|
Сабақтың тақырыбы: Соғыстан қайтқан солдаттар |
Мұғалімнің аты-жөні: Бисекенова Жазира Күні: 25.04.2018 |
|||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Т/А2. Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау. |
|||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтін бойыша өз ойларын айта алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: леп белгісің қойылу орындарын анықтай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: өз ойын бір сөйлеммен жеткізе алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сөздік, көрнекілік, «жұлдызды микрафон», «бес саусақ» әдісі. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Рейхстагқа ту тіккен Рақымжан Қошқарбаев |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Оқушының қызметі |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Үйге берілген тапсырма «Жұлдызды микрафон» әдісі арқылы тексеріледі. Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында «Соғыстан қайтқан солдаттар» бейеролик көрсетіледі. |
Мұғаліммен амандасып, «Жұлдызды микрафон» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы оқиды. Бейнороликте көргендері туралы пікір алмасады. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Мағынаны тану. Оқушылар алдымен леп белгісі туралы тілдік бағдарды талқылайды. 1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Ендігі барлық бақытым, көрер қызық, кешер қуанышым отыз үш деген екі сөзге тірелгендей болып, есіктің жоғары жағына жазылған екі цифрға ентелей қарап, күлімдеп тұрмын. Бойым жетсе, қолымды созып, өзім үшін өзгеше ғажап бұл цифрды сипағым да келетін сияқты. Ә. Нұршайықов А деңгейі. Мәтін мазмұнын толық қамтитын бір сөйлем құраңдар. 2-тапсырма. Абай өлеңдерінен берілген шумақтардағы лепті сөйлемнің жасалу жолын көрсетіңдер. Кемді күн қызық дәурен тату өткіз, Жетпесе, біріңдікін бірің жеткіз! Күншілдіксіз тату бол шын көңілмен, Қиянатшыл болмақты естен кеткіз! «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат» Жалшы үйіне жаны ашып, асбермес бай, Артық қайыр артықша қызметке орай. Байда мейір, жалшыда пейіл де жоқ, Аңдастырған екеуін, Құдайым-ай! 4-тапсырма. М.Мақатаев «Соғыстың соңғы
көктемі» өлеңін оқиды. Ә деңгейі. Өлеңнің астарында қандай мән бар? Өз ойларыңды ортаға салыңдар. Оқушыларға Әбу Сәрсенбаевтың «Сен құрметте оны қарағым» өлеңін оқып, оқушылардың ойы тыңдалады. |
Постер қорғау арқылы леп белгісі туралы түсініреді. 1-тапсырма. Мәтінді оқып, мазмұнын толық қамтитын бір сөйлем құрайды. 2-тапсырма. Абай өлеңдерінен берілген шумақтардағы лепті сөйлемнің жасалу жолын көрсетіңдер. Кемді күн қызық дәурен тату өткіз, Жетпесе, біріңдікін бірің жеткіз! Күншілдіксіз тату бол шын көңілмен, Қиянатшыл болмақты естен кеткіз! «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат» Тілек, өтініш сарындағы бұйрықты сөйлемнен соң қойылып тұр. Жалшы үйіне жаны ашып, асбермес бай, Артық қайыр артықша қызметке орай. Байда мейір, жалшыда пейіл де жоқ, Аңдастырған екеуін, Құдайым-ай! Одағай сөзден кейін қойлып тұр. 4-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Жасылмен бояп қойған
ба?! Оқушылар Әбу Сәрсенбаевтың «Сен құрметте оны қарағым» өлеңің тыңдап, өз ойларын айтады. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма: 6-тапсырма. Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. |
Үйге тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі арқылы таратылған стикерге өз ойларын жазады. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Соғыстан қайтқан солдаттар
Соғыстан қайтқан солдаттар
|
Сабақтың тақырыбы: Соғыстан қайтқан солдаттар |
Мұғалімнің аты-жөні: Бисекенова Жазира Күні: 25.04.2018 |
|||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Т/А2. Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау. |
|||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтін бойыша өз ойларын айта алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: леп белгісің қойылу орындарын анықтай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: өз ойын бір сөйлеммен жеткізе алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сөздік, көрнекілік, «жұлдызды микрафон», «бес саусақ» әдісі. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Рейхстагқа ту тіккен Рақымжан Қошқарбаев |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Оқушының қызметі |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Үйге берілген тапсырма «Жұлдызды микрафон» әдісі арқылы тексеріледі. Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында «Соғыстан қайтқан солдаттар» бейеролик көрсетіледі. |
Мұғаліммен амандасып, «Жұлдызды микрафон» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы оқиды. Бейнороликте көргендері туралы пікір алмасады. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Мағынаны тану. Оқушылар алдымен леп белгісі туралы тілдік бағдарды талқылайды. 1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Ендігі барлық бақытым, көрер қызық, кешер қуанышым отыз үш деген екі сөзге тірелгендей болып, есіктің жоғары жағына жазылған екі цифрға ентелей қарап, күлімдеп тұрмын. Бойым жетсе, қолымды созып, өзім үшін өзгеше ғажап бұл цифрды сипағым да келетін сияқты. Ә. Нұршайықов А деңгейі. Мәтін мазмұнын толық қамтитын бір сөйлем құраңдар. 2-тапсырма. Абай өлеңдерінен берілген шумақтардағы лепті сөйлемнің жасалу жолын көрсетіңдер. Кемді күн қызық дәурен тату өткіз, Жетпесе, біріңдікін бірің жеткіз! Күншілдіксіз тату бол шын көңілмен, Қиянатшыл болмақты естен кеткіз! «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат» Жалшы үйіне жаны ашып, асбермес бай, Артық қайыр артықша қызметке орай. Байда мейір, жалшыда пейіл де жоқ, Аңдастырған екеуін, Құдайым-ай! 4-тапсырма. М.Мақатаев «Соғыстың соңғы
көктемі» өлеңін оқиды. Ә деңгейі. Өлеңнің астарында қандай мән бар? Өз ойларыңды ортаға салыңдар. Оқушыларға Әбу Сәрсенбаевтың «Сен құрметте оны қарағым» өлеңін оқып, оқушылардың ойы тыңдалады. |
Постер қорғау арқылы леп белгісі туралы түсініреді. 1-тапсырма. Мәтінді оқып, мазмұнын толық қамтитын бір сөйлем құрайды. 2-тапсырма. Абай өлеңдерінен берілген шумақтардағы лепті сөйлемнің жасалу жолын көрсетіңдер. Кемді күн қызық дәурен тату өткіз, Жетпесе, біріңдікін бірің жеткіз! Күншілдіксіз тату бол шын көңілмен, Қиянатшыл болмақты естен кеткіз! «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат» Тілек, өтініш сарындағы бұйрықты сөйлемнен соң қойылып тұр. Жалшы үйіне жаны ашып, асбермес бай, Артық қайыр артықша қызметке орай. Байда мейір, жалшыда пейіл де жоқ, Аңдастырған екеуін, Құдайым-ай! Одағай сөзден кейін қойлып тұр. 4-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Жасылмен бояп қойған
ба?! Оқушылар Әбу Сәрсенбаевтың «Сен құрметте оны қарағым» өлеңің тыңдап, өз ойларын айтады. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма: 6-тапсырма. Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. |
Үйге тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі арқылы таратылған стикерге өз ойларын жазады. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













