Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.4А Статистика. Комбинаторика

    Мектеп:

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні: №131


    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.4.3.1

    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу;

    6.4.3.2

    статистикалық санды сипаттамаларды есептеу;

    Сабақтың мақсаты:


    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын біледі

    статистикалық санды сипаттамаларды есептейді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ 2-топ 3-топ


    II.

    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



    Түрлі түсті қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме

    а) Статистика - қоғам мен шаруашылық салаларының дамуындағы өзгерістер туралы мәліметтерді жинақтау, зерттеу және жариялаумен айналысатын ғылым; сандық есептеулер әдісі.

    Прямоугольник: скругленные углы 1

    СТАТИСТИКАЛЫҚ СИПАТТАМАЛАР








    Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4

    Прямая со стрелкой 2





    Прямоугольник: скругленные углы 3

    Арифметикалық

    орта

    белгіленуі






    Прямоугольник: скругленные углы 4

    Мода

    белгіленуіМо




    Прямоугольник: скругленные углы 5

    Медиана

    белгіленуі

    Ме


    Прямоугольник: скругленные углы 6

    Өзгеру құлашы

    белгіленуі

    R






    b) Бірнеше санның арифметикалық ортасы ( ) деп сол сандардың қосындысын қосылғыштар санына бөлгенде шығатын бөліндіні айтады.

    =

    1-мысал.

    Таңертең температура 10 градус болды, күндіз 18 градусқа дейін көтерілді, кешке қарай 9 градусқа түсті, түнде 3 градусты көрсетті. Тәулік бойғы орташа температураны тап.

    Шешуі.

    Алдымен тәуліктегі температуралардың жалпы қосындысын табамыз:

    10+18+9+3 = 40

    Сосын алынған қосындыны қосылғыштар санына бөлеміз:

    40 : 4 = 10

    Яғни, (10+18+9+3) : 4 = 10

    немесе = = 10

    Жауабы: 10 градус



    2-мысал.

    Дүкенде килограмы 250 теңгеден 7 килограмм алма және килограмы 325 теңгеден 5 килограмм алмұрт сатылды. Жемістердің 1 килограмының орташа бағасы қандай?

    Шешуі.

    (250 7 + 325 5) : 12 = (1750 + 1625) : 12 = 281,25(тг)

    Жауабы: 281,25 теңге







































    Тапсырмалар.

    Сыныптағы бірнеше оқушының бойларын өлшегенде 150 см, 160 см, 145 см, 140 см, 138 см болды. Осы оқушылардың бойларының орташа ұзындығы қандай?

    2)Асыл дүкеннен 75 теңгеден 4 көк қаламсап және 65 теңгеден 6 жасыл қаламсап сатып алды. Бір қаламсаптың орташа бағасын анықта.


    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.


    -2-ші сұраққа жауап береді.



    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    «Математика», 6-сынып, 2-бөлім,






    Сабақтың аяғы









    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. .

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын»тәсілі көрініс табады.



    Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

    -қосынды түрінде жазады.


    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады








    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.4А Статистика. Комбинаторика

    Мектеп:

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні: №132


    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.4.3.1

    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу;

    6.4.3.2

    статистикалық санды сипаттамаларды есептеу;

    Сабақтың мақсаты:


    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын біледі

    статистикалық санды сипаттамаларды есептейді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ 2-топ 3-топ


    II.

    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



    Түрлі түсті қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    I.Берілген сандар қатарының модасы

    Берілген сандар қатарындағы ең көп кездесетін сан сол қатардың модасы деп аталады.

    Кейбір сандар қатарында біреуден артық мода болуы немесе модасы тіпті болмауы да мүмкін.

    Прямоугольник: скругленные углы 7

    Сандар қатарының модасы






    Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 7

    Прямая со стрелкой 6

    Прямоугольник: скругленные углы 8

    7; 13; 5; 9; 4; 5; 1; 5; 2

    Модасы: 5

    Мo= 5










    Прямоугольник: скругленные углы 9

    1; 7; 13; 5; 1; 9; 4; 5; 1; 5; 2

    Модасы: 1 және 5

    Мo= 5; 1








    Прямоугольник: скругленные углы 10

    11; 6; 1; 9; 4; 8; 7; 5; 2

    Модасы жоқ
















    II. Берілген сандар қатарының медианасы

    Реттелген сандар қатарындағы сандардың саны тақ болса – қақ ортасындағы саносы қатардың медианасыдеп аталады; ал реттелген сандар қатарындағы сандардың саны жұп болса – ортасында жазылған екі санның арифметикалық ортасы осы қатардың медианасыдеп аталады.

    Берілген сандар қатарының медианасын табу үшін:

    1. берілген сандарды өсу (кему) ретімен орналастыру керек;

    2. Өсу (кему) ретімен орналастырылған сандарды нөмірлеу керек. Бірінші нөмірге ең кіші (ең үлкен) сан жазылады. Берілген нөмірлер санның қатардағы орнын көрсетеді.

    3. а) Сандардың саны тақ болса – қақ ортасындағы сан осы қатардың медианасыболады;

    ә) сандардың саны жұп болса – ортасында жазылған екі санның арифметикалық ортасын табамыз, шыққан сан медианасыболады.



    Прямоугольник: скругленные углы 2

    Сандар қатарының медианасы


    Группа 1











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Усипбаева Тунжыр Саткынбаевна
    24 Мамыр 2021
    1275
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын үйретеді.Статистикалық санды сипаттамаларды есептеуді үйретеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.4А Статистика. Комбинаторика

    Мектеп:

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні: №131


    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.4.3.1

    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу;

    6.4.3.2

    статистикалық санды сипаттамаларды есептеу;

    Сабақтың мақсаты:


    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын біледі

    статистикалық санды сипаттамаларды есептейді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ 2-топ 3-топ


    II.

    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



    Түрлі түсті қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме

    а) Статистика - қоғам мен шаруашылық салаларының дамуындағы өзгерістер туралы мәліметтерді жинақтау, зерттеу және жариялаумен айналысатын ғылым; сандық есептеулер әдісі.

    Прямоугольник: скругленные углы 1

    СТАТИСТИКАЛЫҚ СИПАТТАМАЛАР








    Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4

    Прямая со стрелкой 2





    Прямоугольник: скругленные углы 3

    Арифметикалық

    орта

    белгіленуі






    Прямоугольник: скругленные углы 4

    Мода

    белгіленуіМо




    Прямоугольник: скругленные углы 5

    Медиана

    белгіленуі

    Ме


    Прямоугольник: скругленные углы 6

    Өзгеру құлашы

    белгіленуі

    R






    b) Бірнеше санның арифметикалық ортасы ( ) деп сол сандардың қосындысын қосылғыштар санына бөлгенде шығатын бөліндіні айтады.

    =

    1-мысал.

    Таңертең температура 10 градус болды, күндіз 18 градусқа дейін көтерілді, кешке қарай 9 градусқа түсті, түнде 3 градусты көрсетті. Тәулік бойғы орташа температураны тап.

    Шешуі.

    Алдымен тәуліктегі температуралардың жалпы қосындысын табамыз:

    10+18+9+3 = 40

    Сосын алынған қосындыны қосылғыштар санына бөлеміз:

    40 : 4 = 10

    Яғни, (10+18+9+3) : 4 = 10

    немесе = = 10

    Жауабы: 10 градус



    2-мысал.

    Дүкенде килограмы 250 теңгеден 7 килограмм алма және килограмы 325 теңгеден 5 килограмм алмұрт сатылды. Жемістердің 1 килограмының орташа бағасы қандай?

    Шешуі.

    (250 7 + 325 5) : 12 = (1750 + 1625) : 12 = 281,25(тг)

    Жауабы: 281,25 теңге







































    Тапсырмалар.

    Сыныптағы бірнеше оқушының бойларын өлшегенде 150 см, 160 см, 145 см, 140 см, 138 см болды. Осы оқушылардың бойларының орташа ұзындығы қандай?

    2)Асыл дүкеннен 75 теңгеден 4 көк қаламсап және 65 теңгеден 6 жасыл қаламсап сатып алды. Бір қаламсаптың орташа бағасын анықта.


    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.


    -2-ші сұраққа жауап береді.



    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    «Математика», 6-сынып, 2-бөлім,






    Сабақтың аяғы









    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. .

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын»тәсілі көрініс табады.



    Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

    -қосынды түрінде жазады.


    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады








    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.4А Статистика. Комбинаторика

    Мектеп:

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні: №132


    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.4.3.1

    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу;

    6.4.3.2

    статистикалық санды сипаттамаларды есептеу;

    Сабақтың мақсаты:


    бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын біледі

    статистикалық санды сипаттамаларды есептейді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ 2-топ 3-топ


    II.

    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



    Түрлі түсті қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    I.Берілген сандар қатарының модасы

    Берілген сандар қатарындағы ең көп кездесетін сан сол қатардың модасы деп аталады.

    Кейбір сандар қатарында біреуден артық мода болуы немесе модасы тіпті болмауы да мүмкін.

    Прямоугольник: скругленные углы 7

    Сандар қатарының модасы






    Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 7

    Прямая со стрелкой 6

    Прямоугольник: скругленные углы 8

    7; 13; 5; 9; 4; 5; 1; 5; 2

    Модасы: 5

    Мo= 5










    Прямоугольник: скругленные углы 9

    1; 7; 13; 5; 1; 9; 4; 5; 1; 5; 2

    Модасы: 1 және 5

    Мo= 5; 1








    Прямоугольник: скругленные углы 10

    11; 6; 1; 9; 4; 8; 7; 5; 2

    Модасы жоқ
















    II. Берілген сандар қатарының медианасы

    Реттелген сандар қатарындағы сандардың саны тақ болса – қақ ортасындағы саносы қатардың медианасыдеп аталады; ал реттелген сандар қатарындағы сандардың саны жұп болса – ортасында жазылған екі санның арифметикалық ортасы осы қатардың медианасыдеп аталады.

    Берілген сандар қатарының медианасын табу үшін:

    1. берілген сандарды өсу (кему) ретімен орналастыру керек;

    2. Өсу (кему) ретімен орналастырылған сандарды нөмірлеу керек. Бірінші нөмірге ең кіші (ең үлкен) сан жазылады. Берілген нөмірлер санның қатардағы орнын көрсетеді.

    3. а) Сандардың саны тақ болса – қақ ортасындағы сан осы қатардың медианасыболады;

    ә) сандардың саны жұп болса – ортасында жазылған екі санның арифметикалық ортасын табамыз, шыққан сан медианасыболады.



    Прямоугольник: скругленные углы 2

    Сандар қатарының медианасы


    Группа 1











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 6 сынып
    24.05.2021
    1275
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Усипбаева Тунжыр Саткынбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации