Материалдар / Сөйлем мүшелері. 29-34–жаттығулар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлем мүшелері. 29-34–жаттығулар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен іс тәжірбие алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2019
1153
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4Г сынып

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Сөйлем мүшелері. 29-34–жаттығулар.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік Сөйлем мүшелері жайлы ұғым: Сөздердің сөйлем ішіндегі грамматикалық байланысы

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.

Тәрбиелік: Ұжымда өзін-өзі ізгілікке тәрбиелеуге дағдыландыру. Туған жерін қастерлеуге, адамгершілікке, білімділікке тәрбиелеу. Еңбекке баулу.Үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.Достық қарым-қатынасқа баулу.

Сабақтың типі: Оқушыларға жаңабілім беру сабағы.

Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,

көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.

Көрнекілік: Сөйлем , суреттер, қи мақағазар

Жоспар:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.

Ү. Қорытындылау, бағалау.

ҮІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу,психологиялық дайындық.

ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.

Үй тапсырмасымен жұмыс:.

Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

Shape1

Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы

сөздерді сөйлем мүшелері дейміз. Айдын бормен жазды.





Жаңа сабақ.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сәті


--------------------------------------------------------------------

(Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі).

29-жаттығу.

Суретпен жұмыс

Өз отбасың туралы бірнеше сөйлем құрап жаз.

Отбасы мүшелерін ата.


СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІ

Shape3 Shape2

СӨЙЛЕМНІҢ СӨЙЛЕМНІҢ

ТҰРЛАУЛЫ ТҰРЛАУСЫЗ

МҮШЕЛЕРІ МҮШЕЛЕРІ

Shape5 Shape4

Shape6

Бастауыш пен баяндауыштан басқа мүшелер

Бастауыш

Баяндауыш


30- жаттығу.

Кестемен жұмыс


Shape7

Сөйлемдегі бастауыш, баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз

мүшелер дейміз. Оларға қандай? кімге? неге? нені? қашан? қайда? т. б.

сұрақтар қойылады.






31−жаттығу. Мақалды жатқа айт.

Сөйлем мүшесіне талда. Сөйлем мүшесі деген не?

Қандай сөйлем мүшелерін білесің


Ойлаумен ой толады.

Ойнаумен бой толады.


Сергіту жаттығуларын орындау.

Shape8

Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша





32−жаттығу. Мақалды жатқа жаз. Сөйлем мүшесіне талда. Сызықшаның қойылу себебін түсіндір. Бастауышы да, баяндауышы да зат есімнен болатын үш−төрт сөйлем ойлап жаз.

Ата − бәйтерек, бала− жапырақ.

Жол атасы − тұяқ, су атасы − бұлақ, сөз атасы − құлақ.


Қосымша жұмыс

.Сөйлемдерді көшіріп жаз.

Сөйлем мүшесіне талда. Олардың астын тиісті сызықтармен сыз.

Қоңырау соғылды. Мұғалім сыныпқа кірді. Сабақ басталды. Ержан мәтінді тез оқыды. Балалар ертең зауытқа барады. Мектепте ардагерлермен кездесу болды. Екі бала домбыра тартты. Айнаш мұғалімнен рұқсат сұрады. Кезекші сыныпта қалы. Терезеден таза ауа кірді.


. Өлеңді мәнерлеп оқы.

Өлеңнің мазмұнын айт.

Өлеңнің алғашқы шумағын көшіріп жазып, сөйлем мүшелеріне талда. Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет.


Кесіртке құмын сүйеді, Байғыз түнін сүйеді,

Тасбақа тыңын сүйеді. Құмырсқа күнін сүйеді.

Сұңқар шыңын сүйеді, Бал ара гүлін сүйеді,

Тұлпар қырын сүйеді. Төрт түлік төлін сүйеді.


Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.


Shape9

Сөйлем мүшелері.


НShape11 Shape10 ақты сұраққа Сөйлем мүшелері бір─бірімен

жауап береді байланысты болады.


Үйге тапсырма:. 33,34−жаттығу.

Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!