|
Тақырыбы: ТӨРТ ТҮЛІК. СӨЗДІК ҚОР ЖӘНЕ СӨЗДІК |
Мектеп: Тереңкөл орта жалпы білім беретін мектебі |
||||
|
Күні: 06.11.2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Нагумова Динара Жадигеровна |
||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары. |
2-сағат: 5.1.2.1-әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру 5.3.2.1-жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: сөздік қор және сөздік құрам туралы мәліметті меңгереді Көбісі: сөздік қор және сөздік құрамның ерекшелігін біледі, жаттығу орындағанда дұрыс қолданады Кейбірі: ақапаратты салыстырып, олардың ортақ және жеке ерекшеліктерін анықтай алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Сөздік құрам мен сөздік қордың ережесімен танысады; Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері артады |
||||
|
Тілдік мақсаттары: |
Оқушылар: төрт түлік пен олардың пірлері жайлы білімдерін кеңейтеді, сөздік қор мен сөздік құрамды меңгереді |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: төрт түлік, төрт түліктің пірлері, сөздік қор, сөздік құрам |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Төрт түлік малдың пірлерін атаңдар2.Түйе неліктен төрт түліктің төресі болып саналады?3. Сөздік қорға қандай сөздер енеді? 4. Сөздік қор мен сөздік құрамды қалай ажыратамыз? |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: Ереже бойынша тапсырмалар орындайды.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет. Биология |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Гүлдер арқылы 3 топқа бөлу. 1-тапсырмадағы мәтінді және мәтін бойынша тапсырмаларды оқытып, талқылау. Суреттер бойынша төрт түліктің пірлерін есте сақтату. Ақпараттардың дұрыс немесе бұрыстығын анықтату, сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіру. Ережені түсіндеру. |
Гүлдер арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-тапсымадағы мәтінді және мәтін бойынша тапсырмаларды оқып, талқылайды. Суреттер бойынша төрт түліктің пірлерін есте сақтайды. Ақапараттардың дұрыс немесе бұрыстығын анықтайды, сөздерді мағынасына қарай сәйкестендереді. Ережені түсінеді. |
Формативті бағалау |
Сұрақтар салынған ұяшықтар |
|
|
|
3-тапсырма. Үнтаспадан №17 аудионы тыңдату. Мәтінді қаншалықты зер сала тыңдағанын тексеру мақсатында 3А тапсырмасын орындату жұптық тапсырма. Бірлесе жұптық жұмыс жасауға бейімдеу. 4-тапсырма. Негізгі сөздік қорға жататын сөздерді теріп жаздыру. 5-тапсырманы тақтада орындату. 2-тапсырманы орындату арқылы оқушылардың сөздік қорын байыту. 6-тапсырмада берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашу. Үйге тапсырма. 3Ә Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасату; 7.7Ә-тапсырмаларын орындату; |
3-тапсырма. Үнтаспадан №17 аудионы тыңдайды. Жұптық тапсырма. Бірлесе жұптық жұмыс жасауға бейімделеді. 4-тапсырма. Негізгі сөздік қорға жататын сөздерді теріп жазады. 5-тапсырма. Берілген үлгі бойынша сөздік қорды түрлендіреді. 2-тапсырма. Адамның дене мүшелерінің атауларынан жаңа сөздер жасайды. 6-тапсырмадағы берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашады. Үйге тапсырма. 3Ә Берілген сөздердің мағынасын түсіндірме сөздіктен тауып жазады. 7.7Ә-тапсырмаларын орындайды; «Қошқар мен Теке» мультфильмін қарау және жарнамалау. |
Гүл шоқтары арқылы бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау |
Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер |
|
|
Қосымша материал |
Мақал-мәтелдер: Ақсақ қой түстен кейін маңырайды *** Бір түлікке бай болғанша . Әр түлікке сай бол *** Қойшы көп болса, қой арам өледі *** Есің кетсе, ешкі бақ *** Нар жолында жүк қалмас. *** Жақсы ат қамшы бастырмай шабады. *** Жапалақ сипағанмен Сұңқар болмас Жабыны мақтағанмен Тұлпар болмас |
||||
|
Рефлексия |
|||||
|
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? |
Сабақ өз мақсатына жетті ма? |
Сыынптағы ахуал қандай болды? |
Саралау шаралары тиімді болды ма? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Тексерілді: ______________ Күні: ______________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы
|
Тақырыбы: ТӨРТ ТҮЛІК. СӨЗДІК ҚОР ЖӘНЕ СӨЗДІК |
Мектеп: Тереңкөл орта жалпы білім беретін мектебі |
||||
|
Күні: 06.11.2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Нагумова Динара Жадигеровна |
||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары. |
2-сағат: 5.1.2.1-әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру 5.3.2.1-жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: сөздік қор және сөздік құрам туралы мәліметті меңгереді Көбісі: сөздік қор және сөздік құрамның ерекшелігін біледі, жаттығу орындағанда дұрыс қолданады Кейбірі: ақапаратты салыстырып, олардың ортақ және жеке ерекшеліктерін анықтай алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Сөздік құрам мен сөздік қордың ережесімен танысады; Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері артады |
||||
|
Тілдік мақсаттары: |
Оқушылар: төрт түлік пен олардың пірлері жайлы білімдерін кеңейтеді, сөздік қор мен сөздік құрамды меңгереді |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: төрт түлік, төрт түліктің пірлері, сөздік қор, сөздік құрам |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Төрт түлік малдың пірлерін атаңдар2.Түйе неліктен төрт түліктің төресі болып саналады?3. Сөздік қорға қандай сөздер енеді? 4. Сөздік қор мен сөздік құрамды қалай ажыратамыз? |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: Ереже бойынша тапсырмалар орындайды.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет. Биология |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Гүлдер арқылы 3 топқа бөлу. 1-тапсырмадағы мәтінді және мәтін бойынша тапсырмаларды оқытып, талқылау. Суреттер бойынша төрт түліктің пірлерін есте сақтату. Ақпараттардың дұрыс немесе бұрыстығын анықтату, сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіру. Ережені түсіндеру. |
Гүлдер арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-тапсымадағы мәтінді және мәтін бойынша тапсырмаларды оқып, талқылайды. Суреттер бойынша төрт түліктің пірлерін есте сақтайды. Ақапараттардың дұрыс немесе бұрыстығын анықтайды, сөздерді мағынасына қарай сәйкестендереді. Ережені түсінеді. |
Формативті бағалау |
Сұрақтар салынған ұяшықтар |
|
|
|
3-тапсырма. Үнтаспадан №17 аудионы тыңдату. Мәтінді қаншалықты зер сала тыңдағанын тексеру мақсатында 3А тапсырмасын орындату жұптық тапсырма. Бірлесе жұптық жұмыс жасауға бейімдеу. 4-тапсырма. Негізгі сөздік қорға жататын сөздерді теріп жаздыру. 5-тапсырманы тақтада орындату. 2-тапсырманы орындату арқылы оқушылардың сөздік қорын байыту. 6-тапсырмада берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашу. Үйге тапсырма. 3Ә Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасату; 7.7Ә-тапсырмаларын орындату; |
3-тапсырма. Үнтаспадан №17 аудионы тыңдайды. Жұптық тапсырма. Бірлесе жұптық жұмыс жасауға бейімделеді. 4-тапсырма. Негізгі сөздік қорға жататын сөздерді теріп жазады. 5-тапсырма. Берілген үлгі бойынша сөздік қорды түрлендіреді. 2-тапсырма. Адамның дене мүшелерінің атауларынан жаңа сөздер жасайды. 6-тапсырмадағы берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашады. Үйге тапсырма. 3Ә Берілген сөздердің мағынасын түсіндірме сөздіктен тауып жазады. 7.7Ә-тапсырмаларын орындайды; «Қошқар мен Теке» мультфильмін қарау және жарнамалау. |
Гүл шоқтары арқылы бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау |
Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер |
|
|
Қосымша материал |
Мақал-мәтелдер: Ақсақ қой түстен кейін маңырайды *** Бір түлікке бай болғанша . Әр түлікке сай бол *** Қойшы көп болса, қой арам өледі *** Есің кетсе, ешкі бақ *** Нар жолында жүк қалмас. *** Жақсы ат қамшы бастырмай шабады. *** Жапалақ сипағанмен Сұңқар болмас Жабыны мақтағанмен Тұлпар болмас |
||||
|
Рефлексия |
|||||
|
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? |
Сабақ өз мақсатына жетті ма? |
Сыынптағы ахуал қандай болды? |
Саралау шаралары тиімді болды ма? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Тексерілді: ______________ Күні: ______________
шағым қалдыра аласыз













