Материалдар / Сезім мүшелері және анализаторлар. Биология. 8 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сезім мүшелері және анализаторлар. Биология. 8 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәні мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2020
813
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ: №16

Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік.

Мектеп: № 47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп - лицейі

Күні:

Мұғалімнің есімі: Жансариева Жансая Серікханқызы

СЫНЫП: 8 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )

Сезіма мүшелері және анализаторлар туралы сипаттайды.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Рецепторлардың түрлерін және қызметін сипаттайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Адамдағы сезім мүшелері түрлерін және қызметін сипаттайды.

Кейбір оқушылар:

  • Анализаторлар және оның бөлімдерін сипаттайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Сезім мүшелерін және анализаторларды сипаттайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Тітіркендіргіштер, рецепторлар, сыртқы және ішкі рецепторлар, жүйке импульстері, анализаторлар, сенсорлық жүйе, талдағыштар, қабылдаушы, өткізгіш бөлімі, орталық өңдейтін бөлім, көз, құлақ, тері, ауыз, тіл, т.б

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сезім мүшелеріне нелер жатады?

Сіз неліктен ......... екенін айта аласыз ба ?

Анализаторлар дегеніміз не және ол қандай бөлімдерге бөлінетінін айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Сезім мүшелері және анализаторлар.

Алдыңғы оқу

7 сынып зоологиядан сезім мүшелерімен таныс.

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Баста

луы

мин

3 мин











І.Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Қайырлы күн, достым!

Қайырлы күн, болсын!

Сабағымыздың әр сәті

Сәттілікке толсын!

Бүгін алар бағамыз

Кілең бестік болсын!,

- дей отырып, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

Бала-өмірдің гүлі. Гүлдің әрбір күлте жапырағындай жайнап жүре беріңіздер деп, сіздерге гүл таратамын. Осы гүлде «Біздің» деген жазу шықса І топқа, «Сынып» деген жазу болса ІІ топқа, «Керемет» деген жазу шықса ІІІ топқа жайғасамыз.

Сынып оқушылары

І топ – БІЗДІҢ

ІІ топ – СЫНЫП

ІІІ топ – КЕРЕМЕТ

деп үш топқа бөлінеді.


ІІ.Миға шабуыл

Ойын: «Кім сезгіш»

3 топтан бір-бір оқушы ортаға шығып дайындалған орындыққа отырады.

Алдарына ащы құрт, тәтті конфет, ерлер мен әйелдер әтірлері, алма,қаламсап, және түрлі заттар беріледі. Оқушылар қысқа уақыт ішінде, көздері жабулы күйінде әр затты сипап сезу, иіскеп сезу және дәм сезу мүшелері арқылы заттардың атауларын табулары қажет. Осылайша кімнің сезгіш екендігін және бұл жерде қандай сезім мүшелері жұмыс жасамай тұрғанын және неге жұмыс жасамай тұрғанын анықтаймыз.





Интербелсенді тақта

Гүлдер









Орта

сы

31мин





5 мин




5 мин








10мин







3 мин







1мин





5 мин


















2 мин

Жетістік критерийлері

1. Сезім мүшелерін және анализаторларды сипаттайды

2. Сезім мүшелері мен анализаторлардың қызметін сипаттайды.


ІV. «Ой қозғау»

Бейнежазба көрсету: «Анализаторлар туралы түсінік»

Сұрақ :

1.Бейнежазбадан нені түсіндіңіздер?


«Үштілділік» терминдермен жұмыс

Қазақ тілі

Орыс тілі

Ағылшын тілі

Рецепторлар

Рецепторы

Receptor

Сезім мүшелері

Органы чувств

Senseorgans

Анализаторлар

Анализаторы

Analyzer


V. Топтық жұмыс

«Мағынаны таны»

Әр топқа мәтін бөлініп беріледі, сол бойынша топта талқылап, қорғайды.

І топ: Рецепторлар

ІІ топ: Сезім мүшелері

ІІІ топ: Анализаторлар


Бағалау: тапсырма критерийлері арқылы бағалау

р/с

Критерийлер

Топ

1

Тапсырманың толық орындалуы


2

Жүйелілігі


3

Безендірілуі



Қорытынды балл



Кері байланыс:

1.Шағын топта бірлесіп жұмыс жасауда не қызықты болды?

2.Бірлескен жұмыс барысында жағымды ахуал орнады ма?


VI.Жұптық жұмыс:

«Сәйкестендіру» кестесі

Термин сөздер

Р/С

Термин сөздердің мағынасы

1

Рецепторлар

1

Ми қыртысында қозуды талдайды

2

Сыртқы рецепторлар

2

Қозды рецептордан орталық жүйке жүйесіне өткізеді

3

Ішкі рецепторлар

3

Сыртқы және ішкі тітіркенуді қабылдап талдайтын сезімтал жүйкелер жиынтығы

4

Сезім мүшелері

4

Дәм сезу мүшесі

5

Көз

5

Сипап сезу мүшесі

6

Құлақ

6

Иіс сезу мүшесі

7

Мұрын

7

Есту мүшесі

8

Тері

8

Көру мүшесі

9

Тіл

9

Сенсорлық жүйе деп те аталады

10

Анализаторлар

10

Ішкі мүшелерден келген тітіркендіргіштерді қабылдайды

11

Өткізгіш бөлім

11

Тітіркендіргіштерді сыртқы ортадан қабылдайды

12

Орталық өңдейтін бөлім

12

Жүйке ұштары


Бағалау: дайын үлгі жауап арқылы жұптар арасындағы өзара бағалау

Слайдтар

Сурет

қосымша мәліметтер

плакат, стикер, маркерлер, қайшы,түрлі –түсті қағаздар

Биология 8сын

Р.Әлімқұлова

Р.Сәтімбеков.

А.Соловьева






















Бағалау парақшалары










Үлестірме парақшалар

Аяқта

луы


10мин

7мин


































2 мин




1 мин

VII.Жеке жұмыс:

Кеңейтілген тапсырма

1 тапсырма

Ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіріңіз

1. Рецепторлар- Сыртқы және ішкі тітіркенуді қабылдап, талдайтын сезімтал жүйкелер жиынтығы

2. Сезім мүшелері-

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!