Білім саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Қасқыр, түлкі, әтеш» ертегісі.
Мақсаты:
Дамытушылығы: Ертегі мазмұнын түсіндіру.
Білімділігі: Сөздік қорларын толықтыру,сөйлеу мәдениетін,ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға мейірімді болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ертегі мазмұнына сәйкес салынған сурет, слайд.
Жаңа сөздер: Шаһар, мұржа, күлтеле, ну орман.
Жүру барысы:
І. Жылулық шеңбері.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
Ертегі – бұл еркеше жанр. Ертегідегі жануарлар адам сияқты сөйлей алуы және адам үшін түрлі нәрселер істей алуы мүмкін. Ертегіде сиқырлы нәрселер бар.
Жануарлар, аңдар туралы қандай ертегі білесіңдер? Естеріңе түсіріңдерші.
(балалар көздерін жұмып, ата-аналарыңнан немесе басқа ересектерден тыңдаған ертегілерін естеріне түсіреді. 1-2 бала ертегі айтып береді).
ІІІ. Негізі бөлім. Тақтаға назар аударайық.
Жұмбақтар шешу.
-
Қырда жүрер ол жортып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұлтартып,
Қандай аң ол алдайтын? \түлкі\
-
Сұрғылт тартқан түсі бар,
Ақсиған көп тісі бар.
Тыным таппай жүгіріп,
Сілекейі маңын ториды,
Ауылдың өш бар иті. \қасқыр\
-
Басында айдары бар,
Иегінде сақалы бар. \Әтеш\
Ендеше, бүгінгі танысатын ертегіміздің тақырыбы: «Қасқыр, түлкі, әтеш»
Мағынан тану
Ертегі тыңдау \ертегі слайдтағы суреттер арқылы түсіндіріледі\
Сөздік жұмыс.
Шахар – қала
Күлтеле – шоқтау, шоғырлау.
Мұржа – пештің, ошақтың түтін шығаратын мойны, түтіндік.
Сергіту сәті.
Ал, балалар, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп
Бір отырып, бір тұрып,
Бойымызды созайық
Белімізді жазайық.
Оңға – оңға түзу тұр
Жоғары – төмен қарайық,
Орнымызды табайық .
Сұрақ – жауап:
-
Ертегі кейіпкерлерін атаңдар?
-
Ертегі кейіпкерлерін сипаттау.
-
Түлкі Қасқыр мен Әтешке қандай тапсырма береді?
-
Түлкі өзі не істеді?
-
Ертегі қалай аяқталады?
Балалардың пікірлерін тыңдау.
Балалар сендерге ертегідегі кейіпкерлердің қайсысы ұнады, қайсысы ұнамады?
Шахар салу үшін не істеу керек екен?
IV. Дәптермен жұмыс.
«Қасқыр, түлкі және әтештің жолын тап»
Шарты: Дәптерге ертегідегі кейіпкерлердің үйлеріне апаратын жолын сызып көрсету.
V. «Ненің даусы?» ойыны \қасқыр, ұлиды, әтеш шақырады\
VI. Венн диаграммасы.
Қасқыр мен Әтеш салыстырылады.
VII. Қасқыр, әтеш, түлкі сөздерін үш тілде айтқызу.
Қасқыр – волк – wolf
Әтеш – петух – fox
Түлкі – лиса - cock
VIII. Әтеш, түлкі сөздерін қатыстырып сөз тіркестері мен сөйлемдер құрату.
Ертегіні рөльге бөліп ойнату.
XI. Кері байланыс.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеуді дамыту "Қасқыр,түлкі,әтеш" ертегісі
Сөйлеуді дамыту "Қасқыр,түлкі,әтеш" ертегісі
Білім саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Қасқыр, түлкі, әтеш» ертегісі.
Мақсаты:
Дамытушылығы: Ертегі мазмұнын түсіндіру.
Білімділігі: Сөздік қорларын толықтыру,сөйлеу мәдениетін,ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға мейірімді болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ертегі мазмұнына сәйкес салынған сурет, слайд.
Жаңа сөздер: Шаһар, мұржа, күлтеле, ну орман.
Жүру барысы:
І. Жылулық шеңбері.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
Ертегі – бұл еркеше жанр. Ертегідегі жануарлар адам сияқты сөйлей алуы және адам үшін түрлі нәрселер істей алуы мүмкін. Ертегіде сиқырлы нәрселер бар.
Жануарлар, аңдар туралы қандай ертегі білесіңдер? Естеріңе түсіріңдерші.
(балалар көздерін жұмып, ата-аналарыңнан немесе басқа ересектерден тыңдаған ертегілерін естеріне түсіреді. 1-2 бала ертегі айтып береді).
ІІІ. Негізі бөлім. Тақтаға назар аударайық.
Жұмбақтар шешу.
-
Қырда жүрер ол жортып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұлтартып,
Қандай аң ол алдайтын? \түлкі\
-
Сұрғылт тартқан түсі бар,
Ақсиған көп тісі бар.
Тыным таппай жүгіріп,
Сілекейі маңын ториды,
Ауылдың өш бар иті. \қасқыр\
-
Басында айдары бар,
Иегінде сақалы бар. \Әтеш\
Ендеше, бүгінгі танысатын ертегіміздің тақырыбы: «Қасқыр, түлкі, әтеш»
Мағынан тану
Ертегі тыңдау \ертегі слайдтағы суреттер арқылы түсіндіріледі\
Сөздік жұмыс.
Шахар – қала
Күлтеле – шоқтау, шоғырлау.
Мұржа – пештің, ошақтың түтін шығаратын мойны, түтіндік.
Сергіту сәті.
Ал, балалар, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп
Бір отырып, бір тұрып,
Бойымызды созайық
Белімізді жазайық.
Оңға – оңға түзу тұр
Жоғары – төмен қарайық,
Орнымызды табайық .
Сұрақ – жауап:
-
Ертегі кейіпкерлерін атаңдар?
-
Ертегі кейіпкерлерін сипаттау.
-
Түлкі Қасқыр мен Әтешке қандай тапсырма береді?
-
Түлкі өзі не істеді?
-
Ертегі қалай аяқталады?
Балалардың пікірлерін тыңдау.
Балалар сендерге ертегідегі кейіпкерлердің қайсысы ұнады, қайсысы ұнамады?
Шахар салу үшін не істеу керек екен?
IV. Дәптермен жұмыс.
«Қасқыр, түлкі және әтештің жолын тап»
Шарты: Дәптерге ертегідегі кейіпкерлердің үйлеріне апаратын жолын сызып көрсету.
V. «Ненің даусы?» ойыны \қасқыр, ұлиды, әтеш шақырады\
VI. Венн диаграммасы.
Қасқыр мен Әтеш салыстырылады.
VII. Қасқыр, әтеш, түлкі сөздерін үш тілде айтқызу.
Қасқыр – волк – wolf
Әтеш – петух – fox
Түлкі – лиса - cock
VIII. Әтеш, түлкі сөздерін қатыстырып сөз тіркестері мен сөйлемдер құрату.
Ертегіні рөльге бөліп ойнату.
XI. Кері байланыс.
шағым қалдыра аласыз













