«Сиқырлы математика еліне саяхат».

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Сиқырлы математика еліне саяхат».

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ниет 7» балабақшасы МАД тобы тәрбиешісі: Абдухаликова А.Б. Тобы: «Қарлығаш» Сабақтын тақырыбы: «Сиқырлы математика еліне саяхат».
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ниет 7» балабақшасы МАД тобы тәрбиешісі: Абдухаликова А.Б.

Тобы: «Қарлығаш»

Сабақтын тақырыбы: «Сиқырлы математика еліне саяхат».

Мақсаты: Балалардың сандар және пішіндер жайлы түсініктерін бекіту.

Білімділік: Сандарды тура және кері атауға дағдыландыру. Пішіндердің көлемін, түсін дұрыс атауға дағдыландыру. Көршісін атауға дағдыландыру.

Дамытушылық: Балаларға әртүрлі тапсырмалар бере отырып, зейіндерін, логикалық ойлау, есте сақтау сақтау қабілеттерін дамыту, ұжыммен жұмыс жасау барысында бірлесіп шешім қабылдауды жетілдіру.

Тәрбиелік: Балалардың бойында мейірімділік, достық сезімдерін тәрбиелеу.



Әрекет кезеңдері

Тәрбиеші

іс - әрекеті

Балалар

іс - әрекеті

Мотивациялық – қозғаушы



Шаттық шеңбер: Амандасу

Дөңгелене тұрайық

Достық үйін құрайық

Математикамен дос болып

Біз көңілді болайық

Шеңберге тұралды

Амандасады

Айтады, қимыл жасайды



Ұйымдастыру – іздену





















Сұрақ жауап өткізу:

- Жылдың қай мезгілі?

- Көктем айларын атаймыз?

- Қазір қай ай?

- Бір аптада неше күн бар?

- Бүгін қай күн?

(бұрышта қызыл қорап тұрады, оның ішінде сиқырлы математика әлемінің ханшайымы отырады)

- Қараңдаршы қандай әдемі қорапша, балалар. Ішінде не бар екен? Қарайықшы.

(хлопушка атылады, ханшайым шығады)

Ханшайым сөзі:

Сәлеметсіздер ме, балалар. Мен сиқырлы математика әлемінен келдім. Мен сендерді өз еліме қонаққа шақырамын. Онда түрлі қызықты ойындар мен саяхаттар күтіп тұр.

Ал, балалар, математика әлеміне қандай көлікпен баруға болады?

Ал, біздің ханшайымыз бізге сиқырлы шарлар әдемі шарлар әкеліпті.

Балалар, біз бүгін мына сиқырлы әуе шарларымен саяхатқа барамыз. Ортаға тұрамыз, бір бірден аламыз.

Ортақ білім шапағат

Жүрсін бізге жол бастап

Сиқырлы шарларды қосайық

Математика әлеміне саяхатқа барайық. Математика әлемінде түрлі геометриялық пішіндер, сандар бар екен.

Балалар мына экранға қараймыз.

Пішіндерді атайық

Shape2 Shape3 Shape1





Shape5 Shape4





Балалар, орындарға отырамыз.

Ханшайымның бізге деген тапсырмаларын орындайық. Ал тапсырмалар оның қобдишасында екен. Ал ол қобдишаны ашу үшін мына тапсырманы орындау керек. Мына жерде құлыптардың кілттерін табу керек.


Шеңбер бойымен құлыптар тұрады. Музыка ойнағанда балалар құлыптарды айнала жүреді, қолдарына кілттер – пішіндерді алады, музыка тоқтағанда әр құлыптың кілтін жанына қояды.


Shape7 Shape6

Shape8


Қобдишамыз ашылды, енді ішін қарап көрейік. Мұнда мынадай тапсырма:

Араласып қалған сандарды ретімен қою керек. Тура және кері санау.


1 2 3 4 5




Кері, тура санау

Орысша, ағылшын тілінде санау

Көршісін тап,


түсіп қалған санды орнына қой


Ал енді сергіп алайық

Стоп – аэробика

1, 2, 3 – тақтайға шығамыз, түсеміз

4, 5 – тақтайды айналып жүреміз

1, 2, 3 – тақтайға тұрамыз

4, 5 – қолымызды көтереміз


Балалар келесі тапсырманы орындауда кедергілерден өтуіміз керек.

Жердегі кілемшедегі сандарды ретімен басып өтіп, геометриялық пішіндерден қақпа құрамыз.

Үшбұрыш және төртбұрыш туралы тақпақтар


Shape9

1



Shape10

2



Shape11

3



Shape12

4



Shape13

Shape14

5


Shape16 Shape15





Балалар қобдишамыздың ішінде тағы бір тапсырма бар екен. Кәне қарастырайық.

Мұнда заттарға сәйкесті пішінді орналастыр.


Shape17



Shape18

Shape19

Shape20

Shape21




Көктем

Наурыз, сәуір, мамыр

Мамыр

7 күн бар

Дүйсенбі













Ұшақпен, қайықпен, машиналармен




Бір бірден алады



Сөздерін қайталайды






Үшбұрыш, шеңбер, тік төртбұрыш, шаршы, сопақша

























Балалар шеңбер бойымен жүріп, әр құлыптың кілтін табады және гелметриялық пішіндерді атайды










Бір бала тақтада орындайды, қалғандары үстел үстінде алдарында орындайды


Тура, кері санайды


? 3 ? 5


1Shape23 Shape22 4


Қайталап айтады, қимылдар жасайды








Сандарды ретімен басып өтеді, қақпа құрады

Тақпақтарын айтады

Мен үшбұрышпын, үшбұрышпын

Үш қабырғам бар бұрышпын

Төртбқрыштан аз болсам да

Орны бөлек бұрышпын


Төртбұрышпын, төртбұрышпын

Төрт қабырғасы бар бұрышпын

Қай жағынан қарасам да

Төрт қабырғам тең бұрышпын





Тапсырмамен танысып, пішіндерді орналастырып атайды:

Шеңбер, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш

Рефлексиялық – коррекциялау

Мнемотаблица.


  1. Кім келді қонаққа? Немен саяхатқа бардық?

  2. Экранда көрінген нелерді атадық?

  3. Қандай ойын ойнадық?

  4. Нелерді санадық?

  5. Нені құрдық?


  1. Сәйкес нелерді таптық?


Балалар, бүгінгі саяхатымызды қорытайық. Ұшып келген шарларымызды қолға алайық, тобымызға қайтайық.



Ханшайым, шарлармен


Геометриялық пішіндерді

Құлыптың кілтін табу

Сандарды тура, кері

Геометриялық пішіндерден қақпа құрдық

Заттарға сәйкес пішіндерді таптық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
66
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі