Ұйымдастыру.
Сыныпты 1-3-ке дейін санау арқылы топқа
бөлу.
Ширату жаттығуы. (5
минут)
Үй
тапсырмасы тексеру
Мақсаты:үй тапсырмасын
тексеру
Күтілетін
нәтиже: кімнің не
білетінін анықтау
Тапсырмаға нұсқау:
«Кім жылдам?» Жақсы, әдемі, қой, сұлу,
жаман
• Осы сөздер қатарында қай
сөз артық? Неліктен? «қой» сөзі артық, себебі ол қимылды білдіреді,
яғни етістік, және заттың атауын білдіреді, яғни зат есім. Ал
қалғандары сын есімдер.
• Осы сөздерді сөздің
мағыналарына қарай топтаңдар. Мысалы, жақсы - жаман - қарама -
қарсы сөздер (антоним) әдемі, сұлу - мәндес, мағыналы сөздер
(синонимдер ), қой - айтылуы да,
жазылуы да бірдей, бірақ
мағынасы
әртүрлі сөздер
(омонимдер)
1) Көп мағынасын табу
(омонимдер)
Қызығушылықты ояту (5
минут) «Бейнетаспа әдісі»
Мақсаты: тақырып бойынша ережелерге
оқушы зейінін аударту,тыңдау арқылы мақал мазмұнын
түсіну.
Күтілетін
нәтиже:оқушы мақалды тыңдау арқылы
түсінуге талпыныс жасайды.
Нұсқау:«Дұрыс па, бұрыс па?»
ойыны
а) Дұрыс емес тұжырымды
түзетіп айту, дұрыс жауапты
дәлелдеу
Сөз мағынасының
түрлеріне 3 мысал келтіріп, сөйлем
құрастыру
Мағынасы мәндес, жуық
сөздер.
КБ: сұрақ-жауап
әдісі
Сұрақтар:
- жаңа
сабағымыз не
туралы?
-Не түсіндіңіздер?
|