Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Sports in Kazakhstan p.102
Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі пәні бойынша 5-сыныптарда өткізілген сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Қазан 2018
465
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Shorttermplanning
Unit8: Sports | School-lyceum No53 | |
Date: | Teacher’s name: Kussepova Gulzat | |
Theme of the lesson: | Sports in Kazakhstan p. 102 | |
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to | 5.S1 provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics5.R1 understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics5.R6 recognise the attitude or opinion of the writer in short texts on a limited range of general and curricular topics | |
Lesson objectives | All learners will be able to: | |
AssessmentCriteria | The student has achieved the objectives if: | |
Level of thinking skills | Higher order thinking skills | |
Value links | In this unit, learners consider important issues related to disability and respect for one another in the context of sport. | |
Cross curricular links | Cross-curricular links are made to Maths, Geography and History. | |
Intercultural awareness | They see a wide range of images and video clips in order to reflect on and communicate their ideas about these two topics in relation to sport. | |
Pastoral Care | Students will be able to understand the importance of sport. | |
Health and Safety | Everyday classroom precautions will ensure that safety measures are provided to prevent the exposure of electrical power cords | |
Previous learning | Abilities with Can p. 101 | |
Planned timings | Planned activities | Resources |
Beginning10 minutes3 min 2 min 5 min | Class organisation First group: They will be in this group if they get the picture of the game, in which we use the verb ‘play’Second group: They will be in this group if they get the picture of the game, in which we use the verb ‘do’Third group: They will be in this group if they get the picture of the game, in which we use the verb ‘go’ Sign on each table: 1st table “PLAY /A” 2nd table “DO /B” 3rd table “GO / C” Warm-up Ss. speak about the sport that they get. One student from each group. Descriptor: | Pictures of sports |
Middle30 minutes 10 min 10 min 10 min | Identification of sports Aim: To identify sports; to personalise the topic INSERT READING Listening for gist (W/I)Aim: To listen and read for specific information Answer KeyThe sport that makes Kazakhstan world famous is boxing. Descriptor: Reading for specific information Aim: To read for specific information; comprehension Descriptor: | Pupil’s book Excel CD Pupil’s book Excel |
End3 minutes | Homework: W&GB Page 62 | |
Additional information | ||
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? | Assessment – how are you planning to check learners’ learning? | Cross-curricular linksHealth and safety checkICT linksValues links |
Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)?1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1: 2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)