Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ: №16

    Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік.

    Мектеп: № 47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп - лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Жансариева Жансая Серікханқызы

    СЫНЫП: 8 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )

    Сезіма мүшелері және анализаторлар туралы сипаттайды.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Рецепторлардың түрлерін және қызметін сипаттайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Адамдағы сезім мүшелері түрлерін және қызметін сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:

    • Анализаторлар және оның бөлімдерін сипаттайды.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    • Сезім мүшелерін және анализаторларды сипаттайды.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Тітіркендіргіштер, рецепторлар, сыртқы және ішкі рецепторлар, жүйке импульстері, анализаторлар, сенсорлық жүйе, талдағыштар, қабылдаушы, өткізгіш бөлімі, орталық өңдейтін бөлім, көз, құлақ, тері, ауыз, тіл, т.б

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Сезім мүшелеріне нелер жатады?

    Сіз неліктен ......... екенін айта аласыз ба ?

    Анализаторлар дегеніміз не және ол қандай бөлімдерге бөлінетінін айта аласыз ба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Сезім мүшелері және анализаторлар.

    Алдыңғы оқу

    7 сынып зоологиядан сезім мүшелерімен таныс.

    Жоспар


    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Баста

    луы

    мин

    3 мин











    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Қайырлы күн, достым!

    Қайырлы күн, болсын!

    Сабағымыздың әр сәті

    Сәттілікке толсын!

    Бүгін алар бағамыз

    Кілең бестік болсын!,

    - дей отырып, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

    Бала-өмірдің гүлі. Гүлдің әрбір күлте жапырағындай жайнап жүре беріңіздер деп, сіздерге гүл таратамын. Осы гүлде «Біздің» деген жазу шықса І топқа, «Сынып» деген жазу болса ІІ топқа, «Керемет» деген жазу шықса ІІІ топқа жайғасамыз.

    Сынып оқушылары

    І топ – БІЗДІҢ

    ІІ топ – СЫНЫП

    ІІІ топ – КЕРЕМЕТ

    деп үш топқа бөлінеді.


    ІІ.Миға шабуыл

    Ойын: «Кім сезгіш»

    3 топтан бір-бір оқушы ортаға шығып дайындалған орындыққа отырады.

    Алдарына ащы құрт, тәтті конфет, ерлер мен әйелдер әтірлері, алма,қаламсап, және түрлі заттар беріледі. Оқушылар қысқа уақыт ішінде, көздері жабулы күйінде әр затты сипап сезу, иіскеп сезу және дәм сезу мүшелері арқылы заттардың атауларын табулары қажет. Осылайша кімнің сезгіш екендігін және бұл жерде қандай сезім мүшелері жұмыс жасамай тұрғанын және неге жұмыс жасамай тұрғанын анықтаймыз.





    Интербелсенді тақта

    Гүлдер









    Орта

    сы

    31мин





    5 мин




    5 мин








    10мин







    3 мин







    1мин





    5 мин


















    2 мин

    Жетістік критерийлері

    1. Сезім мүшелерін және анализаторларды сипаттайды

    2. Сезім мүшелері мен анализаторлардың қызметін сипаттайды.


    ІV. «Ой қозғау»

    Бейнежазба көрсету: «Анализаторлар туралы түсінік»

    Сұрақ :

    1.Бейнежазбадан нені түсіндіңіздер?


    «Үштілділік» терминдермен жұмыс

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    Рецепторлар

    Рецепторы

    Receptor

    Сезім мүшелері

    Органы чувств

    Senseorgans

    Анализаторлар

    Анализаторы

    Analyzer


    V. Топтық жұмыс

    «Мағынаны таны»

    Әр топқа мәтін бөлініп беріледі, сол бойынша топта талқылап, қорғайды.

    І топ: Рецепторлар

    ІІ топ: Сезім мүшелері

    ІІІ топ: Анализаторлар


    Бағалау: тапсырма критерийлері арқылы бағалау

    р/с

    Критерийлер

    Топ

    1

    Тапсырманың толық орындалуы


    2

    Жүйелілігі


    3

    Безендірілуі



    Қорытынды балл



    Кері байланыс:

    1.Шағын топта бірлесіп жұмыс жасауда не қызықты болды?

    2.Бірлескен жұмыс барысында жағымды ахуал орнады ма?


    VI.Жұптық жұмыс:

    «Сәйкестендіру» кестесі

    №

    Термин сөздер

    Р/С

    Термин сөздердің мағынасы

    1

    Рецепторлар

    1

    Ми қыртысында қозуды талдайды

    2

    Сыртқы рецепторлар

    2

    Қозды рецептордан орталық жүйке жүйесіне өткізеді

    3

    Ішкі рецепторлар

    3

    Сыртқы және ішкі тітіркенуді қабылдап талдайтын сезімтал жүйкелер жиынтығы

    4

    Сезім мүшелері

    4

    Дәм сезу мүшесі

    5

    Көз

    5

    Сипап сезу мүшесі

    6

    Құлақ

    6

    Иіс сезу мүшесі

    7

    Мұрын

    7

    Есту мүшесі

    8

    Тері

    8

    Көру мүшесі

    9

    Тіл

    9

    Сенсорлық жүйе деп те аталады

    10

    Анализаторлар

    10

    Ішкі мүшелерден келген тітіркендіргіштерді қабылдайды

    11

    Өткізгіш бөлім

    11

    Тітіркендіргіштерді сыртқы ортадан қабылдайды

    12

    Орталық өңдейтін бөлім

    12

    Жүйке ұштары


    Бағалау: дайын үлгі жауап арқылы жұптар арасындағы өзара бағалау

    Слайдтар

    Сурет

    қосымша мәліметтер

    плакат, стикер, маркерлер, қайшы,түрлі –түсті қағаздар

    Биология 8сын

    Р.Әлімқұлова

    Р.Сәтімбеков.

    А.Соловьева






















    Бағалау парақшалары










    Үлестірме парақшалар

    Аяқта

    луы


    10мин

    7мин


































    2 мин




    1 мин

    VII.Жеке жұмыс:

    Кеңейтілген тапсырма

    №1 тапсырма

    Ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіріңіз

    1. Рецепторлар- Сыртқы және ішкі тітіркенуді қабылдап, талдайтын сезімтал жүйкелер жиынтығы

    2. Сезім мүшелері-

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жансариева Жансая Серікханқызы
    29 Қырқүйек 2020
    921
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сезім мүшелері және анализаторлар. Биология. 8 сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сезім мүшелері және анализаторлар. Биология. 8 сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    биология пәні мұғалімдеріне қажет
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ: №16

    Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік.

    Мектеп: № 47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп - лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Жансариева Жансая Серікханқызы

    СЫНЫП: 8 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )

    Сезіма мүшелері және анализаторлар туралы сипаттайды.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Рецепторлардың түрлерін және қызметін сипаттайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Адамдағы сезім мүшелері түрлерін және қызметін сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:

    • Анализаторлар және оның бөлімдерін сипаттайды.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    • Сезім мүшелерін және анализаторларды сипаттайды.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Тітіркендіргіштер, рецепторлар, сыртқы және ішкі рецепторлар, жүйке импульстері, анализаторлар, сенсорлық жүйе, талдағыштар, қабылдаушы, өткізгіш бөлімі, орталық өңдейтін бөлім, көз, құлақ, тері, ауыз, тіл, т.б

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Сезім мүшелеріне нелер жатады?

    Сіз неліктен ......... екенін айта аласыз ба ?

    Анализаторлар дегеніміз не және ол қандай бөлімдерге бөлінетінін айта аласыз ба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Сезім мүшелері және анализаторлар.

    Алдыңғы оқу

    7 сынып зоологиядан сезім мүшелерімен таныс.

    Жоспар


    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Баста

    луы

    мин

    3 мин











    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Қайырлы күн, достым!

    Қайырлы күн, болсын!

    Сабағымыздың әр сәті

    Сәттілікке толсын!

    Бүгін алар бағамыз

    Кілең бестік болсын!,

    - дей отырып, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

    Бала-өмірдің гүлі. Гүлдің әрбір күлте жапырағындай жайнап жүре беріңіздер деп, сіздерге гүл таратамын. Осы гүлде «Біздің» деген жазу шықса І топқа, «Сынып» деген жазу болса ІІ топқа, «Керемет» деген жазу шықса ІІІ топқа жайғасамыз.

    Сынып оқушылары

    І топ – БІЗДІҢ

    ІІ топ – СЫНЫП

    ІІІ топ – КЕРЕМЕТ

    деп үш топқа бөлінеді.


    ІІ.Миға шабуыл

    Ойын: «Кім сезгіш»

    3 топтан бір-бір оқушы ортаға шығып дайындалған орындыққа отырады.

    Алдарына ащы құрт, тәтті конфет, ерлер мен әйелдер әтірлері, алма,қаламсап, және түрлі заттар беріледі. Оқушылар қысқа уақыт ішінде, көздері жабулы күйінде әр затты сипап сезу, иіскеп сезу және дәм сезу мүшелері арқылы заттардың атауларын табулары қажет. Осылайша кімнің сезгіш екендігін және бұл жерде қандай сезім мүшелері жұмыс жасамай тұрғанын және неге жұмыс жасамай тұрғанын анықтаймыз.





    Интербелсенді тақта

    Гүлдер









    Орта

    сы

    31мин





    5 мин




    5 мин








    10мин







    3 мин







    1мин





    5 мин


















    2 мин

    Жетістік критерийлері

    1. Сезім мүшелерін және анализаторларды сипаттайды

    2. Сезім мүшелері мен анализаторлардың қызметін сипаттайды.


    ІV. «Ой қозғау»

    Бейнежазба көрсету: «Анализаторлар туралы түсінік»

    Сұрақ :

    1.Бейнежазбадан нені түсіндіңіздер?


    «Үштілділік» терминдермен жұмыс

    Қазақ тілі

    Орыс тілі

    Ағылшын тілі

    Рецепторлар

    Рецепторы

    Receptor

    Сезім мүшелері

    Органы чувств

    Senseorgans

    Анализаторлар

    Анализаторы

    Analyzer


    V. Топтық жұмыс

    «Мағынаны таны»

    Әр топқа мәтін бөлініп беріледі, сол бойынша топта талқылап, қорғайды.

    І топ: Рецепторлар

    ІІ топ: Сезім мүшелері

    ІІІ топ: Анализаторлар


    Бағалау: тапсырма критерийлері арқылы бағалау

    р/с

    Критерийлер

    Топ

    1

    Тапсырманың толық орындалуы


    2

    Жүйелілігі


    3

    Безендірілуі



    Қорытынды балл



    Кері байланыс:

    1.Шағын топта бірлесіп жұмыс жасауда не қызықты болды?

    2.Бірлескен жұмыс барысында жағымды ахуал орнады ма?


    VI.Жұптық жұмыс:

    «Сәйкестендіру» кестесі

    №

    Термин сөздер

    Р/С

    Термин сөздердің мағынасы

    1

    Рецепторлар

    1

    Ми қыртысында қозуды талдайды

    2

    Сыртқы рецепторлар

    2

    Қозды рецептордан орталық жүйке жүйесіне өткізеді

    3

    Ішкі рецепторлар

    3

    Сыртқы және ішкі тітіркенуді қабылдап талдайтын сезімтал жүйкелер жиынтығы

    4

    Сезім мүшелері

    4

    Дәм сезу мүшесі

    5

    Көз

    5

    Сипап сезу мүшесі

    6

    Құлақ

    6

    Иіс сезу мүшесі

    7

    Мұрын

    7

    Есту мүшесі

    8

    Тері

    8

    Көру мүшесі

    9

    Тіл

    9

    Сенсорлық жүйе деп те аталады

    10

    Анализаторлар

    10

    Ішкі мүшелерден келген тітіркендіргіштерді қабылдайды

    11

    Өткізгіш бөлім

    11

    Тітіркендіргіштерді сыртқы ортадан қабылдайды

    12

    Орталық өңдейтін бөлім

    12

    Жүйке ұштары


    Бағалау: дайын үлгі жауап арқылы жұптар арасындағы өзара бағалау

    Слайдтар

    Сурет

    қосымша мәліметтер

    плакат, стикер, маркерлер, қайшы,түрлі –түсті қағаздар

    Биология 8сын

    Р.Әлімқұлова

    Р.Сәтімбеков.

    А.Соловьева






















    Бағалау парақшалары










    Үлестірме парақшалар

    Аяқта

    луы


    10мин

    7мин


































    2 мин




    1 мин

    VII.Жеке жұмыс:

    Кеңейтілген тапсырма

    №1 тапсырма

    Ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіріңіз

    1. Рецепторлар- Сыртқы және ішкі тітіркенуді қабылдап, талдайтын сезімтал жүйкелер жиынтығы

    2. Сезім мүшелері-

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 8 сынып
    29.00.2020
    921
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жансариева Жансая Серікханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации