Сабақтың
тақырыбы:
|
Шоқан Уәлиханов. «Ыстықкөл
күнделігі»
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Қазақ халқының ғалымы
Ш.Уәлиханов өмірі, өмір сүрген ортасы, ғылымға қосқан үлесі жайлы
оқушылардың шығармашылық жұмысы арқылы кең түрде мағлұмат
беру. Шоқан еңбектерінің құндылығы, ғылымға қосқан
үлесі жайлы талдау.
|
Сабақтың
түрі:
|
сын
тұрғысынан ойлау
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Оқушылардың бойында еліміздің
біртуар ұлы ғалымы Шоқанның өміріне деген қызығушылығын
арттыру.
|
Сабақтың
барысы
|
|
Мұғалімнің іс
-әрекеті
|
Оқушының іс
-әрекеті
|
Үй тапсырмасын
қайталау
|
ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы
қазақ әдебиетін өтіп, алдын ала үй тапсырмасы ретінде ұлы ғалым
Ш.Уәлиханов жайында баспасөз материалдарынан, қосымша әдебиеттерден
мәліметтер
|
ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы
қазақ әдебиетін өтіп, алдын ала үй тапсырмасы ретінде ұлы ғалым
Ш.Уәлиханов жайында баспасөз материалдарынан, қосымша әдебиеттерден
мәліметтер дайынд.
|
Топпен
жұмыс
|
Оқушылар 3 топқа
бөлініп, жұмыстанады.
1-топ.Шоқанның
өмірбаяны
2-топ. Шоқан
шығармалары.
3-топ. Шоқан
зерттеуші.
|
Оқушылар 3 топқа
бөлініп, жұмыстанады.
1-топ.Шоқанның
өмірбаяны
2-топ. Шоқан
шығармалары.
3-топ. Шоқан
зерттеуші.
|
Жаңа
сабақ
|
Шоқанның «Ыстықкөл күнделігі»
туралы мәлімет (2оқушы)
|
2 оқушы «Ыстықкөл күнделігі»
шығармасы туралы мәлімет
дайынд.
|
Тест
сұрақтары
|
Тестпен
жұмыс
«Артығын
тап!» (ауызша орындалатын
тапсырма)
|
Тест арқылы өткенді
қайталау
|
Сабақты
бекіту:
|
5 жолдық тұжырымдама:
1. Кім? (Шоқан)
2. Қандай? (Алғыр, ақылды, білімді, өнерлі, зерек)
3. Не істеді? (зерттеді, саяхат жасады, аралады)
4. Синоним. (зерттеуші – ғалым, алғашқы – тұңғыш, атақты – белгілі,
танымал –әйгілі)
5. Бір
сөйлем. (Ш. Уәлиханов – қазақтың тұңғыш әскери ғалымы)
|
5 жол өлең
жазу
|
Рефлексия . Ой
толғаныс.
|
– Ал, балалар, көңіл – күйлерің
қалай? Сонымен бүгінгі сабақта кім туралы айттық? Нені ойға тоқып,
жадымызға сақтауға тиіспіз? Сабақты қорытындылау.
Білімдерін
бағалау.
|
Ой
қорыту
|
Үй
тапсырма
|
Шоқанның шығармалары туралы
мәлімет дайынд
|
Шоқанның шығармалары
туралы мәлімет дайынд
|
.
Тест сұрақтар:
І топ сұрақтары:
1. Шоқанның әкесінің аты.
2.Шоқанның орыс досы.
3.Шоқанның атақты саяхаты.
4. Шоқанның арғы атасы.
5. Шоқан зерттеген қырғыз жыры.
ІІ топ сұрақтары:
1.Шоқанның Қашқарға барғандағы
есімі.
2.Шоқанның шешесінің аты.
3.Шоқанның жарының аты.
4.Шоқанның нағашысы кім.
5.Қанша жасынды қайтыс болды?
ІІІ топ сұрақтары
1.Шоқанның әжесінің аты.
2.Шоқанның кадет корпусына түскен және бітірген
жылдары.
3.Кеңес дәуірінде Шоқан жайлы жазған
ғалым.
4.Шоқан қай жерді қағазға
түсірді.
5.Шоқанның балалық шағы қай жерде
өтті.
«Артығын тап!»
(ауызша орындалатын
тапсырма)
Шоқан Уәлиханов
...
Ғалым
Құрылысшы
Саяхатшы
Шоқан Уәлиханов саяхат жасаған
жерлер...
Қашқарияға
Ыстықкөлге
Текеліге
Шоқан Уәлиханов
шығармалары
«Абай жолы»
«Манас»
“Алты шаһарға сапар”
Шоқан Уәлихановтың ескерткіші орнатылған
жер
Алтынемел
Астана
Алматы
«Аққан жұлдыз» романының
авторы
С.Дөнентаев
С.Мұқанов
С.Мәуленов
Сабақты бекіту:
5 жолдық тұжырымдама:
1. Кім? (Шоқан)
2. Қандай? (Алғыр, ақылды, білімді, өнерлі, зерек)
3. Не істеді? (зерттеді, саяхат жасады, аралады)
4. Синоним. (зерттеуші – ғалым, алғашқы – тұңғыш, атақты – белгілі,
танымал –әйгілі)
5. Бір сөйлем. (Ш. Уәлиханов – қазақтың тұңғыш әскери ғалымы)
Рефлексия . Ой
толғаныс.
– Ал, балалар, көңіл – күйлерің қалай? Сонымен бүгінгі сабақта кім
туралы айттық? Нені ойға тоқып, жадымызға сақтауға тиіспіз?
Сабақты қорытындылау. Білімдерін бағалау.
Үйге тапсырма:
«Егер мен ғалым болсам...» тақырыбына эссе
жазу.
Мұғалімнің қорытынды сөзі.
- Балалар, бүгін барлықтарың сабақта тамаша жұмыс істедіңдер.
Сендерге үлкен рахмет! Шығыста «Сау дене, азат ақыл, адал көңіл –
үшеуімен бақытты болады өмір» деген нақыл сөз бар екен . Сол
айтқандай, дені сау, құрыш білекті, батыл жүректі, салауатты өмір
салтын орнықтыруға дайын тұратын ұрпақ болып өсіңдер! Білімдерің
шыңдала түсуіне тілектеспін!Сабақ аяқталды.