Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы

    Аудандық балалар өнер мектебінің мұғалімі Еркинбаева Гүлсинай Таганбаевна

    Сабақтың тақырыбы: Соль диез минор тональдігінде t5/3-s5/3-d5/3 аккордтар айналымы.



    Бөлім

    Теория бөлімі

    Педагогтың Т.А.Ә (болған жағдайда)

    Еркинбаева Гулсинай Таганбаевна

    Күні

    15.02.2023ж

    Секция немесе үйірме атауы, топ

    Сольфеджио 3 класс

    Сабақтың мақсаты:

    Сольфеджио сабағының бір бөлігі болып саналатын музыкалық диктант жазудың әдіс-тәсілдерін күнделікті сольфеджио сабақтарында қолданылып отырса,ол оқушының эстетикалы, музыкалық қаблетін арттыруда зор көмегін тигізері сөзсіз. Музыкалық диктантты жазудың аталған түрлерін жүйелі түрде сабақта қолданып,оны оқушы, дұрыс уақытылы кезең-кезеңімен ұсынып,әр оқушының есту , сезіну , қабылдау , ішкі көркею қабілеттерін дер кезінде ескере отырса ұстаз еңбегі еш кетпейді. Әр сабақ сайын музыкалық диктанттын әр – түрлі кезеңіне ауысып отырса онда оқушының музыкалық қаблеті оның ішінде: есту ,сезіну, ішкі түйсік, қабылдау рефлекстері оянып ішкі жан дүниесі музыкалық дыбыстарды таза дұрыс қабылдауларына зор ықпал етеді.

    Жоғары,орташа,төмен дыбыстар, түрлі ұзақтықтар арқылы есту қабілетін дамыту.

    Альтерациялық белгілерін қайталау, диез/бемоль көбею ретін қайталау.

    Үшдыбыстылық аккордтарды мажор және минор тональдіктерінде құрып үйрену.

    Аккордтардың басқыштары мен толық атауларын қайталау.

    Аккордтардың айналу жүйесін қайталау.

    Жоғары,орташа,төмен дыбыстар, түрлі ұзақтықтар арқылы есту қабілетін дамыту.

    Соль диез минор тональдігімен танысу.




    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі

    /уақыты/

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Күтілетін нәтиже

    Ресурстар

    І. Ұйымдастыру

    Сабақ басталмас бұрын сыныптың тазалығына мән беру.

    Оқушылармен үш тілде әуенмен сәлемдесу:

    Сәлеметсіздерме балалар!

    Оқушылардың сабаққа қатысын қадағалап,түгендеу.

    Оқушылардың оқу құралдарын түгендеу.


    Сәлеметсізбе!

    Берілген сұрақтарға жауап беру.

    Оқушылар амандасады.

    ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

    Оқушылардан үйге берілген

    Тапсырманы сұрау.

    Құруға берілген интервалдарды тексеру. Тақырыпты ауызша сұрау.

    Оқушыларды бағалап көтермелеу.

    Құрған аккордттарды оқушылардан клавиатурамен ауызша сұрау.

    Қар кесегі ойыны-оқушылар өздері үйден дайындап келген сұрақтарын қағазға жазып,келесі топқа лақтырады. Әр топ қағазды ашып сұрақтар- ға жауап береді.




    Үшдыбысты аккордтарды толық атау мен басқышта рын жатқа айту.

    Си мажор тональдігінде

    Т5/3-S5/3-D5/3 аккордтар айналымының құрылуын тексеру.

    № 153-жат. дирижерлау


    Уйге берілген тапсырманы барлық оқушы лардың орын -дауы.

    Жаттығуды өз бетінше талдап, дирижерлап айту.





    Жаттығулар,клавиатура, плакаттар.




    ІІІ. Жаңа сабақ.

    Жаңа сабақты бастамас бұрын өткен тональдіктерді қайталау.

    C dur – a moll 0

    G dur – e moll 1#

    D dur – b moll 2#

    A dur – f # moll 3#

    E dur- c # moll 4#

    B dur – gis moll 5#

    Мажор және минорда негізгі үшдыбыстылық.

    Соль-диез минор (gis-moll) — минорлық тональность, тоникасы соль-диез, бес диез кілт белгісі бар.

    Диез/бемоль кілт белгісінің көбею ретін атап өту.

    Мажор және минорда негізгі үшдыбыстылық.

    t5/3-s5/3-d5/3 аккордттары мен басқыштары.

    Терция бойымен орналасқан үш дыбыстан тұратын аккордты үшдыбыстық аккорд деп атаймыз.

    Үшдыбыстықтың екі айналымы бар: секстаккорд, квартсекст аккорд.

    Мажор және минордың негізгі басқыштарына орналасқан жеті дыбыстықтың үшеуі – тоника (t),субдоминанта (s) доминанта (d) үшдыбыстықтарының негізгі басқыштары.

    t5\3- І, ІІІ,V

    t6-ІІІ,V,I

    t6\4-V,I, III

    s5\3-IV, VI, I

    s6-VI, I, IV

    s6\4-I, IV, VI


    d5\3-V, VII, II

    d6- VII, II, V

    d6\4-II, V,VII


    t5\3-тоникалық терцквинт аккорд

    t6-тоникалық секст аккорд

    t6\4-тоникалық квартсекст аккорд


    s5\3-субдоминеанталық терцквинтаккорд

    s6-субдоминанталық секст -аккорд

    s6\4-субдоминанталық квартсекстаккорд


    d5\3-доминанталық терц- квинтаккорд

    d6-доминанталық секстаккорд

    d6\4-доминанталық кварт секстаккорд

    Аккордтарды тональдіктерде құрып түсіндіру,әуендетіп айту.

    Жаңа тақырыпты түсініп, сабақ барысында қойылған сұрақтарға жауап беру. Мұғаліммен бірге до мажор - ре минор тональдігінде үшдыбысты аккордтарды толық атау мен басқыштарын ауызша айту.

    Т5/3-S5/3-D5/3 – аккордтар айналымын құрылғанын мұғалімге тексерту.



    Оқушылар жаңа сабақта өткен тақырыпты, дәптерлеріне жазып алу.

    Мысал ретінде құрылған аккордтары нота дәптерге жазу.

    Оқулық, тақта, магнит тақташалар, кестелер, оқулықтар, фортепиано аспабы, лото-интервалдар, көрнекі плакаттар.

    Аккордтарды басқыштары жазылған плакаттар.

    Интерактив тақтасы. Слайд.Түрлі-түсті борлар.

    Клавиатура

    Дирижерлау схемасы жазылған плакаттар.


    Соль-диез минор

    gis-moll



    C dur – a moll 0

    G dur – e moll 1#

    D dur – b moll 2#

    A dur – f # moll 3#

    E dur- c # moll 4#

    B dur – gis moll 5#





    Натуралдық, гармониялық, мелодиялық



    Интервалдар

    Ре мажор тональдігінде – D – dur (фа#до#)


    Ү3-Т5-Т1-К6-Ү7-Т8 (аспапта ойнаған интерваларды табу/клавиатурада ауызша құру)

    (ре-фа#, соль-ре, ля-ля, ми-ре#, фа-фа)


    III I V VII III(2октава)
    I IV V II III

    ІV. Жаттығумен жұмыс.

    № 153 - жаттығу.

    Жаттығуды талдау:

    1. Өлшемі - 2/4

    2. Тональдігі – соль мажор

    G-dur

    1. Такт саны – 8

    2. Нота ұзақтықтары -сегіздік,он алтылық, пауза.

    Шапалақтап ырғағын соғып оқушыларға жаттығуды айтқызу.

    Жаттығуды әртүрлі ырғақта айту.

    Екі топқа бөліп, екі түрлі ырғақта жаттығуды айтқызу.

    Жаттығуды талдау барысында интервалдар туралы сұрақтар қою ауызша.

    Жаттығудың соңғы тактысында оқушылар өздері ырғақ ойлап табады.

    Оқушылар жаттығуға қойылған сұрақтарға жауап беру.

    Жаттығуды өз бетімен талдау.

    Денені түзу ұстау.

    Тыныш, бір мезгілде демді алу.

    Жаттығуды бірден рет ретімен талдап айту.

    Жаттығуды қолды сермеу арқылы, өз өлшемінде дирижерлау.

    http://dmsh5-oskol.ru/wp-content/uploads/Kalmykov-Fridkin-Solfedzhio-I-chast.-Odnogolosie1.pdf

    Дирижерлау схемасы жазылған плакаттар.


    V. Тренинг

    А) Берілген әуеннің ырғағын тауып шапалақтап соғу.

    Сергіту жаттығуы әуенмен.


    Б) Оқушылар екі топқа бөлініп жабыстырмалы карточка арқылы ритмикалық жаттығу құрап, келесі топ ырғақты шапалақтап көрсетеді.


    В) Шар ойыны. Оқушылар жасырылған сұрақтарға жауап береді.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Еркинбаева Гүлсинай Таганбаевна
    17 Ақпан 2023
    501
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Соль диез минор тональдігінде t5/3-s5/3-d5/3 аккордтар айналымы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Соль диез минор тональдігінде t5/3-s5/3-d5/3 аккордтар айналымы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сольфеджио сабағының бір бөлігі болып саналатын музыкалық диктант жазудың әдіс-тәсілдерін күнделікті сольфеджио сабақтарында қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы

    Аудандық балалар өнер мектебінің мұғалімі Еркинбаева Гүлсинай Таганбаевна

    Сабақтың тақырыбы: Соль диез минор тональдігінде t5/3-s5/3-d5/3 аккордтар айналымы.



    Бөлім

    Теория бөлімі

    Педагогтың Т.А.Ә (болған жағдайда)

    Еркинбаева Гулсинай Таганбаевна

    Күні

    15.02.2023ж

    Секция немесе үйірме атауы, топ

    Сольфеджио 3 класс

    Сабақтың мақсаты:

    Сольфеджио сабағының бір бөлігі болып саналатын музыкалық диктант жазудың әдіс-тәсілдерін күнделікті сольфеджио сабақтарында қолданылып отырса,ол оқушының эстетикалы, музыкалық қаблетін арттыруда зор көмегін тигізері сөзсіз. Музыкалық диктантты жазудың аталған түрлерін жүйелі түрде сабақта қолданып,оны оқушы, дұрыс уақытылы кезең-кезеңімен ұсынып,әр оқушының есту , сезіну , қабылдау , ішкі көркею қабілеттерін дер кезінде ескере отырса ұстаз еңбегі еш кетпейді. Әр сабақ сайын музыкалық диктанттын әр – түрлі кезеңіне ауысып отырса онда оқушының музыкалық қаблеті оның ішінде: есту ,сезіну, ішкі түйсік, қабылдау рефлекстері оянып ішкі жан дүниесі музыкалық дыбыстарды таза дұрыс қабылдауларына зор ықпал етеді.

    Жоғары,орташа,төмен дыбыстар, түрлі ұзақтықтар арқылы есту қабілетін дамыту.

    Альтерациялық белгілерін қайталау, диез/бемоль көбею ретін қайталау.

    Үшдыбыстылық аккордтарды мажор және минор тональдіктерінде құрып үйрену.

    Аккордтардың басқыштары мен толық атауларын қайталау.

    Аккордтардың айналу жүйесін қайталау.

    Жоғары,орташа,төмен дыбыстар, түрлі ұзақтықтар арқылы есту қабілетін дамыту.

    Соль диез минор тональдігімен танысу.




    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі

    /уақыты/

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Күтілетін нәтиже

    Ресурстар

    І. Ұйымдастыру

    Сабақ басталмас бұрын сыныптың тазалығына мән беру.

    Оқушылармен үш тілде әуенмен сәлемдесу:

    Сәлеметсіздерме балалар!

    Оқушылардың сабаққа қатысын қадағалап,түгендеу.

    Оқушылардың оқу құралдарын түгендеу.


    Сәлеметсізбе!

    Берілген сұрақтарға жауап беру.

    Оқушылар амандасады.

    ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

    Оқушылардан үйге берілген

    Тапсырманы сұрау.

    Құруға берілген интервалдарды тексеру. Тақырыпты ауызша сұрау.

    Оқушыларды бағалап көтермелеу.

    Құрған аккордттарды оқушылардан клавиатурамен ауызша сұрау.

    Қар кесегі ойыны-оқушылар өздері үйден дайындап келген сұрақтарын қағазға жазып,келесі топқа лақтырады. Әр топ қағазды ашып сұрақтар- ға жауап береді.




    Үшдыбысты аккордтарды толық атау мен басқышта рын жатқа айту.

    Си мажор тональдігінде

    Т5/3-S5/3-D5/3 аккордтар айналымының құрылуын тексеру.

    № 153-жат. дирижерлау


    Уйге берілген тапсырманы барлық оқушы лардың орын -дауы.

    Жаттығуды өз бетінше талдап, дирижерлап айту.





    Жаттығулар,клавиатура, плакаттар.




    ІІІ. Жаңа сабақ.

    Жаңа сабақты бастамас бұрын өткен тональдіктерді қайталау.

    C dur – a moll 0

    G dur – e moll 1#

    D dur – b moll 2#

    A dur – f # moll 3#

    E dur- c # moll 4#

    B dur – gis moll 5#

    Мажор және минорда негізгі үшдыбыстылық.

    Соль-диез минор (gis-moll) — минорлық тональность, тоникасы соль-диез, бес диез кілт белгісі бар.

    Диез/бемоль кілт белгісінің көбею ретін атап өту.

    Мажор және минорда негізгі үшдыбыстылық.

    t5/3-s5/3-d5/3 аккордттары мен басқыштары.

    Терция бойымен орналасқан үш дыбыстан тұратын аккордты үшдыбыстық аккорд деп атаймыз.

    Үшдыбыстықтың екі айналымы бар: секстаккорд, квартсекст аккорд.

    Мажор және минордың негізгі басқыштарына орналасқан жеті дыбыстықтың үшеуі – тоника (t),субдоминанта (s) доминанта (d) үшдыбыстықтарының негізгі басқыштары.

    t5\3- І, ІІІ,V

    t6-ІІІ,V,I

    t6\4-V,I, III

    s5\3-IV, VI, I

    s6-VI, I, IV

    s6\4-I, IV, VI


    d5\3-V, VII, II

    d6- VII, II, V

    d6\4-II, V,VII


    t5\3-тоникалық терцквинт аккорд

    t6-тоникалық секст аккорд

    t6\4-тоникалық квартсекст аккорд


    s5\3-субдоминеанталық терцквинтаккорд

    s6-субдоминанталық секст -аккорд

    s6\4-субдоминанталық квартсекстаккорд


    d5\3-доминанталық терц- квинтаккорд

    d6-доминанталық секстаккорд

    d6\4-доминанталық кварт секстаккорд

    Аккордтарды тональдіктерде құрып түсіндіру,әуендетіп айту.

    Жаңа тақырыпты түсініп, сабақ барысында қойылған сұрақтарға жауап беру. Мұғаліммен бірге до мажор - ре минор тональдігінде үшдыбысты аккордтарды толық атау мен басқыштарын ауызша айту.

    Т5/3-S5/3-D5/3 – аккордтар айналымын құрылғанын мұғалімге тексерту.



    Оқушылар жаңа сабақта өткен тақырыпты, дәптерлеріне жазып алу.

    Мысал ретінде құрылған аккордтары нота дәптерге жазу.

    Оқулық, тақта, магнит тақташалар, кестелер, оқулықтар, фортепиано аспабы, лото-интервалдар, көрнекі плакаттар.

    Аккордтарды басқыштары жазылған плакаттар.

    Интерактив тақтасы. Слайд.Түрлі-түсті борлар.

    Клавиатура

    Дирижерлау схемасы жазылған плакаттар.


    Соль-диез минор

    gis-moll



    C dur – a moll 0

    G dur – e moll 1#

    D dur – b moll 2#

    A dur – f # moll 3#

    E dur- c # moll 4#

    B dur – gis moll 5#





    Натуралдық, гармониялық, мелодиялық



    Интервалдар

    Ре мажор тональдігінде – D – dur (фа#до#)


    Ү3-Т5-Т1-К6-Ү7-Т8 (аспапта ойнаған интерваларды табу/клавиатурада ауызша құру)

    (ре-фа#, соль-ре, ля-ля, ми-ре#, фа-фа)


    III I V VII III(2октава)
    I IV V II III

    ІV. Жаттығумен жұмыс.

    № 153 - жаттығу.

    Жаттығуды талдау:

    1. Өлшемі - 2/4

    2. Тональдігі – соль мажор

    G-dur

    1. Такт саны – 8

    2. Нота ұзақтықтары -сегіздік,он алтылық, пауза.

    Шапалақтап ырғағын соғып оқушыларға жаттығуды айтқызу.

    Жаттығуды әртүрлі ырғақта айту.

    Екі топқа бөліп, екі түрлі ырғақта жаттығуды айтқызу.

    Жаттығуды талдау барысында интервалдар туралы сұрақтар қою ауызша.

    Жаттығудың соңғы тактысында оқушылар өздері ырғақ ойлап табады.

    Оқушылар жаттығуға қойылған сұрақтарға жауап беру.

    Жаттығуды өз бетімен талдау.

    Денені түзу ұстау.

    Тыныш, бір мезгілде демді алу.

    Жаттығуды бірден рет ретімен талдап айту.

    Жаттығуды қолды сермеу арқылы, өз өлшемінде дирижерлау.

    http://dmsh5-oskol.ru/wp-content/uploads/Kalmykov-Fridkin-Solfedzhio-I-chast.-Odnogolosie1.pdf

    Дирижерлау схемасы жазылған плакаттар.


    V. Тренинг

    А) Берілген әуеннің ырғағын тауып шапалақтап соғу.

    Сергіту жаттығуы әуенмен.


    Б) Оқушылар екі топқа бөлініп жабыстырмалы карточка арқылы ритмикалық жаттығу құрап, келесі топ ырғақты шапалақтап көрсетеді.


    В) Шар ойыны. Оқушылар жасырылған сұрақтарға жауап береді.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Презентация 4 сынып
    17.02.2023
    501
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Еркинбаева Гүлсинай Таганбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации