|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
3-бөлім |
Мектеп: |
|
|||||
|
Дата:15.11.2018 |
Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру. |
Мұғалімнің АТЖ:Кузембаева |
|
|||||
|
Мерзімі: |
6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспаушылар саны: |
|||||
|
Сынып: 6 Сабақ |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
6.1.5.1 - бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
Оқушылар үйренеді: |
|||||||
|
Өздігінше канадқа міну жаттығуларын орындау |
||||||||
|
Оқушылардың көбі үйренеді: |
||||||||
|
Барлық элементтерді кезегімен орындау |
||||||||
|
Кейбір оқушылар үйренеді: |
||||||||
|
Канадқа міну жаттығуларын кезегімен орындау |
||||||||
|
Cабақтың тақырыбы |
1. Қауіпсіздік ережесін ұстану 2. Гимнастикалық талаптарға сай тепе-теңдік жаттығуларды орындау |
|||||||
|
Бағалау критериясы |
Русский: перемещение, равновесия. Казахский: Орын ауыстыру, тепе-теңдік Английский: movement, equality |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
1.Серіктестік. 2.Қолдау, сақтандыру және өз-өзін сақтандыру. |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Это чувства принадлежности к взаимосвязанному мировому сообществу, в котором прослеживается ответственность, разнообразие, уважение ч/з осознание собственной культуры, личности и личностных ценностей. |
|||||||
|
Жалпы ғаламдық тәрбиелеу |
Видео: Бөрене бойымен жүру техникасы |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылар |
Оқушылардың физикалық дайындығына байланысты тепе-теңдік жаттығуларын орындау. |
|||||||
|
Оқутыдың шынайлығы |
|
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Оқушылардың гимнастикалық жаттығулардың техникасына ие болатындығы. |
|||||||
|
Бастапқы білім |
||||||||
|
Сабақ барысы |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
(С) Ұйымдастыру кезеңі, қауіпсіздік ережесі, сабақтың міндеттерін түсіндіру. Жетістік критериясын талқылау.
Акробатикалық жаттығуларды қатысушыларға бұлшық ет топтарын анықтауға тапсырма, (Адам бұлшық ет к құрылымы туралы карточкалар). Омыртқаға арналған жүру жаттығулары. Жылдам жүгіру тапсырмасына жауап қайтару. ЖДЖ Жабдықтағы арнайы жаттығу: Акробатическалық жаттығулардың кіріктіруін және дайындығын орындау. |
|
||||||
|
Сабақтың басы |
(С, Т, Ж) бӨРЕНЕДЕН БІРАТТЫ АЯҚ АУЫСТЫРУЫМЕН ТАЯНЫП БӨЛУ оРЫНДАЛУ ТЕХНИКАСЫ:
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу.
Оқулымның алгоритмі: 1. Ат үстінде кол және қолсыз жаттығуларды орындау. 2. Төмен бөренеде жаттығуларды орындау 3.Қалыпты бөренеде көмекпен және көмексіз жаттығуларды орындау
САҚТАНДЫРУ ЖӘНЕ КӨМЕК: Шет жақта тұру (бұл жағдайда сол жағында),бір оқушының иығын сол қолмен ұстау,ал екіншісінің белін ұстау. Дескрипторы: 1.Соблюдает технику безопасности при выполнении лазанья по канату. 2. Технически правильно выполняет приёмы лазанья по канату. Дескрипторлар 1 . Арқанға өрмелеу кезінде қауіпсіздік ережені сақтайды 2. Арқанға өрмелеуде әдіске сай дұрыс орындайды
|
|
||||||
|
Үй жұмысы |
Үй жұмысы: Рефлексия жазу. Қазақстанның әйгілі акробаттарын атау. |
Интернет ресурстар. Тірек сөздер мен карточкалар. |
||||||
|
Дифференциация – сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті оқушылармен қалай жұмыс жасауды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Сіз балалардың сабақтың түсінуін қалай тексересіз? |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
||||||
|
Барлығы канатқа мінуді дұрыс орындайды.
|
Оқушылардың жұмысын қадағалау, оларды тыңдау, ұсыныс беру. Оқушылардың канатқа мінуін қадағалау.
|
|
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты/ оқу мақсаты жетерліктей болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына жетті ма? Жоқ болса,неге? Дифференциацианы сабақта қолдану дұрыс па? Сабақ этаптары ұсталынды ма? Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? |
|
|||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
3-бөлім |
Мектеп: |
|
|||||
|
Дата:15.11.2018 |
Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру. |
Мұғалімнің АТЖ:Кузембаева |
|
|||||
|
Мерзімі: |
6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспаушылар саны: |
|||||
|
Сынып: 6 Сабақ |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
6.1.5.1 - бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
Оқушылар үйренеді: |
|||||||
|
Өздігінше канадқа міну жаттығуларын орындау |
||||||||
|
Оқушылардың көбі үйренеді: |
||||||||
|
Барлық элементтерді кезегімен орындау |
||||||||
|
Кейбір оқушылар үйренеді: |
||||||||
|
Канадқа міну жаттығуларын кезегімен орындау |
||||||||
|
Cабақтың тақырыбы |
1. Қауіпсіздік ережесін ұстану 2. Гимнастикалық талаптарға сай тепе-теңдік жаттығуларды орындау |
|||||||
|
Бағалау критериясы |
Русский: перемещение, равновесия. Казахский: Орын ауыстыру, тепе-теңдік Английский: movement, equality |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
1.Серіктестік. 2.Қолдау, сақтандыру және өз-өзін сақтандыру. |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Это чувства принадлежности к взаимосвязанному мировому сообществу, в котором прослеживается ответственность, разнообразие, уважение ч/з осознание собственной культуры, личности и личностных ценностей. |
|||||||
|
Жалпы ғаламдық тәрбиелеу |
Видео: Бөрене бойымен жүру техникасы |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылар |
Оқушылардың физикалық дайындығына байланысты тепе-теңдік жаттығуларын орындау. |
|||||||
|
Оқутыдың шынайлығы |
|
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Оқушылардың гимнастикалық жаттығулардың техникасына ие болатындығы. |
|||||||
|
Бастапқы білім |
||||||||
|
Сабақ барысы |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
(С) Ұйымдастыру кезеңі, қауіпсіздік ережесі, сабақтың міндеттерін түсіндіру. Жетістік критериясын талқылау.
Акробатикалық жаттығуларды қатысушыларға бұлшық ет топтарын анықтауға тапсырма, (Адам бұлшық ет к құрылымы туралы карточкалар). Омыртқаға арналған жүру жаттығулары. Жылдам жүгіру тапсырмасына жауап қайтару. ЖДЖ Жабдықтағы арнайы жаттығу: Акробатическалық жаттығулардың кіріктіруін және дайындығын орындау. |
|
||||||
|
Сабақтың басы |
(С, Т, Ж) бӨРЕНЕДЕН БІРАТТЫ АЯҚ АУЫСТЫРУЫМЕН ТАЯНЫП БӨЛУ оРЫНДАЛУ ТЕХНИКАСЫ:
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу.
Оқулымның алгоритмі: 1. Ат үстінде кол және қолсыз жаттығуларды орындау. 2. Төмен бөренеде жаттығуларды орындау 3.Қалыпты бөренеде көмекпен және көмексіз жаттығуларды орындау
САҚТАНДЫРУ ЖӘНЕ КӨМЕК: Шет жақта тұру (бұл жағдайда сол жағында),бір оқушының иығын сол қолмен ұстау,ал екіншісінің белін ұстау. Дескрипторы: 1.Соблюдает технику безопасности при выполнении лазанья по канату. 2. Технически правильно выполняет приёмы лазанья по канату. Дескрипторлар 1 . Арқанға өрмелеу кезінде қауіпсіздік ережені сақтайды 2. Арқанға өрмелеуде әдіске сай дұрыс орындайды
|
|
||||||
|
Үй жұмысы |
Үй жұмысы: Рефлексия жазу. Қазақстанның әйгілі акробаттарын атау. |
Интернет ресурстар. Тірек сөздер мен карточкалар. |
||||||
|
Дифференциация – сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті оқушылармен қалай жұмыс жасауды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Сіз балалардың сабақтың түсінуін қалай тексересіз? |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
||||||
|
Барлығы канатқа мінуді дұрыс орындайды.
|
Оқушылардың жұмысын қадағалау, оларды тыңдау, ұсыныс беру. Оқушылардың канатқа мінуін қадағалау.
|
|
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты/ оқу мақсаты жетерліктей болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына жетті ма? Жоқ болса,неге? Дифференциацианы сабақта қолдану дұрыс па? Сабақ этаптары ұсталынды ма? Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? |
|
|||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: |
||||||||
шағым қалдыра аласыз













