Ашық сабақБілім беру саласы:Қатынас.Бөлімі: Көркем әдебиетТақырыбы: «Жеті лақ» орыс халық ертегісіМақсаты: «Қасқыр мен жети лақ» ертегісінің естеріне түсіру,тіл байлықтарын молайту,ертегінің мазмұнын дауыс ырғағын келтіре айтуға жаттықтыру,қиын кезде достарына көмектесе білуге тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекі құралдар: ертегі кітабы ,персонаж суреттері.Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ-жауап.Сөздік жұмыс: тоғай,қасқыр,лақ.Билингвальды компонент: ешкі-коза,қасқыр-волк,аю-медведь,лақ-козленок.Ұйымдастыру кезеңіШаттық шеңберіЕртегі еліне барамыз,Досымызды табамыз.Сәлемет пе! Міне, мен!Доспын енді сенімен.
Қазір жылдың қай мезгілі?-Қыс мезгілі неше айдан тұрады? /айларды орысша атайық/Тәрбиеші: Балалар,мынау нелер?Балалар: Ертегі кітаптарТәрбиеші:Балалар,ертегісіз қызық болмайды.Адамдар ертегілерді балалар үшін ойлап тапқан,өз елін,өз жерін сүйіп,батыл,шыншыл,мейірімді және ақылды болсын, бір-біріне қиын кездерде достарына көмектессе деп ойлап тапқан екен.-Сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ме?Балалар: ия/Сырттан мыстан кіріп келеді, қолында бір құшақ кітаптары бар/
Ғажайып сәт: Ертегілер әуенімен топқа мыстан кемпір келеді.Мыстан:Мен қайда келдім?бермеймін,менікі.Тәрбиеші:балалар,біріншіден әжей не істеуді ұмытып кетті?Балалар:амандасуды.Тәрбиеші:бәріміз бірге- Саламатсыз ба!-Мыстан апа тоқтаңыз,Сіз «Күншуақ» тобына келіп қалдыныз,қолыңыздағы не?Мыстан:Саламатсыз ба! Мынау ма? Білмейм, бір балалардан алып кеттім ха-ха-ха!Тәрбиеші: Мыстан апа олай істеуге болмайды,көруге болады ма?Мыстан:жарайды,сүйкімді балалар екенсіңдер,бірге қарайықшы,мен сіздерді жемеймин.Тәрбиеші:Канекей балалар, қандай ертегі кейіпкері екенін айтып берейік бәріміз.(Фланелеграфпен жұмыс)1)-Мен әжеден қаштым,мен атамнан да қаштым-бұл әнді ким айтады? (бауырсақ)2)- Тартады –тартады - бұл қай ертегі?(шалқан) достық пен уйымшылыққа үйретеді3) -Мен тықырлауық тышқан,-мен бақылдауық бақа- бұл қай ертегі? (үйшік) 4) –сен құйрығыңды суға салып отырсаң балық өзі құйрығыңа түседі(«Түлкі мен қасқыр»-Жарайсыңдар балалар,мыстан апа дабиздин көмегимизбен ертегімен танысты.-Қазір біз «Қасқыр мен 7 лақ» ертегісін тыңдап тамашалайық.Бәріміз ыңғайланып отырайық,жарайсыңдар .(Бейнетаспадан тамашалау)СергітуБалдырғанбыз арай жүз,Бұл-бұл жанып қараймыз.Ертегілер біздердеКөп болғанын қалаймыз
Қыздырынып күнге біз,Ән саламыз күнде біз.
Мыстан:Мынау ертегіде ешкі қайда барады, лақтары балабақшаға бара ма? Ешкі және лақтар қайндай жануарлар? Ал қасқыр мен аю,қоян қайда мекендейді?Балалар: -Ешкі мен лақтар үй жануарлары, қасқыр мен аю,қоян олар аңдар,орманда мекендейдіТәрбиеші: Балалар,ертегіні үстел үсті қуыршақтары арқылы мазмұнын ашу.Оған бізге неше лақ,тағы қандай кейіпкерлер керек? Ешкі – коза, қасқыр – волк,Аю – медведь, лақ - козленок-Ешкі мен лақтар қайда тұрады?-Ешкі тоғайға не үшін барады?-Ешкі тоғайға кеткенде не келді?-Лақтар қасқырға есікті неге ашпады?Ешкі қандай дауыспен ән айтады,ал қасқыр ше?Аю ұста не істеді дауысын жеңішке болу үшін?Неше лақ тығылып қалды?Мыстан:Ал балалар сіздерге көп рахмет, маған ертегі ұнады көп рахмет,Сау болыңыздар!«Көп және біреу» Ойынның мақсаты: көп және біреу қатынастарын білуге үйрету; заттардың тең, тең емес топтарын салыстыру. Ойынның құрал-жабдықтары: көп және бір зат бейнеленген суреттер. Ойынның мазмұны: балалар берілген суреттерді қарастырады. Көп зат және бір зат бейнеленген суреттерді бөліп, екі жаққа қояды. 1)Лақтар көп пе? Қасқыр ма?2) Ешкі көп пе әлде лақтар ма?
Тәрбиеші:Балалар,бүгін бізге қонаққа кім келді? Балалар:(мыстан апа)Тәрбиеші:-Біздер қандай ертегінің мазмұнымен таныстырдық?Балалар:«Қасқыр мен 7 лақ»Күтілетін нәтиже:Біледі: ертегінің мазмұны мен жан-жануарлардың атауларын.Игереді: мейірімділік,қайрымдылық қасиеттерінМеңгереді: шығарманы зейі қойып тыңдауды.
«Дулат Бабатайұлы атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ жанындағы «Еркетай шағын орталығы»
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
«Жеті лақ» орыс ертегісі
Тәрбиеші: Омарова А.Б.