Білім беру саласы:Таным саласы.
Оқу қызметі түрі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
Тақырыбы: Сиқырлы ғаламшарлар.(Геометриялық пішіндер)
Мақсаты:Шынайы заттарды геометриялық денелермен салыстыруға үйрету. Бейнелік суреттерден геометриялық пішіндерді көру қабілеттерін жетілдіру. Воскобович әдісінің элементерін пайдалана отырып, дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш туралы білімдерін бекіту. Оригами әдісімен зымыран жасау, қиялдай білу қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Әдіс – тәсіл: әңгімелеу, ой қозғау, көңіл-күйді көтеру, Воскобович әдісі, оригами әдісі, слайд тапсырмалары.
Қажетті көрнекіліктер: видеопроектор, Воскобовичтың «геоконт» элементтері, жер, зымыран, геометриялық пішіндер (дөңгелек, тіктөртбұрыш, үшбұрыш, шаршы).
Билингвалды компонент: дөңгелек- круг, сопақша-овал, тіктөртбұрыш-прямугольник, шаршы-квадрат, үшбұрыш-треугольник, зымыран-ракета, жер-земля, жұлдыз-звезда, өзгеғаламшарлық – инапланетян, ғарыш – космос.
|
Іс-әркеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы Іздену ұйымдастырушы Рефлексивті коррекциялаушы |
Балалар жарты шеңбер болып тұрады. Шаттық шеңбер: Ауадан қуат алайық, Алақанға салайық. Жерден нәр алайық, Алақанға салайық. Күннен шуақ алайық, Алақанға салайық. Күн шуағын қонақтарға сыйлайық, Сәлеметсіздер ме қонақтар! Жаңа тақырып: Сиқырлы ғаламшарлар. (Геометриялық пішіндер) -Балалар бізге интернет хабарлама келіп тұр. Хабарламаны мұқият тыңдайықшы. Өзге ғаламшарлық: Балалар, бізге көмек керек.. Біздегі пішіндер ғаламшары жойылығалы тұр, Құтқарыңдаршы.. болмаса пішіндер ғаламшары жоғалып кетеді. -Балалар өзге ғаламшарлықтарға көмек береміз бе? - Балалар өзге ғаламшарлықтар бізден алыста аспан әлемінде өмір сүреді. Сондықтан оларды өзге ғаламшарлықтар деп айтамыз. Ал біздің қай ғаламшарда өмір сүреміз? -Сендер саяхаттағанды ұнатасыңдар ма? -Адамдардың ғарышқа немен ұшатынын білесіңдер ме? -Жарайсыңдар, -Балалар бізде бірақ зымыран жоқ. -Қане, онда пішіндерден зымыранды құрастырып жіберейік. -Зымыранның бас бөлігі қандай пішіннен құралған? -Зымыраннан тағы қандай пішіндерді көріп тұрсыңдар? -Балалар зымыранды айнала қол ұстасып тұрып, көзімізді жұмып ғарышқа ұшайық. (зымыранның дауысымен балалар көз жұму арқылы ұшты.) (Перде ашылып, балалар пішіндер ғаламшарына келді). Видеоролик; Өзге ғаламшарлық: -Сәлеметсіңдер ме балалар, қош келдіңіздер!! Балалар сендер пішіндер ғаламшарын тапсырмалар орындау арқылы құтқара аласыңдар. Тәрбиеші: Тапсырмаларды орындау үшін геометриялық пішіндерді біздің әлеміміздегі заттармен сәйкестендіру арқылы орындықтарға жайғасамыз. Өзге ғаламшарлық: Балалар тапсырманы орындауға дайынсыңдар ма? Үшбұрыштар ғаламшарының тапсырмасы: (слайд арқылы пішіндерді шынайы заттармен салыстыру) Өзге ғаламшарлық: жарайсыңдар, балалар. Келесі шаршы ғаламшарының тапсырмасы. Тәрбиеші: Воскобович элементі геоконт тақтайшаларына геометриялық пішіндерді және жұлдыз жасаймыз. Өзге ғаламшарлық: жарайсыңдар, балалар сендер тапсырманы жақсы орындап жатсыңдар, ғаламшарлықтар қуанып, сендерді сергіту ғаламшарына шақырады.
Тәрбиеші: Балалар сендер бойымыз серігіп алсаңдар, келесі тапсырманы орындау үшін орынымызға жайғасып алып экранға назар аударайық. Өзге ғаламшарлық: Тіктөрбұрыш ғаламшарының тапсырмасы: Тәрбиеші: Оригами әдісін қолдана отырып, түрлі түсті қағаздан зымыран жасаймыз. (Слайд арқылы көрсету.)
Өзге ғаламшарлық: Дөңгелек ғаламшарының тапсырмасы: Венн диаграммасы арқылы зымырандардың айырмашылығын табу. Өзге ғаламшарлық: Балалар сендердің көмектеріңе рахмет!! Сендер барлық тапсырманы жақсы орындап, пішіндер ғаламшарын сақтап қалдыңдар. Келесі кездескенше! (зымыранның дауысымен балалар көз жұму арқылы балабақшаға оралады). Тәрбиеші: Балалар көзімізді ашайық, балабақшамыз оралдық. Сендерге пішіндер ғаламшарына саяхаттаған ұнады ма?
Ойын: «Ыстық доп» Ыстық доп ойыны арқылы оқу іс-әркетін қорытындылау Маған да ұнады, өйткені сендер тапсырманы мүлтіксіз орындап шықтыңдар. Жүректен-жүрекке: Қонақ жайлық салтымыз. Оқып біліп жатырмыз, Ата салтын сақтасаң Арта берер даңқымыз, Сау болыңыздар көргенше, Қайта оралып келгенше. |
Балалар жарты шеңбер болып тұрып, тәрбиешімен бірге өлең жолдарын, қимыл арқылы қайталады. Балалар хабарламаны тыңдады. Көмектесуге қуана келісті. Жер ғаламшарында -ия -зымыранмен -апай геометриялық пішіндерден зымыран құрастырып ұшайық. Балалар зымыранды құрастырады. Бас бөлігі-үшбұрыш пішіннен құралған. Шаршы, тіктөрбұрыш Балалар көзін жұмып ғарыш әлеміне ұшты. -Сәлеметсіз бе! Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды. -ия Балалар слайдтан көрсетілген затты, геометриялық пішіндермен сәйкестендіріп карточкамен көрсетті. геоконт тақтайшаларына геометриялық пішіндерді және жұлдыз құрастырды. Серігіп алды. Балалар орындарына жайғасады. Түрлі-түсті қағаздан оригами әдісімен зымыран жасады. Көк түстің ішіне зымыранның айырмашылықтары көрсетілген суреттерді орналастырады. Жасыл түстің ішіне өзге ғаламшардың көлігінің айырмашылықтарын орналастырды. Сары түстің ішіне екеуіндеде бар ұқсастықты орналастырды. -Ия Допты қағып алған бала сұраққа жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: геометриялық пішіндердің атауын.
Түсінеді: математикалық ұғымдарды ауыз екі сөйлеуді қолдануды.
Қолданады: заттардан геометриялық пішіндерді көруді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сиқырлы ғаламшарлар.(Геометриялық пішіндер)"
"Сиқырлы ғаламшарлар.(Геометриялық пішіндер)"
Білім беру саласы:Таным саласы.
Оқу қызметі түрі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
Тақырыбы: Сиқырлы ғаламшарлар.(Геометриялық пішіндер)
Мақсаты:Шынайы заттарды геометриялық денелермен салыстыруға үйрету. Бейнелік суреттерден геометриялық пішіндерді көру қабілеттерін жетілдіру. Воскобович әдісінің элементерін пайдалана отырып, дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш туралы білімдерін бекіту. Оригами әдісімен зымыран жасау, қиялдай білу қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Әдіс – тәсіл: әңгімелеу, ой қозғау, көңіл-күйді көтеру, Воскобович әдісі, оригами әдісі, слайд тапсырмалары.
Қажетті көрнекіліктер: видеопроектор, Воскобовичтың «геоконт» элементтері, жер, зымыран, геометриялық пішіндер (дөңгелек, тіктөртбұрыш, үшбұрыш, шаршы).
Билингвалды компонент: дөңгелек- круг, сопақша-овал, тіктөртбұрыш-прямугольник, шаршы-квадрат, үшбұрыш-треугольник, зымыран-ракета, жер-земля, жұлдыз-звезда, өзгеғаламшарлық – инапланетян, ғарыш – космос.
|
Іс-әркеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы Іздену ұйымдастырушы Рефлексивті коррекциялаушы |
Балалар жарты шеңбер болып тұрады. Шаттық шеңбер: Ауадан қуат алайық, Алақанға салайық. Жерден нәр алайық, Алақанға салайық. Күннен шуақ алайық, Алақанға салайық. Күн шуағын қонақтарға сыйлайық, Сәлеметсіздер ме қонақтар! Жаңа тақырып: Сиқырлы ғаламшарлар. (Геометриялық пішіндер) -Балалар бізге интернет хабарлама келіп тұр. Хабарламаны мұқият тыңдайықшы. Өзге ғаламшарлық: Балалар, бізге көмек керек.. Біздегі пішіндер ғаламшары жойылығалы тұр, Құтқарыңдаршы.. болмаса пішіндер ғаламшары жоғалып кетеді. -Балалар өзге ғаламшарлықтарға көмек береміз бе? - Балалар өзге ғаламшарлықтар бізден алыста аспан әлемінде өмір сүреді. Сондықтан оларды өзге ғаламшарлықтар деп айтамыз. Ал біздің қай ғаламшарда өмір сүреміз? -Сендер саяхаттағанды ұнатасыңдар ма? -Адамдардың ғарышқа немен ұшатынын білесіңдер ме? -Жарайсыңдар, -Балалар бізде бірақ зымыран жоқ. -Қане, онда пішіндерден зымыранды құрастырып жіберейік. -Зымыранның бас бөлігі қандай пішіннен құралған? -Зымыраннан тағы қандай пішіндерді көріп тұрсыңдар? -Балалар зымыранды айнала қол ұстасып тұрып, көзімізді жұмып ғарышқа ұшайық. (зымыранның дауысымен балалар көз жұму арқылы ұшты.) (Перде ашылып, балалар пішіндер ғаламшарына келді). Видеоролик; Өзге ғаламшарлық: -Сәлеметсіңдер ме балалар, қош келдіңіздер!! Балалар сендер пішіндер ғаламшарын тапсырмалар орындау арқылы құтқара аласыңдар. Тәрбиеші: Тапсырмаларды орындау үшін геометриялық пішіндерді біздің әлеміміздегі заттармен сәйкестендіру арқылы орындықтарға жайғасамыз. Өзге ғаламшарлық: Балалар тапсырманы орындауға дайынсыңдар ма? Үшбұрыштар ғаламшарының тапсырмасы: (слайд арқылы пішіндерді шынайы заттармен салыстыру) Өзге ғаламшарлық: жарайсыңдар, балалар. Келесі шаршы ғаламшарының тапсырмасы. Тәрбиеші: Воскобович элементі геоконт тақтайшаларына геометриялық пішіндерді және жұлдыз жасаймыз. Өзге ғаламшарлық: жарайсыңдар, балалар сендер тапсырманы жақсы орындап жатсыңдар, ғаламшарлықтар қуанып, сендерді сергіту ғаламшарына шақырады.
Тәрбиеші: Балалар сендер бойымыз серігіп алсаңдар, келесі тапсырманы орындау үшін орынымызға жайғасып алып экранға назар аударайық. Өзге ғаламшарлық: Тіктөрбұрыш ғаламшарының тапсырмасы: Тәрбиеші: Оригами әдісін қолдана отырып, түрлі түсті қағаздан зымыран жасаймыз. (Слайд арқылы көрсету.)
Өзге ғаламшарлық: Дөңгелек ғаламшарының тапсырмасы: Венн диаграммасы арқылы зымырандардың айырмашылығын табу. Өзге ғаламшарлық: Балалар сендердің көмектеріңе рахмет!! Сендер барлық тапсырманы жақсы орындап, пішіндер ғаламшарын сақтап қалдыңдар. Келесі кездескенше! (зымыранның дауысымен балалар көз жұму арқылы балабақшаға оралады). Тәрбиеші: Балалар көзімізді ашайық, балабақшамыз оралдық. Сендерге пішіндер ғаламшарына саяхаттаған ұнады ма?
Ойын: «Ыстық доп» Ыстық доп ойыны арқылы оқу іс-әркетін қорытындылау Маған да ұнады, өйткені сендер тапсырманы мүлтіксіз орындап шықтыңдар. Жүректен-жүрекке: Қонақ жайлық салтымыз. Оқып біліп жатырмыз, Ата салтын сақтасаң Арта берер даңқымыз, Сау болыңыздар көргенше, Қайта оралып келгенше. |
Балалар жарты шеңбер болып тұрып, тәрбиешімен бірге өлең жолдарын, қимыл арқылы қайталады. Балалар хабарламаны тыңдады. Көмектесуге қуана келісті. Жер ғаламшарында -ия -зымыранмен -апай геометриялық пішіндерден зымыран құрастырып ұшайық. Балалар зымыранды құрастырады. Бас бөлігі-үшбұрыш пішіннен құралған. Шаршы, тіктөрбұрыш Балалар көзін жұмып ғарыш әлеміне ұшты. -Сәлеметсіз бе! Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды. -ия Балалар слайдтан көрсетілген затты, геометриялық пішіндермен сәйкестендіріп карточкамен көрсетті. геоконт тақтайшаларына геометриялық пішіндерді және жұлдыз құрастырды. Серігіп алды. Балалар орындарына жайғасады. Түрлі-түсті қағаздан оригами әдісімен зымыран жасады. Көк түстің ішіне зымыранның айырмашылықтары көрсетілген суреттерді орналастырады. Жасыл түстің ішіне өзге ғаламшардың көлігінің айырмашылықтарын орналастырды. Сары түстің ішіне екеуіндеде бар ұқсастықты орналастырды. -Ия Допты қағып алған бала сұраққа жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: геометриялық пішіндердің атауын.
Түсінеді: математикалық ұғымдарды ауыз екі сөйлеуді қолдануды.
Қолданады: заттардан геометриялық пішіндерді көруді.
шағым қалдыра аласыз













