|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөзге дыбыстық талдау жасау |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Миға шабуыл
Ең
бірінші бақытым — Халқым менің, |
||
|
Мағынаны тану 1. Ана тілің алпыс тілге татиды. 2. Тілін білмейтіндер емес, тілін білгісі келмейтіндер - мәңгүрт. 3. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. 4. Тіл - достықтың алтын көпірі. 5. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. 6. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. 7. Тілі өлген ел - тірі өлген ел . 8. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. Тапсырма: Мақал-мәтелдердің мағынасын түсініп,бір мақалды алып,дыбыстық талдау жасау. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. Тіл - достықтың алтын көпірі. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. |
||
|
Рефлексия -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөзге дыбыстық талдау жасау
Сөзге дыбыстық талдау жасау
|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөзге дыбыстық талдау жасау |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Миға шабуыл
Ең
бірінші бақытым — Халқым менің, |
||
|
Мағынаны тану 1. Ана тілің алпыс тілге татиды. 2. Тілін білмейтіндер емес, тілін білгісі келмейтіндер - мәңгүрт. 3. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. 4. Тіл - достықтың алтын көпірі. 5. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. 6. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. 7. Тілі өлген ел - тірі өлген ел . 8. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. Тапсырма: Мақал-мәтелдердің мағынасын түсініп,бір мақалды алып,дыбыстық талдау жасау. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. Тіл - достықтың алтын көпірі. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. |
||
|
Рефлексия -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
шағым қалдыра аласыз













