«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ІЛЕ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ» МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ «№17 ОРТА МЕКТЕП» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ
ЭССЕ
ТАҚЫРЫБЫ: «ҚОҒАМДАҒЫ ПЕДАГОГ МӘРТЕБЕСІ»
ДАЙЫНДАҒАН: АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМІ
БУКЕНБАЕВ Д.С.
БОРАЛДАЙ КЕНТІ,2025 Ж
Эссе тақырыбы:
«Қоғамдағы педагог
мәртебесі»
Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев қоғам күткен және сұранысқа ие "Педагог мәртебесі туралы" заңға қол қойды.
Ұстаз – ұлы есім, ұлық маман иесі. Өйткені ұстаз жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, ешнәрсені ұмытпайтын, алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі, мейлінше шешен, өнер – білімге құштар, аса қанағатшыл, жаны асқақ және жақынына да, жат адамдарға да әділ, жұрттың бәріне жақсылық пен ізгілік нұрын төгетін, қорқыныш пен жасқануды білмейтін батыл, ержүрек жандар. Менің бұрыннан келе жатқан сенімім-мұғалім мәртебесін көтерместен, оған құрмет көрсетіп, оның қиын және асыл еңбегін тиісті биіктікке жеткізбейінше, біз маңызды мақсаттарға жете алмаймыз.
Мамандық таңдау - өте жауапкершілікті қажет ететін маңызды іс және адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, жүрегінің қалауына сүйенуі керек. Әрбір адамның болашағы таңдаған мамандығына тікелей байланысты. Өз ісін жақсы көріп, үлкен жауапкершілікпен атқарғанда ғана адам өзін бақытты сезінеді.
«Армансыз адам- қанатсыз құспен тең» -дегендей, өзім армандаған бір мамандықтың иесі болдым. Жас жеткіншектер мамандық таңдауда қателеспеуі керек. Мамандықты дұрыс таңдай білген адам: «Мамандығым – мақтанышым»- дей отыра, сол мамандықтың қыры мен сырын меңгеріп, шыңына жете білу керек. Мамандық- жай күнелту, ақша табу емес. Әр адам өз мамандығына рухани күш алып, еңбектің рахатын көреді. Адам атақ-абыройға кенеледі. Кез келген адамнан шеберлікті, қажымас қайратты, еңбектенуді керек етеді. «Ұялмаған әнші болады; Ерінбеген етікші болады»,- деген халқымыздың даналық сөзі бар. Тіпті етікші болсаң да, өз ісіңнің шебері бол. Өмірдегі көп мамандықтардың ішінде жан-жақты білімділікті, икемділікті , шеберлікті, ерекше шәкіртжандылықты, мейірімділікті қажет ететін мамандық та – ұстаздық мамандық.Белгілі бір мамандық иесі болу әрбір азаматтың арманы. Маман иесі болған соң, әрбір адам өз мамандығы бойынша қызмет етіп еліміздің экономикасын дамытуға халықтың әл-ауқатын жақсартуға өз үлесін қосу керек. Қазіргі жастар мамандық таңдауда жаңылмай, өз өмірінің бір кірпішін дұрыс қалауы керек.
Ежелгі дәуірден бастап шығыста мұғалімге деген көзқарас ең құрметті болды, ол ең құрметті адамдардың бірі болды. Біздің басты байлығымыз – адам, ал ұлы Абай айтқандай: "адамдағы ең үздік нәрсе – мұғалімнен".
Қазақтың аса көрнекті ағартушысы, жаңашыл педагог және мектеп ұйымдастырушысы Ыбырай Алтынсарин мұғалімді тағайындау туралы аса құрметтеп айтқан: "мұғалім болу – қызмет емес, Құдай болу деген осы борыш.
Бұл оның елді дамыту стратегиясының негізгі тармақтарының бірі болды, оны жаңғырту жөніндегі ең маңызды міндеттер Қазақстан халқына іс жүзінде әрбір Жолдауда көрініс тапты. Саяси бағыттың аксиомасы тек жоғары білімді ұлт бәсекеге қабілетті бола алады деген сенім болды.
Педагог мәртебесіне байланысты мәселелерді шешуде негізгі үш жол бойынша ілгерілеу анықталды. Бірінші жол-жаңа деңгейде педагогтердің біліктілігін жүйелі арттыру, екінші жол – жалақыны арттыра отырып материалдық ынталандыру, үшінші жол-педагогтің беделін арттыру үшін имидждік жұмыс жүргізу, мұғалімнің оң имиджін қалыптастыру. Талдау сол күндері бұқаралық ақпарат құралдары арқылы мұғалімдер мен жалпы білім туралы теріс ақпарат болғанын көрсетті. Сондықтан мақсатты имидждік жұмыс өзекті болып қала береді.
Педагогтердің біліктілігін арттыру жүйесін, олардың имиджін қайта қарау бойынша жүйелі шаралар қабылданды.
Жаңа заңнамада мұғалімдерді шамадан тыс жүктемелерден және олардың қызметіне араласудан қорғауға арналған барлық шаралар жүйесі ұсынылған.
Мұндай саясат білім беру жүйесіне дарынды жастарды тартуға, осы саланы біртіндеп айтарлықтай жасартуға, сапалы кадрлық резервті қалыптастыруға жан-жақты ықпал етуге мүмкіндік береді.
Қазір ең бастысы - оны іс жүзінде жүзеге асырудың барлық мүмкіндіктерін қамтамасыз ету. Бұл жерде ҚР Білім және ғылым министрлігіне, ең алдымен заңға тәуелді актілерді мұқият пысықтауға және оларды енгізуге үлкен жауапкершілік жүктеледі. Содан кейін-барлық білім беру ұйымдарында жаңа құқықтық нормаларды жаппай игеру ісінде жергілікті атқарушы органдарға. Осыдан кейін басты сөз мұғалімдерде болады. Біз оларға нәтижелі және сапалы жұмыс істеу үшін барлық жағдайды жасауымыз керек.
Жаһандық форумда сөйлеген сөзінде Қазақстан Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев: "Менің басты мақсатым-миллиондаған отандастарымның кең ауқымды реформалардан пайда көруіне, инклюзивті қоғамның, серпінді экономиканың, жоғары сапалы білім мен озық денсаулық сақтаудың жемісін көруіне жағдай жасау", - деп атап өтті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Статья: Статус педагога в программе обновления
Статья: Статус педагога в программе обновления
«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ІЛЕ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ» МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ «№17 ОРТА МЕКТЕП» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ
ЭССЕ
ТАҚЫРЫБЫ: «ҚОҒАМДАҒЫ ПЕДАГОГ МӘРТЕБЕСІ»
ДАЙЫНДАҒАН: АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМІ
БУКЕНБАЕВ Д.С.
БОРАЛДАЙ КЕНТІ,2025 Ж
Эссе тақырыбы:
«Қоғамдағы педагог
мәртебесі»
Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев қоғам күткен және сұранысқа ие "Педагог мәртебесі туралы" заңға қол қойды.
Ұстаз – ұлы есім, ұлық маман иесі. Өйткені ұстаз жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, ешнәрсені ұмытпайтын, алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі, мейлінше шешен, өнер – білімге құштар, аса қанағатшыл, жаны асқақ және жақынына да, жат адамдарға да әділ, жұрттың бәріне жақсылық пен ізгілік нұрын төгетін, қорқыныш пен жасқануды білмейтін батыл, ержүрек жандар. Менің бұрыннан келе жатқан сенімім-мұғалім мәртебесін көтерместен, оған құрмет көрсетіп, оның қиын және асыл еңбегін тиісті биіктікке жеткізбейінше, біз маңызды мақсаттарға жете алмаймыз.
Мамандық таңдау - өте жауапкершілікті қажет ететін маңызды іс және адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, жүрегінің қалауына сүйенуі керек. Әрбір адамның болашағы таңдаған мамандығына тікелей байланысты. Өз ісін жақсы көріп, үлкен жауапкершілікпен атқарғанда ғана адам өзін бақытты сезінеді.
«Армансыз адам- қанатсыз құспен тең» -дегендей, өзім армандаған бір мамандықтың иесі болдым. Жас жеткіншектер мамандық таңдауда қателеспеуі керек. Мамандықты дұрыс таңдай білген адам: «Мамандығым – мақтанышым»- дей отыра, сол мамандықтың қыры мен сырын меңгеріп, шыңына жете білу керек. Мамандық- жай күнелту, ақша табу емес. Әр адам өз мамандығына рухани күш алып, еңбектің рахатын көреді. Адам атақ-абыройға кенеледі. Кез келген адамнан шеберлікті, қажымас қайратты, еңбектенуді керек етеді. «Ұялмаған әнші болады; Ерінбеген етікші болады»,- деген халқымыздың даналық сөзі бар. Тіпті етікші болсаң да, өз ісіңнің шебері бол. Өмірдегі көп мамандықтардың ішінде жан-жақты білімділікті, икемділікті , шеберлікті, ерекше шәкіртжандылықты, мейірімділікті қажет ететін мамандық та – ұстаздық мамандық.Белгілі бір мамандық иесі болу әрбір азаматтың арманы. Маман иесі болған соң, әрбір адам өз мамандығы бойынша қызмет етіп еліміздің экономикасын дамытуға халықтың әл-ауқатын жақсартуға өз үлесін қосу керек. Қазіргі жастар мамандық таңдауда жаңылмай, өз өмірінің бір кірпішін дұрыс қалауы керек.
Ежелгі дәуірден бастап шығыста мұғалімге деген көзқарас ең құрметті болды, ол ең құрметті адамдардың бірі болды. Біздің басты байлығымыз – адам, ал ұлы Абай айтқандай: "адамдағы ең үздік нәрсе – мұғалімнен".
Қазақтың аса көрнекті ағартушысы, жаңашыл педагог және мектеп ұйымдастырушысы Ыбырай Алтынсарин мұғалімді тағайындау туралы аса құрметтеп айтқан: "мұғалім болу – қызмет емес, Құдай болу деген осы борыш.
Бұл оның елді дамыту стратегиясының негізгі тармақтарының бірі болды, оны жаңғырту жөніндегі ең маңызды міндеттер Қазақстан халқына іс жүзінде әрбір Жолдауда көрініс тапты. Саяси бағыттың аксиомасы тек жоғары білімді ұлт бәсекеге қабілетті бола алады деген сенім болды.
Педагог мәртебесіне байланысты мәселелерді шешуде негізгі үш жол бойынша ілгерілеу анықталды. Бірінші жол-жаңа деңгейде педагогтердің біліктілігін жүйелі арттыру, екінші жол – жалақыны арттыра отырып материалдық ынталандыру, үшінші жол-педагогтің беделін арттыру үшін имидждік жұмыс жүргізу, мұғалімнің оң имиджін қалыптастыру. Талдау сол күндері бұқаралық ақпарат құралдары арқылы мұғалімдер мен жалпы білім туралы теріс ақпарат болғанын көрсетті. Сондықтан мақсатты имидждік жұмыс өзекті болып қала береді.
Педагогтердің біліктілігін арттыру жүйесін, олардың имиджін қайта қарау бойынша жүйелі шаралар қабылданды.
Жаңа заңнамада мұғалімдерді шамадан тыс жүктемелерден және олардың қызметіне араласудан қорғауға арналған барлық шаралар жүйесі ұсынылған.
Мұндай саясат білім беру жүйесіне дарынды жастарды тартуға, осы саланы біртіндеп айтарлықтай жасартуға, сапалы кадрлық резервті қалыптастыруға жан-жақты ықпал етуге мүмкіндік береді.
Қазір ең бастысы - оны іс жүзінде жүзеге асырудың барлық мүмкіндіктерін қамтамасыз ету. Бұл жерде ҚР Білім және ғылым министрлігіне, ең алдымен заңға тәуелді актілерді мұқият пысықтауға және оларды енгізуге үлкен жауапкершілік жүктеледі. Содан кейін-барлық білім беру ұйымдарында жаңа құқықтық нормаларды жаппай игеру ісінде жергілікті атқарушы органдарға. Осыдан кейін басты сөз мұғалімдерде болады. Біз оларға нәтижелі және сапалы жұмыс істеу үшін барлық жағдайды жасауымыз керек.
Жаһандық форумда сөйлеген сөзінде Қазақстан Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев: "Менің басты мақсатым-миллиондаған отандастарымның кең ауқымды реформалардан пайда көруіне, инклюзивті қоғамның, серпінді экономиканың, жоғары сапалы білім мен озық денсаулық сақтаудың жемісін көруіне жағдай жасау", - деп атап өтті.
шағым қалдыра аласыз













