Материалдар / Символдық және жолдық шамалармен жұмыс істеуге арналған функциялар

Символдық және жолдық шамалармен жұмыс істеуге арналған функциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: 1. Символдармен, мәтінмен атқарылатын жұмыстар туралы жалпы түсінік беру, программалауда Паскаль операторларын тиімді қолдану дағдысын қалыптастыру. 2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын дамыту. 3. Программа мәтінін, нәтижелерін экранға шығару интерфейсіне эстетикалық талап қоя білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:Символдық және жолдық шамалармен  жұмыс істеугеарналған функциялар.Мақсаты: 1. Символдармен, мәтінмен атқарылатын жұмыстар туралы жалпы түсінік беру, программалауда Паскаль операторларын тиімді қолдану дағдысын қалыптастыру. 2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын дамыту. 3. Программа мәтінін, нәтижелерін экранға шығару интерфейсіне эстетикалық талап қоя білу.Көрнекілігі:Паскаль редакторы-Паскаль АВС, интерактивті тақта, презентация.Барысы:I.Ұйымдастыру§9,10 102бет№1,9тапсырмалар тексеру.II. «Қайталау-оқу анасы » бөлімі Карточка үлестіру:Chr(x), Ord(x), Pred(x), Succ(x), Upcase(X), Length(s),Copy(st,N,M), Pos(s1,s2), Delete (а, N, M), Insert (s1, s, n). 1.Жолдық шама дегеніміз не? / мәндері мәтін болып табылатын шамалар.2.Жолдық шамалар қандай қызметші сөзбен белгіленеді? String - айнымалының мәні сөз/сөйлем екенін білдіретін тип3.Символдық шама дегеніміз не? / мән ретінде бір ғана таңбаны қабылдай алатын шамалар.4. Символдық шамалар қандай қызметші сөзбен белгіленеді?Char - айнымалының мәні жеке символ болатынын білдіретін тип.Жолдық шамаларда, мәтінмен жұмыста жиі қолданылатын функциялар бірінші топқа«String» деген атпен бөлінесіз.Length(s) мұнда S –жолының ұзындығын анықтайды. Copy(st,N,M) мұнда St-сөзініңN-нөмірінен бастап қатар тұрған M-символды көшіріп аладыPos(s1,s2) мұнда s1 кіші сөзі s2-ұзын сөздің ішінде барма/жоқпа, соны анықтайды Delete (а, N, M)- N бастапқы сөзден бастап M cимволдыжояды.Insert (s1, s, n)-n-ші жолға s cимволға s1символды жалғау. Символдық шамаларға қолданатын қандай стандартты функциялар бар екінші топқа «Char» деген атпен бөлінесіз.Chr(x) - x санын символға түрлендіреді. мысалы: сhr(90)= ZOrd(x) – x символының кодын береді. мысалы: ord(Z)=90 Pred(x) - x алдыңдағы кодқа сәйкес символды береді. мысалы: Pred(M)=LSucc(x) – x кейінгі кодқа сәйкес символды береді. мысалы: Succ(M)=NUpcase(X) – кіші латын әріптерін бас әріптерге айналдырады. Upcase(а)=АIII. «Оқу - инемен құдық қазғандай» бөлімі.«String» тобына №1 есепS:=’Конфигурация’; S:=Copy(S,4,6); Writeln (S); «Char» тобына №1 есепS1:=’Картридж’; S2:=’р’; d:=pos(s2,s1); Writeln (d); үзіндісінде қандай жауап шығады толықтырып программа құрыңызКомпьютерге программасын жазып жауабын алыңыз:«String» тобына №2 есеп«Мол» сөзіне «око» сөзін жалғап орналастырыңызvar s,s1:string;p:integer;begins:=‘мол’;s1:=‘око’;insert(s1,s,4);writeln(s);end. «Char» тобына №2 есеп.«Значение» сөзінен «знание» сөзін алыңызVar a:string;begina:=‘значение’;delete(a,4,2);writeln(a);end.Оқулықпен жұмыс:«String» тобына №3 есеп.Оқулық 3 есеп 102 бет.Сөздің соңынан басына қарай басып шығатын программа құрыңдар.var s, s1 : string;i : integer;begins := 'парта';s1:='';for i := Length(s) downto 1 do s1 := s1+s[i];writeln(s1);end. Жауабы: атрап«Char» тобына №3 есеп. Оқулық 5 есеп 102бет.Мәтінде берілген сөзде «па» символы неше рет кездесетінін санайтын программа құрыңыз.vars: string;j, k: integer;beginwriteln ('соз енгіз');readln (s);k:=0;for j:=1 to length(s) doif s[j]='а' then s[j]:='о' ;writeln ('жауабы: ', s);end.Жауабы:марка - морко

IV. «Ақыл азбайды, білім тозбайды» бөлімі.ДК электрондық тест жұмысы орындау.Бес нұсқаны оқушыларға бөліп беру.Программа өзі баға қояды мұғалімге хабарлау.

V. «Үйренбей білім жұқпас» бөлімі. Әр оқушы өз-өзің бағалайды
Бағалау парағы 15-12 балл «5» баға 11-9 балл «4» баға 8-6 балл «3» баға Оқушының аты-жөні______________________
Бағалау өлшемдеріБаллдары (1,2,3)
1Топтық жұмыста мен ой қостым 
2Топтық жұмыста мен жауап бердім  
3Топқа менің ойым көп көмектесті 
4ДК есеп жауабын алдым 
5Мен басқаларға көмектестім 
жалпы балл саны – «бағасы» --
Тестіден алған баға

қорытынды баға



































Үйге.§9,10 оқу. Оқулық №5,8 102бет. Шапшаң сөзжұмбаққа екі топ жарыса жауап беру.var t,y:string; i,k:integer; begin readln(t); for i:=1 to length(t)-1 do begin y:=copy(t,i,2); if y='па' then k:=k+1; end; writeln('k=',k);end. Жауабы: Парта k=1 папа k=2 нан k=0Батыс Қазақстан облысыТеректі ауданыПодстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің мұғаліміАйткалиева Баян Сабыргалиевна
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ