Сөздің тура және ауыспалы мағынасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөздің тура және ауыспалы мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
материалды қазақ тілінде оқитын оқушыларға пайдасы тиеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: ТӨРТ ТҮЛІК. СӨЗДІК ҚОР ЖӘНЕ СӨЗДІК

Мектеп: Тереңкөл орта жалпы білім беретін мектебі

Күні: 06.11.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Нагумова Динара Жадигеровна

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары.

2-сағат:

5.1.2.1-әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру

5.3.2.1-жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: сөздік қор және сөздік құрам туралы мәліметті меңгереді

Көбісі: сөздік қор және сөздік құрамның ерекшелігін біледі, жаттығу орындағанда дұрыс қолданады

Кейбірі: ақапаратты салыстырып, олардың ортақ және жеке ерекшеліктерін анықтай алады.

Жетістік критерийлері

Сөздік құрам мен сөздік қордың ережесімен танысады;

Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері артады

Тілдік мақсаттары:

Оқушылар: төрт түлік пен олардың пірлері жайлы білімдерін кеңейтеді, сөздік қор мен сөздік құрамды меңгереді

Негізгі сөздер мен тіркестер: төрт түлік, төрт түліктің пірлері, сөздік қор, сөздік құрам

Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Төрт түлік малдың пірлерін атаңдар2.Түйе неліктен төрт түліктің төресі болып саналады?3. Сөздік қорға қандай сөздер енеді? 4. Сөздік қор мен сөздік құрамды қалай ажыратамыз?

Жазылым бойынша ұсыныстар: Ереже бойынша тапсырмалар орындайды.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет. Биология

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

1

2

3

4

5


Гүлдер арқылы 3 топқа бөлу. 1-тапсырмадағы мәтінді және мәтін бойынша тапсырмаларды оқытып, талқылау. Суреттер бойынша төрт түліктің пірлерін есте сақтату. Ақпараттардың дұрыс немесе бұрыстығын анықтату, сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіру. Ережені түсіндеру.

Гүлдер арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-тапсымадағы мәтінді және мәтін бойынша тапсырмаларды оқып, талқылайды. Суреттер бойынша төрт түліктің пірлерін есте сақтайды. Ақапараттардың дұрыс немесе бұрыстығын анықтайды, сөздерді мағынасына қарай сәйкестендереді. Ережені түсінеді.

Формативті бағалау

Сұрақтар салынған ұяшықтар


3-тапсырма. Үнтаспадан 17 аудионы тыңдату.

Мәтінді қаншалықты зер сала тыңдағанын тексеру мақсатында 3А тапсырмасын орындату жұптық тапсырма. Бірлесе жұптық жұмыс жасауға бейімдеу.

4-тапсырма. Негізгі сөздік қорға жататын сөздерді теріп жаздыру. 5-тапсырманы тақтада орындату. 2-тапсырманы орындату арқылы оқушылардың сөздік қорын байыту.

6-тапсырмада берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашу. Үйге тапсырма. 3Ә Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасату;

7.7Ә-тапсырмаларын орындату;

3-тапсырма. Үнтаспадан 17 аудионы тыңдайды.

Жұптық тапсырма. Бірлесе жұптық жұмыс жасауға бейімделеді.

4-тапсырма. Негізгі сөздік қорға жататын сөздерді теріп жазады. 5-тапсырма. Берілген үлгі бойынша сөздік қорды түрлендіреді.

2-тапсырма. Адамның дене мүшелерінің атауларынан жаңа сөздер жасайды.


6-тапсырмадағы берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашады. Үйге тапсырма. 3Ә Берілген сөздердің мағынасын түсіндірме сөздіктен тауып жазады.

7.7Ә-тапсырмаларын орындайды; «Қошқар мен Теке» мультфильмін қарау және жарнамалау.

Гүл шоқтары арқылы бағалау














«Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау

Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер

Қосымша материал

Мақал-мәтелдер:

Ақсақ қой түстен кейін маңырайды

***

Бір түлікке бай болғанша .

Әр түлікке сай бол

***

Қойшы көп болса, қой арам өледі

***

Есің кетсе, ешкі бақ

***

Нар жолында жүк қалмас.

***

Жақсы ат қамшы бастырмай шабады.

***

Жапалақ сипағанмен

Сұңқар болмас

Жабыны мақтағанмен

Тұлпар болмас

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Сабақ өз мақсатына жетті ма?

Сыынптағы ахуал қандай болды?

Саралау шаралары тиімді болды ма?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Тексерілді: ______________ Күні: ______________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
890
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі