Ш.Құдайберді «Шын бақтың айнасы» әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ш.Құдайберді «Шын бақтың айнасы» әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ыбырай,Абай,Шәкәрім т.б туындылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру» ( элективтік курс)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Элективті курс :

Ыбырай,Абай,Шәкәрім т.б туындылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

Мұғалімнің аты-жөні

Есенқабылова Р.Л.

Күні:


Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ш.Құдайберді «Шын бақтың айнасы» әңгімесі


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Көркем шығарманы оқыту арқылы әнгіменің мазмұнын аша білу, кейіпкерлер бейнесін жан-жақты аша білу;

Сабақтың мақсаты

Дидактикалық тапсырмалар , ойын элементтері арқылы білімдерін шыңдайды.Өзіндік ойын тақырыппен байланыстырады.

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

-Оқушылардың сабаққа қатынасын тексеру.

-сынып бөлмесінің тазалығын қадағалау

-ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсатымыз – білім алу,

Міндетіміз- еңбек еті.

Еңбек етіп ерінбей,

Беске қолды жеткізу. Деп оқушыларға сабаққа деген ынтасын арттыру

  1. Оқу-құралдарын әзірлейді

«Ауыз-ша мадақ-тау» әдісі




Сабақтың ортасы

30мин



















1-тапсырма: Миға шабуыл.

Ш.Құдайбердіұлы суреті көрсетіледі.

1. Ш.Құдайбердіұлы қай жылы дүниеге келді?

2. Ш.Құдайбердіұлы қай жерде дүниеге келді?

3. Ш.Құдайбердіұлының отбасы туралы не білеміз?

4. Ш.Құдайбердіұлының шығармалары



2-тапсырма.Топпен жұмыс.


1. Авторы –

2. Тақырыбы –

3. Эпикалық жанр түрі –

4. Идеясы -

5. Кейіпкерлер бейнесі:

6. Әдеби теориялық ұғымдар:

Теңеу –

Тұрақты тіркес –

7.Тәрбиелік мәні-



3-тапсырма: Шығармашылық жұмыс.

«Адам баласының ең бақытты кезеңі қайсы екен ?» деген философиялық сауалға жауап іздеуі


Суреттегі тұлғаны табады





Сұрақ арға жауап береді











Талдау жасайды










Эссе жазады


«Отшашу» әдісі



«Отшашу» әдісі






«Отшашу» әдісі


















Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2025
211
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі