(Ұ, Ө)Əліппе-дəптермен
жұмыс.
1-тапсырма.Суреттегі сағаттың дыбысы неге
«Шыр-р-р», шəйнектен неге «Пс-с-с», Ағаштан неге «Гу-у-у» деген
дыбыс шыққанын балалардан сұрайды. Балалардың жауабын толықтырып,
себебін түсіндіреді.
2-тапсырма.Суреттегі затты атату
(бақа). Бақа сөзіндегі дыбыстарды айтқызады: б-а-қ-а. Рөлге еніп
дауыстап айт
–
Бақа қалай дыбыстайды? (Бақа
бақылдайды: бақ-бақ). Сондай-ақ өздері жануар, жəндіктердің дыбысын
салады. Бақа сөзінің алғашқы дыбысынан басталатын сөз құрату: бала,
бас т.б.
(ПТ) Қорытынды жасау:
Дыбысты естиміз жəне айтамыз.
Дыбыстарды айтылуына қарап дауысты,
дауыссыз деп екі түрге бөлінетіні туралы
түсіндіреді.
(Ұ) Сергіту сəті: «Кім тапқыр?» Балалар
шеңбер жасап тұрады.
Ортаға бір баланы шақырып құлағына
сыбырлау.
Ортадағы бала естіген жануарды немесе құстың дыбысын салады. Қалған
балалар қандай жануар немесе кұс екенін тауып, қимылымен жүреді.
Бірінші тапқан бала ойынды
жалғастырады.
(Ө) Балалар өздерінің сүйікті
ертегілері жəне ондағы кейіпкерлер туралы қысқаша
баяндайды.
(Ұ) Əліппе-дəптермен
жұмыс.
4-тапсырма
1.Балалар сюжетті суретке қарап, қандай
ертегі екенін табады.
Ертегіні қысқаша мазмұндап кейіпкерлерін
атайды.
Адасқан қыз қалай дыбыстайды?
(Ау-у).
Түлкі бауырсақты көргенде қалай қуанды?
(Оо-о!)
Түлкі бауырсаққа не деп
айтты?
Балалар түлкінің дауысына салып
айтады.
5-тапсырма
Балалар суреттерді
атайды.
Педагог балалардан неге дыбыс шығарады,
неге дыбыс шығармайтыны сұрап, жауаптарын
толықтырады.
6-тапсырма
Берілген гүлдің суретін қолды үзбей
бастырып салады.
Педагог балаларға топтағы табиғат
бұрышындағы гүлдер туралы, оларды күтіп- баптау туралы айтып
береді.
Гүлдің
қасына екінші гүлдің суретін балалар өздері салып
бояйды.
|