Материалдар / Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2018
1305
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.А

Мектеп:

Күні: 15.06.2017

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары ( 2 сағатқа берілген) 1-сабақ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

Сабақтың мақсаты

Барлығы Шілікті және Бесшатыр патша қорғандарын сипаттай алады Көпшілігі Шілікті және Бесшатыр қорғандарының ұқсастығы мен айырмашылығын салыстыра алады Кейбірі ескерткіштердің қазіргі кездегі маңыздылығын бағалай алады.

Бағалау критерийі

Сақтардың археологиялық ескерткіштерін салыстырады

Тілдік мақсаттар

Оқушылардың оқылым,жазылым дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін «ДЖИГСО» тәсілі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды,алған ақпараттарын жазып түсіреді. Оқулықтан тірек сөздерді анықтайды,дәптерге жазады(жазылым дағдысы)

Оба,дромос,қабір,қабірхана, жәдігер

Неліктен қорғандардың көлемі әртүрлі болған?

Құндылықтарға баулу

Тарихи ұлттық құндылықтарды қадірлеп,сақтай білетін ұрпақ қалыптастыру

Пәнаралық байланыс

география,дүниежүзі тарихы

Алдыңғы білім


Есік обасы археологиялық ескерткіші туралы біледі




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


I- Ұйымдастыру кезеңі: - оқушылардың назарын шоғырландыру;- -оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау;

Сурет арқылы топқа бөлу: оқушыларды 3 топқа топтастырамын. 1-топ: еңбек құралдар 2-топ: зергерлік бұйымдар 3-топ: қару-жарақ

II- Үй тапсырмасына арналған сұрақтар:

«Кім жылдам?»

1. Есік обасын неге «Алтын адам» деп атайды? 2. Есік обасының Қазақстан тарихында маңызы қандай?













Түрлі-түсті суреттер

Сабақтың ортасы






III -Жаңа сабақ

«Миға шабуыл» сұрақ-жауап арқылы қызығушылығын ояту. 1. Қандай археологиялық ескерткіштерді білесіңдер?

2.Қазақстаннан қанша алтын адам табылған?

1-тапсырма: «ДЖИГСО» әдісі бойынша оқулық мәтіні мен оқып танысады.

2-тапсырма:

1-топ: : «Т» стратегиясы кестесіне салып,Бесшатыр мен Шілікті қорғандарын салыстыр

2-топ: суретке қарап әңгіме құрастырады




3-топ: Салыстыру кестесін толтырады.


Орналасқан жері

Хронологиясы

Неше обадан тұрады

Қандай

заттар

табылды

Бесшатыр

Шілікті







(топтар бір-бірін қол соғу арқылы бағалайды)













Оқулықтан мәтін беріледі































Кесте





Сабақтың соңы





3- тапсырма: ( жұптық тапсырма) Венн диаграммасы арқылы қорғандардың 3 ұқсастығы мен айырмашылығын көрсету.

Овал 1

Берел айырмашылығы



Овал 5

Шілікті айырмашылығы





Овал 6

ұқсастығы











4-тапсырма: Археологиялық ескерткіштерді салыстыр ( қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма)


Шілікті патша қорғаны

Бесшатыр патша қорғаны

Археологиялық ескерткіш Қазақстанның қай аймағында орналасқан



Қай ғасырға жатады



Неше обадан тұрады



Қорымнан қандай заттар табылған





бағалау критерийлері

дескрипторы

Сақтардың археологиялық ескерткіштерін салыстырады

Ескерткіштің орналасқан аймақтарын атайды

Сақ ескерткіштерінің хронологгиялық шеңберін анықтайды

Ескерткіштердің құрылымын атайды

Сақ ескерткіштерінен табылған жәдігерлерді атайды.



жұптар бір-біріне «2» жұлдыз «1»тілек арқылы қолдау көрсетеді. Рефлексия: 1. ММҚ кестесін толтырады

Сабақты қорытындылау: Тапсырма: хронологиялық кесте құру,контур картамен жұмыс, Ә.Төлеубаев туралы реферат





















Саралау







Бағалау







Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақтың мақсатын саралай отырып(барлығы, көпшілігі,кейбірі)қойдым. «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасадым. «Т» стратегиясы кестесіне салып,Бесшатыр мен Шілікті қорғандарын салыстыру жұмысын жасаттым. Визуальды дерек көздерін арқылы әңгіме құрастырттым. Салыстыру кестесін толтырды. Венн диаграммасы арқылы қорғанның 3 ұқсастығы мен айырмашылығын көрсетті.



қалыптастырушы бағалау «2» жұлдыз «1»тілек арқылы қолдау көрсету 3- тапсырма: Венн диаграммасы арқылы қорғандардың 3 ұқсастығы мен айырмашылығын тап.

Бағалау критерийі

дескриптор

археологиялық ескерткіштердің хронологиясын, территориясын сипаттайды.


археологиялық ескерткіштердің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады.

археологиялық ескерткіштердің маңыздылығын түсініп қорытынды жасай алады

Археологиялық ескерткіштердің хронологиясын, территориясын сипаттай алады


қорғанның айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыра алады






археологиялық ескерткіштердің маңыздылығын түсінеді,

қорытынды жасайды












Сыныптағы гигена талаптары мен техника қауіпсіздігін сақтау



























Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз аңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!