«№26 сәбилер бақшасы»
КМҚК
Тақырыбы: «STEM робот және
Robot Mouse арқылы жарыс»
/Ашық сабақ/
Тәрбиеші: Ж.Б. Кабытаева
2020-2021 оқу жылы
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Күні: 07.04.2021ж.
Толтырған
педогог: Кабытаева
Ж.Б.
Топтар: Мектепалды даярлық
«Б».
Білім беру
саласы: «Таным»
ҰОҚ: Робототехника
Тақырып: «STEM робот және
Robot Mouse арқылы жарыс»
Мақсаты: Robot Mouse арқылы берілген тапсырманы
алгоритм бойынша оындауға
үйрету.
Міндеттер:
Білімділік: Балаларға
Robot Mouse арқылы берілген тапсырманы
алгоритмін құрып, рет-ретімен орындауға
үйрету.
Дамытушылық: Балаларды алгоритмдік ойлау,
конструктивтік дағдыларды дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды
шығармашылыққа, еңбекқорлыққа, бастаған ісін аяқтауға, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Билилингвалды компонент: «Robot Mouse пен жарыс-Соревнавание с Robot
Mouse»
Сөздік жұмысы: STEM-робот, Robot Mouse пен
жарыс.
Көрнекілік-құралдар:
Тақырыпқа байланысты демонстрациялық таратпа
тапсырмалар, суреттер, интербелсенді
тақта, STEM-робот, Robot
Mouse конструкторлары.
Әдіс -
тәсілдер: Сұрақ - жауап әңгімелеу,
түсіндіру, көрсету, тапсырма
орындау.
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің түрі: Топпен жүргізілетін
жұмыс.
Әрекет кезеңдері
|
Маман
іс - әрекеті
|
Балалар
іс - әрекеті
|
Есеп
|
+
|
-
|
Мотивациялық – қозғаушы
|
Шаттық шеңбері:
Үш тілде
амандасу.
Сұрақ жауап, түсіндірмелі.
|
Балалар жартылай шеңберге тұрып үш тілде
амандасады.
|
|
|
Ұйымдастыру – іздену
|
Педагог
балаларды Robot
Mouse түрімен таныстырып, тышқан және сыр, бағыттаушы сызықтармен
көрсеткілермен таныстырады. Robot Mouse құрастыру туралы түсінік қалыптастыру
және берілген тапсырманың
алгоритмін құруға үйрету. -Мына тышқанның жолдарына қараңдаршы,
пішінің және түсін айтып беріңдер. (жасыл және төрт бұрыш).
Балаларға жұмыс жасау оңай болу үшін педагог алдын ала дайындаған
үлгіні қарап көруді, орындалу ретімен танысуды
ұсынады.
Тапсырма №1.
Robot
Mouse-қа арналған арнайы магнитті гелевый жолдарда
тапсырма орындау, алгоритм құрып, ірімшікке
жету.
Тапсырма
№2.
Robot
Mouse-қа арналған пластмассовый жолдарды берілген
алгоритмге қарап құрастыру.
Тапсырма №3.
Ірімшікке (сыр) әр түрлі бағытта жету жолдарының
алгоритімдеу.
Сергіту сәті:
Видео қарай отырып қимылды қозғалмалы сергіту
сәтін орындау.
Тапсырма №4.
Құрастырылған алгоритм бойынша тышқанды
орнынан қозғап, ірімшікке
апару.
|
Балалар педагогты мұқият тыңдап
отырады.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды.
Берілген тапсырмаларға
қызығушылық-пен
орындауға тырысады.
Сергіту сәтін видео арқылы
орындайды.
|
|
|
Рефлексиялық – коррекциялау
|
-Балалар бүгінгі ҰОҚ Ұнады ма?
-Не түсінікті?
-Не түсініксіз?
-Балаларға Бағдаршам тәріздес
түстермен лего конструктор арқылы бағалауды
ұсыну.\
Балалар бағалайды, педагог
мадақтайды.
-Сабақ аяқталды!
-Сау болыңдар!
|
-Иә, ұнады
Балалар өз жауаптарын айтады, алған білімдерін
бағалайды.
-Сау болыңыз!
|
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Robot Mouse-пен басқа да
робот түрлерін біледі.
Түсінеді: Бөлшектерді біріктіре
алуды.
Қолданады: Сұрақтарға жауап беруді,
ұжыммен бірге жұмыс жасауды.