Ашық
сабақ
Білім беру саласы:Қатынас.
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Жеті лақ» орыс халық ертегісі
Мақсаты:
«Қасқыр мен жети
лақ» ертегісінің естеріне түсіру,тіл байлықтарын молайту,ертегінің
мазмұнын дауыс ырғағын келтіре айтуға жаттықтыру,қиын кезде
достарына көмектесе білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ертегі кітабы
,персонаж суреттері.
Әдіс -
тәсілдер:
түсіндіру,
әңгімелеу,сұрақ-жауап.
Сөздік
жұмыс: тоғай,қасқыр,лақ.
Билингвальды
компонент: ешкі-коза,қасқыр-волк,аю-медведь,лақ-козленок.
Ұйымдастыру
кезеңі
Шаттық
шеңбері
Ертегі еліне
барамыз,
Досымызды
табамыз.
Сәлемет пе!
Міне, мен!
Доспын енді
сенімен.
Қазір жылдың
қай мезгілі?
-Қыс мезгілі
неше айдан тұрады? /айларды орысша
атайық/
Тәрбиеші:
Балалар,мынау нелер?
Балалар:
Ертегі
кітаптар
Тәрбиеші:Балалар,ертегісіз қызық
болмайды.Адамдар ертегілерді балалар үшін ойлап тапқан,өз елін,өз
жерін сүйіп,батыл,шыншыл,мейірімді және ақылды болсын, бір-біріне
қиын кездерде достарына көмектессе деп
ойлап
тапқан екен.
-Сендер
ертегілерді жақсы көресіңдер ме?
Балалар:
ия
/Сырттан
мыстан кіріп келеді, қолында бір құшақ кітаптары
бар/
Ғажайып
сәт: Ертегілер әуенімен топқа
мыстан кемпір келеді.
Мыстан:Мен қайда
келдім?бермеймін,менікі.
Тәрбиеші:балалар,біріншіден әжей не істеуді ұмытып
кетті?
Балалар:амандасуды.
Тәрбиеші:бәріміз бірге- Саламатсыз
ба!-Мыстан
апа тоқтаңыз,Сіз «Күншуақ»
тобына келіп
қалдыныз,қолыңыздағы не?
Мыстан:Саламатсыз ба!
Мынау ма? Білмейм, бір балалардан алып кеттім
ха-ха-ха!
Тәрбиеші:
Мыстан апа
олай істеуге
болмайды,көруге болады ма?
Мыстан:жарайды,сүйкімді балалар екенсіңдер,бірге
қарайықшы,мен сіздерді жемеймин.
Тәрбиеші:Канекей балалар, қандай ертегі кейіпкері екенін
айтып берейік бәріміз.
(Фланелеграфпен жұмыс)
1)-Мен әжеден қаштым,мен
атамнан
да қаштым-бұл әнді ким
айтады? (бауырсақ)
2)- Тартады –тартады - бұл қай
ертегі?(шалқан) достық пен
уйымшылыққа үйретеді
3) -Мен тықырлауық тышқан,
-мен бақылдауық бақа- бұл қай ертегі?
(үйшік)
4) –сен құйрығыңды суға салып
отырсаң балық өзі құйрығыңа түседі(«Түлкі мен
қасқыр»
-Жарайсыңдар балалар,мыстан
апа дабиздин көмегимизбен ертегімен
танысты.
-Қазір біз «Қасқыр мен 7 лақ»
ертегісін тыңдап тамашалайық.Бәріміз ыңғайланып
отырайық,жарайсыңдар .
(Бейнетаспадан
тамашалау)
Сергіту
Балдырғанбыз арай жүз,
Бұл-бұл жанып қараймыз.
Ертегілер біздерде
Көп болғанын қалаймыз
Қыздырынып күнге
біз,
Ән саламыз күнде
біз.
Мыстан:Мынау ертегіде ешкі қайда барады, лақтары
балабақшаға бара ма? Ешкі және лақтар қайндай жануарлар? Ал қасқыр
мен аю,қоян қайда мекендейді?
Балалар: -Ешкі мен лақтар үй жануарлары, қасқыр мен
аю,қоян олар аңдар,орманда мекендейді
Тәрбиеші:
Балалар,ертегіні үстел үсті қуыршақтары арқылы мазмұнын
ашу.
Оған бізге неше лақ,тағы қандай кейіпкерлер
керек? Ешкі – коза, қасқыр –
волк,
Аю – медведь, лақ -
козленок
-Ешкі мен лақтар қайда
тұрады?
-Ешкі тоғайға не үшін барады?
-Ешкі тоғайға кеткенде не
келді?
-Лақтар қасқырға есікті неге
ашпады?
Ешкі қандай дауыспен ән айтады,ал қасқыр
ше?
Аю ұста не істеді дауысын жеңішке болу
үшін?
Неше лақ тығылып қалды?
Мыстан:Ал
балалар сіздерге көп рахмет, маған ертегі ұнады көп рахмет,Сау
болыңыздар!
«Көп және біреу»
Ойынның мақсаты: көп және біреу қатынастарын
білуге үйрету; заттардың тең, тең емес топтарын
салыстыру.
Ойынның құрал-жабдықтары: көп және бір зат
бейнеленген суреттер.
Ойынның мазмұны: балалар берілген суреттерді
қарастырады. Көп зат және бір зат бейнеленген суреттерді бөліп, екі
жаққа қояды.
1)Лақтар көп пе? Қасқыр ма?
2) Ешкі көп пе әлде
лақтар ма?
Тәрбиеші:Балалар,бүгін бізге қонаққа
кім келді?
Балалар:(мыстан апа)
Тәрбиеші:-Біздер қандай ертегінің мазмұнымен
таныстырдық?
Балалар:«Қасқыр мен 7 лақ»
Күтілетін
нәтиже:
Біледі:
ертегінің мазмұны мен жан-жануарлардың
атауларын.
Игереді:
мейірімділік,қайрымдылық
қасиеттерін
Меңгереді:
шығарманы зейі қойып тыңдауды.
«Дулат Бабатайұлы атындағы
жалпы білім беретін орта мектеп» КММ жанындағы «Еркетай шағын
орталығы»
Ашық ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті
« Жеті лақ» орыс
ертегісі
Тәрбиеші:
Омарова
А.Б.