Материалдар / Сібір шамшырағында ЖМб
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сібір шамшырағында ЖМб

Материал туралы қысқаша түсінік
Сібір шамшырағында ЖМб
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
206
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін___________________________

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім: Қазақтың Қанышы

Мұғалімнің аты-жөні:

Курманова З.У

Күні:

18.11.20224ж

Сабақтың тақырыбы:

Сібір шамшырағында

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау.

Сабақтың мақсаты

ұлттық құндылықтардың маңыздылығын түсінеді.


Ұлттық құндылықтарды контекстермен байланыстыра отырып, тұжырым жасайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы











Сабақтың ортасы






























1.Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу, зейінін сабаққа аудару

І. Қызығушылықты ояту. Оқушыларға академик Қаныш Сәтпаев туралы айтылған пікірлер ұсынылады. Пікірлермен танысып, өз ойларын ортаға салады.

(оқушылар жауабы тыңдалады)

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ІІ. Мағынаны тану.

Әр қатардағы оқушыларға оқулықтан үзінділерді бөліп беру.

1-қатар Сібір шамшырағында Технология институты- ГубОНО жолдамасы –Алғашқы сынақ.

2-қатар. Сыйға –сый,сыраға-бал.Кен факультеті.

3-қатар.Қаныштың ұстаздары.Алғашқы емтихан сессиясы.Дертке шипа.

1- тапсырма.

F /Дерек/ – үзіндіден Қаныщқа қатысты деректер жинау;

I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;

L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;

A /Іс-әрекет/– Кейіпкердің іс-әрекеттері.

Деректер

Ойлар

Сұрақтар

Іс-әрекет











Дескрипторлар:

  • шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинайды;

  • кейіпкер туралы өзінің ой- пікірін білдіреді;

  • кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар құрастырады;

  • автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілін көрсетеді.

ҚБ

2-тапсырма

М.Сәрсекенің «Сібір шамшырағында» бөліміндегі ұлттық құндылықтарды анықтаңыз, шығармадағы маңызын анықтаңыз.

Ұлттық құндылық

Шығармадан мысал

Маңызы




Дескриптор

  • шығармадан сюжет, кейіпкерлер арқылы дәріптелген ұлттық құндылықтарды анықтайды;

  • шығармадан мысал келтіреді;

  • шығармадағы маңызын шығарма идеясымен байаныстыра отырып түсіндіреді.

ҚБ

3- тапсырмасы. Кесте толтыру

Кейіпкерлер


Мінез-құлқы


Шығармадағы әрекеттері


Берер бағам


Дескрипторлар:

  • Кейіпкерлердің әрекеттері арқылы мінез-құлқын бере алады;

  • кейіпкерге баға бере алады.

ҚБ

ПОПС формуласы. шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау

«Менің ойымша, ...»

«Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»

«Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...»

«Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


Оқушылармен сәлемдесу, зейінін сабаққа аудару.

Оқушыларға академик Қаныш Сәтпаев туралы айтылған пікірлер ұсынылады. Пікірлермен танысып, өз ойларын ортаға салады.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



Әр қатардағы оқушыларға оқулықтан үзінділерді бөліп беру.

Шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинайды;

кейіпкер туралы өзінің ой- пікірін білдіреді;

кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар құрастырады;

автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілін көрсетеді.








М.Сәрсекенің «Сібір шамшырағында» бөліміндегі ұлттық құндылықтарды анықтаңыз, шығармадағы маңызын анықтаңыз.









Кейіпкерлердің әрекеттері арқылы мінез-құлқын бере алады;

кейіпкерге баға бере алады.




ПОПС формуласы. шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау.

Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!























Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!





Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!



10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


























«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі

Сабақтың соңы


Рефлексия 3-2-1 стратегиясы бойынша

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 жағдай

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!