Ұйымастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
ОІ меңгерушісі: Хайруллина Р.Б
Күні:
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Сипаты бойынша таны»
Мақсаты: Ойыншықты сипаттау арқылы қысқа әңгіме құрастыра білуге үйрету. Ойыншықтарды сипаттау арқылы сөздік қорларын толықтыру. Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:№36демострациялық материал, (үй жануарларының суреттері)
Сөздік жұмыс: балапан, сиыр, мысық, тауық.
Билингвальды компонет:балапан-цыпленок, сиыр-корова, мысық-кошка, тауық -курица.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңберіне тұрып, Қуан,шаттан алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты бүгін күн, Қайырлы таң!Қайырлы таң! |
Өлең жолдарын хормен қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
Балалар, жол жөнекей сандық тауып алдым, ашайын десем ашылмайды, оны ашу үшін жұмбақтарды шешу керек. Тікірейіп құлағы, Менен бұрын тұрады. Бойын жазып керіліп, Беті қолын жуады. Мысық суретін көрсету. Оны сипаттау, қайталау, мысықтың баласы марғау туралы айтып өту. Жұмыртқаны жарып шыққан батыр, Сап сары үлпілдек жүнді. Бұл не? Сипаттаңдар. Осылайша бірнеше жұмбақ оқылып, оның жауабын шешкізеді. Жұмбақтың шешуі болған ойыншықтарды сипаттайды. Тамаша, дұрыс айтасыңдар. Осы ойыншықтарды ортаға алып, «Ұзын құлақ, сұр қоян» өлеңімен бойымызды сергітеміз. Билингвальды компонет: -цыпленок, сиыр-корова, мысық-кошка, тауық -курица. Сергіту сәті. № 36 үлестірмелі материалдармен жұмыс. Д/ойын: «Қайсысы неге ұқсайды?» Шарты: бірінші бағандағы жануарларды екінші бағандағы жануарлармен салыстырып, ұқсастықтарын тапқызу арқылы ешкінің төлі лақ, деген жауап алу. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан сандықтан шыққан заттардың аттарын, түр түсін сұрау. |
Қызығушылық танытады. Шешуі: мысық. Мысықты сипаттайды. Балапан. Балапанды сипаттайды. Балалар қайталайды. Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Жеке жұмысты қажет ететін балалардан ғажайып қалтадағы заттардың аттарын, түр түсін сұрау. Сұрақ жауап арқылы балалардың оқу іс әрекетін қорытындылайды. |
Балалардың жауаптары тыңдалады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: қысқаша әңгіме құрастыруға арналған тапсырманы;
Түсінеді:жануарлар мен олардың төлдері туралы мәліметтерді;
Қолданады:сұрақтарға толық жауап бере білу іскерліктерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сипаты бойынша таны
Сипаты бойынша таны
Ұйымастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
ОІ меңгерушісі: Хайруллина Р.Б
Күні:
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Сипаты бойынша таны»
Мақсаты: Ойыншықты сипаттау арқылы қысқа әңгіме құрастыра білуге үйрету. Ойыншықтарды сипаттау арқылы сөздік қорларын толықтыру. Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:№36демострациялық материал, (үй жануарларының суреттері)
Сөздік жұмыс: балапан, сиыр, мысық, тауық.
Билингвальды компонет:балапан-цыпленок, сиыр-корова, мысық-кошка, тауық -курица.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңберіне тұрып, Қуан,шаттан алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты бүгін күн, Қайырлы таң!Қайырлы таң! |
Өлең жолдарын хормен қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
Балалар, жол жөнекей сандық тауып алдым, ашайын десем ашылмайды, оны ашу үшін жұмбақтарды шешу керек. Тікірейіп құлағы, Менен бұрын тұрады. Бойын жазып керіліп, Беті қолын жуады. Мысық суретін көрсету. Оны сипаттау, қайталау, мысықтың баласы марғау туралы айтып өту. Жұмыртқаны жарып шыққан батыр, Сап сары үлпілдек жүнді. Бұл не? Сипаттаңдар. Осылайша бірнеше жұмбақ оқылып, оның жауабын шешкізеді. Жұмбақтың шешуі болған ойыншықтарды сипаттайды. Тамаша, дұрыс айтасыңдар. Осы ойыншықтарды ортаға алып, «Ұзын құлақ, сұр қоян» өлеңімен бойымызды сергітеміз. Билингвальды компонет: -цыпленок, сиыр-корова, мысық-кошка, тауық -курица. Сергіту сәті. № 36 үлестірмелі материалдармен жұмыс. Д/ойын: «Қайсысы неге ұқсайды?» Шарты: бірінші бағандағы жануарларды екінші бағандағы жануарлармен салыстырып, ұқсастықтарын тапқызу арқылы ешкінің төлі лақ, деген жауап алу. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан сандықтан шыққан заттардың аттарын, түр түсін сұрау. |
Қызығушылық танытады. Шешуі: мысық. Мысықты сипаттайды. Балапан. Балапанды сипаттайды. Балалар қайталайды. Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Жеке жұмысты қажет ететін балалардан ғажайып қалтадағы заттардың аттарын, түр түсін сұрау. Сұрақ жауап арқылы балалардың оқу іс әрекетін қорытындылайды. |
Балалардың жауаптары тыңдалады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: қысқаша әңгіме құрастыруға арналған тапсырманы;
Түсінеді:жануарлар мен олардың төлдері туралы мәліметтерді;
Қолданады:сұрақтарға толық жауап бере білу іскерліктерін.
шағым қалдыра аласыз













