Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ш.Құдайбердіұлы 190 мектеп 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
№ -сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер.».
Бөлім: |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Педагогтің аты-жөні: |
Іс-тәжірибеден өтуші Мұратова Аруна |
Күні: |
18.02 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.15 |?|>?,|?|≥?,|?|<?,|?|≤? теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: |x|>?,|x|≥a,|x|<?,|x|≤a теңсіздіктер түрінде жаза алады Көпшілік оқушылар үшін: |x|>?,|x|≥a,|x|<?,|x|≤a теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіней алады Кейбір оқушылар үшін: Модулі бар теңсіздіктердің шешімін қолданып, есептің жауабын бірігу арқылы жаза алады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен амандасып, жаңа сабаққа сәттілік тілейді. Тиімділігі: Оқушылар арасындағы жақсы қарым-қатынасты қалыптастырып, көңіл күйлерін көтереді Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам ДК экраны |
||||
Жаңа сабаққа кіріспе 2 мин |
(Ұ) «Өткенге шолу» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға өткен сабақ бойынша қайталау сұрақтары қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.Санның модулі дегеніміз не? 2.Қандай сан аралықтарын білеміз? 3. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп кандай тенсіздікті атайды? Оқушылар берілген сұрақтарға тезірек жауап беріп, сабаққа дайындықты бастайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Тақырыпқа байланысты бір есепті шығартып көрсетеді. Оқулықтан тақырыпқа байланысты бірнеше есепті тақтаға шығартады. |
Мұғалімнің көрсеткен есебін дәптерге жазып алады. Тақтаға түсінгендері арқылы есеп шығарады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Модуль қасиеттерін пайдаланып айнымалысы модуль ішіндегі деңсіздіктерді шешуді талдайды |
6-сынып оқулығы |
||
|
Дайындалған жеке тапсырмаларды таратады.Жеке тапсырмаларды орындауда көмек көрсетеді. |
1-Тапсырма |х-4| <8 |9+y|≤12 -3< x+7< 3 |x-2,8|<6 -5,2≤ x-6 ≤5,2 |0,5+y|<1 Өздеріне берілген жеке тапсырмаларын орындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Модуль таңбасымен берілген теңсіздіктерді қос теңсіздікке, қос теңсіздіктерді модуль таңбасы бар теңсіздіктерге жіктейді. |
Қима қағаздар |
||
|
Оқушыларды үш топқа бөліп, топтық жүмыс жасатады |
2-Тапсырма І ТОП: |х+8,4-2|<9 ІІ ТОП: |9,7+у-3,5|≤10 ІІІ ТОП: |3,3+х+6,7|<11 Бірлесе отырып топтық жұмысқа берілген күрделі есепті шығарады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Бірлік пен ынтымақтастыққа шақырады. Күрделі теңсіздіктерді шешуді үйренеді |
Қима қағаз Жұмыс дәптерлері. |
||
Инклюзивті баламен жұмыс |
Инклюзивті бала үшін жеке тапсырма дайындап, орындауын қадағалайды |
Өзіне берілген ең жеңіл тапсырманы орындайды ǀх+1ǀ˂ 7 |х|≤3 |
Баланың ойлауын дамытуға көмектеседі. Тез есептеуге ықпал жасайды |
Түрлі-түсті қағаздар,жұмыс дәптерлері |
||
Сергіту сәті «Қызықты сұрақтар» 3мин. |
Оқушыларға сұрақтар қояды: 1.Тік бұрыш неше градус? 2. -1 үлкен бе, -10 үлкен бе? 3.Ең үлкен екі таңбалы сан? 4.12 ні 10 есе арттыр 5.Үшбұрыштың бір бұрышын кессе неше бұрыш болады? 6.Санды нөлге көбейтсек қанша болады? |
Оқушылар жауап береді: 1.90 2.-1 3.99 4.120 5.4 6.0 |
Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттырады |
ДК экран |
||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин. |
«Бас бармақ әдісі». Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар сабақтың ұнағанын немесе ұнамағанын бас бармақтары арқылы көресетді |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
Жеке тапсырма Орындаған: |
|х-4| <8 |
|9+y|≤12 |
-3< x+7< 3 |
|x-2,8|<6 |
-5,2≤ x-6 ≤5,2 |
|0,5+y|<1 |
Жеке тапсырма Орындаған: |
|х-4| <8 |
|9+y|≤12 |
-3< x+7< 3 |
|x-2,8|<6 |
-5,2≤ x-6 ≤5,2 |
|0,5+y|<1 |
Жеке тапсырма Орындаған: |
|х-4| <8 |
|9+y|≤12 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |