Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
3 мин
Қызығушылықты
ояту.
5 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасамын,
түгендеймін.
Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі
сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім
жоқ?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен,
мақсатын таныстырамын.
Қызығушылықты
ояту.
«Қара қобдиша» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
-
Шәкәрім Құдайбердіұлы
кім?
-
Шәкәрім Құдайбердіұлы қай
кезеңде өмір сүрген?
-
Шәкәрімнің әкесі туралы не
білесіңдер?
-
Шәкәрім Құдайбердіұлы неге
Абайдың қамқорлығында болды?
-
Шәкәрім Құдайбердіұлы
А.С.Пушкиннің қандай шығармаларын
аударды?
-
Шәкәрім Құдайбердіұлы қандай
тілдерді жетік меңгерген?
-
Шәкәрім Құдайбердіұлы Шыңғыс
елінде неше рет болыстыққа
сайланған?
-
Шәкәрім Құдайбердіұлының
қандай поэмалары бар?
-
Шәкәрім Құдайбердіұлы қай
жылы, қандай жағдайда қайтыс болды?
-
Шәкәрім қалай, қашан
ақталды?
|
Оқушылар сәлемдеседі.
Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап
береді.
Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне
жазады және сабақ мақсатымен
танысады.
|
Дескриптор:
- сұрақтарға нақты жауап
берген оқушыға 1
ұпай беріледі.
|
А.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева,
Л.К.Жұмекенова – Алматы: Атамұра, 2018
жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
30 мин.
1-тапсырма
5 мин.
|
Дастан, поэма, пролог, эпилог терминдеріне
түсінік беру.
1-тапсырма.
а) «Комикс» әдісі
арқылы
поэманың сюжеттік-композициялық құрылымын комикс
суреттері арқылы сәйкестендіріп талдаңдар.
Сюжеттік-композициялық
құрылымын
|
Оқиға
өрісі
|
Комикс
суреттері
|
Оқиғаның
басталуы
|
|
|
Оқиғаның
байланысуы
|
|
|
Оқиғаның
дамуы
|
|
|
Оқиғаның
шиеленісуі
|
|
|
Оқиғаның шарықтау
шегі
|
|
|
Оқиғаның
шешімі
|
|
|
Ә) Пролог пен эпилогты
табыңдар.
ЕБҚ.
|
Оқушылар «Комикс» әдісі
арқылы
поэманың сюжеттік-композициялық құрылымын комикс
суреттері арқылы сәйкестендіріп талдайды
Оқушылар пролог пен эпилогты
табады.
Оқушылар берілген анықтамаларды оқи отырып,
жауаптарын «ИӘ және ЖОҚ» сөздерімен салыстырып
нақтылайды.
|
Дескриптор Жалпы
5 балл
-
оқиғаның басталуы мен
байланысуын біледі, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді; 1
балл
-
Оқиғаның дамуын
анықтайды, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді;
1
балл
-
Оқиғаның шиеленісуін
белгілейді, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді; 1
балл
-
Оқиғаның шарықтау шегін
анықтайды, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді; 1
балл
-
Оқиғаның шешімін
анықтайды, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді.
1 балл
Дескриптор Жалпы
2 балл
Прологты анықтайды; 1 балл
Эпилогты анықтайды. 1 балл
ЕБҚ:
ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандырып отырамын.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
2-тапсырма
7
мин.
|
2-тапсырма. Топтық
жұмыс.
І топ. «DEAL”
әдісі
D -
Describe – баяндау – Кебектің аңға шығуы мен Еңлікпен танысуы қалай
суреттеледі?
E -
Explan – түсіндіру- Еңліктің Кебекті таңдау себебі
неде?
A –
Annalise – талдау- Еңлік пен Кебектің қосылуына Матай мен Тобықты
руы неге қарсы болды?
L -
Links – байланыс (болжам немесе қорытынды жасау) Аманатқа қиянат
жасауға бола ма? Бесіктегі сәбидің тірі қалуы мүмкін
бе?
ІІ топ. «FILA» әдісі
ІІІ топ. «Сюжеттік кесте» әдісі арқылы берілген
сұрақтарға жауап беріңдер.
|
Оқушылар топпен жұмыс
жасайды.
|
Дескриптор: 4
балл
І топ.
- білгенін баяндайды; 1 балл
- Еңліктің Кебекті таңдау себебін
түсіндіреді; 1 балл
-
Еңлік пен Кебектің қосылуына Матай мен Тобықты руының қарсы
болғанын талдайды. 1 балл
-
болжам немесе қорытынды жасайды. 1 балл
ІІ топ.
-
мәтін бойынша нақты ақпаратты
анықтайды; 1 балл
-
шығарманың тақырыбы мен идеясына дәлел
келтіреді.1 балл
-
кейіпкерлердің іс-әрекетін
белгілейді; 1 балл
-
шығарма мазмұны бойынша сұрақтар
қояды. 1 балл
ІІІ топ.
Дескриптор: 4 балл
-
оқиғаның орны мен уақытын
көрсетеді; 1 балл
-
Оқиғаны көрсетеді; 1 балл
-
Мәселені анықтайды; 1 балл
-
Шешімін айтады. 1 балл
|
|
3
мин.
|
«Ойлан, тап»
әдісі
Берілген сұрақтарға дастанның сюжеттік желісі
арқылы жауап беріңдер.
-
Қайда?..
-
Қашан?...
-
Не
себепті?...
-
Неге?...
|
Оқушылар берілген сұрақтарға дастанның сюжеттік
желісі арқылы жауап береді.
|
Дескриптор: 1
ұпай
|
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Рефлексия. «БББ» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін
қолданамын.
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Үйге тапсырма: Поэма желісі
бойынша комикс суреттер
салып келу
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы
бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|