Материалдар / Smart технологиялары.Оқу процесінде қолдану.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Smart технологиялары.Оқу процесінде қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мұғалімдерге,студенттерге,оқушыларға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2020
523
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ӘОЖ 004.94


SMART ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ. ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ ҚОЛДАНУ.


Жаксылыков Е.К., магистр оқытушы, Шынжігіт Б.Б.,магистр оқытушы

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

Шымкент қ. erzhan_kz-94@mail.ru


АҢДАТПА

Мақалада университетте смарт-технологияларды қолдану мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, жоғары оқу орнында SmartBoard интерактивті тақтасын қолдану бойынша әдістемелік ұсыныстар ұсынылған, оларды оқытушылар, сондай-ақ студенттер педагогикалық практикадан өту кезінде пайдалана алады.

Түйін сөздер:смарт-технологиялар, интерактивті тақта, жоғары оқу орны, SmartBoard.

АННОТАЦИЯ

В статье рассматриваются проблемы применения смарт-технологий в вузе. А также представлены методические рекомендации по использованию интерактивной доски SmartBoard в высшем учебном заведении, которые могут быть использованы преподавателями, а также студентами в период прохождения педагогических практик.

Ключевые слова: смарт-технологии, интерактивная доска, высшее учебное заведение, SmartBoard.

ABSTRACT

The article deals with the problems of application of smart technologies in higher education. And also presents guidelines for the use of interactive whiteboard SmartBoard in higher education, which can be used by teachers and students during the passage of pedagogical practices.

Keyword:smart technologies, interactive whiteboard, higher education institution, SmartBoard.


Қазіргі адамның өмір сүру ортасының ажырамас бөлігіне айналған ақпараттық технологияларды қарқынды дамыту нәтижесінде білім беруде смарт-технологиялар электронды оқытудың орнына келеді. Смарт-білім беру тұжырымдамасы (смарт-education) бар, ол смарт-технология ұғымымен тығыз байланысты.Бұл тұжырымдамамен бір мағыналы түсіндірмелері жоқ көптеген ұғымдар байланысты. Смарт-технологиялар тақырыбы бойынша жарияланымдар бірнеше жыл бұрын пайда болды, онда білім беруді дамытудың негізгі сұрақтары көрсетіледі, сондай-ақ білім беру жүйесінде одан әрі өзгерістер болжанады.

Тақырыптың өзектілігін зерттеу үшін шымкент қалалық «Халықаралық гуманитарлық – техникалық университеті» 1-ші курс студенттері арасында сауалнама жүргізілді. Зерттеу тақырыбы смарт-технологиялар туралы білімнің өзектілігі және оларды қазіргі уақытта қолдану болып табылады. Тестілеу нәтижелері бойынша студенттердің 75%-дан астамы смарт-технологиялар туралы білмейді және оларды ешқашан өз қызметінде пайдаланбаған және сауалнамадан өтушілердің тек 35% - ы естіген, немесе смарт-технологияларды біледі және пайдаланады.


Іс жүзінде барлық студенттер смарт-технологияларды білу және пайдалануды үйрену ниетін атап өтті. Смарт-технологияларды оқу үдерісіне енгізу білім беру процесінің барлық субъектілері үшін даусыз артықшылықтарға ие, олар 1-кестеде көрсетілген.


Оқу үрдісіне смарт-технологияларды енгізу артықшылықтары.

1-кесте

Оқытушылар үшін артықшылықтар

Студенттерге арналған артықшылықтар

  • жаңа материалды оқытудың инновациялық тәсілі

  • студенттермен жылдам кері байланыс

  • Біріккен нақты және виртуалды кеңістікті қалыптастыру

  • оңай басқарылатын оқу процесі

  • мультимедиа ресурстарының әртүрлілігі

  • жалпыға бірдей ақпараттық-білім беру ортасы

  • ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып жаңа білім беру технологияларын енгізу

  • ақпарат алмасу желісін құру және бірнеше оқу мекемелері арасында ынтымақтастық орнату мүмкіндігі

  • оқытудың вариативтілігі мен сапасын арттыру

  • ақпарат көздерінің көп санын ұсыну

  • техникалық мүмкіндіктерді кеңейту

  • кез келген білім беру сервистерін қолдау

  • дербес, жеке және топтық жұмыс үлесін арттыру

  • ұтқырлық оқыту

  • шығармашылық және зерттеу үдерістерінің көп саны

  • оқытуды дараландыру

  • дайындық деңгейіне байланысты кез келген сәттен бастап оқу мүмкіндігі








Смарт-технологияны қолдану заманауи, бірақ оқытуда әдістемелік тәсілдерді ауыстыруды талап ететін кейбір мәселелерге алып келеді. Смарт-технологияларды қолданудың негізгі проблемалары жаңа интерактивті технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдылары бар, сондай-ақ практикалық қызметке жаңа технологиялардың енгізілуіне байланысты оқытудың жаңа әдістері, құралдары мен технологиялары қажет. Ақпараттандыру процесі орнында тоқтамайды. Тұрақты түрде жаңа әдістер, техника, технологиялар пайда болады, олар материалдық-техникалық базаны жаңа смарт-технологиялармен үнемі толықтырып отырады, сонымен қатар оны мезгіл-мезгіл жаңартады. Оқу процесінде дербес компьютерді пайдалана отырып, біз оқыту процесін көрнекі, интерактивті, қолжетімді етіп жасаймыз, сонымен қатар материалдарды сақтаудың жинақылығын, оларды іздеу мен оларға қол жеткізудің жылдамдығын, оқытуды дараландыру мүмкіндігін және т.б. қамтамасыз етеміз, бірақ сонымен бірге компьютерді өз қызметінде қолдана отырып, біз көп нәрсені жоғалтамыз.

Тақта саласындағы ең жаңа өнертабыстардың бірі-SmartBoard-интерактивті тақталар. Олар кез-келген ақпаратты компьютерден экранға шығарудың бірегей мүмкіндіктерін біріктіреді, және студенттердің назарын мәтін мен графиканың ең маңызды фрагменттерінің "қоршауларымен", барлық жасалған жазбалар мен электрондық формадағы бейнелерді сақтай отырып, тақырыпты түсіндіру кезінде экранға шығарылған суретті өз түсініктемелерімен ерікті түрде толықтыру функциясына ие. SmartBoard интерактивті тақтасымен жиынтыққа Smart Notebook бағдарламасы кіреді.

Бұл бағдарлама тақтада жазылған және салынған барлық бейнелерді есте сақтауға ғана емес, сонымен қатар жасалған "слайдтардан" презентацияларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте қолжазба мәтіні танылуы және баспа мәтініне өзгертілуі мүмкін — пернетақтадан енгізу кезіндегі сияқты. Дәрістік сабақ шеңберінде оқытушылар тақырыпты түсіндіру кезінде өз іс-әрекеттерін тақтаға жазып, біртіндеп оқушыларды қатыстыра алады және оларды тікелей экранда жазуға итермелейді. Сонымен қатар, интерактивті құрылғылардың оқытушы — пайдаланушылары өз істерімен бір-бірімен алмасып, бақылаулармен және жаңа әдістемелермен бөлісу үшін жағдай жасау маңызды.

Оқытушы әр құралдың жұмысын көрсетеді, ал студенттер барлығын өз компьютерлерінде қайталайды. Adobe Photoshop, CorelDraw сияқты бағдарламаларды зерттегенде жинақталған материалдарды SMART Notebook бағдарламасына импорттауға болады. Осылайша, студенттерде тұтас жобалар (графика, анимация) алынады. Теорияны оқу кезінде смарт-презентацияларды қолдану оңтайлы болып табылады. Бұл ретте интерактивті тақтаның объектінің қозғалысы, қабаттармен жұмыс істеу, сурет және мәтін, пердека сияқты функциялары қолданылады. Бұл функциялар Оқу үрдісінде өте ыңғайлы және тиімді.

Интерактивті тақтаны пайдалана отырып, сабақта оқылатын Материал жақсы меңгеріледі, жақсы есте сақталады. Осылайша, жоғарыда айтылғандардың негізінде ЖОО-да оқу сабақтарын өткізу барысында смарт-технологияларды қолдану оқу үдерісіне елеулі әсер етеді, оқытушыларға оқыту мүмкіндіктерін кеңейтуге және байытуға көмектеседі, сондай-ақ жұмысты жеке және ұжымдық немесе тіпті тұтас топпен жүргізуге мүмкіндік береді деген қорытынды жасауға болады. Бұл технология сабақты динамикалық, жарқын, есте қаларлық етеді, қоғамның заманауи талаптарына сәйкес оқыту сапасын арттыруға мүмкіндік береді.





Пайдаланылған әдебиеттер:


  1. Тихомиров, В. П. Мир на пути SmartEducation: новые возможности для развития / В. П. Тихомиров. — Открытое образование – 2015, - № 3. 22-28 б

  2. Кормилицына, Т. В. Использование смарт-приборов в учебном процессе образовательного учреждения / Т. В. Кормилицына, А. В. Сидорова. — Білімберудегіоқуэксперименті. — 2016. — № 1 (77). — С. 51–58.

  3. Бекмагамбетова, Р. К. Электрондықоқытутұжырымдамасы: жалпыбілімберетінмектептегі қазақстандық тәсіл: монография [Электронный ресурс] /

Р. К. Бекмагамбетова, С. Т. Мухамбетжанова.

  1. URL: http://m.10-bal.ru/ doc/5064/index. Html.page=6. Smart Notebook бағдарламалыққамтамасызетудізерттеуқұралы[Электронныйресурс]

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!