Материалдар / "Сөздер ойыны" (ашық сабақ)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Сөздер ойыны" (ашық сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық және бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек бере алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2021
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Сөздер ойыны

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Синоним, антоним, омоним сөздерге мысалдар келтіру, сөйлеу барысында қолданып,талдай алады. Мақалдарды талдау арқылы тақырыптарын анықтау, тіл дамыту

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар : Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады . Мақал-мәтелдердің не екенін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырата алады .

Кейбір оқушылар : мақалдар айту жарысына еркін қатыса алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданып ,талдай алады.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Мақал-мәтелдер ішінен синоним, антоним, омоним сөздерді таба алады.

Алдыңғы оқу

Халық ауыз әдебиеті түрлерін біледі.

Жоспар

Жоспар

ланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

ресурстар

Сабақтың

басталуы

10 мин


Ұйымдастыру.

Сыныпты 1-3-ке дейін санау арқылы топқа бөлу.

Ширату жаттығуы. (5 минут)

Үй тапсырмасы тексеру

Мақсаты:үй тапсырмасын тексеру

Күтілетін нәтиже: кімнің не білетінін анықтау

Тапсырмаға нұсқау: «Кім жылдам?» Жақсы, әдемі, қой, сұлу, жаман

Осы сөздер қатарында қай сөз артық? Неліктен? «қой» сөзі артық, себебі ол қимылды білдіреді, яғни етістік, және заттың атауын білдіреді, яғни зат есім. Ал қалғандары сын есімдер.

Осы сөздерді сөздің мағыналарына қарай топтаңдар. Мысалы, жақсы - жаман - қарама - қарсы сөздер (антоним) әдемі, сұлу - мәндес, мағыналы сөздер (синонимдер ), қой - айтылуы да,

жазылуы да бірдей, бірақ мағынасы

әртүрлі сөздер (омонимдер)

1) Көп мағынасын табу (омонимдер)

Қызығушылықты ояту (5 минут) «Бейнетаспа әдісі»

Мақсаты: тақырып бойынша ережелерге оқушы зейінін аударту,тыңдау арқылы мақал мазмұнын түсіну.

Күтілетін нәтиже:оқушы мақалды тыңдау арқылы түсінуге талпыныс жасайды.

Нұсқау:«Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны

а) Дұрыс емес тұжырымды түзетіп айту, дұрыс жауапты дәлелдеу

Сөз мағынасының түрлеріне 3 мысал келтіріп, сөйлем құрастыру

Мағынасы мәндес, жуық сөздер.

КБ: сұрақ-жауап әдісі

Сұрақтар:

- жаңа сабағымыз не туралы?

-Не түсіндіңіздер?

Мақал-мәтел жарысы.«Арқаға арқа» мақал мәтелдерді бір адам бастайды, екіншісі жалғастырады.


Ғаламтор материал

дары



бейне

таспа

Сабақтың ортасы


25 мин








А

1-тапсырма( 5 минут) Пәнаралық байланыс


«Маршрут картасы» әдісі ТЖ

Мақсаты:.

Күтілетін нәтиже: тақырыпты ашады, ережені меңгереді.

Нұсқау:Отан туралы мақал-мәтелдерді дәптерге жазу. Орал қаласы туралы әңгімелеу

Кері байланыс

Смаиликтер. Жарайсыңдар !

В

2 - тапсырма( 10 минут) (Мақалдардытақырыптарына қарай бөліп беру)

Бағалау критерийі:

Синоним, антоним, омоним сөздерге мысалдар келтіреді,

сөйлеу барысында қолданып,талдай алады. Мақалдарды талдау арқылы тақырыптарын анықтайды.

С 3-тапсырма (10 минут):

«Танымыңды кеңейт»әдісі. Венн диаграммасы

Мақсаты:мақалдарды салыстыру арқылы оқушының талдау шеберліктерін жетілдіру.

Күтілетін нәтиже: талдау барысында өзіндік пікір,көзқарастарының дамуына ықпал ету

Нұсқау:Мақалдарды талда, осы тақырыпта білетін мақалдарыңды ата.

Схема 1

Кері байланыс.«Екі жұлдыз, бір тілек»



Қазақстан

Картасы






Оқулық «Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ»













Сабақтың

аяқталуы

Рефлек

сия

5 мин

Шығармашылық жұмыс. «Махамбет рухымен сырласу» тақырыбында шағын эссе жазу.

Кері байланыс

Шығу билеті

Сіз бүгін не үйрендіңіз ?

Сіз не білгіңіз келеді ?

Үйге тапсырма: Ережелерді қайталау, жаңа мақалдарды жаттау







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!