Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сөйлеу және коммуникация ҚМЖ 3-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№13 орта мектебі жанындағы интернатымен КММ
Пән: Сөйлеу және коммуникацияны дамыту Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
«Ауызекі сөйлеу тілін дамыту» |
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
Ескожанова Р.Ж. |
Күні: |
06.09.2022ж |
Сынып: 3 «Ә» сынып (жеке сабақ) |
Қатысушылар саны: 1 |
Сабақтың тақырыбы: |
Нақты заттар мен әрекеттерді тану және атау |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
3.1.1.1 қоршаған шындық заттарын тану және атау (сөйлеу тілдік даму деңгейіне сәйкес) тану және атау (ортақ жоспарлау тақырыбына сәйкес) |
Сабақтың мақсаты: |
Қоршаған орта заттарын таниды,атайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Армысың алтын
күн! |
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару. |
|
|
Сабақтың ортасы
|
-Бексұлтан,көңіл-күйің қалай? -Бексұлтан сабаққа деген көңіл-күйің жақсы болса, онда сабағымызды бастаймыз! 1-тапсырма. Суреттермен жұмыс. Қоршаған орта деген не? Қоршаған ортада не көресің? Міне мынау жер шары, пішіні қандай? - Дөңгелек - Дұрыс, , біз өмір сүріп жатқан жердің пішіні дөңгелек. -/Жердің бейнесін көрсету/Жер туралы әңгіме. -Бексұлтан, біздер осы Жер шарында өмір сүреміз. Ендеше дөңгеленіп шеңберге тұра қалайық. Жерде өмір сүреміз, Ойнаймыз біз күлеміз. Әлемде бар көп қызық, Үйренеміз, білеміз.
Қоршаған орта – адамзат қоғамы өмір сүретін табиғи орта. Жұмбақтар шешу.
Таңмен көзін ашады,
Жұлдыздай жарқырайды, «Табиғатты аялайық»
ойыны |
Сұраққа жауап береді. Өлеңді қайталайды Жұмбақ шешеді |
Өте жақсы, жарайсың! |
Суреттер
|
Сабақтың соңы |
- Бексұлтан, біз бүгінгі сабақта біз не істедік? - Не білдік? |
|
|
|
Үйге тапсырма |
|
|
|
|
№13 орта мектебі жанындағы интернатымен КММ
Пән: Сөйлеу және коммуникацияны дамыту Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
«Ауызекі сөйлеу тілін дамыту» |
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
Ескожанова Р.Ж. |
Күні: |
12.09.2022ж |
Сынып: 3 «Ә» сынып (жеке сабақ) |
Қатысушылар саны: 1 |
Сабақтың тақырыбы: |
Педагогтың нұсқауы бойынша қарапайым тапсырмаларды орындау |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
3.1.2.1 сөздік нұсқау бойынша 1-2 әрекеттен тұратын қарапайым тапсырманы орындау |
Сабақтың мақсаты: |
Қарапайым тапсырмаларды орындайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық. - Осындай жадыраған көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз. |
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару. |
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма. Жапсырма суреттермен жұмыс. Суреттерді атату. Суреттегі зат атауы қандай дыбыстан басталады? Сәйкес дыбыстың таңбасын жапсырту.
Сергіту сәті. Мынау менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау менің басым ақылды Бәрін өзі басқарған Мынау менің оң қолым, Мынау менің сол қолым Барлық істі атқарған
2-тапсырма. Сұрақ-жауап әдісімен. «Сымсыз телефон» -Сенің атың кім? -Ауа-райы қалай? -Нені ұнатасың? Сұраулы сөйлемдер құрату. |
Сұраққа жауап береді. Өлеңді қайталайды Сұрақтарға жауап береді
|
Өте жақсы, жарайсың! |
Суреттер
|
Сабақтың соңы |
- Бексұлтан, біз бүгінгі сабақта біз не істедік? - Не білдік? |
|
|
|
№13 орта мектебі жанындағы интернатымен КММ
Пән: Сөйлеу және коммуникацияны дамыту Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
«Ауызекі сөйлеу тілін дамыту» |
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
Ескожанова Р.Ж. |
Күні: |
12.09.2022ж |
Сынып: 3 «Ә» сынып (жеке сабақ) |
Қатысушылар саны: 1 |
Сабақтың тақырыбы: |
Педагогтың нұсқауы бойынша қарапайым тапсырмаларды орындау |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
3.1.2.1 сөздік нұсқау бойынша 1-2 әрекеттен тұратын қарапайым тапсырманы орындау |
Сабақтың мақсаты: |
Қарапайым тапсырмаларды орындайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Қуанамын менде, Қуанасың сенде, Қуанайық достарым Арайлап атқан күнге! - Осындай жарқыраған көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз. |
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару. |
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма. Тіл ұстарту жаттығуы. На-на-на, Ең бақытты ана. Па-па-па, Қандай мамық ұлпа. Ра-ра-ра, Бал жинайды ара. Ра-ра-ра, Айжан шашыңды тара. Са-са-са, Ызыңдайды маса. Ла-ла-ла, Асан жақсы бала.
Сергіту сәті. Мынау менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау менің басым ақылды Бәрін өзі басқарған Мынау менің оң қолым, Мынау менің сол қолым Барлық істі атқарған
2-тапсырма. «Мақта қыз бен мысық» ертегісін көрсету.
Сұрақтарға жауап алу. |
Сұраққа жауап береді. Өлеңді қайталайды Сұрақтарға жауап береді
|
Өте жақсы, жарайсың! |
Суреттер https://www.youtube.com/watch?v=71zEY_tFrhQ
|
Сабақтың соңы |
- Бексұлтан, біз бүгінгі сабақта біз не істедік? - Не білдік? |
|
|
|