«Еркетай» ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 19.09.2018 жыл
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім беру саласы: Қатынас
Өтпелі тақырып: «Сүйікті ойыншықтар»
Тарау: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Біздің ойыншықтарымыз».
Мақсаттары:
1.Тәрбиелік: Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: Бүлдіршіндердің ойыншықтары туралы түсінігін кеңейту, олардың аттарын атай отырып сипаттауға үйрету.
3.Оқыту: Өз ойыншықтары туралы әңгімелету.
Билингвалдық компонент: ойыншықтар –игрушки,ботақан-верблюжонок,түйе-верблюд,сиыр-корова,бұзау-теленок,куыршақ-кукла,мысық-кот.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық кезеңі
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде.
Қуанады достарым,
Арайлап атқан күнге.
-Сендердің қандай ойыншығың
бар?
-Ойыншықтарыңды жақсы көресіңдер ме?
-Қандай? (үлкен, кішкентай).
-Сендер онымен ойнап болған соң, орнына жинайсыңдар ма?
-Ойыншықтардың тұратын жерін білесің
бе?
2. Негізгі бөлімі
-Балалар, сендерде топта ең сүйікті ойыншықтарын бар ма?
-Енді оны алып келіндер.
-Алдияр сен қандай ойыншықты алдын?
Алдиярдың ең сүйікті ойыншығы машина.
-Сен машинамен қалай ойнайсын?
-Ал Аяулым сен қандай ойыншықты алдын?
-Ол сенің сүйікті ойыншығын ба?
Балалар біздің топта тағыда қандай ойыншықтар бар?
Тақпақ жаттату:
Іші толған бөлменің,
Ойыншығым көп менің.
Босқа жинап қоймайық,
Келе ғой досым ойнайық!
Сергіту сәті:
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті-қолын жуады
«Не артық?» дидактикалық ойыны.
Суреттен не артық екенін
табады.
3. Қорытынды
- Біз бүгін не туралы сөйлестік?
- Ойыншықтармен сендер не істейсіңдер?
-Балалар ойыншықтарды сындыруға,лақтыруға бола ма?
Өте жақсы балалар.
Балаларды мадақтау, мақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеуді дамыту конспектісі: Тақырыбы: "Біздің ойыншықтарымыз"
Сөйлеуді дамыту конспектісі: Тақырыбы: "Біздің ойыншықтарымыз"
«Еркетай» ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 19.09.2018 жыл
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім беру саласы: Қатынас
Өтпелі тақырып: «Сүйікті ойыншықтар»
Тарау: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Біздің ойыншықтарымыз».
Мақсаттары:
1.Тәрбиелік: Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: Бүлдіршіндердің ойыншықтары туралы түсінігін кеңейту, олардың аттарын атай отырып сипаттауға үйрету.
3.Оқыту: Өз ойыншықтары туралы әңгімелету.
Билингвалдық компонент: ойыншықтар –игрушки,ботақан-верблюжонок,түйе-верблюд,сиыр-корова,бұзау-теленок,куыршақ-кукла,мысық-кот.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық кезеңі
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде.
Қуанады достарым,
Арайлап атқан күнге.
-Сендердің қандай ойыншығың
бар?
-Ойыншықтарыңды жақсы көресіңдер ме?
-Қандай? (үлкен, кішкентай).
-Сендер онымен ойнап болған соң, орнына жинайсыңдар ма?
-Ойыншықтардың тұратын жерін білесің
бе?
2. Негізгі бөлімі
-Балалар, сендерде топта ең сүйікті ойыншықтарын бар ма?
-Енді оны алып келіндер.
-Алдияр сен қандай ойыншықты алдын?
Алдиярдың ең сүйікті ойыншығы машина.
-Сен машинамен қалай ойнайсын?
-Ал Аяулым сен қандай ойыншықты алдын?
-Ол сенің сүйікті ойыншығын ба?
Балалар біздің топта тағыда қандай ойыншықтар бар?
Тақпақ жаттату:
Іші толған бөлменің,
Ойыншығым көп менің.
Босқа жинап қоймайық,
Келе ғой досым ойнайық!
Сергіту сәті:
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті-қолын жуады
«Не артық?» дидактикалық ойыны.
Суреттен не артық екенін
табады.
3. Қорытынды
- Біз бүгін не туралы сөйлестік?
- Ойыншықтармен сендер не істейсіңдер?
-Балалар ойыншықтарды сындыруға,лақтыруға бола ма?
Өте жақсы балалар.
Балаларды мадақтау, мақтау.
шағым қалдыра аласыз













