-
сабақ. Көпбұрыш түрлері. Шаршының жəне тіктөртбұрыштың қасиеттері
|
Тақырыбы: Спорт жəне туризм денсаулықты нығайтады. |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
2-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Оқыту мақсаттары |
2.3.1.1. Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату жəне атау; тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін анықтау. 2.3.1.2. Көпбұрыштарды жүйелеу. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||
|
• бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) мен фигуралардың түрлерін (тікбұрыш, шаршы) танып біледі. |
|||
|
Көптеген оқушылар: |
|||
|
|||
|
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
• фигураларды түрлі белгілері бойынша жүйелеуді біледі. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: • сөйлеу барысында бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың атауын қолдана алады. Пəндік лексика жəне терминология: Бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, көпбұрыш). |
||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау: |
|||
|
–Əр топтың фигураларына не ортақ? –Тақтадағы фигураларды қандай екі топқа бөлуге болады? |
|||
|
Жазу: |
|||
|
Фигураларды латын алфавитінің əріптерімен белгілеу. |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Бұрыштардың, фигуралардың түрлері. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт (минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|
|
0–2 |
Ынталандыру. Бүгін біз тағы да денсаулығымызды нығайтып, оның күшті жəне төзімді болуына əсер ететін нəрсе туралы айтамыз. |
|
|
|
3–5
|
Өзектендіру. Жұптық жұмыс. «Шаршыны жина» ойыны. Тақтада фигураларға бөлінген 3 шаршы бейнеленген. Олар фигураларға бөлінген. Мұғалім оқушылардан шаршы қандай фигуралардың көмегімен жасалғанын айтуларын сұрайды.
(Оқушылар барлық фигураларды атайды.) –Бұлар – үшбұрыштар мен төртбұрыштар.
|
Құрастырмалы жинақ, тақта. |
|
|
6–10
|
Мақсат қою. Парталарда фигуралардың жинағы жатыр. Ол оқушылардың тақтада көрсеткен жинағына сəйкес келеді. Мұғалім фигураларды үшбұрыштар мен төртбұрыштарға бөлуді ұсынады. (Партада жұппен орындайды.) Мұғалім төртбұрыштарға арналған тапсырма ұсынады. |
Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материалдар. |
|
|
|
–Ойланындар, оларды топтарға бөлуге бола ма? Мұғалім мынадай екі топқа бөлуді ұсынады: тіктөртбұрыштар жəне тіктөртбұрыштар емес. (2 оқушы тақтада жұмыс жасайды.) –Не байқадыңдар? Оқушылар тіктөртбұрыштар мен шаршылардың бір топта болатыны туралы қорытынды жасайды. – Неліктен? –Өйткені барлық фигуралардың бұрыштары тік. –Сабақтың тақырыбын тұжырыдандар. –Біз тіктөртбұрыштар мен шаршылар туралы айтамыз.
|
|
||||||||||||||||||
|
11–30 |
Жаңаны ашу а) «Дұрыс жəне бұрыс пікірлер» тəсілі. Мұғалім. –Сендердің парталарыңда мына тақтадағы тəрізді кесте сызылған парақтар жатыр.
Сұрақтардың нөмірі цифрлармен көрсетілген. Мұғалім «... рас па?» деп аяқталатын сұрақтарды оқиды. Сендер жұптасып талдайсыңдар. Егер рас болса, екінші қатарға «+» белгісін, ал егер жоқ болса, онда «–» белгісін қоясыңдар.
4.Тіктөртбұрыштың шаршы екені рас па? 5.Шаршының барлық бұрыштары тік екені рас па? 6.Шаршының барлық қабырғалары тең екені рас па? Оқушыларкестені толтырады. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. Оқулықпен жұмыс. Оқулықтан 3-тапсырманы орындау ұсынылады. Өзіндік жұмыс. Дəптердегі 2-тапсырма бағалау критерийлері бойынша тексерумен орындалады. Оқушылар фигуралардың қандай белгілері бойынша топтастырылғанын анықтайды. |
Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материалдар.
Оқулық. |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
31–36
|
Жаңаны қолдану. Оқулықтағы 5-тапсырма «Іріктеуші машина» ойыны жұптасып немесе топтасып ойналады. Мұғалім алдын ала іріктеуші машинаның неге арналғаны туралы əңгіме жүргізеді. Бұл машинаға фигураларды қандай белгілері бойынша таңдайды? Бұрыштарының саны жəне қабырғаларының саны бойынша таңдайды. Бұдан кейін оқушылар өзбетімен жұмыс жасайды жəне алынған нəтижелерді салысырады. Өткенді қолдану. Мұғалім 3-тапсырманы дəптерге орындауды ұсынады, оқушылар сұлбаларды талдайды. Оларды санды деректермен толықтырады. Есептердің қайсысы бір амалмен, қайсысы екі амалмен шығарылғанын анықтайды. Шешуін жəне жауабын анықтайды. |
Дəптер.
Оқулық. |
||||||||||||||||||
|
|
Рефлексия. –Бүгін қандай тақырыппен жұмыс жасадық? –Өздерің үшін нені анықтадыңдар? –Бұл білімді қайда қолдануға болады? Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалау ұсынылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Спорт жəне туризм денсаулықты нығайтады.
Спорт жəне туризм денсаулықты нығайтады.
-
сабақ. Көпбұрыш түрлері. Шаршының жəне тіктөртбұрыштың қасиеттері
|
Тақырыбы: Спорт жəне туризм денсаулықты нығайтады. |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
2-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Оқыту мақсаттары |
2.3.1.1. Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату жəне атау; тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін анықтау. 2.3.1.2. Көпбұрыштарды жүйелеу. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||
|
• бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) мен фигуралардың түрлерін (тікбұрыш, шаршы) танып біледі. |
|||
|
Көптеген оқушылар: |
|||
|
|||
|
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
• фигураларды түрлі белгілері бойынша жүйелеуді біледі. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: • сөйлеу барысында бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың атауын қолдана алады. Пəндік лексика жəне терминология: Бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, көпбұрыш). |
||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау: |
|||
|
–Əр топтың фигураларына не ортақ? –Тақтадағы фигураларды қандай екі топқа бөлуге болады? |
|||
|
Жазу: |
|||
|
Фигураларды латын алфавитінің əріптерімен белгілеу. |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Бұрыштардың, фигуралардың түрлері. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт (минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|
|
0–2 |
Ынталандыру. Бүгін біз тағы да денсаулығымызды нығайтып, оның күшті жəне төзімді болуына əсер ететін нəрсе туралы айтамыз. |
|
|
|
3–5
|
Өзектендіру. Жұптық жұмыс. «Шаршыны жина» ойыны. Тақтада фигураларға бөлінген 3 шаршы бейнеленген. Олар фигураларға бөлінген. Мұғалім оқушылардан шаршы қандай фигуралардың көмегімен жасалғанын айтуларын сұрайды.
(Оқушылар барлық фигураларды атайды.) –Бұлар – үшбұрыштар мен төртбұрыштар.
|
Құрастырмалы жинақ, тақта. |
|
|
6–10
|
Мақсат қою. Парталарда фигуралардың жинағы жатыр. Ол оқушылардың тақтада көрсеткен жинағына сəйкес келеді. Мұғалім фигураларды үшбұрыштар мен төртбұрыштарға бөлуді ұсынады. (Партада жұппен орындайды.) Мұғалім төртбұрыштарға арналған тапсырма ұсынады. |
Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материалдар. |
|
|
|
–Ойланындар, оларды топтарға бөлуге бола ма? Мұғалім мынадай екі топқа бөлуді ұсынады: тіктөртбұрыштар жəне тіктөртбұрыштар емес. (2 оқушы тақтада жұмыс жасайды.) –Не байқадыңдар? Оқушылар тіктөртбұрыштар мен шаршылардың бір топта болатыны туралы қорытынды жасайды. – Неліктен? –Өйткені барлық фигуралардың бұрыштары тік. –Сабақтың тақырыбын тұжырыдандар. –Біз тіктөртбұрыштар мен шаршылар туралы айтамыз.
|
|
||||||||||||||||||
|
11–30 |
Жаңаны ашу а) «Дұрыс жəне бұрыс пікірлер» тəсілі. Мұғалім. –Сендердің парталарыңда мына тақтадағы тəрізді кесте сызылған парақтар жатыр.
Сұрақтардың нөмірі цифрлармен көрсетілген. Мұғалім «... рас па?» деп аяқталатын сұрақтарды оқиды. Сендер жұптасып талдайсыңдар. Егер рас болса, екінші қатарға «+» белгісін, ал егер жоқ болса, онда «–» белгісін қоясыңдар.
4.Тіктөртбұрыштың шаршы екені рас па? 5.Шаршының барлық бұрыштары тік екені рас па? 6.Шаршының барлық қабырғалары тең екені рас па? Оқушыларкестені толтырады. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. Оқулықпен жұмыс. Оқулықтан 3-тапсырманы орындау ұсынылады. Өзіндік жұмыс. Дəптердегі 2-тапсырма бағалау критерийлері бойынша тексерумен орындалады. Оқушылар фигуралардың қандай белгілері бойынша топтастырылғанын анықтайды. |
Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материалдар.
Оқулық. |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
31–36
|
Жаңаны қолдану. Оқулықтағы 5-тапсырма «Іріктеуші машина» ойыны жұптасып немесе топтасып ойналады. Мұғалім алдын ала іріктеуші машинаның неге арналғаны туралы əңгіме жүргізеді. Бұл машинаға фигураларды қандай белгілері бойынша таңдайды? Бұрыштарының саны жəне қабырғаларының саны бойынша таңдайды. Бұдан кейін оқушылар өзбетімен жұмыс жасайды жəне алынған нəтижелерді салысырады. Өткенді қолдану. Мұғалім 3-тапсырманы дəптерге орындауды ұсынады, оқушылар сұлбаларды талдайды. Оларды санды деректермен толықтырады. Есептердің қайсысы бір амалмен, қайсысы екі амалмен шығарылғанын анықтайды. Шешуін жəне жауабын анықтайды. |
Дəптер.
Оқулық. |
||||||||||||||||||
|
|
Рефлексия. –Бүгін қандай тақырыппен жұмыс жасадық? –Өздерің үшін нені анықтадыңдар? –Бұл білімді қайда қолдануға болады? Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалау ұсынылады. |
|
шағым қалдыра аласыз















