22мин
20мин
3мин
|
І. Дайындық
бөлім.
Теориялық
бөлім
ІІ Негізгі
бөлім.
ІІІ Қортынды
бөлім.
|
1.Оқушыларды сапқа
тұрғызу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
Сәлемдесу
2.Үй жұмысын сұрау,
тексеру
3.Топ өздеріңді
таныстырыңдар
4. Үй тапсырмасы
бойынша топпен жұмыс істейсіндер. Ойын ережесі
бойынша
3 минут ішінде
сұрақтар құрап ватманға
жазамыз.
Әр топ өз маркерімен
жазады.
5. Оқытудың белсенді
«Автобус аялдамасы» тәсілін қолданып топтық жұмыс
атқару
6. Оқушылар тапсырма
нәтижесін талқылайды
7. Әр топ алған
білімдерің бойынша өздеріңді
бағалаңдар.
8. Қортындылай келе
өздеріңе алға қандай мақсат
қоясыңдар.
9.Ойын ережесі
бойынша алған білімдеріңді ойын кезінде жағдайды дұрыс бағалап
қажетті іс – әрекет орындау.
10. Қыздырыну
жаттығуларын орындау. Қауіпсіздік ережесінің сақталынуын
қадағалау.
11. Бой жазу
жаттығуын орындау:
Қол жоғары, аяқ
ұшымен;
Қол желкеде,
өкшемен;
Қол белде, жартылай
отырып.
Жүгіру
:
- Қол белде оң, сол
жақпен тіркеме қадыммен;
- иықты алға, артқа
айналдырып оң, сол жақпен тіркеме
қадыммен;
–
артпен алға аяқ
ұшымен;
- тізені жоғары -
алға көтеріп;
- аяқты артқа
сілтеп;
- аяқты шетке
сілтеп;
- қол белде, аяқ
түзу алға сілтеп;
- қол желкеде, аяқ
түзу артқа сілтеп.
Дем
қалыптастыру.
12. Арнайы
жаттығулар орындау.
13. Үйрену ойынын
ұйымдастырып ойнату. Ойын ережесінің сақталуын
қадағалау.
14. Оқушылардың
демін қалыптастыру.
Бағалау: ережені
бірде бір рет бұзбаған оқушыға «5» бағасы
қойылады.
Үйге тапсырма беру:
ойын ережесі бойынша білімдеріңді жетілдіріңдер. Доппен жаттығулар
орындау.
Стикерге сабақ туралы өз
ойларын жазу.
|
Кезекші оқушы
сыныптың сабаққа даярлығы жөнінде мұғалімге рапорт
тапсырады.
Оқушылар алдыңғы
сабақта үйге қандай тапсырма берілгені туралы
айтады.
1.Гандбол спорт
түрінің шығу тарихы
2. Ойын ережесін
оқып, біліп келу.
3. Үш топқа бөлініп,
топқа ат қою,ұраны болу.
Оқушылар өз топ
аттарын, ұрандарын айтып
таныстырады
Оқушылар өз тобында
ойын ережесі бойынша 3 минут ішінде сұрақтар құрап ватманға
жазады
Оқушылар топпен өзге
топтың сұрақтарына жауап береді. Үш топ бір – бірінің сұрақтарына
жауап береді. Өз топтарына қайтіп
келеді.
Әр топтан кезекпен
бір оқушы шығып тапсырма бойынша
сөйлейді.
Оқушылар алған
білімдеріне қарай өздеріне баға береді, бағдаршам текшесі
бойынша.
Оқушылар өздерінің
білім деңгейіне байланысты алға мақсат
қояды.
Оқушылар қауіпсіздік
ережесін сақтап қыздырыну жаттығуларын
орындайды.
Жаттығуларды
орындайды.
Тұлғаны түзу
ұстайды.
Үш топ үш шеңбер
құрып тұрады.
Допты жоғарыдан бір
қолмен лақтырып беру техникалық тәсілін
орындайды.
Екі топ қарсылас
ойнайды. Ұтқан топ қалады, ұтылған топ алаңнан шығады. Ұтылған
топтың орнына үшінші топ кіреді. Солай ауысып
отырады.
Қолды шеттен жоғары
көтеріп дем алады, қолды түсіре дем
шығарады.
Осылай 3-4 рет
қайталап орындайды.
Оқушылар сабақ барысында не
ұнады, не ұнамады, ұсыныс
жазады.
|