Материалдар / Шешендікке баулу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шешендікке баулу

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Мамыр 2021
579
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

«Айлан» бөбекжай-балабақшасының

меңгерушісі ________ Шуленбаева Ж.К.

«02» қыркүйек 2019жыл

«Бейнелеу өнеріне баулу» вариативтік компонентінің

күнтізбелік жоспары.

«Балмұздақ» ортаңғытобы

Тақырыбы

Мақсаты

Сағат саны

1

Күзгі гүлдер

Аула гүлдерін бақылау жасап,құмырадағы күзгі гүлдермен танысып,таңдаған гүл бейнесін салуды меңгерту

2

2

Саябақ (пейзаж)


Саябақтар жайлы бейне слайдтар көріп талқылау негізінде таңдау жасатып,ағаш бейнесін түрлендіріп,салуды уйрету. Пейзаж жайлы түсінікті қалыптастыру

1

3

Бақша өнімдері(натюрморт)

Балаға натюрморт көрсетіп, оны салуды үйрету

3

4

Жапырақтар өрнегі

Түрлі ағаштар жапырағынан бейнелі сурет салуды меңгерту

2

5

Жанұя жылуы(сезім бейнесі)

Баланың жанұясына деген сезімді бояумен бейнелеуді қалыптастыру

1

6

Еңбек адамдарының тіршілігі(портрет)

Қажырлы, мәдениетті және ой күшін саралайтын еңбек түрлерін таныстырып,бейнеге айналдыруды уйрету

3

7

Аяз сиқыры(пейзаж)

Табиғат шырайын байқап,суретте салуды қалыптастыру

2

8

Мұз мүсіндер(портрет)

Балаларға мүсін жайлы түсінікті кеңейте беріп, мұз мүсіннің ерекшелігін таныту. Бейненің мінезін қимылы арқылы бейнелеуді дамыту

3

9

Қояндар орманда

Сүйкімді жануарлар бейнесінде көңіл күй жағдайын салуды үйрету. Балаларға орман табиғатының аясында қояндардың қимыл әрекетін бейнелеуді үйрету.

2

10

Ертегі көрінісі (қиял бейнесі)

Мүмкін емес қиялды қағаз бетінде бейнелеуді дамыту

3

11

Ыдыс аяқ сөресі (натюрморт)

Әсемдік белгісін танытатын ыдыстарды салуды қалыптастыру

3

12

Құстар әлемі:

1-ақ көгершіндер,

(пейзаж)

2-қарлығаштар,

(пейзаж)

3-павлин(пейзаж)


Табиғаттағы сұлулықты құс бейнесінде суреттеуді дамыту. Әр құстың табиғатпен үйлесімділігін бейнелеу

3

13

Дастархандағы тәтті нандар

Зат бейнесін тартымды етіп,құнарлығын таныта салуды үйрету

2

14

Берекелі наурыз- жыл басы

Ұлттық мереке салтанатын қағазда бейнелеуді үйрету

1

15

Арман қала

Болашақ қала сәулетін таныта сурет салуды дамыту

2

16

Көлік көрмесі

Ғажап бейне көрінісін бояу құбылысымен бейнелеуді қалыптастыру

1

17

Су патшалығы

Бояулар құбылысын балық бейнелерінде қолдана салуды қалыптастыру

2

Барлық сағат саны

36 сағат
























Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы № 1

Тобы: «» ортаңғы

Күні:

Білім беру саласы: Вариативтік компонент

Бөлімі: Бейнелеу өнері

Тақырыбы: Күзгі гүлдер,(қылқаламмен сурет салу)

Мақсаты: Аула гүлдеріне бақылау жасап, құмырадағы күзгі гүлдермен танысып, таңдаған гүл бейнесін салуды меңгерту.

Оқу қызмет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық-

оятушылық

Тәрбиеші балаларды аулаға шығарып гүлдерді көрсетіп, сұхбат жасап, оларға салатын гүлді таңдауына жағдай жасайды. Таңдаған гүлін құмыраға салып, балалардың алдына қояды. Гүлдің құрылысын сипаттады


Бақылап,сипаттап, салыстырады.

Ұйымдастырушылық ізденушілік

Дидактикалық ойындар

  1. «Қиындылардан гүл құрастыр»

Әр балаға мольберт пен бояуларды ұсынып, гүл суретін гүлге қарап салуды ұйымдастырады.


Жеке әр бала таңдаған гүліне қарап,бояуын таңдап,салады.

Өзін-өзі бағалау

Қорытынды

Тапсырманы орындаған балаларды мақтап, мадақтайды.

Балалар өз суреттерін сипаттап, әңгіме жасайды.



Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Аула гүлдеріне бақылау жасайды.

Түсінеді: Күзгі гүлдерге таңдау жасайды.

Қолдана алады: Гүл бейнесін салады.

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:





Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №3

Тобы: «» ортаңғы

Күні: 20.09.2017ж

Білім беру саласы: Вариативтік компонент

Бөлімі: Бейнелеу өнері

Тақырыбы: Саябақ (пейзаж), (қылқаламмен сурет салу)

Мақсаты:Саябақтар жайлы бейне слайдтар көріп талқылау негізінде таңдау жасатып, ағаш бейнесін түрлендіріп салуды үйрету. Пейзаж жайлы түсінікті қалыптастыру.

Оқу қызмет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық-оятушылық

Тәрбиеші балаларға саябақтар жайлы бейне слайдтар көрсетіп, «Пейзаж» жайлы түсінікпен таныстырады

Слайдтар көріп сипаттап,

Салыстырады

Ұйымдастырушылық ізденушілік

Дидактикалық ойындар

  1. «Бау ағаштары мен саябақ

ағаштары» шағын суреттерді ретімен топтастыру.

Мольберт пен бояуларды ұсынып саябақ пейзажын ойша елестету бойынша салдырады.


Жеке әр бала ойынан саябақ пейзажын салады.

Өзін-өзі бағалау

Қорытынды

Тапсырманы орындаған балаларды мақтап, мадақтайды.

Балалар өз суреттерін сипаттап әңгіме жасайды.



Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Пейзаж туралы түсінік қалыптастыру;

Түсінеді: Бақша жемістерін топтастыруда жылдамдық танытуы

Қолдана алады: Дидактикалық материалдарды

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: Зарерова А.Ж.










Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №4


Тобы: «Алақай» ортаңғы

Күні: 27.09.2017ж

Білім беру саласы: Вариативтік компонент

Бөлімі: Бейнелеу өнері

Тақырыбы: Бақша өнімдері (натюрморт), (қылқаламмен сурет салу)

Мақсаты: Балаға натюрморт көрсетіп оны салуға үйрету

1-натюрморт картоп, пияз сүлгі үстінде

2-натюрморт қызыл алма, алмұрт қасық, пышақ жанында

3- натюрморт кесе жанында шие мен сары өріктер



Оқу қызмет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық-оятушылық

Тәрбиеші балаларға натюрморт жасауды көрсетіп таныстырады.

Слайдтар көріп сипаттады, салыстырады.

Ұйымдастырушылық ізденушілік

Дидактикалық ойын

  1. «Жемістер мен көкөністер»

шағын суреттерді ретімен топтастыру.

Мольберт пен бояуларды ұсынып натюрмортқа қарап салдырады.

Жеке әр бала натюрморт салады.

Өзін-өзі бағалау

Қорытынды

Тапсырманы орындаған балаларды мақтап,мадақтайды.

Балалар өз суреттерін сипаттап әңгіме жасайды.



Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Бақша өнімдеріне күтім жасау

Түсінеді: Сурет салу техникасын түсінеді

Қолдана алады: Жемістер мен көкөністерді ажырата алады

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші : Зарерова А.Ж.




Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №7


Тобы: «Алақай» ортаңғы

Күні: 18.10.2017ж

Білім беру саласы: Вариативтік компонент

Бөлімі: Бейнелеу өнері

Тақырыбы: «Жапырақтар өрнегі» (бояуға саусақ батырып сурет салу)

Мақсаты: Түрлі ағаштар жапырағынан бейнелі сурет салуды меңгерту.

Оқу қызмет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық-оятушылық

Тәрбиешілер балаларға ақ қайың жапырағын көрсетіп оның бейнесін салу арқылы гүл салуға болатынын үлгі ретінде көрсетеді

Тәрбиеші салған суреттерді тамашалайды.

Ұйымдастырушылық ізденушілік

Дидактикалық ойындар

1.«ұшады, ұшпайды»

Ақ қайың жапырағын шеңбер айналасына салып орналастыру арқылы түймедақ гүлін салады.

Мольберт бетіндегі қағазға саусақпен түймедақ гүлінің үлгісіне қаратып салдырады

Жеке әр бала саусақпен сурет салады.

Өзін-өзі бағалау

Қорытынды

Тапсырманы орындаған балаларды мақтап, мадақтайды.

Балалар өз суреттерін сипаттап әңгіме жасайды.



Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Ағаш жапырақтарын ажырату;

Түсінеді: Ойын шарттарын мұқият орындауды;

Қолдана алады: Түрлі - түсті қағаздарды қолдана алады.

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: Зарерова А.Ж.








Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №9


Тобы: «Алақай» ортаңғы

Күні: 01.11.2017ж

Білім беру саласы: Вариативтік компонент

Бөлімі:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!