Ұйымдастыру-шылық
-ізденістік
|
-Сендердің сүйікті
ойыншықтарын бар ма?
-Қандай ойыншықты жақсы
көресіңдер?
-Ойыншықтарды қалай ұстау
керек?
Сурет бойынша
жұмыс:
-Қандай әдемі дүкен! Дүкенде
қандай ойыншықтарды көріп
тұрсыңдар?
-Динараға тек қана үлкен
ойыншықтар ұнапты.
-Балалар, үлкен ойыншықтарды
кім атап көрсетеді?
Үлкен
ойыншықтар:Скуби-Ду,Гарфилд,Панда.
-Осы ойыншық аттарын бірге
қайталайықшы?
-Скуби-Ду-ит,Гарфилд-мысық,
Панда-аю.
Билингвальды компонент:
аю-медведь,ит-собака, мысық-кошка.
Тәрбиеші ойыншықтарды атағанда
«б», «п»
Дыбыстарына мән беріп
қайталайды.
-Динара осы ойыншықтардың
ішінен Скуби-Ду итін таңдады.
Үлестірмелі материалдармен
жұмыс.
Ойыншықтардың арасынан Спанч
Бобтың, үрпек Винни және Панданың суреттерін
табу.
Жеке жұмысты қажет ететін
балалардан ойыншықтардың атауын, түр-түсін
сұрау.
Сергіту
сәті:
Оңға,оңға түзу
тұр.
Солға,солға түзу
тұр.
Алға қарай бір
адым,
Жоғары-төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
«Дүкендегі кезек» дидактикалық
ойыны.
Тәрбиеші
ойыншықтарды қаз-қатар тізіп, сатушы болып отырады, балалар кезекке
тұрып,ұнаған ойыншықтарын сатып
алады.
|
-Бар.
Балалардың жауабы
тыңдалады.
-Ойыншықты ұқыпты,таза,
сыңдырмай ұстау керек.
Балалар сұрақтарға жауап бере
отырып, дүкендегі ойыншықтарды
атайды.
-Үлкен
ойыншықтар.
Скуби-Ду,Гарфилд,
Панда.
Аю-медведь,ит-собака,мысық-кошка
сөздерін қайталайды.
Қайталайды.
Балалар ойыншықтардың арасынан
Спанч Боб,Панда және үрпек
Винниді
табады.
Бірге қайталап,сәйкес қимыл
жасайды.
Ойын барысында он
шақты бала кезекке тұрып, сатушыдан ұнаған ойыншығын сатып
алады.
|