Тәрбие сағатының жоспары
|
Тәрбие сағаты |
Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? |
|
Күні |
16.09.2024 |
|
Сыныбы |
6 сынып |
|
Қатысушылар саны |
22 |
|
Қатыспағандар саны |
0 |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жеке деректердің маңыздылығын, оларды қорғау жолдарын және интернеттегі қауіп-қатерлерді түсіндіру. Оқушылардың интернетте жеке деректерді қауіпсіз пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі / уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 минут) |
Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу. «Жылы лебіз» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілектер айту. |
Оқушылар амандасып, екі топқа бөлініп отырады. |
Презентация |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Жеке деректер деген не және олардың маңызы қандай екенін түсіндіру. Жеке деректердің түрлерін (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, т.б.) және оларды қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. |
Оқушылар мұқият тыңдап, сұрақтар қояды. |
Презентация, суреттер |
|
Ортасы (30 минут) |
Тапсырмалар мен әрекеттер |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
1. Топтық жұмыс (10 минут) |
«Жеке деректерді қорғау ережелері» атты постер жасау. 1-топ: «Қауіпсіз парольдер жасау» тақырыбында. 2-топ: «Интернетте ақпаратты бөлісу қауіпсіздігі» тақырыбында. |
Топтар тапсырмаларды орындайды, нәтижелерін флипчартқа жазады. |
Флипчарттар, маркерлер |
|
2. Рөлдік ойын (10 минут) |
«Қауіпсіздік жағдайы» ойыны. Әр топтан бір оқушы рөл ойнап, интернеттегі қауіпті жағдайды көрсетеді (мысалы, бейтаныс адам жеке ақпарат сұрайды). Қалған оқушылар оны талқылап, қауіпсіздік шараларын ұсынады. |
Оқушылар рөлдерді ойнап шығып, өзара талқылайды, қауіпсіздік шараларын ұсынады. |
Реквизиттер, белгіленген орындар |
|
3. Шығармашылық тапсырма (10 минут) |
«Жеке деректерді қорғау туралы ақпараттық буклет» жасау. Әр топ буклет жасап, онда жеке деректерді қорғаудың негізгі қағидаларын көрсетеді. Кейін буклеттер сыныпта ілініп, талқыланады. |
Әр топ буклет жасап, оны сыныпқа таныстырады, талқылауға қатысады. |
А4 қағаз, түрлі-түсті қағаздар, фломастерлер |
|
Қорытынды (10 минут) |
«Интернеттегі қауіпсіздік - біздің жауапкершілігіміз» тақырыбы бойынша қорытындылау. Әр топ өз жұмысын қорғайды. |
Топтар өз жұмыстарын қорғайды, сынып талқылауы өтеді. |
Презентация, плакаттар |
|
Кері байланыс (5 минут) |
Оқушыларға «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?» деген сұрақ қою. Пікірлерді тыңдау. |
Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
Стикерлер, кері байланыс парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? »
«Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? »
Тәрбие сағатының жоспары
|
Тәрбие сағаты |
Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? |
|
Күні |
16.09.2024 |
|
Сыныбы |
6 сынып |
|
Қатысушылар саны |
22 |
|
Қатыспағандар саны |
0 |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жеке деректердің маңыздылығын, оларды қорғау жолдарын және интернеттегі қауіп-қатерлерді түсіндіру. Оқушылардың интернетте жеке деректерді қауіпсіз пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі / уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 минут) |
Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу. «Жылы лебіз» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілектер айту. |
Оқушылар амандасып, екі топқа бөлініп отырады. |
Презентация |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Жеке деректер деген не және олардың маңызы қандай екенін түсіндіру. Жеке деректердің түрлерін (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, т.б.) және оларды қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. |
Оқушылар мұқият тыңдап, сұрақтар қояды. |
Презентация, суреттер |
|
Ортасы (30 минут) |
Тапсырмалар мен әрекеттер |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
1. Топтық жұмыс (10 минут) |
«Жеке деректерді қорғау ережелері» атты постер жасау. 1-топ: «Қауіпсіз парольдер жасау» тақырыбында. 2-топ: «Интернетте ақпаратты бөлісу қауіпсіздігі» тақырыбында. |
Топтар тапсырмаларды орындайды, нәтижелерін флипчартқа жазады. |
Флипчарттар, маркерлер |
|
2. Рөлдік ойын (10 минут) |
«Қауіпсіздік жағдайы» ойыны. Әр топтан бір оқушы рөл ойнап, интернеттегі қауіпті жағдайды көрсетеді (мысалы, бейтаныс адам жеке ақпарат сұрайды). Қалған оқушылар оны талқылап, қауіпсіздік шараларын ұсынады. |
Оқушылар рөлдерді ойнап шығып, өзара талқылайды, қауіпсіздік шараларын ұсынады. |
Реквизиттер, белгіленген орындар |
|
3. Шығармашылық тапсырма (10 минут) |
«Жеке деректерді қорғау туралы ақпараттық буклет» жасау. Әр топ буклет жасап, онда жеке деректерді қорғаудың негізгі қағидаларын көрсетеді. Кейін буклеттер сыныпта ілініп, талқыланады. |
Әр топ буклет жасап, оны сыныпқа таныстырады, талқылауға қатысады. |
А4 қағаз, түрлі-түсті қағаздар, фломастерлер |
|
Қорытынды (10 минут) |
«Интернеттегі қауіпсіздік - біздің жауапкершілігіміз» тақырыбы бойынша қорытындылау. Әр топ өз жұмысын қорғайды. |
Топтар өз жұмыстарын қорғайды, сынып талқылауы өтеді. |
Презентация, плакаттар |
|
Кері байланыс (5 минут) |
Оқушыларға «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?» деген сұрақ қою. Пікірлерді тыңдау. |
Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
Стикерлер, кері байланыс парағы |
шағым қалдыра аласыз













