Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
Аспан әлемінің
құпиялары
|
Мектеп:
№23
|
Күні:23.03.19
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Шоқжұлдыздар
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
5 О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз
көзқарасын білдіру.
|
Сабақтың
мақсаты
|
1. Барлық оқушылар орындай
алады: Шоқжұлдыздар мәтінін оқып, мазмұнын
түсінеді.
2. Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: Мәтіннің мазмұнына қатысты сұрақ таңдап, болжам
жасай алады.
3. Кейбір оқушылар орындай
алады: «Шоқжұлдыздар» тақырыбына шағын мәтін
құрайды.
|
Бағалау
критерийі
|
Тақырып бойынша үйренген
сөздерін қолдана алады, мәтіндегі көтерілген мәселелерге
көзқарастарын білдіре алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік Ел»
жалпыұлттық идеясының құндылықтары
6-тарау. Тарихтың, мәдениет пен
тілдің біртұтастығы
Туған жеріміздің тарихында
бірнеше мыңжылдықтар
бар, оның беттерінде
ата-бабаларымыздың ұлы істері
сақталған. Қазақ халқының
тарихы – бұл бірігу
тарихы.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Жаратылыстану, бейнелеу
өнері
|
Алдыңғы
білім
|
Шоқжұлдыздар туралы қосымша
мағлұматтар жинақтау
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10
мин.
І Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызамын:
Оқушылармен сәлемдесемін,
түгендеймін.
Топқа
бөлемін
І топ ІІ
топ
Аспан
Жұлдыз
Миға
шабуыл
Сергіту
сәті
Сабақтың мақсатымен
таныстырамын.
Сөздікпен
жұмыс
Шо
қжұлдыз, жорамалдаған,
мәңгілік өзгермейді,
құдайлар,
орталы
, ілім, дәлелдеу, дөңгелек,
ғылымды дамыту.
|
Шаттық
шеңбері
Бейнефильм
|
Сабақтың
ортасы
30
мин.
|
1 -тапсырма.
«Шашылған сөздер» әдісі Шашылған сөздерден сөйлем
құраңдар. Көп сөйлем құраған оқушы жеңімпаз
атанады.
Шоқжұлдыз,
қозғалмайды, жорамалдаған, мәңгілік өзгермейді, ілім дәлелдеген,
дөңгелек. ғылымды дамыт.
Белсенді
әдіс: «Шашылған
сөздер»
Қалыптастырушы бағалау:
Бағдаршам

2-
тапсырма. Мәтінді түсініп оқы, мәтіннің
ішінен қалаған екі сұрақты таңдап өз көзқарасыңды білдіріп болжам
жаса.
Белсенді әдіс: Қар
кесегі
Қалыптастырушы бағалау:
Баспалдақ

3-тапсырма. «Оймоншақ»
ойыны. Төрт топқа бөлініңдер. «Біз
жұлдызшымыз» тақырыбына мәтін құраңдар.
Белсенді
әдіс: «Оймоншақ»
әдісі.
Қалыптастырушы бағалау:
Қолдау көрсету.

|
Үлестірме
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
5
мин.
|
Кері
байланыс «БББ»
стратегиясы
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Білдім
|
|
|
|
|
стикер
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Мәтінді түсініп оқы, мәтіннің
ішінен қалаған екі сұрақты таңдап өз көзқарасыңды білдіріп болжам
жаса.
Барынша қолдау
көрсету.
-Сен қандай Шоқжұлдызды
білесің? Сұрағына жауап береді.
Орташа қолдау
көрсету.
Берілген мәтін бойынша
жоспарды рет- ретімен орналастыр.
Қолдау көрсету
аз.
Мәтіннің ішінен қалаған екі
сұрақтар таңдап өзі болжам жасайды.
|
Бағдаршам
Баспалдақ
Қолдау
көрсету
|
Топ ережесін
сақтайды.
Топ бір- біріне құрмет
көрсетеді.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы, қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол жеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты
тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және
неліктен?
|
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы
өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен
сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда
не нәрсеге назар аудару қажет?
|