Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сольфеджио ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Мақат аудандық білім беру бөліміндегі жедел басқару құқығындағы «Мақат балалар өнер мектебі»
Ашық сабақ
Тақырыбы: До мажор. Тұрақты, тұрақсыз және енгізбе дыбыстары.
Оқытушы: Тлеуқұлова Мереке
Сыныбы: 1
Пәні: Сольфеджио
Мақат 2021
Ашық сабақ жоспары
Пән аты: Сольфеджио
Сыныбы: 1
Күні: 18.11.2021ж
Уақыты: 16:15
Сабақтың тақырыбы: До мажор. Тұрақты, тұрақсыз дыбысы және енгізбе
дыбысы.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың бес сызықта орналасқан нота сауатын, 7
дыбыстарды әндету арқылы музыкалық сауатын одан әрі
дамыту, үйрету.
Пәнаралық байланыс: Музыка теориясы, музыка сауаты.
Көрнекіліктері: Бес нота сызығы бар тақта, интертақта, фортепиано,
компьютер.
Сабақтың жүрісі.
-
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сабақ
құралдарын тексеру. Сабаққа әзірлеу.
-
Сергіту сәті: Дауысқа жаттығу жасау. Гамманы әндету, 2/4 өлшемде
дирижерлау. Жартылық, ширектік, сегіздік ноталармен
әндету.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Үй тапсырмасын тексеру. Тоника және басқыштары мен құрылуы.
Тоника (гр tonos- дауыстың жоғарылауы, күшейту, негізгі мағынасы қатайту) – Ладтың басты тұрақты дыбысы. Ол әуеннің соңында немесе бір бөлімінде тұрса аяқталғандық сезім тудырады.
Тональдікте тоника I басқыш.
_______________________________________________________ _______________________________________________________ _______________________________________________________ _______________________________________________________ ________________________________________________________
№1 жаттығу 2/4 дирижерлап әндету.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Ойлан тап. «Тоника» сөзінен құралған сөзжұмбақты шешу.
Т
О
Н
И
К
А
-
2 ширектіктен құралған нота ұзақтығы
-
1 дыбыстың келесі сегізінші басқышта қайталануы
-
4 үлестен тұратын нота ұзақтығы
-
1-3 сызыққа дейінгі дыбыстарда оң жағында жоғары, 3 сызықтан бастап сол жағында төмен қарай орналасқан таяқша
-
2 сызықтан басталып жазылатын бірінші октаваның соль дыбысын білдіретін кілт
-
Музыкалық шығармаларда кездесетін музыкалық үзіліс.
-
Жаңа сабақ. До мажор тональдігі. Оның тұрақты, тұрақсыз және енгізбе дыбыстары.
Жалпы тональдік дегеніміз тоника дыбысымен айқындалатын ладтың орналасуындағы биіктік дәрежесі.
Ал мажор – (ит Maggiore, фр majeur, лат. Major – үлкен) тұрақты дыбыстары (I.III.V) үлкен (мажорлық) үшдыбыстық құратын лад. Мажор көңілді болып келеді. Мажордың параллелі минор.
До мажор тональдігі- 1 октаваның до мен 2октаваның до дыбысы аралығындағы дыбыстар.
-
Тоникасы До
-
Кілттік белгі болмайды.
-
Параллельді тональдік ля минор
-
Тоникалық үшдыбысы До ми соль
До мажордың тұрақты дыбысы I.III.V басқыштары, яғни до-ми-соль дыбыстарын құрайды. Ал тұрақсыз дыбысы II.IV.VI.VII басқыштар, олар ре-фа-ля-си дыбыстары. . Тұрақсыз дыбыстар тұрақтыға шешіледi. Тұрақсыз дыбыстардың іші боялып жазылады.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Енгізбе дыбыс деген тониканың екі жағын қоршап тұрған дыбыс. Оған VII II басқыштар жатады. До мажордың енгізбе дыбыстары си-ре дыбысы.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Кім жылдам. Карточкадағы сұрақ.
-
Тональдікте қай басқыш тоника ___
-
Тұрақты басқыштар нешінші басқыштар ___ ___ ___
-
Тұрақсыз басқыштар нешінші басқыштар ___ ___ ___ ___
-
До мажорда Соль нешінші басқыш ___
-
Енгізбе дыбысы нешінші басқыштар ___ ___
-
До мажордың паралельді үндестілігі ________________
-
До мажордың кілттік белгісі _______
-
Жаңа сабақты топтастыру.
Кілттік белгі жоқ
Тоникасы До
Параллель тональдік ля минор
До мажор
Тұрақсыз дыбыс ре-фа-ля-си
Енгізбе дыбысы си-ре
Тұрақты дыбыс до-ми-соль
-
Үйге тапсырма. До мажор тональдігі туралы түсінік және оның тұрақты, тұрақсыз, енгізбе дыбыстарын жаттау. До мажор гамма және №2 жаттығу дирижерлап әндету.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Оқушыларды бағалау.
-
Қортындылау.
Бүгінгі сабақта оқушылардың дауыстарына жаттығу жасап, үй тапсырмасы сұралды. Жаңа сабақ түсіндіріліп, оқушылар бағаланды. Сабақ қортындыланды.
Пайдаланылған әдебиеттер:
-
К.Киматова «Сольфеджио оқыту әдістемесі»
-
М.Гайсина «Сольфеджио, музыка теория негіздері»
-
И. Способин «Элементарная теория музыки»
-
Б.Калмыков. Г.Фридкин Сольфеджио 1 часть