Материалдар / Сөйлеу және коммуникация ҚМЖ 3-сынып

Сөйлеу және коммуникация ҚМЖ 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу және коммуникация ҚМЖ 3-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
16
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

13 орта мектебі жанындағы интернатымен КММ

Пән: Сөйлеу және коммуникацияны дамыту Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Ауызекі сөйлеу тілін дамыту»

Арнайы педагогтің Т.А.Ә.

Ескожанова Р.Ж.

Күні:

06.09.2022ж

Сынып: 3 «Ә» сынып

(жеке сабақ)

Қатысушылар саны: 1

Сабақтың тақырыбы:

Нақты заттар мен әрекеттерді тану және атау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1 қоршаған шындық заттарын тану және атау (сөйлеу тілдік даму деңгейіне сәйкес) тану және атау (ортақ жоспарлау тақырыбына сәйкес)

Сабақтың мақсаты:

Қоршаған орта заттарын таниды,атайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Арнайы педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Армысың алтын күн!
Армысың асыл жер!
Армысың жан досым!
Жылуыма жылу қос!
Міне менің қолым!
- Осы алған жылуымызбен, күш - қуатымызбен сабағымызды бастаймыз.

Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару.





Сабақтың ортасы


-Бексұлтан,көңіл-күйің қалай?

-Бексұлтан сабаққа деген көңіл-күйің жақсы болса, онда сабағымызды бастаймыз!

1-тапсырма.

Суреттермен жұмыс.

Қоршаған орта деген не?

Қоршаған ортада не көресің?

Міне мынау жер шары, пішіні қандай?

- Дөңгелек

- Дұрыс, , біз өмір сүріп жатқан жердің пішіні дөңгелек.

-/Жердің бейнесін көрсету/Жер туралы әңгіме.

-Бексұлтан, біздер осы Жер шарында өмір сүреміз.

Ендеше дөңгеленіп шеңберге тұра қалайық.

Жерде өмір сүреміз,

Ойнаймыз біз күлеміз.

Әлемде бар көп қызық,

Үйренеміз, білеміз.


Қоршаған орта – адамзат қоғамы өмір сүретін табиғи орта.

Жұмбақтар шешу.

Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұр шашады. (Күн)

Дәмі де жоқ, түсі жоқ
Пайдаланбас кісі жоқ. (су)

Жұлдыздай жарқырайды,
Күндіз бірақ байқалмайды. (Ай)

«Табиғатты аялайық» ойыны
Әр бала тірі табиғат түрлерін плакатқа жапсырып, табиғат көрінісін бейнелей отырып, тиым сөздер айту.
Гүлді жұлуға болмайды, гүлді аялау керек.
Ағашты кесуге болмайды, ол бізге таза ауа береді.
Суды ластауға болмайды, сусыз өмір жоқ.
Күнімізді бұл баспасын.
Көбелекті өлтірмеңдер, ол - әдемілік белгісі.
Құсты атуға болмайды, құс - адамның досы.
Жасыл шөпті жұлуға болмайды, ол біздің жерімізге көрік береді.
Аңдарды қорғауымыз керек, олар біздің байлығымыз.
Асқар тауларымыз биік болсын.
Аққуды атуға болмайды, ол сұлулық белгісі.









Сұраққа жауап береді.







Өлеңді қайталайды






Жұмбақ шешеді




























Өте жақсы, жарайсың!








































Суреттер



























Сабақтың соңы

- Бексұлтан, біз бүгінгі сабақта біз не істедік?

- Не білдік?




Үйге тапсырма





























13 орта мектебі жанындағы интернатымен КММ

Пән: Сөйлеу және коммуникацияны дамыту Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Ауызекі сөйлеу тілін дамыту»

Арнайы педагогтің Т.А.Ә.

Ескожанова Р.Ж.

Күні:

12.09.2022ж

Сынып: 3 «Ә» сынып

(жеке сабақ)

Қатысушылар саны: 1

Сабақтың тақырыбы:

Педагогтың нұсқауы бойынша қарапайым тапсырмаларды орындау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.2.1 сөздік нұсқау бойынша 1-2 әрекеттен тұратын қарапайым тапсырманы орындау

Сабақтың мақсаты:

Қарапайым тапсырмаларды орындайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Арнайы педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық.

- Осындай жадыраған көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз.

Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару.





Сабақтың ортасы


1-тапсырма.

Жапсырма суреттермен жұмыс.

Суреттерді атату.

Суреттегі зат атауы қандай дыбыстан басталады?

Сәйкес дыбыстың таңбасын жапсырту.


Сергіту сәті.

Мынау менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған.

Мынау менің басым ақылды

Бәрін өзі басқарған

Мынау менің оң қолым,

Мынау менің сол қолым

Барлық істі атқарған


2-тапсырма.

Сұрақ-жауап әдісімен.

«Сымсыз телефон»

-Сенің атың кім?

-Ауа-райы қалай?

-Нені ұнатасың?

Сұраулы сөйлемдер құрату.


Сұраққа жауап береді.







Өлеңді қайталайды






Сұрақтарға жауап береді













Өте жақсы, жарайсың!









Суреттер





















Сабақтың соңы

- Бексұлтан, біз бүгінгі сабақта біз не істедік?

- Не білдік?




13 орта мектебі жанындағы интернатымен КММ

Пән: Сөйлеу және коммуникацияны дамыту Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Ауызекі сөйлеу тілін дамыту»

Арнайы педагогтің Т.А.Ә.

Ескожанова Р.Ж.

Күні:

12.09.2022ж

Сынып: 3 «Ә» сынып

(жеке сабақ)

Қатысушылар саны: 1

Сабақтың тақырыбы:

Педагогтың нұсқауы бойынша қарапайым тапсырмаларды орындау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.2.1 сөздік нұсқау бойынша 1-2 әрекеттен тұратын қарапайым тапсырманы орындау

Сабақтың мақсаты:

Қарапайым тапсырмаларды орындайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Арнайы педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қуанамын менде,

Қуанасың сенде,

Қуанайық достарым

Арайлап атқан күнге!

- Осындай жарқыраған көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз.

Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару.





Сабақтың ортасы


1-тапсырма.

Тіл ұстарту жаттығуы.

На-на-на,

Ең бақытты ана.

Па-па-па,

Қандай мамық ұлпа.

Ра-ра-ра,

Бал жинайды ара.

Ра-ра-ра,

Айжан шашыңды тара.

Са-са-са,

Ызыңдайды маса.

Ла-ла-ла,

Асан жақсы бала.


Сергіту сәті.

Мынау менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған.

Мынау менің басым ақылды

Бәрін өзі басқарған

Мынау менің оң қолым,

Мынау менің сол қолым

Барлық істі атқарған


2-тапсырма.

«Мақта қыз бен мысық» ертегісін көрсету.

Сұрақтарға жауап алу.


Сұраққа жауап береді.







Өлеңді қайталайды






Сұрақтарға жауап береді













Өте жақсы, жарайсың!









Суреттер



























https://www.youtube.com/watch?v=71zEY_tFrhQ


Сабақтың соңы

- Бексұлтан, біз бүгінгі сабақта біз не істедік?

- Не білдік?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ