Материалдар / Сөйлеуді дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлеуді дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
«Масақ» Мақсаты:Мәтінді айтып беру іскерліктерін қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2021
360
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



4 Ұйымдастырылған оқу қызметі жоспары

Педагогтың аты-жөні

Жумашбекова С.Т

Күні

24.09.21ж

Тобы

9 ересек топ

Білім беру саласы

«Коммуникация»

Бөлім

Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы

«Масақ»

Мақсаты

Мәтінді айтып беру іскерліктерін

қалыптастыру

Сөздік жұмыс

масақ, диірмен,

Көптілді компонент

Бидай-пшеница, тауық-петух;тышқан-мышь.

Ресурстар

бидайдың масағын, диірмен , қапта тұрған ұн суреті, пештің суреті, бәліш суретін

Барысы

ҰОҚ кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Тәрбиеленушінің әрекеті

Кіріспе бөлім

Қуыршақ театры: «Масақ» ертегісінің кейіпкерлері қонаққа келеді

Балалар қуанады

Негізгі бөлім

Қуыршақ театрының қойылымы:

Ертеде екі Тышқан және дауысы әдемі бір Әтеш өмір сүріпті. Екі Тышқанның біреінің аты Круть, екіншісінікі Верть екен.

Тышқандар күніге тек ойнауды, өлең атып, билеуді ғана біліпті. Ал Әтеш таң атысымен барлығын өзінің әсем дауысымен оятып, бірден жұмысқа кірісе екен. Сөйтіп, бір күні ауланы сыпырып жүргенде жерден бидайдың масағын тауып алады. Әтеш шақырып, былай депті: -Қараңдаршы, мен нені таптым? Тышқандар тезірек жүгіріп келіп, былай деді: О, оны үгіту керек. Әтеш: Ал оны кім үгітеді? Круть: Мен емес,- деді. Верть: Мен де емес,- деп айқалады. Әтеш: Жарайды, ендеше онда мен үгітейін. Сөйтіп, Әтеш жұмысқа кірісті. Ал тышқандар болса, ойнап, би билеп жүрді. Біраздан соң әтеш жұмысын бітіріп, екі тышқанды шақырды. Әтеш: Круть, Верть қараңдаршы мен қаншама дән үгіттім. Тышқандар жүгіріп келіп, екеуі бірдей шиқылдады. Круть, Верть: Енді дәнді диірменге салып, ұн етіп үгіту керек Әтеш: Ал кім көтереді? Круть: Мен емес. Верть: Мен де емес. Әтеш: Жарайды, ендеше мен дәнді диірменге салайын. Сөйтіп, иығына қапты салып алып Әтеш кетті. Ал Тышқандар сол уақыты бір-біріне секіріп ойнады. Әтеш қайтадан диірменімен оралып, Тышқандарды шақырып: Мен ұн әкелдім,- деді. Ал Тышқандар:Ай, жарайсың, Әтеш. Енді осы ұнды илеп, пешке салып, бәліш пісіру керек. Сонда әтеш: Кім енді илейді?- дейді. Ал Тышқандар болса баяғынша жауап берді. Тышқандар: Мен емес, мен де емес,- деді. Әтеш: Қайтадан өзім жасайтын секілдімін. Сөйтіп, әтеш ұнды илейді, отынды әкелді, пешті жақты. Пеш қызып, оған бәлішті салды. Ал тышқандар сол уақытта уақыттарын жоғалтқан жоқ. Өлеңдерін айтты, билеп жүрді. Міне, бәліште пісті, Әтеш бәлішті үстел үстіне қойды, ал тышқандар болса бірден үстел басына жетіп келді. Круть: Ой, менің қарным ашты. Верть: Ох, менің жігім келіп тұр. Сөйтіп, үстелге отырып алды. Сонда Әтеш: Тоқтай тұрыңдар, тоқтай тұрыңдар. Алдымен сендер маған масақты кім тапты соны айтыңдаршы? Тышқандар: Сен таптың.- деп айғалады. Әтеш: Ал оны кім үгітті? Тышқандар: Сен үгіттің. Әтеш: Ал кім дәнді диірменге тартты? Тышқандар: Тағы да сен,- ақырын айтты.Әтеш: Ал сендер не істедіңдер, сонда? Не деп айтындарын білмей, айтатын жауаптары болмады. Сонымен Круть пен Верть үстелден тұрып кете берді. Ал әтеш болса оларды ұстамады.Себебі: мұндай еріншек пен жалқауларға бәліш берудің де қажеті жоқ деп түсінді. Сұрақ-жауап: Балалар сендерге кейіпкер соңынан сөздерін қайталап отырған ұнады ма? Ал сендер не түсіндіндер? Ендеше мақал-мәтелді қайталайық: Жалқаудың жаны тәтті, Еңбектің наны тәтті. -Әрине, балалар, еңбекпен табылған нан тәтті. -Жақсы, балалар өз орынымыздан тұрып, сергіту жаттығуын орындайық. Сергіту жаттығуы. Қанат жаям жалма-жан Талпынғандай ұшуға. Иіліп келіп қол созам, Аяғымның ұшына.

Дидактикалық ойын: Қайсысы ірімшікті жақсы көреді? Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін дамыту.

Балалар қуанып, әр кеіпкердің сөзін қайталап отырады.





Ойынды қызыға ойнайды.






Балалар қуанып, әр кеіпкердің сөзін қайталап отырады.














-Енді дәнді диірменге салып, ұн етіп үгіту керек.

















- Менімше, қайтадан өзім жасайтын секілдімін.





- Ой, менің қарным ашты.

- Ох, менің жегім келіп тұр.



- Тоқтай тұрыңдар, тоқтай тұрыңдар. Алдымен сендер маған масақты кім тапты соны айтыңдаршы?

-Ал оны кім үгітті.

-Сен үгіттің.

- Ал кім дәнді диірменге тартты?

-Тағы да сен

-Бәрін де сен, бәрін де сен!

- Ал сендер не істедіңдер, сонда?


Әрине, ұнады. Ертегінің қысқаша мазмұнын айтып шығады.


















«Жалқаудың жаны тәтті,

Еңбектің наны тәтті»





Балалар сергіту жаттығуын орындайды.




Қорытынды бөлім

Жаңа сөздерді дұрыс айтуға ұсыныс білдіру.

Балалар ұсынысты қабылдайды



Тексерді:

Ескерту:



Педагогикалық қолдауына мұқтаж болған балалар:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!