған балаларды
мақтап, мадақтайды.
|
Балалар өз суреттерін
сипаттап, әңгіме жасайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Аула гүлдеріне бақылау
жасайды.
Түсінеді: Күзгі гүлдерге таңдау
жасайды.
Қолдана
алады: Гүл бейнесін
салады.
Технологиялық картаны
толтырған тәрбиеші:
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық картасы №3
Тобы: «»
ортаңғы
Күні: 20.09.2017ж
Білім беру
саласы: Вариативтік
компонент
Бөлімі: Бейнелеу
өнері
Тақырыбы: Саябақ (пейзаж), (қылқаламмен
сурет салу)
Мақсаты:Саябақтар жайлы бейне слайдтар
көріп талқылау негізінде таңдау жасатып, ағаш бейнесін түрлендіріп
салуды үйрету. Пейзаж жайлы түсінікті
қалыптастыру.
Оқу қызмет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық-оятушылық
|
Тәрбиеші балаларға саябақтар
жайлы бейне слайдтар көрсетіп, «Пейзаж» жайлы түсінікпен
таныстырады
|
Слайдтар көріп
сипаттап,
Салыстырады
|
Ұйымдастырушылық
ізденушілік
|
Дидактикалық ойындар
-
«Бау ағаштары мен саябақ
ағаштары» шағын суреттерді
ретімен топтастыру.
Мольберт пен бояуларды ұсынып
саябақ пейзажын ойша елестету бойынша
салдырады.
|
Жеке әр бала ойынан саябақ
пейзажын салады.
|
Өзін-өзі
бағалау
Қорытынды
|
Тапсырманы орындаған балаларды
мақтап, мадақтайды.
|
Балалар өз суреттерін сипаттап әңгіме
жасайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Пейзаж туралы түсінік
қалыптастыру;
Түсінеді: Бақша жемістерін топтастыруда
жылдамдық танытуы
Қолдана
алады: Дидактикалық
материалдарды
Технологиялық картаны
толтырған тәрбиеші: Зарерова А.Ж.
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық картасы №4
Тобы: «Алақай»
ортаңғы
Күні: 27.09.2017ж
Білім беру
саласы: Вариативтік
компонент
Бөлімі: Бейнелеу
өнері
Тақырыбы: Бақша өнімдері (натюрморт),
(қылқаламмен сурет салу)
Мақсаты: Балаға натюрморт көрсетіп оны
салуға үйрету
1-натюрморт картоп, пияз сүлгі
үстінде
2-натюрморт қызыл алма, алмұрт
қасық, пышақ жанында
3- натюрморт кесе жанында шие мен
сары өріктер
Оқу қызмет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық-оятушылық
|
Тәрбиеші балаларға натюрморт жасауды көрсетіп
таныстырады.
|
Слайдтар көріп сипаттады,
салыстырады.
|
Ұйымдастырушылық
ізденушілік
|
Дидактикалық ойын
-
«Жемістер мен
көкөністер»
шағын суреттерді ретімен
топтастыру.
Мольберт пен бояуларды ұсынып
натюрмортқа қарап салдырады.
|
Жеке әр бала натюрморт
салады.
|
Өзін-өзі
бағалау
Қорытынды
|
Тапсырманы орындаған балаларды
мақтап,мадақтайды.
|
Балалар өз суреттерін сипаттап әңгіме
жасайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Бақша өнімдеріне күтім
жасау
Түсінеді: Сурет салу техникасын
түсінеді
Қолдана
алады: Жемістер мен көкөністерді
ажырата алады
Технологиялық картаны
толтырған тәрбиеші : Зарерова А.Ж.
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық картасы №7
Тобы: «Алақай»
ортаңғы
Күні: 18.10.2017ж
Білім беру
саласы: Вариативтік
компонент
Бөлімі: Бейнелеу
өнері
Тақырыбы: «Жапырақтар өрнегі» (бояуға
саусақ батырып сурет салу)
Мақсаты: Түрлі ағаштар жапырағынан бейнелі
сурет салуды меңгерту.
Оқу қызмет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық-оятушылық
|
Тәрбиешілер балаларға ақ қайың
жапырағын көрсетіп оның бейнесін салу арқылы гүл салуға болатынын
үлгі ретінде көрсетеді
|
Тәрбиеші салған суреттерді
тамашалайды.
|
Ұйымдастырушылық
ізденушілік
|
Дидактикалық ойындар
1.«ұшады, ұшпайды»
Ақ қайың жапырағын шеңбер айналасына салып
орналастыру арқылы түймедақ гүлін салады.
Мольберт бетіндегі қағазға саусақпен түймедақ
гүлінің үлгісіне қаратып салдырады
|
Жеке әр бала саусақпен сурет
салады.
|
Өзін-өзі
бағалау
Қорытынды
|
Тапсырманы орындаған балаларды
мақтап, мадақтайды.
|
Балалар өз суреттерін сипаттап әңгіме
жасайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Ағаш жапырақтарын
ажырату;
Түсінеді: Ойын шарттарын мұқият
орындауды;
Қолдана
алады: Түрлі - түсті қағаздарды
қолдана алады.
Технологиялық картаны
толтырған тәрбиеші: Зарерова А.Ж.
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық картасы №9
Тобы: «Алақай»
ортаңғы
Күні: 01.11.2017ж
Білім беру
саласы: Вариативтік
компонент
Бөлімі: