Статистикалық мәліметтер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Статистикалық мәліметтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика сабағаына керек материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Ұзакмерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

Мектеп: «№4 ОМ МДШО»

Күні:

Сыныбы: 8а,ә

Мұғалімнің аты-жөні: Алибекова Ү.О.




Сабақ тақырыбы

Статистикалық мәліметтер

Оқу мақсаты

8.2.2.1 электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі форматтарын қолдану

Сабақ мақсаты

Электрондық кестеде қолданылатын мәліметтер форматтарын білу

Бағалау критерилері:

СРЗНАЧ функциясын қолданып орта бағаны есептеу

СЧЕТЕСЛИ функциясын қолданып күндерді санау

ЕСЛИ және ОКРУГЛ функцияларын қолданып, оқушының қай категорияға жататынын анықтау.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Мәлімет форматтарын түсіндіру,

Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді түсіндіру

Статистикалық функцияларды қолдануды түсіндіру

(сөйлеу және оқу дағдыларын дамыту)

Дағдылық құндылықтар


Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарымқатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. .

Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады.

Пәнаралық байланыс

Математика

Бастапқы білімдері:

Мәлімет форматтарын біледі, абсолюттік және салыстырмалы сілтемелерін қолдана біледі.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері:

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


Оқу ресурстары

Кіріспе бөлім

0-5 мин

  1. Миға шабуыл

Мұғалім келесі сұрақтарды қояды:

Қандай мәлімет форматтары естеріңізде?

Салыстырмалы сілтемелердің абсолютті сілтемелерден қандай айырмашылықтары бар?

Дұрыс жауаптар:

Мәлімет форматтары: Общий, числовой, текстовой, денежный, финансовый, дата и время, дробный, процентный и т.д.

Excel салыстырмалы сілтемесі формулаларды басқа орынға көшірген кезде, формуладағы адрес жаңа орынға байланысты ауысады.

Excel абсолютті сілтемесі көшірілген ұяшықтағы сілтемелердің адресі ауыспауы үшін қолданады.

Слайдтар

Негізгі бөлім

6-25 мин

  1. Жаңа тақырыптың мазмұнын беру

Мұғалім оқушыларды электрондық кестедегі статистикалық функциялармен таныстырады.

Статистика - қоғамдағы құбылыстарды, процестерді сандық және сапалық жағынан тығыз байланыстыра отырып қай жерде және қай уақытта болғанын зерттейтін қоғамдық ғылымның бір саласы. Статистикалық бақылау - қоғамдық құбылыстар,процестер туралы мәліметті жинау,тіркеу.

Статистикалық функциялар электронды кестелерде жиі қолданады.

  1. (ҚБ) Өзіндік жұмыс

Оқушылар таратпа материалдағы тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды.


Таратпа материал №1











Таратпа материал

26-35 мин

  1. Бірін-бірі оқыту

Оқушылар жұмыстарымен ауысады. Тапсырманы орындау барысында кездескен қиындықтарды талдайды, пайдаланған формулалар жайында айтып береді.

ДЕСКРИПТОР: Оқушы пайдаланған формулалары жайында сыныптасына түсіндіреді.

Слайдтар

Сабақтың соңы

36-40 мин

  1. Рефлексия: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өтілген тақырыпты пысықтайды.

Осы сабақта не үйрендіңіз ?

Сіз үшін не түсініксіз ?

Келешекте нені білгіңіз келеді ?

Рефлексия слайды

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Оқудың әртүрлі түрлері іске асырылады: жұптық жұмыс, практикалық жұмыс.

Барлық оқушы ұсынылған статистикалық функциялардың қолданылу аймағын біледі

Кейбір оқушылар өз мысалдарын келтіру арқылы басқа да функциялардың қызметін сипаттай алады

Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын дұрыс нұсқамен салыстыра отырып бағалайды

Дағдылар: Білу және түсіну, сыни ойлау

Компьютермен жұмыс жасау барысында, оқушылар компьютерді пайдаланудағы эргономика талаптары және компьютердің зиянды әсерінен қорғану тәсілдерімен танысады.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сл жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2018
680
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі