"Сөздер ойыны" (ашық сабақ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сөздер ойыны" (ашық сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық және бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек бере алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Сөздер ойыны

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Синоним, антоним, омоним сөздерге мысалдар келтіру, сөйлеу барысында қолданып,талдай алады. Мақалдарды талдау арқылы тақырыптарын анықтау, тіл дамыту

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар : Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады . Мақал-мәтелдердің не екенін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырата алады .

Кейбір оқушылар : мақалдар айту жарысына еркін қатыса алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданып ,талдай алады.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Мақал-мәтелдер ішінен синоним, антоним, омоним сөздерді таба алады.

Алдыңғы оқу

Халық ауыз әдебиеті түрлерін біледі.

Жоспар

Жоспар

ланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

ресурстар

Сабақтың

басталуы

10 мин


Ұйымдастыру.

Сыныпты 1-3-ке дейін санау арқылы топқа бөлу.

Ширату жаттығуы. (5 минут)

Үй тапсырмасы тексеру

Мақсаты:үй тапсырмасын тексеру

Күтілетін нәтиже: кімнің не білетінін анықтау

Тапсырмаға нұсқау: «Кім жылдам?» Жақсы, әдемі, қой, сұлу, жаман

Осы сөздер қатарында қай сөз артық? Неліктен? «қой» сөзі артық, себебі ол қимылды білдіреді, яғни етістік, және заттың атауын білдіреді, яғни зат есім. Ал қалғандары сын есімдер.

Осы сөздерді сөздің мағыналарына қарай топтаңдар. Мысалы, жақсы - жаман - қарама - қарсы сөздер (антоним) әдемі, сұлу - мәндес, мағыналы сөздер (синонимдер ), қой - айтылуы да,

жазылуы да бірдей, бірақ мағынасы

әртүрлі сөздер (омонимдер)

1) Көп мағынасын табу (омонимдер)

Қызығушылықты ояту (5 минут) «Бейнетаспа әдісі»

Мақсаты: тақырып бойынша ережелерге оқушы зейінін аударту,тыңдау арқылы мақал мазмұнын түсіну.

Күтілетін нәтиже:оқушы мақалды тыңдау арқылы түсінуге талпыныс жасайды.

Нұсқау:«Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны

а) Дұрыс емес тұжырымды түзетіп айту, дұрыс жауапты дәлелдеу

Сөз мағынасының түрлеріне 3 мысал келтіріп, сөйлем құрастыру

Мағынасы мәндес, жуық сөздер.

КБ: сұрақ-жауап әдісі

Сұрақтар:

- жаңа сабағымыз не туралы?

-Не түсіндіңіздер?

Мақал-мәтел жарысы.«Арқаға арқа» мақал мәтелдерді бір адам бастайды, екіншісі жалғастырады.


Ғаламтор материал

дары



бейне

таспа

Сабақтың ортасы


25 мин








А

1-тапсырма( 5 минут) Пәнаралық байланыс


«Маршрут картасы» әдісі ТЖ

Мақсаты:.

Күтілетін нәтиже: тақырыпты ашады, ережені меңгереді.

Нұсқау:Отан туралы мақал-мәтелдерді дәптерге жазу. Орал қаласы туралы әңгімелеу

Кері байланыс

Смаиликтер. Жарайсыңдар !

В

2 - тапсырма( 10 минут) (Мақалдардытақырыптарына қарай бөліп беру)

Бағалау критерийі:

Синоним, антоним, омоним сөздерге мысалдар келтіреді,

сөйлеу барысында қолданып,талдай алады. Мақалдарды талдау арқылы тақырыптарын анықтайды.

С 3-тапсырма (10 минут):

«Танымыңды кеңейт»әдісі. Венн диаграммасы

Мақсаты:мақалдарды салыстыру арқылы оқушының талдау шеберліктерін жетілдіру.

Күтілетін нәтиже: талдау барысында өзіндік пікір,көзқарастарының дамуына ықпал ету

Нұсқау:Мақалдарды талда, осы тақырыпта білетін мақалдарыңды ата.

Схема 1

Кері байланыс.«Екі жұлдыз, бір тілек»



Қазақстан

Картасы






Оқулық «Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ»













Сабақтың

аяқталуы

Рефлек

сия

5 мин

Шығармашылық жұмыс. «Махамбет рухымен сырласу» тақырыбында шағын эссе жазу.

Кері байланыс

Шығу билеті

Сіз бүгін не үйрендіңіз ?

Сіз не білгіңіз келеді ?

Үйге тапсырма: Ережелерді қайталау, жаңа мақалдарды жаттау







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2021
588
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі