Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Соль диез минор тональдігінде t5/3-s5/3-d5/3 аккордтар айналымы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы
Аудандық балалар өнер мектебінің мұғалімі Еркинбаева Гүлсинай Таганбаевна
Сабақтың тақырыбы: Соль диез минор тональдігінде t5/3-s5/3-d5/3 аккордтар айналымы.
Бөлім |
Теория бөлімі |
Педагогтың Т.А.Ә (болған жағдайда) |
Еркинбаева Гулсинай Таганбаевна |
Күні |
15.02.2023ж |
Секция немесе үйірме атауы, топ |
Сольфеджио 3 класс |
Сабақтың мақсаты: |
Сольфеджио сабағының бір бөлігі болып саналатын музыкалық диктант жазудың әдіс-тәсілдерін күнделікті сольфеджио сабақтарында қолданылып отырса,ол оқушының эстетикалы, музыкалық қаблетін арттыруда зор көмегін тигізері сөзсіз. Музыкалық диктантты жазудың аталған түрлерін жүйелі түрде сабақта қолданып,оны оқушы, дұрыс уақытылы кезең-кезеңімен ұсынып,әр оқушының есту , сезіну , қабылдау , ішкі көркею қабілеттерін дер кезінде ескере отырса ұстаз еңбегі еш кетпейді. Әр сабақ сайын музыкалық диктанттын әр – түрлі кезеңіне ауысып отырса онда оқушының музыкалық қаблеті оның ішінде: есту ,сезіну, ішкі түйсік, қабылдау рефлекстері оянып ішкі жан дүниесі музыкалық дыбыстарды таза дұрыс қабылдауларына зор ықпал етеді. Жоғары,орташа,төмен дыбыстар, түрлі ұзақтықтар арқылы есту қабілетін дамыту. Альтерациялық белгілерін қайталау, диез/бемоль көбею ретін қайталау. Үшдыбыстылық аккордтарды мажор және минор тональдіктерінде құрып үйрену. Аккордтардың басқыштары мен толық атауларын қайталау. Аккордтардың айналу жүйесін қайталау. Жоғары,орташа,төмен дыбыстар, түрлі ұзақтықтар арқылы есту қабілетін дамыту. Соль диез минор тональдігімен танысу. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі /уақыты/ |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
Ресурстар |
І. Ұйымдастыру |
Сабақ басталмас бұрын сыныптың тазалығына мән беру. Оқушылармен үш тілде әуенмен сәлемдесу: Сәлеметсіздерме балалар! Оқушылардың сабаққа қатысын қадағалап,түгендеу. Оқушылардың оқу құралдарын түгендеу. |
Сәлеметсізбе! Берілген сұрақтарға жауап беру. |
Оқушылар амандасады. |
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. |
Оқушылардан үйге берілген Тапсырманы сұрау. Құруға берілген интервалдарды тексеру. Тақырыпты ауызша сұрау. Оқушыларды бағалап көтермелеу. Құрған аккордттарды оқушылардан клавиатурамен ауызша сұрау. Қар кесегі ойыны-оқушылар өздері үйден дайындап келген сұрақтарын қағазға жазып,келесі топқа лақтырады. Әр топ қағазды ашып сұрақтар- ға жауап береді. |
Үшдыбысты аккордтарды толық атау мен басқышта рын жатқа айту. Си мажор тональдігінде Т5/3-S5/3-D5/3 аккордтар айналымының құрылуын тексеру. № 153-жат. дирижерлау |
Уйге берілген тапсырманы барлық оқушы лардың орын -дауы. Жаттығуды өз бетінше талдап, дирижерлап айту. |
Жаттығулар,клавиатура, плакаттар.
|
ІІІ. Жаңа сабақ. |
Жаңа сабақты бастамас бұрын өткен тональдіктерді қайталау. C dur – a moll 0 G dur – e moll 1# D dur – b moll 2# A dur – f # moll 3# E dur- c # moll 4# B dur – gis moll 5# Мажор және минорда негізгі үшдыбыстылық. Соль-диез минор (gis-moll) — минорлық тональность, тоникасы соль-диез, бес диез кілт белгісі бар. Диез/бемоль кілт белгісінің көбею ретін атап өту. Мажор және минорда негізгі үшдыбыстылық. t5/3-s5/3-d5/3 аккордттары мен басқыштары. Терция бойымен орналасқан үш дыбыстан тұратын аккордты үшдыбыстық аккорд деп атаймыз. Үшдыбыстықтың екі айналымы бар: секстаккорд, квартсекст аккорд. Мажор және минордың негізгі басқыштарына орналасқан жеті дыбыстықтың үшеуі – тоника (t),субдоминанта (s) доминанта (d) үшдыбыстықтарының негізгі басқыштары. t5\3- І, ІІІ,V t6-ІІІ,V,I t6\4-V,I, III s5\3-IV, VI, I s6-VI, I, IV s6\4-I, IV, VI d5\3-V, VII, II d6- VII, II, V d6\4-II, V,VII t5\3-тоникалық терцквинт аккорд t6-тоникалық секст аккорд t6\4-тоникалық квартсекст аккорд s5\3-субдоминеанталық терцквинтаккорд s6-субдоминанталық секст -аккорд s6\4-субдоминанталық квартсекстаккорд d5\3-доминанталық терц- квинтаккорд d6-доминанталық секстаккорд d6\4-доминанталық кварт секстаккорд Аккордтарды тональдіктерде құрып түсіндіру,әуендетіп айту. |
Жаңа тақырыпты түсініп, сабақ барысында қойылған сұрақтарға жауап беру. Мұғаліммен бірге до мажор - ре минор тональдігінде үшдыбысты аккордтарды толық атау мен басқыштарын ауызша айту. Т5/3-S5/3-D5/3 – аккордтар айналымын құрылғанын мұғалімге тексерту. |
Оқушылар жаңа сабақта өткен тақырыпты, дәптерлеріне жазып алу. Мысал ретінде құрылған аккордтары нота дәптерге жазу. |
Оқулық, тақта, магнит тақташалар, кестелер, оқулықтар, фортепиано аспабы, лото-интервалдар, көрнекі плакаттар. Аккордтарды басқыштары жазылған плакаттар. Интерактив тақтасы. Слайд.Түрлі-түсті борлар. Клавиатура Дирижерлау схемасы жазылған плакаттар.
gis-moll
C dur – a moll 0 G dur – e moll 1# D dur – b moll 2# A dur – f # moll 3# E dur- c # moll 4# B dur – gis moll 5# Натуралдық, гармониялық, мелодиялық
Интервалдар Ре мажор тональдігінде – D – dur (фа#до#)
Ү3-Т5-Т1-К6-Ү7-Т8 (аспапта ойнаған интерваларды табу/клавиатурада ауызша құру) (ре-фа#, соль-ре, ля-ля, ми-ре#, фа-фа) III I V VII
III(2октава) |
ІV. Жаттығумен жұмыс. |
№ 153 - жаттығу. Жаттығуды талдау:
G-dur
Шапалақтап ырғағын соғып оқушыларға жаттығуды айтқызу. Жаттығуды әртүрлі ырғақта айту. Екі топқа бөліп, екі түрлі ырғақта жаттығуды айтқызу. Жаттығуды талдау барысында интервалдар туралы сұрақтар қою ауызша. Жаттығудың соңғы тактысында оқушылар өздері ырғақ ойлап табады. |
Оқушылар жаттығуға қойылған сұрақтарға жауап беру. Жаттығуды өз бетімен талдау. Денені түзу ұстау. Тыныш, бір мезгілде демді алу. |
Жаттығуды бірден рет ретімен талдап айту. Жаттығуды қолды сермеу арқылы, өз өлшемінде дирижерлау. |
http://dmsh5-oskol.ru/wp-content/uploads/Kalmykov-Fridkin-Solfedzhio-I-chast.-Odnogolosie1.pdf Дирижерлау схемасы жазылған плакаттар. |
V. Тренинг |
А) Берілген әуеннің ырғағын тауып шапалақтап соғу. Сергіту жаттығуы әуенмен. Б) Оқушылар екі топқа бөлініп жабыстырмалы карточка арқылы ритмикалық жаттығу құрап, келесі топ ырғақты шапалақтап көрсетеді. В) Шар ойыны. Оқушылар жасырылған сұрақтарға жауап береді. |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |