Сөйлеу түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөйлеу түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы

Таңдау пәні: Қазақ тілі

Атауы: Сөз және тіл мәдениеті

Мерзімі:

Мектеп:

Сыныбы: 4 Пән мұғалімі:

Сабақтың тақырыбы

Сөйлеу түрлері(ауызша)

Сабақтың жалпы мақсаты

  • Тіл туралы мәтіндер, өлеңдер, мақал-метелдер, нақыл сөздер арқылы сана-сезімдерін оянады.

  • Сөздік қорлары дамиды;

  • Фунционалдық сауаттылығы артады.

Күтілетін нәтиже

Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады.

Көрнекіліктер

Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер

Сабақтың ұйымдастырылу барысы:

Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті

Миға шабуыл

1.Тіл – жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт – жойылған жұрт.

2. Әркімнің туған тілі – туған шеше,

Оған бала міндетті сан мың есе.

3.Берілген мақал – мәтелдерді толықтырыңдар.1. .... көтермегенді тіл көтереді. (Піл)

2.... ойлағанды тіл бітіреді.(Ми)3.Тіл ... өткір.(қылыштан)4.Тіл көңілдің –... .(кілті)

Мағынаны тану

Ауызша сөйлеу диалогтік және монологтік болып бөлінеді. Екі немесе одан да көп адамдардың арасында әңгіме,сөйлесу түрінде жүретін диалогтік сөйлеу үрдісінде адам сұрақ қояды және оған жауап береді, сын-пікір айтады, қолдау және қарсылық білдіреді. Күнделікті және жай әңгімеде диалогиялық сөйлеу оның алдын ала қойылған мақсатты сипатта және жоспары болмайды. Осындай әңгіменің бағыт-бағдары және оның нәтижелері белгілі дәрежеде қатысушьшардың айтқандарымен анықталады. Егер әңгіме қатаң белгіленген міндетке бағындырылса, диалогтік сөйлеу мақсатты сипатта болады, айтылатын ойлар кең түрде беріледі. Мысалы, белгілі бір мәселені анықтау үшін әдейі ұйымдасқан әңгімеде диалогтік сөйлеу осылай өткізіледі.


«Ана тілің арың бұл …» тақырыбында ауызша мәтін құрастыру.


Рефлексия

Елбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес.


-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап,  сабақты тұжырымдау

Бағалау

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
1186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі