|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөйлеу түрлері(ауызша) |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Миға шабуыл 1.Тіл – жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт – жойылған жұрт. 2. Әркімнің туған тілі – туған шеше, Оған бала міндетті сан мың есе. 3.Берілген мақал – мәтелдерді толықтырыңдар.1. .... көтермегенді тіл көтереді. (Піл) 2.... ойлағанды тіл бітіреді.(Ми)3.Тіл ... өткір.(қылыштан)4.Тіл көңілдің –... .(кілті) |
||
|
Мағынаны тану Ауызша сөйлеу диалогтік және монологтік болып бөлінеді. Екі немесе одан да көп адамдардың арасында әңгіме,сөйлесу түрінде жүретін диалогтік сөйлеу үрдісінде адам сұрақ қояды және оған жауап береді, сын-пікір айтады, қолдау және қарсылық білдіреді. Күнделікті және жай әңгімеде диалогиялық сөйлеу оның алдын ала қойылған мақсатты сипатта және жоспары болмайды. Осындай әңгіменің бағыт-бағдары және оның нәтижелері белгілі дәрежеде қатысушьшардың айтқандарымен анықталады. Егер әңгіме қатаң белгіленген міндетке бағындырылса, диалогтік сөйлеу мақсатты сипатта болады, айтылатын ойлар кең түрде беріледі. Мысалы, белгілі бір мәселені анықтау үшін әдейі ұйымдасқан әңгімеде диалогтік сөйлеу осылай өткізіледі.
«Ана тілің арың бұл …» тақырыбында ауызша мәтін құрастыру. |
||
|
Рефлексия Елбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес. -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеу түрлері
Сөйлеу түрлері
|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөйлеу түрлері(ауызша) |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Миға шабуыл 1.Тіл – жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт – жойылған жұрт. 2. Әркімнің туған тілі – туған шеше, Оған бала міндетті сан мың есе. 3.Берілген мақал – мәтелдерді толықтырыңдар.1. .... көтермегенді тіл көтереді. (Піл) 2.... ойлағанды тіл бітіреді.(Ми)3.Тіл ... өткір.(қылыштан)4.Тіл көңілдің –... .(кілті) |
||
|
Мағынаны тану Ауызша сөйлеу диалогтік және монологтік болып бөлінеді. Екі немесе одан да көп адамдардың арасында әңгіме,сөйлесу түрінде жүретін диалогтік сөйлеу үрдісінде адам сұрақ қояды және оған жауап береді, сын-пікір айтады, қолдау және қарсылық білдіреді. Күнделікті және жай әңгімеде диалогиялық сөйлеу оның алдын ала қойылған мақсатты сипатта және жоспары болмайды. Осындай әңгіменің бағыт-бағдары және оның нәтижелері белгілі дәрежеде қатысушьшардың айтқандарымен анықталады. Егер әңгіме қатаң белгіленген міндетке бағындырылса, диалогтік сөйлеу мақсатты сипатта болады, айтылатын ойлар кең түрде беріледі. Мысалы, белгілі бір мәселені анықтау үшін әдейі ұйымдасқан әңгімеде диалогтік сөйлеу осылай өткізіледі.
«Ана тілің арың бұл …» тақырыбында ауызша мәтін құрастыру. |
||
|
Рефлексия Елбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес. -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
шағым қалдыра аласыз













