|
Пән: Қазақ тілі |
Мектеп:Қазыбек бек бекетіндегі орта мектеп |
|||||
|
Сынып: 3 «А» |
Мұғалімнің аты-жөні: Юнусова слухан Матжановна |
|||||
|
Күні:24.09 |
|
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
4- аптаның 15-сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Жанды табиғат туралы мазмұндай аламын |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сөйлеу мәдениетін үйренемін (Оқулық 33-34 бет, «Атамұра» баспасы, 2018ж.) |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.3.3.1 оқыған, тыңдаған жəне аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу. |
|||||
|
|
Барлық
оқушылар: |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
• өлеңді түсініп оқып, ат қояды, түрлі жағдаяттағы іс-әрекетке өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап,«меніңше», «дұрыс болар еді» сөздерін қолданып өз пікірін білдіреді. •мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, сөйлеу мәдениетін сақтап іс-әрекеттерді салыстырады және бағалайды. •әдеп сөздерді қатыстырып диалог құрастырады. •көңіл-күй лебіздерін қоғамдық ортада қолдану орнын түсіндіреді, өмірмен байланыстырып дәлелдейді. |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау 10 балл |
Ресурстар |
|
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
«Сұрақтар жаңбыры»әдісі арқылы сөйлеу мәдениетіне қатысты сұрақтарға жауап беру. - Егер адам сенімен сыпайы сөйлессе қандай көңіл күйде боласың? - Өзіңмен дөрекі сөйлескен адамға қандай ақыл айтар едің? - Бөгде адаммен қалай танысар едіңіз? - Қандай сыпайы сөздерді білесіңдер? Тақырып, мақсаттармен таныстыру |
Не меңгеретінін білу үшін |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Толық жауапқа бір балл |
Презентация № 1 |
|
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру 56-жаттығу.Жылқы жүрек, тәтті тіл, Берекені берер біл. Ащы сөзді – өзімшіл Өнер оны қылар тұл. Қатесін тапсаң, жұмсақ айт, Ызаланбай , сабыр қыл. (Өлеңнің соңғы қатарын атап, «меніңше», «мүмкін болса» «дұрыс болар» еді» сөздерін қоданудағы маңызын түсіндіру. |
Бейнеролик арқылы жаңа тақырыпты меңгерту |
Дескриптор: - Өлеңнің не туралы екенін айтады; - Өлеңге ат қояды; - Өз пікірін білдіреді. Әр дұрыс жауапқа бір балл |
Презентация № 2-4 |
|
|
8 минут |
Тәжірибе |
57-жаттығу, 33 бет.
Үстел үстінде Радио мен теледидар қатар тұратын, Үй
ішіндегілер Теледидарды қызықтайтын, Радионың бұғанқатты намысы
келетін. (Мәтін мазмұны бойынша Теледидар менРадионы салыстыра сипаттау. Қайсысының іс-әрекетін дұрыс емес екендігін түсіндіру) |
Адамның бойындағы оң және теріс қасиеттерін айыра білу |
Дескриптор -мәтінді оқиды негізгі ойды анықтайды. - іс-әрекеттерді салыстырады, бағалайды Әр дұрыс жауапқа бір балл |
Презентация № 5 |
|
|
3 минут |
Бекіту |
59-жаттығу. Көңіл –күй лебіздері мен олардың атауын сәйкестендіру. Үйге тапсырма ретінде ұсынамын: 58-жаттығу. Мәтіндегі өтіну әдеп сөздерін қатыстырып, диалог құра. Құраған диалогіңді дәптерге жаз. Өзге адамдардың сөзіне рұқсатсыз араласпаған жақсы. Ал ол соншалықты қажет болса, «кешіріңіз» немесе «ғафу етіңіз, сөзіңізді бөлейін деп тұрмын», «сөзіңізді бөлуге бола ма?» деген сөздермен сөйлесіп отырғандардан рұқсат сұраған жөн. Бұл әдептілікті білдіреді. |
Әдепті сөздерді қолдануға дағдыландыру |
Дескриптор
Әр дұрыс жауапқа бір балл Дескриптор
Әр дұрыс жауапқа бір балл |
Презентация № 6 |
|
|
Деңгейі |
Оқушының жетістігіне қойылатын балл |
Оқу бағдарламасын меңгеру сапасы |
Бағалау рубрикаторы |
|
“Нашар” |
1-3 балл |
1-30% |
Мәтіннің негізгі бөліктерін табуда, түрлерін анықтауда толық мағлұмат бере алмайды. Мұғалімнің көмегін қажет етеді. |
|
“Қанағаттанарлық” |
4-5 балл |
31-50% |
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады. Мәтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтауда шатастырады. Мәтіннің түрлерін толық сипаттай алмайды. |
|
“Жақсы” |
6-7балл |
51-80% |
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді, мәтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін табады. Мәтін түрлерін анықтауда қателесулер болды. |
|
“Өте жақсы” |
8-10 балл |
81-100% |
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға
жауап береді, мәтіннің түрлері мен құрылым дық бөліктерін
табады. Мәтін туралы өткен материалды
толық біледі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеу мәдениетін үйренемін
Сөйлеу мәдениетін үйренемін
|
Пән: Қазақ тілі |
Мектеп:Қазыбек бек бекетіндегі орта мектеп |
|||||
|
Сынып: 3 «А» |
Мұғалімнің аты-жөні: Юнусова слухан Матжановна |
|||||
|
Күні:24.09 |
|
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
4- аптаның 15-сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Жанды табиғат туралы мазмұндай аламын |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сөйлеу мәдениетін үйренемін (Оқулық 33-34 бет, «Атамұра» баспасы, 2018ж.) |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.3.3.1 оқыған, тыңдаған жəне аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу. |
|||||
|
|
Барлық
оқушылар: |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
• өлеңді түсініп оқып, ат қояды, түрлі жағдаяттағы іс-әрекетке өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап,«меніңше», «дұрыс болар еді» сөздерін қолданып өз пікірін білдіреді. •мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, сөйлеу мәдениетін сақтап іс-әрекеттерді салыстырады және бағалайды. •әдеп сөздерді қатыстырып диалог құрастырады. •көңіл-күй лебіздерін қоғамдық ортада қолдану орнын түсіндіреді, өмірмен байланыстырып дәлелдейді. |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау 10 балл |
Ресурстар |
|
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
«Сұрақтар жаңбыры»әдісі арқылы сөйлеу мәдениетіне қатысты сұрақтарға жауап беру. - Егер адам сенімен сыпайы сөйлессе қандай көңіл күйде боласың? - Өзіңмен дөрекі сөйлескен адамға қандай ақыл айтар едің? - Бөгде адаммен қалай танысар едіңіз? - Қандай сыпайы сөздерді білесіңдер? Тақырып, мақсаттармен таныстыру |
Не меңгеретінін білу үшін |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Толық жауапқа бір балл |
Презентация № 1 |
|
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру 56-жаттығу.Жылқы жүрек, тәтті тіл, Берекені берер біл. Ащы сөзді – өзімшіл Өнер оны қылар тұл. Қатесін тапсаң, жұмсақ айт, Ызаланбай , сабыр қыл. (Өлеңнің соңғы қатарын атап, «меніңше», «мүмкін болса» «дұрыс болар» еді» сөздерін қоданудағы маңызын түсіндіру. |
Бейнеролик арқылы жаңа тақырыпты меңгерту |
Дескриптор: - Өлеңнің не туралы екенін айтады; - Өлеңге ат қояды; - Өз пікірін білдіреді. Әр дұрыс жауапқа бір балл |
Презентация № 2-4 |
|
|
8 минут |
Тәжірибе |
57-жаттығу, 33 бет.
Үстел үстінде Радио мен теледидар қатар тұратын, Үй
ішіндегілер Теледидарды қызықтайтын, Радионың бұғанқатты намысы
келетін. (Мәтін мазмұны бойынша Теледидар менРадионы салыстыра сипаттау. Қайсысының іс-әрекетін дұрыс емес екендігін түсіндіру) |
Адамның бойындағы оң және теріс қасиеттерін айыра білу |
Дескриптор -мәтінді оқиды негізгі ойды анықтайды. - іс-әрекеттерді салыстырады, бағалайды Әр дұрыс жауапқа бір балл |
Презентация № 5 |
|
|
3 минут |
Бекіту |
59-жаттығу. Көңіл –күй лебіздері мен олардың атауын сәйкестендіру. Үйге тапсырма ретінде ұсынамын: 58-жаттығу. Мәтіндегі өтіну әдеп сөздерін қатыстырып, диалог құра. Құраған диалогіңді дәптерге жаз. Өзге адамдардың сөзіне рұқсатсыз араласпаған жақсы. Ал ол соншалықты қажет болса, «кешіріңіз» немесе «ғафу етіңіз, сөзіңізді бөлейін деп тұрмын», «сөзіңізді бөлуге бола ма?» деген сөздермен сөйлесіп отырғандардан рұқсат сұраған жөн. Бұл әдептілікті білдіреді. |
Әдепті сөздерді қолдануға дағдыландыру |
Дескриптор
Әр дұрыс жауапқа бір балл Дескриптор
Әр дұрыс жауапқа бір балл |
Презентация № 6 |
|
|
Деңгейі |
Оқушының жетістігіне қойылатын балл |
Оқу бағдарламасын меңгеру сапасы |
Бағалау рубрикаторы |
|
“Нашар” |
1-3 балл |
1-30% |
Мәтіннің негізгі бөліктерін табуда, түрлерін анықтауда толық мағлұмат бере алмайды. Мұғалімнің көмегін қажет етеді. |
|
“Қанағаттанарлық” |
4-5 балл |
31-50% |
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады. Мәтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтауда шатастырады. Мәтіннің түрлерін толық сипаттай алмайды. |
|
“Жақсы” |
6-7балл |
51-80% |
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді, мәтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін табады. Мәтін түрлерін анықтауда қателесулер болды. |
|
“Өте жақсы” |
8-10 балл |
81-100% |
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға
жауап береді, мәтіннің түрлері мен құрылым дық бөліктерін
табады. Мәтін туралы өткен материалды
толық біледі. |
шағым қалдыра аласыз













