Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
"СМАРТ технологияларын оқу үрдісіне енгізу перспективалары"
Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру жүйесінің ақпараттық ортасы үшін АКТ технологиясының негізгі құралы - қажетті бағдарламалық қамтамасыздандырумен жабдықталған дербес компьютер (жүйелік және қолданбалы сипаттағы, сонымен қатар құралдар). Жүйелік бағдарламалық жасақтама ең алдымен операциялық бағдарламалық жасақтаманы қамтиды. Бұл компьютердің барлық бағдарламаларының жабдықпен және ДК пайдаланушысымен өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді. Бұл санатқа сервистік және қызметтік бағдарламалық қамтамасыздандыру да кіреді. Қолданбалы бағдарламаларға ақпараттық технологиялардың инструменті болып табылатын бағдарламалық жасақтама кіреді - мәтіндермен, графиктермен, кестелермен жұмыс және басқалар. Қазіргі білім беру жүйесі әмбебап қолданбалы кеңсе бағдарламалық жасақтамасын және мәтіндік процессорлар, презентациялар, электронды кестелер, графикалық материалдар дайындау сияқты кеңінен қолданылады. пакеттер, ұйымдастырушылар, мәліметтер базасы және т.б.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қаңтар 2023
298
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жоспары:
Күні: 07.12.22ж
Өткізу түрі: Мастер-класс
Уақыты: 1310
Тақырыбы: СМАРТ технологияларын оқу үрдісіне енгізу перспективалары
Мақсаты:
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар әрі материал ұсыну құралы, әрі бақылау
құралы болып табылады. Олар материалды сапалы түрде ұсынуды қамтамасыз етеді және
әртүрлі байланыс арналарын (мәтіндік, дыбыстық, графикалық, сенсорлық және т.б.)
қолданады.
Міндеті:
- Ақпараттық-коммуникациялық
технологиялар
білімді
байланыстырады,
практикалық дағдыларды дамытады немесе материалды қажетті деңгейде игеруді
қамтамасыз етуге үйрету;
- Тыңдаушылардың іс-әрекеті ойын түрінде жүзеге асырылатын оқу жағдайын
жасауды дағдылау.
Оқыту әдісі: түсіндірушілік-көрнекілік, сұрақ-жауап, тест, презентация.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, слайд, стикер, интербелсенді тақта.
Кіріспе
Білім беру жүйесінің ақпараттық ортасы үшін АКТ технологиясының негізгі құралы қажетті бағдарламалық қамтамасыздандырумен жабдықталған дербес компьютер (жүйелік
және қолданбалы сипаттағы, сонымен қатар құралдар). Жүйелік бағдарламалық жасақтама
ең алдымен операциялық бағдарламалық жасақтаманы қамтиды. Бұл компьютердің барлық
бағдарламаларының жабдықпен және ДК пайдаланушысымен өзара әрекеттесуін қамтамасыз
етеді. Бұл санатқа сервистік және қызметтік бағдарламалық қамтамасыздандыру да кіреді.
Қолданбалы бағдарламаларға ақпараттық технологиялардың инструменті болып табылатын
бағдарламалық жасақтама кіреді - мәтіндермен, графиктермен, кестелермен жұмыс және
басқалар. Қазіргі білім беру жүйесі әмбебап қолданбалы кеңсе бағдарламалық жасақтамасын
және мәтіндік процессорлар, презентациялар, электронды кестелер, графикалық материалдар
дайындау сияқты кеңінен қолданылады. пакеттер, ұйымдастырушылар, мәліметтер базасы
және т.б.
Quizizz бағдарламасы
Quizizz – жобасы оқу мақсатында дидактикалық ойын арқылы немесе оның көмегімен
тест, сауалнама, оқу барысында дидактикалық ойын құрастыра аламыз немесе оқушының
білімін тексеру мақсатында сайыс түрінде қолдануға болады.Бағдарлама үстел үсті
(компыютер, ноутбук) сонымен қатар смартфондар арқылы жұмыс істейді.
Тест тапсырмаларын құрастырған кезде, негізінен тестілердің төрт түрін жабық, ашық,
дұрыс сәйкестігін анықтау, дұрыс тәртіпті орнату қолданады. Тест тапсырмаларының
қарастырылған формалары, білім сапасын бақылауға бағытталған, бірақ мәселені шешу
қабілетін тексеруге емес, бұл техникалық, инженерлік ойлаудың мәні. Сондықтан
техникалық пәндер бойынша тесттердің ерекшелігі – техника тілінде графиканы,
проекциялық сызуды, электрлік және принципиалды сұлбаларды пайдалана отырып,
мамандар ойлайтын кәсіби тілде құрастырылуы тиіс.
Quizizz.com сайтында не істеуге болады? Біріншіден, өз пәніңіз бойынша студенттерге
әр түрлі ойындар, сыныптан тыс жұмыстар, викториналар, квесттер, өз бетінше жасалынған
немесе дайын тапсырмаларды үй жұмысы ретінде бере отырып, нәтижелерін автоматты
түрде бақылауға мүмкіндік береді.
Quizizz.com платформасын пайдалану үшін сізге не қажет? Интернетке қосылатын кезкелген құрылғы қажет. Бірінші кезекте студенттер мен оқытушылар осы қызметке тіркелу
керек. Тіркелуден өткеннен кейін сіз қосымшаның барлық мүмкіндіктерін толығымен
қолдана аласыз.
Тіркелгеннен кейін мұғалімнің жеке тест жұмыстарын құруға мүмкіндігі бар. Ол үшін
сіз өзіңіздің жеке кабинетіңізге кіріп, жаңа папкалар жасауыңыз керек, оларды сыныптар мен
пәндер бойынша бөлуіңіз керек.
Немесе сіз Quizizz.com кітапханасында ұсынылған дайын материалдарды пайдалана
аласыз. Тесттер «Менің тестілерім» бөлімінде орналасқан. Балаларға тапсырма беру үшін
«Тәжірибе» командасын таңдау керек және «Ойнату» батырмасын басу керек.
Quizizz.com сайтында ойынға кіргеннен кейін әр студентке жеке сұрақтар тізбегі
беріледі және ол тапсырмаларды өз қарқынымен орындайды. Мұғалім өз кезегінде әр
оқушының тапсырмасының орындалуын бақылайды. Жұмысты аяқтағаннан кейін мұғалім
барлық студенттердің нәтижелерін кесте түрінде алады, онда барлық ақпараттар, соның
ішінде қателер, әр тапсырманы орындауға кеткен уақыт және барлық жұмыс тұтастай
көрсетіледі. Барлық деректер ең жоғары баллдан ең төменгі деңгейге дейін бағаланады.
Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, біз барлық студенттің жұмысын тексеру
уақыты минимумға дейін қысқарды деп қорытынды жасауға болады, өйткені барлық
нәтижелер жұмыс аяқталғаннан кейін бірден мұғалімге беріледі. Әрбір студент жинаған
жалпы ұпай санынан басқа, қызмет сапасы бойынша білім сапасы автоматты түрде
есептеледі.
Осылайша, жаңа компьютерлік технологияларды сабақта қолдану, атап айтқанда,
Quizizz қосымшасы, студенттердің танымдық және ойындық қажеттіліктерін қол жетімді
түрде пайдалануға мүмкіндік береді.
Бұл сайтта жұмыс істеудің артықшылығы айқын:
қарапайым тіркеу формасы;
викториналарды құру 15 минуттан аспайды;
жұмыстарды тексеру кезінде уақытты жоғалтудың қажеті жоқ;
студенттер үшін көңілді;
студенттерге тіркелудің болмауы, бұл сабақ кезінде уақытты едәуір үнемдейді.
https://quizizz.com/
Рiliapp бағдарламасы
Рiliapp - бұл мәтінді әртүрлі мәтін стиліне түрлендіре алатын, сызылған, асты
сызылған және қиғаш сызық таңбасын қамтитын онлайн мәтін генераторы. Нәтиже кескін
немесе HTML емес, кез-келген жерге қоюға болатын қарапайым мәтін.
https://ru.piliapp.com/ сайтқа сілтемесі
Рубрика бөлігіне өтіп өзімізге қажетті онлайн приложенияларын таңдап алсақ
болады.
Бұл тақырыпты немесе тақырыпты кездейсоқ таңдауға арналған онлайн құрал.Оны
кездейсоқ атауларды таңдаушы, имен дөңгелегі немесе онлайн рулетка деп те
атайды.Кейде адамдарға шешім қабылдау қиынға соғады. Содан кейін бар опциялардың
немесе үміткерлердің тізімін жасаңыз, содан кейін кездейсоқ біреуін таңдаңыз. Бұл
жағдайда сіз біздің шешім қабылдау құралын пайдалана аласыз. Қарапайым және
көңілді.Мәтін жолағындағы атауларды жолға бір атау қою арқылы өзгертуге
болады.Атаулар шеңбер бойымен сызылады.Дөңгелек дөңгелекті нұқыңыз, ол бірнеше
секунд ішінде айнала бастайды. Нәтижесінде тізімдегі атаулардың бірі кездейсоқ
таңдалады.Егер сіз жұмыс үстелін қолдансаңыз, біз сізге ыңғайлы пернелер тіркесімін
ұсынамыз.
Айналдыруды бастағанда не болады (басыңыз)?Бұл беттегі бағдарлама жергілікті
javascript api көмегімен шынымен кездейсоқ санды жасайды және атаулардың бірін
көрсету үшін осы санды есептейді.Содан кейін дөңгелек дөңгелек CSS әдісін қолдана
отырып айнала бастайды.
Тізімде берілген студенттердің есімінің ішінен кездейсоқ таңдау арқылы бір есімді
шығарады. Сабақ сұрау кезінде қолданғанға ыңғайлы.
https://ru.piliapp.com/
Bandicam бағдарламасы
Bandicam орыс тілінде – экраннан бейне жазу. Бейне жазу режимі тиісті батырмамен
іске қосылады және өшіріледі. Орыстандырылған интерфейс оңай қабылданады және
арнайы білімді қажет етпейді. Пайдаланушы жазу аймағын өзі орнатады – бұл бейне ойын,
Skype конференциясы немесе Бағдарламаның жұмыс кеңістігі бар терезе болуы мүмкін
(Bandicam оқу бейнелерін жазу үшін тамаша).
Бағдарламаның көмегімен бейне шолулар, ойындардың өтуі, Оқу материалдары
түсіріледі, скриншоттар түсіріледі және т.б. Keymaker нұсқасын немесе активаторын тегін
жүктеп алуға болады мұнда сайтта. Бағдарламаны компьютерге орнату оңай, процесс
стандартты қадам болып табылады, ал параметрлер әдепкі бойынша орнатылады, яғни
түсіруді бірден бастауға болады.
Дегенмен, өз қалауыңызға сүйене отырып, бандиттерді қалай теңшеу керектігін білу
ұсынылады. Мысалы, бұл жылдам пернелерге қатысты: түсіруді бастау және аяқтау
түймелері, кідірту және т.б.
Бағдарламаны пайдалану интуитивті: ол әртүрлі аудио және дыбыстық форматтарды
қолдайды, кадр жиілігін орнатады, веб-камерадан дауыс пен суретті жазады, кадрларды
танымал бейне хостингтерге жүктейді және т.б.
Бейне түсіру режимді таңдаудан басталады: экрандық немесе ойын.
Экранды толығымен немесе оның жеке бөліктерін жазуға болады:
тік бұрышты аймақ;
толық экран;
курсордың айналасы.
Тағайындалған жылдам пернені басқан кезде (мысалы, F12) экранды жазу басталады,
қайта басқаннан кейін тоқтайды. Кідіртуге, содан кейін түсіруді жалғастыруға болады.
Экранның автоматты жазбасын орнатуға болады: Bandicam іске қосылғаннан кейін
немесе таймерді орнатқаннан кейін. Сондай-ақ, түсірілімнің аяқталу шарттарын анықтауға
болады.
https://www.bandicam.com/ru/
Umaigra бағдарламасы
Umaigra (UI) – интернеттегі құрал құру, жариялау және орындау интерактивті үшін
дидактикалық ойындар білім алушылар.
Umaigra Онлайн қызметі оңай болуы мүмкін негізгі оқу процесіне біріктірілген
қосымша оқыту ретінде құрал-ойын, сонымен бірге екеуінде де қолдануға болатын тиімді
мектепте де, үйде де, жеке және оқушылар тобы. UI құруда кең мүмкіндіктер ұсынады
және ойындарды әртүрлі тілдерде қолдану, әр түрлі пәндік салаларда, әр түрлі жас
санаттары.
Білім беру процесінде электронды ойынның дидактикалық артықшылықтары:
* мұғалімге балаларды ынталандыруға және оларды оқуға тартуға көмектеседі
* әртүрлі ақыл-ой дағдыларын, кеңістіктік қиял мен реакцияны дамытады;
* балаларға жаттығуға, қателіктер жіберуге және түзетуге болатын интерактивті
ортада білім алуға мүмкіндік береді;
*ұғымдар мен ережелердің практикалық мысалдарын қамтуы мүмкін;
* мүмкіндік береді мұғалім оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастырады, олар
үшін тесттер жасайды және т. б.
Сипаттамалар оны тиімді пайдалану үшін электрондық ойын:
* интерфейс түсінікті және қолдануға оңай, бар тартымды графика;
* нақты бағытталған ойын-сауық сценарийі белгілі бір білім беру мақсаттары;
* ойынды (жылдамдық, уақыт және т. б.) бейімдеу мүмкіндігі балалардың жеке
қажеттіліктері;
* дидактикалық мазмұнды жекелендіру мүмкіндігі әр түрлі пәндік бағыттар, жас
ауқымы және тіл;
* нәтижелерді бақылау, бағалау және талдау мүмкіндігі;
* ойынды қоғамдастықпен бөлісу және бөлісу мүмкіндігі оқытушылар мен
оқушылар және т. б..
Сілтеме бойынша "Umaigra" сайтында тіркеліңіз https://www.umaigra.com
Барлық міндетті өрістерді толтырыңыз немесе жүйеге кіріңіз Google есептік жазбасы
Келешекте кіру үшін тіркеу деректерін пайдаланыңыз онлайн құрал
Интернеттегі құрал мәзірі мен ережелерін қараңыз интерактивті дидактикалық
ойындар құру
Бір-екі және дайын
Ойын жасау үлгілерін қараңыз
Ойын құруды бастаңыз
Ойын жасау үшін үлгіні таңдаңыз
Жалпы ақпарат өрістерін толтырып, басыңыз "ойын құру"
Экранның сол жағында қосу үшін + түймелерін пайдаланыңыз жаңа деңгейлер мен
тапсырмалар
Тапсырма түрлері:
Шындық немесе өтірік
Бір жауапты таңдау
Сөздерді табу және жиындар бойынша бөлу
Сөздерді табу және жұптық сәйкестік
Сөздерді алып тастаңыз және сөз тіркесін жасаңыз
Берілген нәтижені жасау
Қажетті жаттығулар мен деңгейлерді жасаңыз
Барлық қадамдарды орындағаннан кейін "байқап көру" түймесін басыңыз
Ойын сипаттамасын жекелендіріңіз, ойнату параметрлерін реттеңіз және"ойнату"
түймесін басыңыз
Ойынға сілтемені көшіріңіз (бұл сілтеме ойынды өту үшін басқа пайдаланушыларға
жіберіледі)
Ойынды жариялаңыз (міндетті емес)
Сабақты қорытындылау немесе үй тапсырмасын сұрау барысында ойын түрінде
өтудің бір әдісі:
https://www.umaigra.com
Classroom Screen бағдарламасы
Күн сайын Интернет желісінде оқу үдерісі үшін цифрлық ресурстар саны артып
келеді. Ресурстар тегін, ақылы, тіркеумен және тіркеусіз. Көбісі игеру керек, оларда
жұмыс істеуді үйрену керек. Әр мұғалім жұмыста бір ресурсты ұзақ уақыт қолдануға
болмайтынын біледі, өйткені ол тез "жалықтырады", оқушыларға қызықсыз болады.
Қазіргі мұғалім үнемі алға жылжып, багажына жаңа қызықты сандық олжаларды қосуы
керек.
Ресурс https://www.classroomscreen.com / кез келген мұғалімге ұнауы мүмкін!
Нидерландыдан келген оқытушы Лауренс Копперс бұл веб-құралды мұғалімдер оны
әртүрлі оқу жағдайларында сыныпта экран ретінде пайдалана алатындай етіп жасады.
Тегін, тіркеусіз жұмыс істей аласыз! Рас, жақында кеңейтілген ақылы нұсқа ұсынылды,
бірақ ақысыз нұсқада қызықты құралдар жеткілікті! Жасаушылар бұл қызметте жұмыс
істейді, сондықтан интерфейс кейде өзгереді.
Веб-шолғышты іске қосыңыз және сайтқа кіріңіз classroomscreen.com. оны
сыныптағы экранға шығарыңыз. Сіздің браузеріңіз интерактивті тақтаға айналады және
сіз және сіздің студенттеріңіз күтетін және жақсы көретін әртүрлі құралдарды көрсету
мүмкіндігіне ие. Бұл онлайн құрал оқулыққа арналған нұсқауларды анық және көрнекі
түрде көрсетуге мүмкіндік береді. Дұрыс жұмыс істеу үшін Google Chrome браузерін
қолданған дұрыс (ол ағылшын тіліндегі сайтты автоматты түрде аударады). Басқа
браузерлер де мүмкін, бірақ кейбір құралдар жұмыс істемеуі мүмкін.
Жүктелгеннен кейін сайт алдымен жаңа ашылған сайын өзгеретін әдемі фондық
суретті ұсынады. Бұл экран сақтағышын оңай өзгертуге, коллекцияның кез келгенін
таңдауға немесе жүктеп алуға болады.
Экранның төменгі жағында сыныптағы іс-шараларға өте ыңғайлы құралдар (13-тен
астам виджеттер) бар! Дөңгелек түймені басу арқылы біз құралды таңдаймыз.
Язык(Тіл) – Көптеген тілдерді таңдауға болады. Әсіресе шет тілі мұғалімдері үшін
жағымды! Оң жақтағы Тілді таңдау, параметрлер тақтасында беріліс тәрізді белгіше бар.
Фон – бұл құрал сізге таңғажайып суреттердің кез-келгенін таңдауға немесе сабақ
тақырыбына сүйене отырып, өзіңізді жүктеуге мүмкіндік береді. Сіз анимациялық
суреттерді жүктей аласыз, бәрі тірі сияқты болады!
Случайное имя (кездейсоқ есім) – Мәтін жолағына оқушылардың аттарын теріңіз
немесе көшіріңіз және қойыңыз, "таңдау" батырмасын басыңыз, атау кездейсоқ таңдалады.
Игральная кость – басыңыз және текшелер айналады. Бұл құрал кездейсоқ Сан
үшін бір, екі немесе үш сүйекті айналдыруға мүмкіндік береді.
Уровень звука – бірнеше қарапайым қадамдарды орындаңыз және сайтқа
компьютердің микрофонын пайдалануға рұқсат етіңіз. Содан кейін сыныпта қалаған
шудың максималды деңгейін орнатыңыз. Бұл құрал сіздің сыныпқа қашан тыныш болу
керектігін білуге көмектесетін қызыл немесе жасыл прогресс жолағын көрсетеді.
Медиафайлы – медиа виджетті төрт түрлі жолмен пайдалануға болады: суретті
жүктеу, YouTube бейнелерін ендіру, веб-камераны іске қосу, iframe кодын енгізу.
QR-код – бұл мұғалімдердің сүйікті құралдарының бірі. Кез келген пайдалы
ресурстың URL мекенжайын енгізіп, оған QR кодын алыңыз. Бұл өте оңай! Оқушылар
смартфондағы арнайы бағдарламаның көмегімен QR кодын сканерлей алады, осы
ресурсты ашады.
Сурет салу құралы және суретті жүктеу – мұны қарапайым қарындаштар мен
пішіндерді және фонның әр түрлі графикалық қағаздарын (ұяшық, сызғыш, нота және т.б.)
қамтитын сурет экранын шығару үшін пайдаланыңыз. Сіз дайын суретті жүктей аласыз
және оған әртүрлі жазулар жасай аласыз. Сіз фонды мөлдір етіп, экран сақтағышына
тікелей сурет сала аласыз.
Мәтін-мәтін жолағына хабарламаны немесе нұсқаулықты енгізіңіз. Мысалы, бүгінгі
сабақтың тақырыбын көрсетіңіз. Сіз осы блоктардың бірнешеуін қоя аласыз. Қарапайым
нұсқаулар, тапсырмалар үшін өте жақсы.
Жұмыс белгілері-оқушыларға бүгінгі сыныпта қалай жұмыс істейтінін еске салу. Сіз
үнсіз, сыбырлап, көршіңізден сұрай аласыз немесе бірге жұмыс жасай аласыз. "Бірге
жұмыс жасаңыз", "көршіңізден сұраңыз", "сыбырлаңыз" немесе "үндемеңіз"таңдаңыз.
Бағдаршам-бірнеше қолданысы бар. Мысалы, оқушылар мұғалімді мазалай алатынын
көрсету үшін. Немесе оқушыларыңызға олардың шу деңгейі туралы еске салғыңыз келеді.
Бағдаршам орнатыңыз және жасыл, сары немесе қызыл түсті басыңыз,
Ағылшын тіліндегі әдепкі сұрақ: Бүгінгі сабақ туралы не ойлайсыз? Сіз оны оңай
өзгерте аласыз. Егер сізде интерактивті тақта болса, студенттер сәйкес эмодзиді таңдап,
сыныптан шыққан кезде оны баса алады. Нәтижелерді олар жауаптарын енгізген кезде
көрсетуге немесе жасыруға болады. Нәтижелерді сақтау үшін дайын сауалнаманың
скриншотын алыңыз.
Exit poll қолданбасына экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы шағын үй белгішесі
арқылы қол жеткізуге болады. Сауалнама қосу түймесін басыңыз. Онда сіз оқушылардың
тізімдерін қосып, оларды топтарға бөле аласыз.
Барлық ClassroomScreen құралдарын экранда жылжытуға болады. Сізде бір уақытта
бірнеше құрал терезелері болуы мүмкін, тіпті бір құралдан. Сондықтан, егер сізде әртүрлі
опциялармен жұмыс істейтін студенттер топтары болса, әр топтың өз виджеті болуы
мүмкін.
https://www.classroomscreen.com /
Wordwall бағдарламасы
Wordwall-интерактивті және баспа материалдарын жасауға арналған мүмкіндіктерге
бай құрал. Көптеген шаблондар интерактивті және баспа нұсқаларында қол жетімді.
https://wordwall.net/ru/ сілтемесіне өтіп:
Wordwall бағдарламасына тіркелеміз. Бұл дидактикалық ойын шаблондарының
керемет жиынтығымен болды.
Интерактивті жаттығулар Интернетке қол жетімді кез-келген құрылғыда
ойнатылады : компьютерде, планшетте, телефонда немесе интерактивті тақтада.
Баспа нұсқаларын басып шығаруға және оларды Тәуелсіз оқу тапсырмалары ретінде
пайдалануға болады.
Үлгілер
Бұл үлгілерге педагогикалық тәжірибеде жиі кездесетін таныс дидактикалық
ойындар кіреді. Тіпті тегін нұсқада сіз ойындардың үлкен арсеналына қол жеткізе аласыз.
Жұмыс алгоритмі мұғалімдер арасында танымал LearningApps-пен бірдей. Дегенмен,
шаблон деректерінің сапасы мен функционалдығы әлдеқайда жоғары.
Для создания своего учебного задания вы выбираете шаблон, а затем вводите свой
контент.
Ойынның қол жетімді нұсқаларын пайдалануға немесе оны нөлден бастауға болады.
QR-код арқылы немесе басқада сілтемелер арқылы студенттерге ойын сілтемесін жіберуге
болады.
Қалай болғанда да, ойын жасау көп уақытты қажет етпейді. Ойынның үлкен көмегіBing іздеу жүйесіне қосылу, Ол сізге қажетті суретті тез табуға көмектеседі.
Шағын мәтіндік редактор бар, оның көмегімен сіз қаріпті енгізудің әртүрлі
нұсқаларын (қалың, сызық, үстіңгі жол), таңбаны немесе математикалық формуланы
енгізе аласыз.
Сіз ойын жаттығуын дайындай аласыз, оны сайтқа енгізе аласыз немесе оқушыларға
сілтеме арқылы жібере аласыз. Тапсырмаларды жекелендіруге болады. Яғни, оқушы
өзінің тегін көрсететін тапсырманы тағайындаңыз. Осының арқасында сіз әр оқушының
жұмыс нәтижелерін бақылай аласыз.
https://wordwall.net/ru/
Қорытынды
Ақпараттық технологияның мұғалім жұмысына ең тиімдісі – оқушылардың білім
олқылықтарына үнемі зерттеу жасап, түзету жұмыстарын жүргізуге пайдасы бар. Қазіргі
заманның даму қарқыны мұғалімдер шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында
құруды талап етеді. Сондықтан, ХХІ ғасыр – информатика ғасыры, яғни ақпараттандыру
технологиясы дамыған заманда мемлекетіміздің болашағы – жас ұрпаққа заман талабына сай
білім беріп, жан-жақты дамуына ықпал ету мұғалімнен шығармашылық ізденісті, үлкен
сұранысты талап етеді.
Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі
оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен
заңдылықтарды табуға итеріп, нәтижесінде – өздерінің кәсіби потенциалдарының
қалыптасуына жол ашады. Бүгінгі таңдағы ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың
ойлау қабілетін қалыптастыратын және компьютерлік оқыту ісін дамытатын жалпы
заңдылықтардан тарайтын педагогикалық технологиялардың тиімділігі жоғары деп
есептейміз.
Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану – педагогикалық
іс-әрекеттердің мазмұны мен формасын толықтыру негізінде оқыту үрдісін жетілдірудің
бірден бір жолы. Компьютерлік желілерді, интернет жүйесін, электрондық оқулықтарды,
мультимедиалық технологияларды, қашықтан оқыту технологиясын пайдалану оқу
орындарында ақпаратты-коммуникациялық технологиялар кеңістігін құруға жағдай жасайды.
Ол мұғалімнен үздіксіз ізденуді, өз білімін үнемі жетілдіріп отыруды талап етеді.
Еліміздің ертеңі жас ұрпақтың қолында, жас ұрпақтың тізгіні ұстаздар қауымының қолында
екенін есімімізде сақтайық. Мұғалімнің шеберлігі мен жетістігі – сапалы білім және жақсы
тәрбие алған шәкіртінде. Оқушы шығармашылығын дамыту ісі үздіксіз жүргізіле бермек.
Бұл қоғам талабына сай туындайтын қажеттілік.
Бұл технологияны оқу материалын хабарлау және оқушылардың ақпаратты меңгеруін
ұйымдастыру арқылы, көзбен көру жадын іске қосқанда арта түсетін қабылдау
мүмкіндіктерімен қамтамасыз ететін әдіс деп қарауға болады. Оқушылардың көпшілігі
естігенінің 5 % және көргенін 20 % есте сақтайтыны белгілі. Аудио – және видеоақпаратты
бір мезгілде қолдану есте сақтауды 40 - 50 % дейін арттырады.
Сабақта компьютер және т.б. жаңа ақпараттық құралдарды пайдалану- заман талабы.
Жаңа замандағы - Жаңа Қазақстанымыздың дамып келе жатқан қадамында оқу процессіне
жаңа ақпараттық технологияларды енгізілуі де, келешекте компьютер заманы болатынына
көз жеткізеді. «Армансыз адам қанатсыз құспен тең» демекші, менің ұстаз ретінде де,
еліміздің ұлтжанды азаматы ретінде де арманым еліміздің әрбір азаматы терең білімді,
интеллектуалды, заманауи техникаларды еркін меңгере алатын, әрқайсысы еліміздің
дамуына өз үлесін қоса алатын болса деймін. Ол үшін оларға білім беретін ұстаздар өз пәнін
жетік меңгерген, ақпараттық технологияларды шеберлікпен пайдалана білетін, теория мен
практиканы оқушылар бойына сіңіре алатын шығармашыл, ізденімпаз, ең бастысы еңбекқор
болуы қажет.
Күні: 07.12.22ж
Өткізу түрі: Мастер-класс
Уақыты: 1310
Тақырыбы: СМАРТ технологияларын оқу үрдісіне енгізу перспективалары
Мақсаты:
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар әрі материал ұсыну құралы, әрі бақылау
құралы болып табылады. Олар материалды сапалы түрде ұсынуды қамтамасыз етеді және
әртүрлі байланыс арналарын (мәтіндік, дыбыстық, графикалық, сенсорлық және т.б.)
қолданады.
Міндеті:
- Ақпараттық-коммуникациялық
технологиялар
білімді
байланыстырады,
практикалық дағдыларды дамытады немесе материалды қажетті деңгейде игеруді
қамтамасыз етуге үйрету;
- Тыңдаушылардың іс-әрекеті ойын түрінде жүзеге асырылатын оқу жағдайын
жасауды дағдылау.
Оқыту әдісі: түсіндірушілік-көрнекілік, сұрақ-жауап, тест, презентация.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, слайд, стикер, интербелсенді тақта.
Кіріспе
Білім беру жүйесінің ақпараттық ортасы үшін АКТ технологиясының негізгі құралы қажетті бағдарламалық қамтамасыздандырумен жабдықталған дербес компьютер (жүйелік
және қолданбалы сипаттағы, сонымен қатар құралдар). Жүйелік бағдарламалық жасақтама
ең алдымен операциялық бағдарламалық жасақтаманы қамтиды. Бұл компьютердің барлық
бағдарламаларының жабдықпен және ДК пайдаланушысымен өзара әрекеттесуін қамтамасыз
етеді. Бұл санатқа сервистік және қызметтік бағдарламалық қамтамасыздандыру да кіреді.
Қолданбалы бағдарламаларға ақпараттық технологиялардың инструменті болып табылатын
бағдарламалық жасақтама кіреді - мәтіндермен, графиктермен, кестелермен жұмыс және
басқалар. Қазіргі білім беру жүйесі әмбебап қолданбалы кеңсе бағдарламалық жасақтамасын
және мәтіндік процессорлар, презентациялар, электронды кестелер, графикалық материалдар
дайындау сияқты кеңінен қолданылады. пакеттер, ұйымдастырушылар, мәліметтер базасы
және т.б.
Quizizz бағдарламасы
Quizizz – жобасы оқу мақсатында дидактикалық ойын арқылы немесе оның көмегімен
тест, сауалнама, оқу барысында дидактикалық ойын құрастыра аламыз немесе оқушының
білімін тексеру мақсатында сайыс түрінде қолдануға болады.Бағдарлама үстел үсті
(компыютер, ноутбук) сонымен қатар смартфондар арқылы жұмыс істейді.
Тест тапсырмаларын құрастырған кезде, негізінен тестілердің төрт түрін жабық, ашық,
дұрыс сәйкестігін анықтау, дұрыс тәртіпті орнату қолданады. Тест тапсырмаларының
қарастырылған формалары, білім сапасын бақылауға бағытталған, бірақ мәселені шешу
қабілетін тексеруге емес, бұл техникалық, инженерлік ойлаудың мәні. Сондықтан
техникалық пәндер бойынша тесттердің ерекшелігі – техника тілінде графиканы,
проекциялық сызуды, электрлік және принципиалды сұлбаларды пайдалана отырып,
мамандар ойлайтын кәсіби тілде құрастырылуы тиіс.
Quizizz.com сайтында не істеуге болады? Біріншіден, өз пәніңіз бойынша студенттерге
әр түрлі ойындар, сыныптан тыс жұмыстар, викториналар, квесттер, өз бетінше жасалынған
немесе дайын тапсырмаларды үй жұмысы ретінде бере отырып, нәтижелерін автоматты
түрде бақылауға мүмкіндік береді.
Quizizz.com платформасын пайдалану үшін сізге не қажет? Интернетке қосылатын кезкелген құрылғы қажет. Бірінші кезекте студенттер мен оқытушылар осы қызметке тіркелу
керек. Тіркелуден өткеннен кейін сіз қосымшаның барлық мүмкіндіктерін толығымен
қолдана аласыз.
Тіркелгеннен кейін мұғалімнің жеке тест жұмыстарын құруға мүмкіндігі бар. Ол үшін
сіз өзіңіздің жеке кабинетіңізге кіріп, жаңа папкалар жасауыңыз керек, оларды сыныптар мен
пәндер бойынша бөлуіңіз керек.
Немесе сіз Quizizz.com кітапханасында ұсынылған дайын материалдарды пайдалана
аласыз. Тесттер «Менің тестілерім» бөлімінде орналасқан. Балаларға тапсырма беру үшін
«Тәжірибе» командасын таңдау керек және «Ойнату» батырмасын басу керек.
Quizizz.com сайтында ойынға кіргеннен кейін әр студентке жеке сұрақтар тізбегі
беріледі және ол тапсырмаларды өз қарқынымен орындайды. Мұғалім өз кезегінде әр
оқушының тапсырмасының орындалуын бақылайды. Жұмысты аяқтағаннан кейін мұғалім
барлық студенттердің нәтижелерін кесте түрінде алады, онда барлық ақпараттар, соның
ішінде қателер, әр тапсырманы орындауға кеткен уақыт және барлық жұмыс тұтастай
көрсетіледі. Барлық деректер ең жоғары баллдан ең төменгі деңгейге дейін бағаланады.
Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, біз барлық студенттің жұмысын тексеру
уақыты минимумға дейін қысқарды деп қорытынды жасауға болады, өйткені барлық
нәтижелер жұмыс аяқталғаннан кейін бірден мұғалімге беріледі. Әрбір студент жинаған
жалпы ұпай санынан басқа, қызмет сапасы бойынша білім сапасы автоматты түрде
есептеледі.
Осылайша, жаңа компьютерлік технологияларды сабақта қолдану, атап айтқанда,
Quizizz қосымшасы, студенттердің танымдық және ойындық қажеттіліктерін қол жетімді
түрде пайдалануға мүмкіндік береді.
Бұл сайтта жұмыс істеудің артықшылығы айқын:
қарапайым тіркеу формасы;
викториналарды құру 15 минуттан аспайды;
жұмыстарды тексеру кезінде уақытты жоғалтудың қажеті жоқ;
студенттер үшін көңілді;
студенттерге тіркелудің болмауы, бұл сабақ кезінде уақытты едәуір үнемдейді.
https://quizizz.com/
Рiliapp бағдарламасы
Рiliapp - бұл мәтінді әртүрлі мәтін стиліне түрлендіре алатын, сызылған, асты
сызылған және қиғаш сызық таңбасын қамтитын онлайн мәтін генераторы. Нәтиже кескін
немесе HTML емес, кез-келген жерге қоюға болатын қарапайым мәтін.
https://ru.piliapp.com/ сайтқа сілтемесі
Рубрика бөлігіне өтіп өзімізге қажетті онлайн приложенияларын таңдап алсақ
болады.
Бұл тақырыпты немесе тақырыпты кездейсоқ таңдауға арналған онлайн құрал.Оны
кездейсоқ атауларды таңдаушы, имен дөңгелегі немесе онлайн рулетка деп те
атайды.Кейде адамдарға шешім қабылдау қиынға соғады. Содан кейін бар опциялардың
немесе үміткерлердің тізімін жасаңыз, содан кейін кездейсоқ біреуін таңдаңыз. Бұл
жағдайда сіз біздің шешім қабылдау құралын пайдалана аласыз. Қарапайым және
көңілді.Мәтін жолағындағы атауларды жолға бір атау қою арқылы өзгертуге
болады.Атаулар шеңбер бойымен сызылады.Дөңгелек дөңгелекті нұқыңыз, ол бірнеше
секунд ішінде айнала бастайды. Нәтижесінде тізімдегі атаулардың бірі кездейсоқ
таңдалады.Егер сіз жұмыс үстелін қолдансаңыз, біз сізге ыңғайлы пернелер тіркесімін
ұсынамыз.
Айналдыруды бастағанда не болады (басыңыз)?Бұл беттегі бағдарлама жергілікті
javascript api көмегімен шынымен кездейсоқ санды жасайды және атаулардың бірін
көрсету үшін осы санды есептейді.Содан кейін дөңгелек дөңгелек CSS әдісін қолдана
отырып айнала бастайды.
Тізімде берілген студенттердің есімінің ішінен кездейсоқ таңдау арқылы бір есімді
шығарады. Сабақ сұрау кезінде қолданғанға ыңғайлы.
https://ru.piliapp.com/
Bandicam бағдарламасы
Bandicam орыс тілінде – экраннан бейне жазу. Бейне жазу режимі тиісті батырмамен
іске қосылады және өшіріледі. Орыстандырылған интерфейс оңай қабылданады және
арнайы білімді қажет етпейді. Пайдаланушы жазу аймағын өзі орнатады – бұл бейне ойын,
Skype конференциясы немесе Бағдарламаның жұмыс кеңістігі бар терезе болуы мүмкін
(Bandicam оқу бейнелерін жазу үшін тамаша).
Бағдарламаның көмегімен бейне шолулар, ойындардың өтуі, Оқу материалдары
түсіріледі, скриншоттар түсіріледі және т.б. Keymaker нұсқасын немесе активаторын тегін
жүктеп алуға болады мұнда сайтта. Бағдарламаны компьютерге орнату оңай, процесс
стандартты қадам болып табылады, ал параметрлер әдепкі бойынша орнатылады, яғни
түсіруді бірден бастауға болады.
Дегенмен, өз қалауыңызға сүйене отырып, бандиттерді қалай теңшеу керектігін білу
ұсынылады. Мысалы, бұл жылдам пернелерге қатысты: түсіруді бастау және аяқтау
түймелері, кідірту және т.б.
Бағдарламаны пайдалану интуитивті: ол әртүрлі аудио және дыбыстық форматтарды
қолдайды, кадр жиілігін орнатады, веб-камерадан дауыс пен суретті жазады, кадрларды
танымал бейне хостингтерге жүктейді және т.б.
Бейне түсіру режимді таңдаудан басталады: экрандық немесе ойын.
Экранды толығымен немесе оның жеке бөліктерін жазуға болады:
тік бұрышты аймақ;
толық экран;
курсордың айналасы.
Тағайындалған жылдам пернені басқан кезде (мысалы, F12) экранды жазу басталады,
қайта басқаннан кейін тоқтайды. Кідіртуге, содан кейін түсіруді жалғастыруға болады.
Экранның автоматты жазбасын орнатуға болады: Bandicam іске қосылғаннан кейін
немесе таймерді орнатқаннан кейін. Сондай-ақ, түсірілімнің аяқталу шарттарын анықтауға
болады.
https://www.bandicam.com/ru/
Umaigra бағдарламасы
Umaigra (UI) – интернеттегі құрал құру, жариялау және орындау интерактивті үшін
дидактикалық ойындар білім алушылар.
Umaigra Онлайн қызметі оңай болуы мүмкін негізгі оқу процесіне біріктірілген
қосымша оқыту ретінде құрал-ойын, сонымен бірге екеуінде де қолдануға болатын тиімді
мектепте де, үйде де, жеке және оқушылар тобы. UI құруда кең мүмкіндіктер ұсынады
және ойындарды әртүрлі тілдерде қолдану, әр түрлі пәндік салаларда, әр түрлі жас
санаттары.
Білім беру процесінде электронды ойынның дидактикалық артықшылықтары:
* мұғалімге балаларды ынталандыруға және оларды оқуға тартуға көмектеседі
* әртүрлі ақыл-ой дағдыларын, кеңістіктік қиял мен реакцияны дамытады;
* балаларға жаттығуға, қателіктер жіберуге және түзетуге болатын интерактивті
ортада білім алуға мүмкіндік береді;
*ұғымдар мен ережелердің практикалық мысалдарын қамтуы мүмкін;
* мүмкіндік береді мұғалім оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастырады, олар
үшін тесттер жасайды және т. б.
Сипаттамалар оны тиімді пайдалану үшін электрондық ойын:
* интерфейс түсінікті және қолдануға оңай, бар тартымды графика;
* нақты бағытталған ойын-сауық сценарийі белгілі бір білім беру мақсаттары;
* ойынды (жылдамдық, уақыт және т. б.) бейімдеу мүмкіндігі балалардың жеке
қажеттіліктері;
* дидактикалық мазмұнды жекелендіру мүмкіндігі әр түрлі пәндік бағыттар, жас
ауқымы және тіл;
* нәтижелерді бақылау, бағалау және талдау мүмкіндігі;
* ойынды қоғамдастықпен бөлісу және бөлісу мүмкіндігі оқытушылар мен
оқушылар және т. б..
Сілтеме бойынша "Umaigra" сайтында тіркеліңіз https://www.umaigra.com
Барлық міндетті өрістерді толтырыңыз немесе жүйеге кіріңіз Google есептік жазбасы
Келешекте кіру үшін тіркеу деректерін пайдаланыңыз онлайн құрал
Интернеттегі құрал мәзірі мен ережелерін қараңыз интерактивті дидактикалық
ойындар құру
Бір-екі және дайын
Ойын жасау үлгілерін қараңыз
Ойын құруды бастаңыз
Ойын жасау үшін үлгіні таңдаңыз
Жалпы ақпарат өрістерін толтырып, басыңыз "ойын құру"
Экранның сол жағында қосу үшін + түймелерін пайдаланыңыз жаңа деңгейлер мен
тапсырмалар
Тапсырма түрлері:
Шындық немесе өтірік
Бір жауапты таңдау
Сөздерді табу және жиындар бойынша бөлу
Сөздерді табу және жұптық сәйкестік
Сөздерді алып тастаңыз және сөз тіркесін жасаңыз
Берілген нәтижені жасау
Қажетті жаттығулар мен деңгейлерді жасаңыз
Барлық қадамдарды орындағаннан кейін "байқап көру" түймесін басыңыз
Ойын сипаттамасын жекелендіріңіз, ойнату параметрлерін реттеңіз және"ойнату"
түймесін басыңыз
Ойынға сілтемені көшіріңіз (бұл сілтеме ойынды өту үшін басқа пайдаланушыларға
жіберіледі)
Ойынды жариялаңыз (міндетті емес)
Сабақты қорытындылау немесе үй тапсырмасын сұрау барысында ойын түрінде
өтудің бір әдісі:
https://www.umaigra.com
Classroom Screen бағдарламасы
Күн сайын Интернет желісінде оқу үдерісі үшін цифрлық ресурстар саны артып
келеді. Ресурстар тегін, ақылы, тіркеумен және тіркеусіз. Көбісі игеру керек, оларда
жұмыс істеуді үйрену керек. Әр мұғалім жұмыста бір ресурсты ұзақ уақыт қолдануға
болмайтынын біледі, өйткені ол тез "жалықтырады", оқушыларға қызықсыз болады.
Қазіргі мұғалім үнемі алға жылжып, багажына жаңа қызықты сандық олжаларды қосуы
керек.
Ресурс https://www.classroomscreen.com / кез келген мұғалімге ұнауы мүмкін!
Нидерландыдан келген оқытушы Лауренс Копперс бұл веб-құралды мұғалімдер оны
әртүрлі оқу жағдайларында сыныпта экран ретінде пайдалана алатындай етіп жасады.
Тегін, тіркеусіз жұмыс істей аласыз! Рас, жақында кеңейтілген ақылы нұсқа ұсынылды,
бірақ ақысыз нұсқада қызықты құралдар жеткілікті! Жасаушылар бұл қызметте жұмыс
істейді, сондықтан интерфейс кейде өзгереді.
Веб-шолғышты іске қосыңыз және сайтқа кіріңіз classroomscreen.com. оны
сыныптағы экранға шығарыңыз. Сіздің браузеріңіз интерактивті тақтаға айналады және
сіз және сіздің студенттеріңіз күтетін және жақсы көретін әртүрлі құралдарды көрсету
мүмкіндігіне ие. Бұл онлайн құрал оқулыққа арналған нұсқауларды анық және көрнекі
түрде көрсетуге мүмкіндік береді. Дұрыс жұмыс істеу үшін Google Chrome браузерін
қолданған дұрыс (ол ағылшын тіліндегі сайтты автоматты түрде аударады). Басқа
браузерлер де мүмкін, бірақ кейбір құралдар жұмыс істемеуі мүмкін.
Жүктелгеннен кейін сайт алдымен жаңа ашылған сайын өзгеретін әдемі фондық
суретті ұсынады. Бұл экран сақтағышын оңай өзгертуге, коллекцияның кез келгенін
таңдауға немесе жүктеп алуға болады.
Экранның төменгі жағында сыныптағы іс-шараларға өте ыңғайлы құралдар (13-тен
астам виджеттер) бар! Дөңгелек түймені басу арқылы біз құралды таңдаймыз.
Язык(Тіл) – Көптеген тілдерді таңдауға болады. Әсіресе шет тілі мұғалімдері үшін
жағымды! Оң жақтағы Тілді таңдау, параметрлер тақтасында беріліс тәрізді белгіше бар.
Фон – бұл құрал сізге таңғажайып суреттердің кез-келгенін таңдауға немесе сабақ
тақырыбына сүйене отырып, өзіңізді жүктеуге мүмкіндік береді. Сіз анимациялық
суреттерді жүктей аласыз, бәрі тірі сияқты болады!
Случайное имя (кездейсоқ есім) – Мәтін жолағына оқушылардың аттарын теріңіз
немесе көшіріңіз және қойыңыз, "таңдау" батырмасын басыңыз, атау кездейсоқ таңдалады.
Игральная кость – басыңыз және текшелер айналады. Бұл құрал кездейсоқ Сан
үшін бір, екі немесе үш сүйекті айналдыруға мүмкіндік береді.
Уровень звука – бірнеше қарапайым қадамдарды орындаңыз және сайтқа
компьютердің микрофонын пайдалануға рұқсат етіңіз. Содан кейін сыныпта қалаған
шудың максималды деңгейін орнатыңыз. Бұл құрал сіздің сыныпқа қашан тыныш болу
керектігін білуге көмектесетін қызыл немесе жасыл прогресс жолағын көрсетеді.
Медиафайлы – медиа виджетті төрт түрлі жолмен пайдалануға болады: суретті
жүктеу, YouTube бейнелерін ендіру, веб-камераны іске қосу, iframe кодын енгізу.
QR-код – бұл мұғалімдердің сүйікті құралдарының бірі. Кез келген пайдалы
ресурстың URL мекенжайын енгізіп, оған QR кодын алыңыз. Бұл өте оңай! Оқушылар
смартфондағы арнайы бағдарламаның көмегімен QR кодын сканерлей алады, осы
ресурсты ашады.
Сурет салу құралы және суретті жүктеу – мұны қарапайым қарындаштар мен
пішіндерді және фонның әр түрлі графикалық қағаздарын (ұяшық, сызғыш, нота және т.б.)
қамтитын сурет экранын шығару үшін пайдаланыңыз. Сіз дайын суретті жүктей аласыз
және оған әртүрлі жазулар жасай аласыз. Сіз фонды мөлдір етіп, экран сақтағышына
тікелей сурет сала аласыз.
Мәтін-мәтін жолағына хабарламаны немесе нұсқаулықты енгізіңіз. Мысалы, бүгінгі
сабақтың тақырыбын көрсетіңіз. Сіз осы блоктардың бірнешеуін қоя аласыз. Қарапайым
нұсқаулар, тапсырмалар үшін өте жақсы.
Жұмыс белгілері-оқушыларға бүгінгі сыныпта қалай жұмыс істейтінін еске салу. Сіз
үнсіз, сыбырлап, көршіңізден сұрай аласыз немесе бірге жұмыс жасай аласыз. "Бірге
жұмыс жасаңыз", "көршіңізден сұраңыз", "сыбырлаңыз" немесе "үндемеңіз"таңдаңыз.
Бағдаршам-бірнеше қолданысы бар. Мысалы, оқушылар мұғалімді мазалай алатынын
көрсету үшін. Немесе оқушыларыңызға олардың шу деңгейі туралы еске салғыңыз келеді.
Бағдаршам орнатыңыз және жасыл, сары немесе қызыл түсті басыңыз,
Ағылшын тіліндегі әдепкі сұрақ: Бүгінгі сабақ туралы не ойлайсыз? Сіз оны оңай
өзгерте аласыз. Егер сізде интерактивті тақта болса, студенттер сәйкес эмодзиді таңдап,
сыныптан шыққан кезде оны баса алады. Нәтижелерді олар жауаптарын енгізген кезде
көрсетуге немесе жасыруға болады. Нәтижелерді сақтау үшін дайын сауалнаманың
скриншотын алыңыз.
Exit poll қолданбасына экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы шағын үй белгішесі
арқылы қол жеткізуге болады. Сауалнама қосу түймесін басыңыз. Онда сіз оқушылардың
тізімдерін қосып, оларды топтарға бөле аласыз.
Барлық ClassroomScreen құралдарын экранда жылжытуға болады. Сізде бір уақытта
бірнеше құрал терезелері болуы мүмкін, тіпті бір құралдан. Сондықтан, егер сізде әртүрлі
опциялармен жұмыс істейтін студенттер топтары болса, әр топтың өз виджеті болуы
мүмкін.
https://www.classroomscreen.com /
Wordwall бағдарламасы
Wordwall-интерактивті және баспа материалдарын жасауға арналған мүмкіндіктерге
бай құрал. Көптеген шаблондар интерактивті және баспа нұсқаларында қол жетімді.
https://wordwall.net/ru/ сілтемесіне өтіп:
Wordwall бағдарламасына тіркелеміз. Бұл дидактикалық ойын шаблондарының
керемет жиынтығымен болды.
Интерактивті жаттығулар Интернетке қол жетімді кез-келген құрылғыда
ойнатылады : компьютерде, планшетте, телефонда немесе интерактивті тақтада.
Баспа нұсқаларын басып шығаруға және оларды Тәуелсіз оқу тапсырмалары ретінде
пайдалануға болады.
Үлгілер
Бұл үлгілерге педагогикалық тәжірибеде жиі кездесетін таныс дидактикалық
ойындар кіреді. Тіпті тегін нұсқада сіз ойындардың үлкен арсеналына қол жеткізе аласыз.
Жұмыс алгоритмі мұғалімдер арасында танымал LearningApps-пен бірдей. Дегенмен,
шаблон деректерінің сапасы мен функционалдығы әлдеқайда жоғары.
Для создания своего учебного задания вы выбираете шаблон, а затем вводите свой
контент.
Ойынның қол жетімді нұсқаларын пайдалануға немесе оны нөлден бастауға болады.
QR-код арқылы немесе басқада сілтемелер арқылы студенттерге ойын сілтемесін жіберуге
болады.
Қалай болғанда да, ойын жасау көп уақытты қажет етпейді. Ойынның үлкен көмегіBing іздеу жүйесіне қосылу, Ол сізге қажетті суретті тез табуға көмектеседі.
Шағын мәтіндік редактор бар, оның көмегімен сіз қаріпті енгізудің әртүрлі
нұсқаларын (қалың, сызық, үстіңгі жол), таңбаны немесе математикалық формуланы
енгізе аласыз.
Сіз ойын жаттығуын дайындай аласыз, оны сайтқа енгізе аласыз немесе оқушыларға
сілтеме арқылы жібере аласыз. Тапсырмаларды жекелендіруге болады. Яғни, оқушы
өзінің тегін көрсететін тапсырманы тағайындаңыз. Осының арқасында сіз әр оқушының
жұмыс нәтижелерін бақылай аласыз.
https://wordwall.net/ru/
Қорытынды
Ақпараттық технологияның мұғалім жұмысына ең тиімдісі – оқушылардың білім
олқылықтарына үнемі зерттеу жасап, түзету жұмыстарын жүргізуге пайдасы бар. Қазіргі
заманның даму қарқыны мұғалімдер шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында
құруды талап етеді. Сондықтан, ХХІ ғасыр – информатика ғасыры, яғни ақпараттандыру
технологиясы дамыған заманда мемлекетіміздің болашағы – жас ұрпаққа заман талабына сай
білім беріп, жан-жақты дамуына ықпал ету мұғалімнен шығармашылық ізденісті, үлкен
сұранысты талап етеді.
Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі
оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен
заңдылықтарды табуға итеріп, нәтижесінде – өздерінің кәсіби потенциалдарының
қалыптасуына жол ашады. Бүгінгі таңдағы ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың
ойлау қабілетін қалыптастыратын және компьютерлік оқыту ісін дамытатын жалпы
заңдылықтардан тарайтын педагогикалық технологиялардың тиімділігі жоғары деп
есептейміз.
Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану – педагогикалық
іс-әрекеттердің мазмұны мен формасын толықтыру негізінде оқыту үрдісін жетілдірудің
бірден бір жолы. Компьютерлік желілерді, интернет жүйесін, электрондық оқулықтарды,
мультимедиалық технологияларды, қашықтан оқыту технологиясын пайдалану оқу
орындарында ақпаратты-коммуникациялық технологиялар кеңістігін құруға жағдай жасайды.
Ол мұғалімнен үздіксіз ізденуді, өз білімін үнемі жетілдіріп отыруды талап етеді.
Еліміздің ертеңі жас ұрпақтың қолында, жас ұрпақтың тізгіні ұстаздар қауымының қолында
екенін есімімізде сақтайық. Мұғалімнің шеберлігі мен жетістігі – сапалы білім және жақсы
тәрбие алған шәкіртінде. Оқушы шығармашылығын дамыту ісі үздіксіз жүргізіле бермек.
Бұл қоғам талабына сай туындайтын қажеттілік.
Бұл технологияны оқу материалын хабарлау және оқушылардың ақпаратты меңгеруін
ұйымдастыру арқылы, көзбен көру жадын іске қосқанда арта түсетін қабылдау
мүмкіндіктерімен қамтамасыз ететін әдіс деп қарауға болады. Оқушылардың көпшілігі
естігенінің 5 % және көргенін 20 % есте сақтайтыны белгілі. Аудио – және видеоақпаратты
бір мезгілде қолдану есте сақтауды 40 - 50 % дейін арттырады.
Сабақта компьютер және т.б. жаңа ақпараттық құралдарды пайдалану- заман талабы.
Жаңа замандағы - Жаңа Қазақстанымыздың дамып келе жатқан қадамында оқу процессіне
жаңа ақпараттық технологияларды енгізілуі де, келешекте компьютер заманы болатынына
көз жеткізеді. «Армансыз адам қанатсыз құспен тең» демекші, менің ұстаз ретінде де,
еліміздің ұлтжанды азаматы ретінде де арманым еліміздің әрбір азаматы терең білімді,
интеллектуалды, заманауи техникаларды еркін меңгере алатын, әрқайсысы еліміздің
дамуына өз үлесін қоса алатын болса деймін. Ол үшін оларға білім беретін ұстаздар өз пәнін
жетік меңгерген, ақпараттық технологияларды шеберлікпен пайдалана білетін, теория мен
практиканы оқушылар бойына сіңіре алатын шығармашыл, ізденімпаз, ең бастысы еңбекқор
болуы қажет.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)