Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Мектебі:

    Қ.Ақынов атындағы орта мектеп

    Мерзімі:

    Мұғалімнің аты- жөні: Машимова С.Қ

    Сыныбы: 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    Оқушыларды сөйлемнің дара және күрделі мүшелерімен туралы білімдерін жетілдіру, кұрамында күрделі мүшесі бар сөйлемдер құрастыра білуге үйрету.

    Күтілетін нәтиже

    Барлық оқушы:

    Сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтай алады. Бір сөзден болған мүшені дара мүше дейтінін, екі немесе бірнеше сөзден тіркесіп бір сұраққа жауап берсе күрделі мүше екенін біледі.

    Көп оқушы: Сөйлем ішінен күрделі бастауыш пен баяндауышты таба алады

    Кейбір оқушы: Сөз тіркесі мен күрделі мүшені ажырата алады.

    Алдыңғы оқу

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы






























    Үй тапсырмасын тексеру










    Қызығушылықты ояту

    Психологиялық сәт

    Оқушылардың барлығы ортаға шығып, бүгінгі сабаққа бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.


    Топқа бөлу.

    Топқа домино әдісі арқылы бөлу

    Оқушыларға бағалау парақшаларын таратып беремін. Әр оқушы өзінің аты-жөнін жазып, бағалап отырады.

    Әркімнің өзін-өзі бақылау картасы


    Аты-жөні ------------------------ күн -----------

    Сұрақтар мен жауаптар жөнінде мәлімет

    №

    Пәннің аты

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    Қортынды

    ұпай

    Бағасы


    1













    2













    3













    «+» дұрыс жауап, әр «+» 3 ұпаймен есептеледі «-» қате жауап.

    Ашық тұру сабақта сұралмағанның белгісі






    Үй тапсырмасын сәйкестендіру тесті арқылы тексеремін.

    AutoShape 1 Бала орманға барды.

    ДAutoShape 2 AutoShape 3 ара мүше Болат қағаздан кеме жасады.

    Көшеттерді суаруға он бір бала

    AutoShape 4 бөлінді.

    КAutoShape 5 үрделі мүше Қызыл ала көбелек гүлге конды.

    Орман желмен тербеледі.


    Дәптеріміз ашайық, таза етіп жазайық.

    Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазамыз.


    Қызығушылық ояту мақсатында оқушыларға интербелсенді тақтадан дара және күрделі мүшелер туралы бейнетаспа көрсету.

    Оқулықпен жұмыс. Жеке жұмыс

    33 – жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Қарамен жазылған сөйлемнен күрделі мүшені тап. Ол қай сөз таптарынан жасалған?

    Топпен жұмыс.

    1 – топ

    Венн диаграмма: дара және күрделі мүше.сөйлемнің Дара мүшесі – жеке бір сөзден жасалған сөйлем мүшесі.

    Күрделі мүшесі – екі не одан да көп сөзден жасалған сөйлем мүшесі.

    Екеуі де сөйлем мүшелері болып келеді.

    2 – топ

    Сөйлем мүшелерін кластер құрастыру

    Сөйлем мүшесі: тұрлаулы және тұрлаусыз болып екіге бөлінеді.

    Тұрлаулы бастауыш және баяндауыштан болады.

    Бастауыш кім? Не? Кімдер? Нелер? Деген сұрақтарға жауап береді.

    Баяндауыш не істеді? қайтті? Не қылды ? деген сұрақтарға жауап береді.

    Тұрлаусыз мүшелерге: анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыш жатады.

    Мұғалімнің қалауы

    Бағалау парақшалары





























    Сәйкестендіру

    тесті













    Жеке жұмыс







    Топпен жұмыс


    Сабақтың ортасы







    Оқулықтағы 36 – жаттығуды орындайды. Өлеңнен күрделі мүшелерді теріп жаз.


    Сергіту сәті:

    «Бос орынды толтыр» ойыны

    Imektep.kz сайтынан тақырыпқа байланысты ойын.


    Деңгейлік тапсырмалар.

    Дарынды оқушыларға:

    Сызықтық диктант

    Дара мүшелерді 2 см үстіне, күрделі мүшелерді 2 см астына сызады.

    Марал мектепке келді.

    Марал мектепке келе жатыр.

    Асан орманға барды.

    Асан орманға бара жатыр.

    Сәуле шай құйды.

    Сәуле шай құя бастады.

    Марат жақсы оқиды.

    Марат Сабырұлы жақсы оқиды.

    Басқа оқушыларға :

    Ішіне – сыртына стратегиясын орындайды. Шеңбердің ішіне дара мүшелерді, ал сыртына күрделі мүшелерді жазады.


    1 – топ.

    Оқулықтағы 37 – жаттығу. Өлеңнен күрделі мүшелерді теріп жаз.

    2 – топ.

    Оқулықтағы 38 – жаттығу. Ребусты дұрыс шешсең, Абай өлеңінің екі жолы шығады.

    «Көк ала бұлт сөгіліп,

    Күн жауады кей шақта»








    «Сызықтық диктант» стратегиясы



    «Ішіне – сыртына» стратегиясы




    Топпен жұмыс






    Сабақтың аяқталуы



    Үйге тапсырма

    Сабақты қорытындылау ретінде электронды тест алынады. Оқушылар imektep.kz сайтынан тесті орындайды.


    53 бет 40 – жаттығу


    Кері байланыс жасау

    Кері байланыс жасауға жағдай жасау

    «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасау

    Оқушыларды бағалау және түсіндіру


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Машимова Салтанат Қайратқызы
    20 Қараша 2020
    661
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Мектебі:

    Қ.Ақынов атындағы орта мектеп

    Мерзімі:

    Мұғалімнің аты- жөні: Машимова С.Қ

    Сыныбы: 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    Оқушыларды сөйлемнің дара және күрделі мүшелерімен туралы білімдерін жетілдіру, кұрамында күрделі мүшесі бар сөйлемдер құрастыра білуге үйрету.

    Күтілетін нәтиже

    Барлық оқушы:

    Сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтай алады. Бір сөзден болған мүшені дара мүше дейтінін, екі немесе бірнеше сөзден тіркесіп бір сұраққа жауап берсе күрделі мүше екенін біледі.

    Көп оқушы: Сөйлем ішінен күрделі бастауыш пен баяндауышты таба алады

    Кейбір оқушы: Сөз тіркесі мен күрделі мүшені ажырата алады.

    Алдыңғы оқу

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы






























    Үй тапсырмасын тексеру










    Қызығушылықты ояту

    Психологиялық сәт

    Оқушылардың барлығы ортаға шығып, бүгінгі сабаққа бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.


    Топқа бөлу.

    Топқа домино әдісі арқылы бөлу

    Оқушыларға бағалау парақшаларын таратып беремін. Әр оқушы өзінің аты-жөнін жазып, бағалап отырады.

    Әркімнің өзін-өзі бақылау картасы


    Аты-жөні ------------------------ күн -----------

    Сұрақтар мен жауаптар жөнінде мәлімет

    №

    Пәннің аты

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    Қортынды

    ұпай

    Бағасы


    1













    2













    3













    «+» дұрыс жауап, әр «+» 3 ұпаймен есептеледі «-» қате жауап.

    Ашық тұру сабақта сұралмағанның белгісі






    Үй тапсырмасын сәйкестендіру тесті арқылы тексеремін.

    AutoShape 1 Бала орманға барды.

    ДAutoShape 2 AutoShape 3 ара мүше Болат қағаздан кеме жасады.

    Көшеттерді суаруға он бір бала

    AutoShape 4 бөлінді.

    КAutoShape 5 үрделі мүше Қызыл ала көбелек гүлге конды.

    Орман желмен тербеледі.


    Дәптеріміз ашайық, таза етіп жазайық.

    Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазамыз.


    Қызығушылық ояту мақсатында оқушыларға интербелсенді тақтадан дара және күрделі мүшелер туралы бейнетаспа көрсету.

    Оқулықпен жұмыс. Жеке жұмыс

    33 – жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Қарамен жазылған сөйлемнен күрделі мүшені тап. Ол қай сөз таптарынан жасалған?

    Топпен жұмыс.

    1 – топ

    Венн диаграмма: дара және күрделі мүше.сөйлемнің Дара мүшесі – жеке бір сөзден жасалған сөйлем мүшесі.

    Күрделі мүшесі – екі не одан да көп сөзден жасалған сөйлем мүшесі.

    Екеуі де сөйлем мүшелері болып келеді.

    2 – топ

    Сөйлем мүшелерін кластер құрастыру

    Сөйлем мүшесі: тұрлаулы және тұрлаусыз болып екіге бөлінеді.

    Тұрлаулы бастауыш және баяндауыштан болады.

    Бастауыш кім? Не? Кімдер? Нелер? Деген сұрақтарға жауап береді.

    Баяндауыш не істеді? қайтті? Не қылды ? деген сұрақтарға жауап береді.

    Тұрлаусыз мүшелерге: анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыш жатады.

    Мұғалімнің қалауы

    Бағалау парақшалары





























    Сәйкестендіру

    тесті













    Жеке жұмыс







    Топпен жұмыс


    Сабақтың ортасы







    Оқулықтағы 36 – жаттығуды орындайды. Өлеңнен күрделі мүшелерді теріп жаз.


    Сергіту сәті:

    «Бос орынды толтыр» ойыны

    Imektep.kz сайтынан тақырыпқа байланысты ойын.


    Деңгейлік тапсырмалар.

    Дарынды оқушыларға:

    Сызықтық диктант

    Дара мүшелерді 2 см үстіне, күрделі мүшелерді 2 см астына сызады.

    Марал мектепке келді.

    Марал мектепке келе жатыр.

    Асан орманға барды.

    Асан орманға бара жатыр.

    Сәуле шай құйды.

    Сәуле шай құя бастады.

    Марат жақсы оқиды.

    Марат Сабырұлы жақсы оқиды.

    Басқа оқушыларға :

    Ішіне – сыртына стратегиясын орындайды. Шеңбердің ішіне дара мүшелерді, ал сыртына күрделі мүшелерді жазады.


    1 – топ.

    Оқулықтағы 37 – жаттығу. Өлеңнен күрделі мүшелерді теріп жаз.

    2 – топ.

    Оқулықтағы 38 – жаттығу. Ребусты дұрыс шешсең, Абай өлеңінің екі жолы шығады.

    «Көк ала бұлт сөгіліп,

    Күн жауады кей шақта»








    «Сызықтық диктант» стратегиясы



    «Ішіне – сыртына» стратегиясы




    Топпен жұмыс






    Сабақтың аяқталуы



    Үйге тапсырма

    Сабақты қорытындылау ретінде электронды тест алынады. Оқушылар imektep.kz сайтынан тесті орындайды.


    53 бет 40 – жаттығу


    Кері байланыс жасау

    Кері байланыс жасауға жағдай жасау

    «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасау

    Оқушыларды бағалау және түсіндіру


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    20.11.2020
    661
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Машимова Салтанат Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации