Шаттық
шеңбері: Қосыл, қосыл шаттық
шеңберінеНағыз адал дос болып.Қосыл, қосыл шаттық шеңберіне,Ең
сенімді дос болып.
Өткенді
қайталау. Балаларды 4 топқа
бөліп отырғызу. Дыбыс,әріп,сөз,буын. Осы атауларға байланысты сұрақ
тапсырмаларды орындату.
Дыбыс дегеніміз
не?
Дыбыс - әріптердің
ауызша естілуі
Әріп дегеніміз
не?
Әріп – дыбыстың жазбаша
таңбалануы.
Сөз дегеніміз
не?
Сөз дегеніміз — заттың,
түрлі құбылыстың, қимыл-әрекеттердің атауы. ... Адамдар бір-бірін
тіл арқылы түсінісетін болса, сол тілдің басты құралы —
сөз
Буын дегеніміз
не?
Буын (фонетика) —
сөйлеу мүшелерінің тұтастай қимылынан пайда болған бір немесе
бірнеше дыбыстық тіркесі. Буынды тек дауысты дыбыстар ғана
құрайды
Оқушылар осы сұрақтарға
жауап беру керек.
Жаңа
сабақ : оқушылардың зейінін
сабаққа аудару. «қ» әріпін іздеу.
Қ әріпімен таныстыру.
Буын, фонетикалық жаттығулар: Қа-қасық
Қу-аққу ,Ық-тауық ,
Қо-қораз сөздерін қайталап айтқызу.
Сергіту
сәті:
Ұ,Ө)
Əліппе-дəптермен жұмыс.
1-тапсырма. Балалар суреттегі
төлдердің іс- əрекетін əңгімелейді. Төлдер туралы əңгіме жүргізіледі. Балалар
өз ойларын білдіреді.
2-тапсырма. Жануарлардың құлақтарының суреттерін
салады. Құлақ сөзін буынға бөлдіреді, оған дыбыстық талдау
жасатады.Балалар қандай дыбыс естіп тұрсыңдар?Балалар Қ дыбысын
қайталап айтады.Қ дыбысының дауыссыз айтқан кезде ерін
ашылып,тілдің ұшы астыңғы тістің түбіне тиеді.
Қ – қатаң, дауыссыз
дыбыс.
3-тапсырма.
Жаңылтпашты
жаттайды.
Балалар Қ дыбысымен танысады.
сəті.
Балалар өлең жолдарын қимылмен
қайталайды.
Қояным тұршы Бетіңді жушы, Айнаға қарашы,
Шашыңды тарашы!
Енді алға адымдап жүрші!
4-тапсырма. Ермексаздан Қ əрпін
мүсіндетеді.
5-тапсырма. Сурет бойынша сұраққа жауап береді,
əңгіме құрастырады. Күшік пен мысыққа ат қояды. Мысалы: Мойнақ,
Ақмоншақ.Жұмыс дəптеріндегі тапсырманы орындатады.Енді балалар
қарындашпен бастырып жазады.
Сабақты
қорытындылау. Сөз ойла,тез ойла
деген ойын ойнайық . мұғалім допты әр топқа лақтыру арқылы сұрақ
қояды. Сұрақтар арқылы сабақты қорытындылайды.
Шаттық шеңберін құру.
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларға қарандаш тарату
.
|