Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сезім мүшелері және анализаторлар. Биология. 8 сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: №16 Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік. |
Мектеп: № 47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп - лицейі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Жансариева Жансая Серікханқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары ) |
Сезіма мүшелері және анализаторлар туралы сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тітіркендіргіштер, рецепторлар, сыртқы және ішкі рецепторлар, жүйке импульстері, анализаторлар, сенсорлық жүйе, талдағыштар, қабылдаушы, өткізгіш бөлімі, орталық өңдейтін бөлім, көз, құлақ, тері, ауыз, тіл, т.б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сезім мүшелеріне нелер жатады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ......... екенін айта аласыз ба ? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Анализаторлар дегеніміз не және ол қандай бөлімдерге бөлінетінін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сезім мүшелері және анализаторлар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
7 сынып зоологиядан сезім мүшелерімен таныс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Баста луы мин |
3 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату. Қайырлы күн, достым! Қайырлы күн, болсын! Сабағымыздың әр сәті Сәттілікке толсын! Бүгін алар бағамыз Кілең бестік болсын!, - дей отырып, бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Бала-өмірдің гүлі. Гүлдің әрбір күлте жапырағындай жайнап жүре беріңіздер деп, сіздерге гүл таратамын. Осы гүлде «Біздің» деген жазу шықса І топқа, «Сынып» деген жазу болса ІІ топқа, «Керемет» деген жазу шықса ІІІ топқа жайғасамыз. Сынып оқушылары І топ – БІЗДІҢ ІІ топ – СЫНЫП ІІІ топ – КЕРЕМЕТ деп үш топқа бөлінеді. ІІ.Миға шабуыл Ойын: «Кім сезгіш» 3 топтан бір-бір оқушы ортаға шығып дайындалған орындыққа отырады. Алдарына ащы құрт, тәтті конфет, ерлер мен әйелдер әтірлері, алма,қаламсап, және түрлі заттар беріледі. Оқушылар қысқа уақыт ішінде, көздері жабулы күйінде әр затты сипап сезу, иіскеп сезу және дәм сезу мүшелері арқылы заттардың атауларын табулары қажет. Осылайша кімнің сезгіш екендігін және бұл жерде қандай сезім мүшелері жұмыс жасамай тұрғанын және неге жұмыс жасамай тұрғанын анықтаймыз. |
Интербелсенді тақта Гүлдер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орта сы 31мин |
5 мин 5 мин 10мин 3 мин 1мин 5 мин 2 мин |
Жетістік критерийлері 1. Сезім мүшелерін және анализаторларды сипаттайды 2. Сезім мүшелері мен анализаторлардың қызметін сипаттайды. ІV. «Ой қозғау» Бейнежазба көрсету: «Анализаторлар туралы түсінік» Сұрақ : 1.Бейнежазбадан нені түсіндіңіздер? «Үштілділік» терминдермен жұмыс
V. Топтық жұмыс «Мағынаны таны» Әр топқа мәтін бөлініп беріледі, сол бойынша топта талқылап, қорғайды. І топ: Рецепторлар ІІ топ: Сезім мүшелері ІІІ топ: Анализаторлар Бағалау: тапсырма критерийлері арқылы бағалау
Кері байланыс: 1.Шағын топта бірлесіп жұмыс жасауда не қызықты болды? 2.Бірлескен жұмыс барысында жағымды ахуал орнады ма?
VI.Жұптық жұмыс: «Сәйкестендіру» кестесі
|
Слайдтар Сурет қосымша мәліметтер плакат, стикер, маркерлер, қайшы,түрлі –түсті қағаздар Биология 8сын Р.Әлімқұлова Р.Сәтімбеков. А.Соловьева
Бағалау парақшалары
Үлестірме парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқта луы
10мин |
7мин 2 мин 1 мин |
VII.Жеке жұмыс: Кеңейтілген тапсырма №1 тапсырма
|