Материалдар / СИҚЫРЛЫ ШАРШЫ

СИҚЫРЛЫ ШАРШЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сиқырлы шаршылар туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2020
754
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

ресурстар

Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.0–1мин.



Сабақтың басы 1-11минут





Сергіту сәті11-12минут





Сабақтың ортасы12-22минут



















































IV. ҰОҚ-ның қорытындысы.

22-25минут.

Шаттық шеңбері: Қосыл, қосыл шаттық шеңберінеНағыз адал дос болып.Қосыл, қосыл шаттық шеңберіне,Ең сенімді дос болып.

Өткенді қайталау. Балаларды 4 топқа бөліп отырғызу. Дыбыс,әріп,сөз,буын. Осы атауларға байланысты сұрақ тапсырмаларды орындату.

Дыбыс дегеніміз не?

Дыбыс - әріптердің ауызша естілуі

Әріп дегеніміз не?

Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы.

Сөз дегеніміз не?

Сөз дегеніміз — заттың, түрлі құбылыстың, қимыл-әрекеттердің атауы. ... Адамдар бір-бірін тіл арқылы түсінісетін болса, сол тілдің басты құралы — сөз

Буын дегеніміз не?

Буын (фонетика) — сөйлеу мүшелерінің тұтастай қимылынан пайда болған бір немесе бірнеше дыбыстық тіркесі. Буынды тек дауысты дыбыстар ғана құрайды

Оқушылар осы сұрақтарға жауап беру керек.

Жаңа сабақ : оқушылардың зейінін сабаққа аудару. «қ» әріпін іздеу.

Қ әріпімен таныстыру. Буын, фонетикалық жаттығулар: Қа-қасық

Қу-аққу ,Ық-тауық , Қо-қораз сөздерін қайталап айтқызу.

Сергіту сәті:

Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс.

1-тапсырма. Балалар суреттегі төлдердің іс- əрекетін əңгімелейді. Төлдер туралы əңгіме жүргізіледі. Балалар өз ойларын білдіреді.

2-тапсырма. Жануарлардың құлақтарының суреттерін салады. Құлақ сөзін буынға бөлдіреді, оған дыбыстық талдау жасатады.Балалар қандай дыбыс естіп тұрсыңдар?Балалар Қ дыбысын қайталап айтады.Қ дыбысының дауыссыз айтқан кезде ерін ашылып,тілдің ұшы астыңғы тістің түбіне тиеді.

Қ – қатаң, дауыссыз дыбыс.

3-тапсырма. Жаңылтпашты жаттайды.

Балалар Қ дыбысымен танысады. сəті.

Балалар өлең жолдарын қимылмен қайталайды.

Қояным тұршы Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы!

Енді алға адымдап жүрші!

4-тапсырма. Ермексаздан Қ əрпін мүсіндетеді.

5-тапсырма. Сурет бойынша сұраққа жауап береді, əңгіме құрастырады. Күшік пен мысыққа ат қояды. Мысалы: Мойнақ, Ақмоншақ.Жұмыс дəптеріндегі тапсырманы орындатады.Енді балалар қарындашпен бастырып жазады.

Сабақты қорытындылау. Сөз ойла,тез ойла деген ойын ойнайық . мұғалім допты әр топқа лақтыру арқылы сұрақ қояды. Сұрақтар арқылы сабақты қорытындылайды.

Шаттық шеңберін құру. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларға қарандаш тарату .










































































Қарандаш





Әліппе дәптер









Доп



Суреттер



Н.Жұбаев атындағы орты мектеп













Ашық сабақ

Тақырыбы: «Қ»дыбысы мен әрпі

Сыныбы:Мектепалды даярлық сыныбы











Дайындаған : Тілекбаева Гүлбаршын











2019жыл

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ